Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ie goed? Ik heb het weer eens gemist omdat onderweg![]()
Wat voor cijfers kreeg hij?
Ok jammer! Maar alsnog een net cijferquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.
Terecht, niet gekeken, maar ik weet het zo wel dat het terecht moet zijn geweestquote:
Het was ook wel een totaal andere kur, en hij had een 8,3.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Een stuk minder goed dan vorige week. Hij kreeg een 7,8 volgens mij.
Er zijn nu al meer reacties geplaatst dan vorig jaar in het hele seizoen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef Samson het volgende:
Nou, aan de weinig reacties hier en aan de kijkcijfers kan ik wel zien dat dit waarschijnlijk de laatste sterren dansen is geweest.....
Tja, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn nu al meer reacties geplaatst dan vorig jaar in het hele seizoen.
Alleen keken er toen wel steeds >1 miljoen mensen.
Dat meen je nietquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Tess was vrijdagavond nog bij 3FM op bezoek, zaterdag opeens ziek?![]()
Ja kan zeker. En was ook al te zien aan de filmpjes, die bij de kandidaten opgenomen zijn, daar was ze overal bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan toch? Je voelt eerst niet zo fit, maar nog wel fit genoeg om naar je werk te gaan en de volgende dag is het erger geworden en moet je op bed blijven liggen.
hmmmquote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
Tess was vrijdagavond nog bij 3FM op bezoek, zaterdag opeens ziek?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |