vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijne maandag weer terug in mijn bezit.
Na 6 weken afwezigheid nav een barst in scherm en verzekeringswerk.
Wat ik dus ook iedereen afraadt te doen.
Verzekering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
vriendin van me had dat ook...garantie of verzekering?
wel vreemd toch die barsten...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:11 schreef ondeugend het volgende:
Verzekering; 90 euro voor een jaar.
Eigen risico : 25 euro
Leentoestel ; Geen smartphone. Dus 10 euro internetabonnement weggegooid.
Telefoonkosten bellen om mijn S3 te lokaliseren; 15 euro
Kosten 140 euro
vervangingswaarde scherm 185 euro
verschil 45 euro maar dan moest ik dus ook 6 weken op wachten.
Kortom; volgende keer laat ik hem wel repareren en wacht een uur.
ja dat was dus bij vriendin ook, en kreeg geen garantie.. wtf..quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Ja spontane barst! En het gebeurt regelmatig naar het schijnt.
Inderdaad, beter leg je een paar euro per maand op zij.
gaat ook niet om vallen, maar om een spontane barstquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef relativity het volgende:
Hmm die van mij is al een paar keer gevallen, vrij hard... zelfs van de trap.
Zit enkel een beschadiging in het kapje rechts in de hoek
Waarom niet..?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:46 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia Galaxy -> Galaxy 3
wel wennen zeg, geen custom rom
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef o.us het volgende:
Daarom rooten en flashen. Daar koop je een Android voor
Meer vrijheid, meer snelheid, meer batterijbesparing. In principe kan je je telefoon volledig eigen maken naar eigen smaak en behoeftes wat met stock ROMs (stock OS) vrijwel niet kan. Denk aan Vanilla Android (pure Android zonder mikmak, zoals Google het bedoelde en wat je op Nexustoestellen kan vinden), veeeel meer verbeterde Touchwiz, extra tweaks en features dan dat er nu al is etc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:01 schreef HyperViper het volgende:
Wat heb je aan rooten en flashen? Wat kan ik dan bereiken?
http://www.igio90.net/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik heb gerootik weet niet meer hoe het moet
Yep, maar blijf bij 4.1.. Ik heb vernomen dat het nog beetje onstabiel is.quote:
Install JellyBam custom ROM is very simple. What you need:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:32 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand een stap-voor-stap gids voor root+flash?
Ik heb mn sgs geroot, ben er bekend mee, maar hoe t moet vind ik elke keer weer vaagquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Alvast melden dat het wel op eigen risico is he!
ik had het over flashen e.d. maar goed, dat klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb mn sgs geroot, ben er bekend mee, maar hoe t moet vind ik elke keer weer vaag
Ik zit nu op CM10.1 maar vind de camera als het moet flitsen kut en de gallerij stopt steeds. Ook zo bij JellyBam?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, maar blijf bij 4.1.. Ik heb vernomen dat het nog beetje onstabiel is.
Ik ga het nu wel ff proberen, dus wish me good luck
Yep.. is idd vervelend, en dat je soms dat melding krijgt van: Kan geen verbinding maken met de camera.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zit nu op CM10.1 maar vind de camera als het moet flitsen kut en de gallerij stopt steeds. Ook zo bij JellyBam?
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep.. is idd vervelend, en dat je soms dat melding krijgt van: Kan geen verbinding maken met de camera.
Heb eens puur en alleen voor de MultiView een Stockbased custom rom geinstalleerd. Na 1 week trok ik het echt niet meer, gelijk back 2 JellyBam en vergeten dat er een MultiView optie bestaat..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.Echt een dooddoener helaas
Slimbean...?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ga ik maar denk ik terug naar stockbased custom ROMs, puur vanwege de camera.Echt een dooddoener helaas
Multitasken met 2 schermen..quote:
Hoe is de camera?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 03:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smart keyboard pro en Swiftkey 3 worden hier vaak als goede alternatieven gezien. Vind zelf Smart keyboard pro het fijnst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ligt t aan mij of is keyboard van s3 gewoon kut?
Swiftkey for the win, komt vaak voor dat ik nog niet eens hoef te typen en hij raad al alles wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Smart keyboard pro en Swiftkey 3 worden hier vaak als goede alternatieven gezien. Vind zelf Smart keyboard pro het fijnst.
Klopt ja, ik heb de swype beta weer geinstalleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:51 schreef Parafernalia het volgende:
Ligt t aan mij of is keyboard van s3 gewoon kut?
Stockbased custom rom.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:34 schreef Dimitri_ het volgende:
Kreeg eergisteren weer een kleine updaten.. Installeren duurde maar zo'n 5 minuten.
Alleen sindsdien is de telefoon traag, en de 3G-verbinding erg slecht.
Is het mogelijk om een updaten ongedaan te maken ofzo? Of iemand een andere oplossing?
Dat is een beetje abracadabra voor mij. Is flashen lastig? Wat is een goede guide om te volgen?quote:
volgens mij vervalt de garantie niet..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die niet weten wat flashen is of een custom rom er op zetten inhoud: Weet wel dat ALS je het doet dat het op eigen risico is en dat je garantie hierbij ook vervalt. (Tenzij je de teller op 0 weet te zetten en de telefoon kan terughalen naar factory rom voor het terug sturen ivm. garantie oid.)
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Als het goed is zie je een getal staan wanneer je reboot in Download Modus. Dat is de counter.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:00 schreef Catch22- het volgende:
Jawel. Als je counter niet op nul staat is je garantie weg
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is normaal, dat is je processortje die op 1,4GHz volle toeren zit te draaien, ga eens er van uit hoe warm de mijne wordt met 1,7Ghz..
Reset je telefoon eens?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Telefoon wordt vaak warm/heet bij gebruik of opladen.Misschien maar binnenkort Samsung contacten meh.
Internet is idd zwaar en je hebt een hele krachtige -kleine- processor wat behoorlijk warm kan worden zonder koeling..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom zou dat normaal zijn dan? Zoveel geks doe ik er ook niet mee. Of is internet zo zwaar?
Welke media-apps gebruik je?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:56 schreef exile79 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een leegstromende batterij. binnen vijf uur 50 procent weg. Bij instellingen>>batterij staat dan 'Media' bovenaan met 75%. Aanklikken en op gedwongen stoppen klikken helpt even, maar dan heb ik na een tijdje hetzelfde probleem.
Iemand enig idee welke app of instelling hier verantwoordelijk voor is?
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.quote:
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stock radio, uitzending gemist, stock mp3 speler, nk Music player (altijd al gehad), Radio 1, Radio 2, Shazam.
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef swollywood het volgende:
Ik had de Google Agenda-app gedownload vanuit de Play Store.
Nu kreeg ik opeens meldingen van én S-Planner én Google Agenda-app...![]()
Meldingen bij één van beide uitzetten werkte niet, die werden automatisch weer ingeschakeld.
Google Agenda-app er weer afgegooid, maar toen wilde S-Planner niet meer synchroniseren met de online Google Agenda.![]()
Uiteindelijk na veel googlen de oplossing daarvoor gevonden:
• Google account verwijderen van telefoon
• Telefoon uitzetten
• Opstarten met Power+Menu+VolumeUp
• Cache wissen
• Rebooten
• Google account opnieuw toevoegen
En nu synct S-Planner weer als vanouds!
Google Agenda was niet wat ik er van verwacht had en ik vind S-Planner dus fijner.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom niet S-Planner via applicatie beheer volledig blokkeren en de Google agenda er op zetten als je die fijner vind? Hier nergens last van.
Ja ook dat. Het slurpt zoveel dat hij zelfs heel langzaam oplaadtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Sluit je die apps ook correct af dmv de multi-tasker?
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browserquote:Op maandag 11 februari 2013 19:21 schreef APK het volgende:
Na de laatste kleine firmware update (?) is Chrome niet meer mijn standaard browser.
Weet iemand hoe ik dat terug kan zetten?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:54 schreef Turquaz52 het volgende:
bij apps de standaardinstellingen wissen van de huidige browser
Weet niemand .Wordt op de MWC aangekondigdquote:
Deze werkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Parafernalia het volgende:
pfff zoveel info altijd op XDA...weet niet eens waar ik moet beginnen
http://www.rootandroid.nl/samsung/samsung-galaxy-s3-rooten/
Is dit een goeie? Op andere sites hebben ze het over allemaal verschillende versies van de S3, en hier niet...
zit alweer aan de slimbeanquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Deze werkt.
Tip : Omega v40 ROM
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand al de Jiayu G3 besteld?
http://tweakers.net/productreview/71187/jiayu-g3-zwart.html
Woeps..je hebt gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:55 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ben tevreden met mijn S3 hoor. Verkeerde topic misschien?
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.quote:
Volgens mij maakt het niet eens veel uit. Met Slimbean rom is mijn S1 in gewoon dagelijkse dingen doen niet eens veel langzamer dan mijn S3. (en mn S1 is veel handzamerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Zo denk ik nu ook een beetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Who cares. Ik zou niet weten waarom iemand behoefte zou kunnen hebben aan een nieuwere/snellere telefoon.
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook een beetje.
Ik had eerst een Galaxy S2, maar toen mijn abbo afgelopen was had ik meteen een Galaxy S3 genomen. Om heel eerlijk te zijn kon ik beter bij de S2 blijven. Bedoel zoveel boeiende dingen doe ik ook niet op die telefoon.
Het is voor mij ook een beetje overkill eigenlijk, Het enige wat ik nu nog doe is een beetje internetten en wat YouTube kijken. Natuurlijk ook bellen en smsen, maar dat wordt gek genoeg ook steeds minder. Gamen doe ik er al helemaal niet op.
HIj is wel groot jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik vind m op de fiets en in bed erg onhandig
Dat zeer zeker, maar dat probleem is voor mij verholpen door die metalen batterijklepje. Voelt een stuk zwaarder aan, mooie brushed metal achterkant met dito logo's. Alleen jammer dat dat niet standaard is idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een geweldige smartphone inderdaad maar het mag wel wat meer premium aanvoelen.
Nah, ik vind het verder een heel fijn ding. Maar ik vind m te breed. En ik heb lange vingers.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:41 schreef o.us het volgende:
Zoveel onvrede over de S3? Het materiaal is idd mwah (heb dan ook een mooie metalen batterijklepje besteld, toestel ziet er nu 10x mooier uit) maar het grote scherm vind ik geweldig (stuk kleiner naast de Note) en qua software vind ik 'm baas. Ik draai zelfs custom ROM's met Touchwiz er op (de TW-apps die er toe doen of course, niet die spammige bloatware).
Is dat stock of custom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef Catch22- het volgende:
ga zo de 4.2.1 leak flashen!
https://mega.co.nz/#!c9kk(...)xRmE-C1grOmaTd2m0cFY
werkt wel soepel vooralsnog. Weinig verschil nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |