Ja, ben ik al mee bezig. Waar kan ik me registernummer vinden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Digitale brievenbus, kun je voor aanmelden via je bank.
Salarisstrook, boven je naam en adres.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:30 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, ben ik al mee bezig. Waar kan ik me registernummer vinden?
Hier nog niet (ING) zal morgen dan wel komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:18 schreef Thomas-sama het volgende:
Salarisstrook is binnen op Finbox.
Je moet de loonstrook van december daarvoor gebruiken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef Yreal het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan mijn jaaroverzicht?
gefeliciteerd Selesthaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef Selestha het volgende:
Vanaf morgen officieel mijn laatste maand hier. Ik heb net opgezegd omdat ik een betere baan heb aangeboden gekregen per 11 Februari. Ik kan dan beginnen bij de groenvoorziening, waar ik kan doorgroeien tot een normaal minimumloon en zelfs een diploma op kosten van het bedrijf!
Ik zal mijn fijne collega's zeker missen, maar kijk uit naar de nieuwe baan!
Misschien iemand die de post op de vestiging heeft opgehaald ipv het depot? Ik ben ooit eens om 8 uur 's ochtends begonnen met lopen....quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:00 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg vanmorgen de post al om kwart over elf ('piek' dag!). Dat is erg vreemd want normaal loop ik die wijk altijd zaterdags en wordt de post altijd pas rond 11:00 uur aangeleverd..., en ik woon in de laatste straat.Omgekeerd bezorgen is geen doen, dus wellicht een dealtje gemaakt met de TC over vroege aanlevering?
Onderhoudt van gemeentelijk groen, dus oa bladblazen, harken, vegen, onkruid wieden, grasvelden maaien en struiken bijknippen. Het is een volwaardige functie waar je een interne opleiding voor krijgt; van maandag tot donderdag gewoon 8 uur per dag. Het lijkt me echt helemaal bij me passen, ik heb conditie door de post en ben een buitenmens, dus ik kijk er echt naar uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
gefeliciteerd Selestha
leuk,wat moet je daar doen?
denk dat het daar ook wat gemoedelijker gaat, t.o.v. de post.
hier was het mega,weinig grof en heel veel post,sommige huizen wel 15-20 stuksquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Herfstblad het volgende:
Gefeliciteerd Selestha
Ik hoop het dit jaar ook eens te kunnen zeggen, maar ik vrees ervoor met deze economie.
Hier was er ook erg weinig. Of nou ja: Minder dan normaal. 4 zakken vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Onderhoudt van gemeentelijk groen, dus oa bladblazen, harken, vegen, onkruid wieden, grasvelden maaien en struiken bijknippen. Het is een volwaardige functie waar je een interne opleiding voor krijgt; van maandag tot donderdag gewoon 8 uur per dag. Het lijkt me echt helemaal bij me passen, ik heb conditie door de post en ben een buitenmens, dus ik kijk er echt naar uit
Ik had juist best veel grove post.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier was het mega,weinig grof en heel veel post,sommige huizen wel 15-20 stuks
ook bij me thuis 9 stuks
quote:[quote]Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Herfstblad het volgende:
Gefeliciteerd Selestha!
Ik hoop het dit jaar ook eens te kunnen zeggen, maar ik vrees ervoor met deze economie.
Hier was er ook erg weinig. Of nou ja: Minder dan normaal. 4 zakken vandaag.
Bedanktquote:
ja lekker veilig gebied,net als Forta daar kun je niet echt rondhuppelen meerquote:
Valt op zich wel mee hoor gezien de miljoenen toeristen die daar komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja lekker veilig gebied,net als Forta daar kun je niet echt rondhuppelen meer
Krijg jij als TC nu ook zo een VW Up?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef dud0r het volgende:
Gefeliciteerd Selestha, hoop dat je het leuk gaat hebben bij je nieuwe baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |