wat zou je zeggen als het ging om een jongen van 17 en een vrouw van 27?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Bitterlemon het volgende:
1. Pedofilie.
2. Je raakt je baan kwijt.
3. Wat.
Hij is gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Leeftijdsverschil is 10 jaar. Het meisje in kwestie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ok, 17-27 is anders dan 27-37, maar toch...Doe niet alsof ik een vent van 55 ben die met een meisje van 13 gaat...
Niet, ik help met huiswerkbegeleidingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef Zapata het volgende:
Ben je nou wel of geen leraar op haar school?
Probeer het maar goed te praten. "Ja, maar ze wilde het zelf graag". Dit zijn de welbekende excuses van iemand die iets fouts doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Leeftijdsverschil is 10 jaar. Het meisje in kwestie is erg volwassen voor haar leeftijd. Ok, 17-27 is anders dan 27-37, maar toch...Doe niet alsof ik een vent van 55 ben die met een meisje van 13 gaat...
In de USA is dat al ronduit verboden en reden tot gevangenisstraf en levenslange registratie in een 'mishandel-me-maar' register genaamd de sexual offenders register.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
ik ben 27 jaar
meid van een jaar of 17 (6vwo)...laten we haar anne noemen
mijn vraag is: wat kan ik nu doen?
ideeën?
Het jongste meisje dat ik heb gehad was 24, maar begrijp me niet verkeerd: ik ben niet geïnteresseerd in "neuken", ik heb echt gevoelensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Seam het volgende:
Je leeft maar 1 keer, en hoevaak krijg je als 27 jarige nou nog een kans om een 17 jarige te neuken.
Dat wil ik zeggen.
Tsja, de VSquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef pikinhand het volgende:
[..]
In de USA is dat al ronduit verboden en reden tot gevangenisstraf en levenslange registratie in een 'mishandel-me-maar' register genaamd de sexual offenders register.
Het gaat niet alleen om de leeftijd, het is dat je samenwerkt en een positie hebt als superieur, dat is gewoon tegenwoordig een no-no.
een echte kerel zou toegeven, jammer dat ik jou zo moet tegenkomen, want nu kan ik je niet daten.
gewoon niet doen, het zou fout zijn.
Dit...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is zo'n typisch topic waarbij TS dondersgoed weet wat hij moet doen, alleen graag een soort toestemming wil van mensen online die hij niet kent om te doen wat hij niet zou moeten doen..
Je bent dus een leraar op een andere school.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niet, ik help met huiswerkbegeleiding
Nee, hier wordt ook zwaar gehecht aan een gezagsverhouding. En ondanks dat het "maar" huiswerkbegeleiding is, is die er wel.Zeker omdat het ook niet eenmalig is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tsja, de VS
Hier zijn we in Nederland...toch wel iets meer open minded dan de VS
Ze moet ook niet door hem begeleid worden. Dat is geen gelijkwaardige relatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bent dus een leraar op een andere school.
Dan blijft alleen het leeftijdsverschil over lijkt mij.
Ja, maar ik ben natuurlijk wel werkzaam aan een private huiswerkinstelling waar zij een leerling van is. Maar dat is een privé instituut en heeft geen onderwijsbevoegdheden als zodanig. Met het leeftijdsverschil heb ik zelf geen probleem. Vraag me wel af wat mijn baas ervan vindt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bent dus een leraar op een andere school.
Dan blijft alleen het leeftijdsverschil over lijkt mij.
Je weet donders goed dat het niet kan, doe het dan ook niet. Hoort ook bij je vak zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben natuurlijk wel werkzaam aan een private huiswerkinstelling waar zij een leerling van is. Maar dat is een privé instituut en heeft geen onderwijsbevoegdheden als zodanig. Met het leeftijdsverschil heb ik zelf geen probleem. Vraag me wel af wat mijn baas ervan vindt...
Als er geen gezagsverhouding meer is. Maar dat ik NIET hetzelfde als "in de tussentijd houden we het wel geheim".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef TAmaru het volgende:
Na het eindexamen moet het toch wel kunnen?
Waarom denk jij van niet? Gaat om de gezagsverhouding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef HSG het volgende:
Moet toch kunnen. Merendeels heeft er ook geen problemen als een 27 jarige lerares met een 17 jarige leerling doet.
Dit, als je al besluit iets te ondernemen moet je wel 100% zeker weten dat zij ook iets in jou ziet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens is het gelukkig helemaal niet duidelijk of zij ook iets in jou ziet.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet? Gaat om de gezagsverhouding.
Een willekeurige 27-jarige en een willekeurige 17-jarige kan eerder..
lol niet gezien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]hele topic doorgelezen, die pics ook op pagina 5
![]()
lach me kapot hierzo
Fuck de baas.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben natuurlijk wel werkzaam aan een private huiswerkinstelling waar zij een leerling van is. Maar dat is een privé instituut en heeft geen onderwijsbevoegdheden als zodanig. Met het leeftijdsverschil heb ik zelf geen probleem. Vraag me wel af wat mijn baas ervan vindt...
Welke gezagsverhouding heeft een huiswerkbegeleider nou weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet? Gaat om de gezagsverhouding.
Een willekeurige 27-jarige en een willekeurige 17-jarige kan eerder..
Hij is in zekere zin gewoon docent op dat instituut. Hij moet haar les geven zodat zij eea beter snapt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef Sisko het volgende:
[..]
Welke gezagsverhouding heeft een huiswerkbegeleider nou weer
Dit is niet alleen voor docenten, dit geldt voor al het personeel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Zapata het volgende:
[..]
Fuck de baas.
Ik weet dat een onderwijzer niets met een leerling mag beginnen (wettelijk en ethisch) want machtspositie en vertrouwensrelatie. Geen idee of dit ook telt voor de functie (ethisch dan) wat jij doet.
Ja, en een echte docent met een eigen leerling is onwenselijk omdat je dan nooit kan weten of er chantage in het spel is ofzo, met hogere cijfers enzo. Dit is 27 en 17, waar hebben we het over.Nog 1 jaartje en ze mag zelfs trouwen met hem uit haar eigen wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is in zekere zin gewoon docent op dat instituut. Hij moet haar les geven zodat zij eea beter snapt.
Owh, dan was ik ooit nog ziekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:01 schreef OudeBok het volgende:
17 en 27 is sowieso al ziek, beide kanten op.
Oude bok is meestal een benaming voor een oudere heer met een jong blaadjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:01 schreef OudeBok het volgende:
17 en 27 is sowieso al ziek, beide kanten op.
Ook hier is m.i. sprake van een gezagsrol.. Ook zou ze hém kunnen chanteren of hem zijn baan kunnen laten kwijtraken. Gewoon niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ja, en een echte docent met een eigen leerling is onwenselijk omdat je dan nooit kan weten of er chantage in het spel is ofzo, met hogere cijfers enzo. Dit is 27 en 17, waar hebben we het over.Nog 1 jaartje en ze mag zelfs trouwen met hem uit haar eigen wil.
Enige goede advies wat in dit topic gegeven is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Seam het volgende:
Je leeft maar 1 keer, en hoevaak krijg je als 27 jarige nou nog een kans om een 17 jarige te neuken.
Dat wil ik zeggen.
Zijn positie en situatie is totaal verschillend dan die van een leraar dus het kan wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef Zapata het volgende:
[..]
Fuck de baas.
Ik weet dat een onderwijzer niets met een leerling mag beginnen (wettelijk en ethisch) want machtspositie en vertrouwensrelatie. Geen idee of dit ook telt voor de functie (ethisch dan) wat jij doet.
Ik geef haar geen cijfers. Ik help haar met opdrachten en registreer een beoordeling van het geleverde werk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ja, en een echte docent met een eigen leerling is onwenselijk omdat je dan nooit kan weten of er chantage in het spel is ofzo, met hogere cijfers enzo. Dit is 27 en 17, waar hebben we het over.Nog 1 jaartje en ze mag zelfs trouwen met hem uit haar eigen wil.
Of puur gerelateerd aan een bepaald figuur in de Nederlandse hiphopscènequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Sisko het volgende:
[..]
Oude bok is meestal een benaming voor een oudere heer met een jong blaadje
Ik vind dat je nogal vaag bent met het uitleggen wat een huiswerkbegeleider nou doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik geef haar geen cijfers. Ik help haar met opdrachten en registreer een beoordeling van het geleverde werk.
Speculeren kan ik ook, en hoe kan ze hem chanteren in het geval blijkt dat het niet voor hem geld die regels, kan ik me goed voorstellen namelijk. En jij was nog erger vroeger lees ik netquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook hier is m.i. sprake van een gezagsrol.. Ook zou ze hém kunnen chanteren of hem zijn baan kunnen laten kwijtraken. Gewoon niet aan beginnen.
Zou je er later spijt van krijgen als je het niet zou doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
ik ben 27 jaar en werk al een aantal jaar in de huiswerkbegeleiding als docent exacte vakken naast mijn gewone baan op een school
sinds een aantal maanden is er bij ons op de huiswerk klas een meid van een jaar of 17 (6vwo)...laten we haar anne noemen
meteen toen ik haar voor het eerst zag voelde ik de bekende vonk overspringen, iets wat ik nog nooit met een leerlinge had gehad en waar ik ook echt niet op uit was
de laatste maanden is mijn gevoel steeds sterker geworden en vorige week zag ik haar plots ook verkleuren toen ik haar aansprak
ze is uitzonderlijk volwassen voor haar leeftijd en ik ben me er bewust van dat zoiets wellicht niet ethisch verantwoord is maar aan de andere kant, ik ben geen docent van haar op haar middelbare school en beoordeel geen examens van haar, ik help alleen met haar wiskunde enzo. toch ben ik ook wat bezorgd om mijn baan en de gevolgen als dit uitkomt. maar mijn gevoel is dat ik haar zeker veel beter zou willen leren kennen.
ideeën?
Ik overhoor haar bijvoorbeeld voor wiskunde en geef daar dan in de computer een oordeel aan, dat geen cijfer is maar bestaat uit een omschrijving van het gedane werk en de voortgang van de leerling. Deze beoordeling heeft in principe invloed op hoe wij alles plannen maar geenszins op haar cijfers op school (hoewel: hoe beter ons werk, hoe beter natuurlijk ook iemands cijfers op school, hopelijk). De beoordeling is volledig voor de leerling zelf en de ouders en wellicht de mentor op school maar heeft verder geen enkel gevolg als deze uitmuntend of juist erg slecht is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal vaag bent met het uitleggen wat een huiswerkbegeleider nou doet.
Wat betekent het registreren van de beoordeling van haar werk?
Ik had op mijn 16e een vriend van 27 jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:07 schreef Sisko het volgende:
[..]
Speculeren kan ik ook, en hoe kan ze hem chanteren in het geval blijkt dat het niet voor hem geld die regels, kan ik me goed voorstellen namelijk. En jij was nog erger vroeger lees ik net
Oke duidelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik overhoor haar bijvoorbeeld voor wiskunde en geef daar dan in de computer een oordeel aan, dat geen cijfer is maar bestaat uit een omschrijving van het gedane werk en de voortgang van de leerling. Deze beoordeling heeft in principe invloed op hoe wij alles plannen maar geenszins op haar cijfers op school (hoewel: hoe beter ons werk, hoe beter natuurlijk ook iemands cijfers op school, hopelijk). De beoordeling is volledig voor de leerling zelf en de ouders en wellicht de mentor op school maar heeft verder geen enkel gevolg als deze uitmuntend of juist erg slecht is.
Ik vind van wel. Maar goed, daar worden we het niet over eens denk ik..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef Zapata het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Dus geen machtspositie en vertrouwensrelatie. Of in elk geval niet zoals een leraar of dokter dat heeft.
Dat geld ook voor 28 jarige dochters van bankiers relaties van de baas als je bij een bank werkt. De vraag is, is het wettelijk toegestaan, zo ja, laat de liefde leidenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik had op mijn 16e een vriend van 27 ja. Maar die had niets met mijn opleiding (of hulp bij het afronden van die opleiding) te maken, en mijn en zijn ouders wisten ervan. Relatie heeft uiteindelijk 4 jaar geduurd.
En hoe ze hem kan chanteren: ik denk niet dat zijn baas erg opgetogen zal zijn bij het idee dat hij iets met de dochter van een betalende klant (haar ouders) begint.
Ja, maar een willekeurige 27-jarige en een willekeurig 17-jarige vind ik anders dan de situatie van TS. Wat jij beschrijft ook, la zit daar ook de "wellicht verlies ik mijn baan"-kans in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:14 schreef Sisko het volgende:
[..]
Dat geld ook voor 28 jarige dochters van bankiers relaties van de baas als je bij een bank werkt. De vraag is, is het wettelijk toegestaan, zo ja, laat de liefde leiden
Ik denk dat TS weet dat een docent-leerling relatie niet kan, maar vraagt zich af of zijn situatie daar wel onder valt. Een terechte vraagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar goed, daar worden we het niet over eens denk ik..
En ik denk dat TS diep in zijn hart aan mijn kant staat (hij weet wel dat het eigenlijk niet kan), maar zo heel erg graag van iedereen hier zou horen dat het WEL kan.
Anyway: het is zijn beslissing en de evt gevolgen zijn voor hem..
Vind je van wel omdat ze 17 is en haar ouders er ook bij betrokken zijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik denk dat TS diep in zijn hart aan mijn kant staat (hij weet wel dat het eigenlijk niet kan), maar zo heel erg graag van iedereen hier zou horen dat het WEL kan.
Eigenlijk niet, ik sta meer aan de kant van "moet kunnen" en "zorgt eventueel voor baanverlies...jammer dan" (ik werk daar trouwens een uur of 8 in de week als freelancer) hoewel ik persoonlijk wel een voorstander ben van geheimhouding tot aan het eindexamen, mocht er iets gebeuren tussen ons en dan gewoon later ermee naar buiten komen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik persoonlijk zie die gezagsverhouding wél. Voor degenen die daar nietr zo over denken geeft ik nog wat aanvullende argumenten (zoals baas niet blij etc).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Zapata het volgende:
[..]
Vind je van wel omdat ze 17 is en haar ouders er ook bij betrokken zijn?
Stel ze was 22, wat dan?
Wat de neuk heeft baas niet blij te maken met een vertrouwensrelatie en machtspositie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik persoonlijk zie die gezagsverhouding wél. Voor degenen die daar nietr zo over denken geeft ik nog wat aanvullende argumenten (zoals baas niet blij etc).
22 is anders, want wettelijk volwassen. Maar ook dan kan het "baas niet blij"-argument ook heel valide zijn..
Goed, als jij je baan daarom wil verliezen moet je dat zelf weten. Dat geheimhouddeel lijkt me vragen op problemen, maar dat moet je ook zelf weten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik sta meer aan de kant van "moet kunnen" en "zorgt eventueel voor baanverlies...jammer dan" (ik werk daar trouwens een uur of 8 in de week als freelancer) hoewel ik persoonlijk wel een voorstander ben van geheimhouding tot aan het eindexamen, mocht er iets gebeuren tussen ons en dan gewoon later ermee naar buiten komen.
De reden dat ik het vraag is ook vooral dat ik benieuwd ben naar wat mensen ervan vinden...
Zijn situatie is niet veel verschillend van een 17 jarige en een 27 jarige slager van de slagerij waar zij boodschappen doet. (ok om het spannend te maken, de 17 jarige is de nicht van de baas)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar een willekeurige 27-jarige en een willekeurig 17-jarige vind ik anders dan de situatie van TS. Wat jij beschrijft ook, la zit daar ook de "wellicht verlies ik mijn baan"-kans in.
Maar nogmaals: TS zijn keus, die moet de evt gevolgen onder ogen zien.
Even goed lezen he?? "Aanvullende argumenten" schrijf ik, lees die post nog eens goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:20 schreef Zapata het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft baas niet blij te maken met een vertrouwensrelatie en machtspositie?
Maar je schrijft geen aanvullende argumenten in die post..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even goed lezen he?? "Aanvullende argumenten" schrijf ik, lees die post nog eens goed
Hij vraagt om een mening. Mijn mening heb ik gegeven. Jij mag het daarmee oneens zijn, TS mag het daarmee oneens zijn. Desondanks is en blijft het wel mijn meningquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:21 schreef Sisko het volgende:
[..]
Zijn situatie is niet veel verschillend van een 17 jarige en een 27 jarige slager van de slagerij waar zij boodschappen doet. (ok om het spannend te maken, de 17 jarige is de nicht van de baas)
Tuurlijk, we zouden alleen graag een betere onderbouwing horen, je zegt wel dat je de gezagsverhouding ziet, maar niet hoe ie dan zit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vraagt om een mening. Mijn mening heb ik gegeven. Jij mag het daarmee oneens zijn, TS mag het daarmee oneens zijn. Desondanks is en blijft het wel mijn mening
Sorry, je bent niet zo goed in begrijpend lezen geloof ik. Nog maar iets duidelijker dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Zapata het volgende:
[..]
Maar je schrijft geen aanvullende argumenten in die post..
Zei ik ook, maar hij ontkent dat ten stelligstequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef monsterd. het volgende:
Dit is echt zo'n situatie waarbij TS weet dat zoiets eigenlijk niet kan, maar het toch doet en stiekem op bevestiging van fokkers hoopt![]()
Kom op, het is altijd hetzelfde verhaaltje als er een jonger persoon in het spel is, want ja het kan wel want die is "volwassener" dan haar leeftijdsgenoten. Denk je eens in, jullie zitten beiden in een compleet ander levensfase..
ik vind het niet kunnen. Je hebt ook wel een rooskleurig beeld van een eventuele romance.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik sta meer aan de kant van "moet kunnen" en "zorgt eventueel voor baanverlies...jammer dan" (ik werk daar trouwens een uur of 8 in de week als freelancer) hoewel ik persoonlijk wel een voorstander ben van geheimhouding tot aan het eindexamen, mocht er iets gebeuren tussen ons en dan gewoon later ermee naar buiten komen.
De reden dat ik het vraag is ook vooral dat ik benieuwd ben naar wat mensen ervan vinden...
Dat heb ik reeds gedaan, lees maar terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef Sisko het volgende:
[..]
Tuurlijk, we zouden alleen graag een betere onderbouwing horen, je zegt wel dat je de gezagsverhouding ziet, maar niet hoe ie dan zit.
Dat is inderdaad de grote praktische hindernis, de avances...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen. Je hebt ook wel een rooskleurig beeld van een eventuele romance.
Denk hier ook eens aan: Als jij avances maakt en zij is er niet van gediend, dan wordt het lastig samenwerken. Of het wordt wat, maar het loopt al snel op de klippen.
Er zijn inderdaad naast het leeftijdsverschil en de evt gezagsverhouding nog tig aanvullende/andere argumenten te bedenken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen. Je hebt ook wel een rooskleurig beeld van een eventuele romance.
Denk hier ook eens aan: Als jij avances maakt en zij is er niet van gediend, dan wordt het lastig samenwerken. Of het wordt wat, maar het loopt al snel op de klippen.
Nah zo'n type is het volgens mij niet, zo ben ik zelf ook nooit geweest...niet iedereen is zo hè...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:27 schreef monsterd. het volgende:
Hoe ziet TS dit als een relatie voor zich? Op je 27e ben je al wat toe aan settelen terwijl die meid straks gaat studeren en alleen maar losbandig wil zijn
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
wat zou je zeggen als het ging om een jongen van 17 en een vrouw van 27?
laat de moraalridders op fok zich uiten in dit topic!!
Ben jij niet zo'n type, of is zij niet zo'n type? Ik denk dat het voor haar nog moeilijk in te schatten is wat zij graag wil in het leven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nah zo'n type is het volgens mij niet, zo ben ik zelf ook nooit geweest...niet iedereen is zo hè...
Best wel groot risico dat zulke jong meisje niet gelijk anaal doet. Kost je dan weer veel moeite enzo dus je kunt beter gewoon een escort bellen dat is altijd een stuk minder moeite.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nah zo'n type is het volgens mij niet, zo ben ik zelf ook nooit geweest...niet iedereen is zo hè...
Maar dat is andersom; zij kan HEM daarmee chanteren. Dat heeft niks te maken dat hij een machtspositie heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet zo goed in begrijpend lezen geloof ik. Nog maar iets duidelijker dan.
Mijn mening is dat er wél sprake is van een gezagsverhouding. Chantage/baas niet blij zijn de aanvullende argumenten die ik in dit topic gebruikt heb. Aanvullend dus, voor degenen die het niet eens zijn met mijn primaire argument.
Hij kan haar ook oneerlijk gaan beoordelen. Haar ouders en mentor krijgen dat te zien, en dat kan haar veel problemen opleveren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:31 schreef Zapata het volgende:
[..]
Maar dat is andersom; zij kan HEM daarmee chanteren. Dat heeft niks te maken dat hij een machtspositie heeft.
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik reeds gedaan, lees maar terug.
Waarop ik uitlegde dat de regels er zijn voor echte docenten die hoge cijfers beloven voor sex. De rest van de argumentatie daarna ging niet meer over gezagsverhouding. En aangezien dat wettelijk verboden is, is het toch best belangrijk om duidelijk te zijn over of dit nu wel of niet een gezagsverhouding is en waarom, in plaats van alleen maar te zeggen dat jij dat vind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is in zekere zin gewoon docent op dat instituut. Hij moet haar les geven zodat zij eea beter snapt.
Kom op kerel, kijk alleen eens naar hoe hij haar ZELF noemt in de TT: "leerlinge". En kijk eens naar de post boven de jouwequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:37 schreef Sisko het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[..]
Waarop ik uitlegde dat de regels er zijn voor echte docenten die hoge cijfers beloven voor sex. De rest van de argumentatie daarna ging niet meer over gezagsverhouding. En aangezien dat wettelijk verboden is, is het toch best belangrijk om duidelijk te zijn over of dit nu wel of niet een gezagsverhouding is en waarom, in plaats van alleen maar te zeggen dat jij dat vind.
Met het verschil dat zij nog in ontwikkeling is (karakter en persoonlijkheid) en nog bepaalde ervaringen mist. Verder ken je haar alleen maar van de huiswerkbegeleiding en "zo'n type is het volgens mij niet" klinkt niet heel erg stevig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben kennelijk toch niet de enige die dat denkt..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:43 schreef karton2 het volgende:
[..]
Met het verschil dat zij nog in ontwikkeling is (karakter en persoonlijkheid) en nog bepaalde ervaringen mist. Verder ken je haar alleen maar van de huiswerkbegeleiding en "zo'n type is het volgens mij niet" klinkt niet heel erg stevig.
Verder heb jij gezag over haar wat jullie buiten leeftijd en levenservaring niet gelijkwaardig maakt.
Zet haar uit je hoofd en zoek iemand van je eigen leeftijd, iemand die zich tegen jou kan 'verdedigen' bijvoorbeeld. Een kind van 17 begint niet veel tegen iemand van 27.
Daar had ik ook al iets over gezegdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom op kerel, kijk alleen eens naar hoe hij haar ZELF noemt in de TT: "leerlinge". En kijk eens naar de post boven de jouwe
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:17 schreef Sisko het volgende:
[..]
Ik denk dat TS weet dat een docent-leerling relatie niet kan, maar vraagt zich af of zijn situatie daar wel onder valt. Een terechte vraag
Ok, deze had ik nog niet gezien. DIT is wat ik bedoel met een argument.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan haar ook oneerlijk gaan beoordelen. Haar ouders en mentor krijgen dat te zien, en dat kan haar veel problemen opleveren.
Zij is aan zijn gezag toevertrouwd in het kader van opleiding. Lijkt me duidelijk. Het is niet een leerling die een andere leerling begeleidt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben kennelijk toch niet de enige die dat denkt..
Volstrekt logisch dacht ik zo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben kennelijk toch niet de enige die dat denkt..
Precies wat ik wilde typenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:39 schreef Lienekien het volgende:
De relatie is niet gelijkwaardig. Als zij niet in wil gaan op zijn avances, is de verhouding verstoord. Haar huiswerkbegeleiding loopt dan dus gevaar. Ze kan zich daardoor gedwongen voelen tot een relatie terwijl ze dat niet wil. De TS is hier de volwassene en hem kan het aangerekend worden als hij een leerlinge in die positie brengt.
Artikel 249 wetboek van strafrecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:48 schreef Sisko het volgende:
[..]
Daar had ik ook al iets over gezegd
[..]
[..]
Ok, deze had ik nog niet gezien. DIT is wat ik bedoel met een argument.
Weet nog niet of ik het er mee eens ben, maar hier heb je een punt, vraag ik me nog steeds af of deze situatie nu wel of niet onder de wet valt.
quote:1 Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
Daar wordt uitgegaan van ontucht, niet van 'scheve' relaties zoals in de situatie van TS.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Artikel 249 wetboek van strafrecht.
[..]
Als zij minderjarig is en hij heeft seks met haar, dan valt dat juridisch gezien onder ontucht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:53 schreef karton2 het volgende:
[..]
Daar wordt uitgegaan van ontucht, niet van 'scheve' relaties zoals in de situatie van TS.
De eventuele ontucht moet dan maar bewezen worden in de rechtzaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als zij minderjarig is en hij heeft seks met haar, dan valt dat juridisch gezien onder ontucht.
ok, laten we minderjarig even opzij zetten, volgens mij doen ze niet zo moeilijk bij een vrijwillige relatie van een 17 jarige, maar laten we even net doen of hij wacht tot ze 18 is. De rest van de punten zijn volgens mij niet op hem van toepassing, hij leidt haar niet op, hij begeleid haar, hij hoeft niet op haar te letten wb waakzaamheid en ze is ook niet zijn ondergeschikte.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Artikel 249 wetboek van strafrecht.
[1 Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.]
Wel als er sprake is van een gezagsverhouding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
De eventuele ontucht moet dan maar bewezen worden in de rechtzaal.
Een (seksuele)relatie met een 17 jarige is niet per definitie ontucht lijkt mij.
Citaat uit jurisprudentie.quote:De rechtbank overweegt daaromtrent het volgende.
Verdachte heeft gedurende enkele maanden een relatie gehad met een minderjarig meisje van (ruim) 17 jaar, binnen welke relatie het (tweemaal) tot geslachtsgemeenschap is gekomen. Het meisje, [leerlinge], is aan dezelfde school verbonden als de school waar verdachte ten tijde van de relatie werkzaam was als –onder meer- docent.
In artikel 249, eerste lid, van het Wetboek van Strafrecht (Sr) speelt niet de leeftijd van de minderjarige een doorslaggevende rol, maar de verhouding ten opzichte van die minderjarige, die zich kenmerkt door het hebben van een zeker overwicht tegenover die minderjarige. De wetgever heeft daarbij de verhouding leraar-leerling uitdrukkelijk onder de werking van artikel 249 Sr gebracht door daarin “een aan zijn opleiding toevertrouwde minderjarige”op te nemen.
Dus handjes thuis TS en wacht tot ze van school af is.. wacht voor de zekerheid ook maar totdat ze 18 isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel als er sprake is van een gezagsverhouding.
[..]
Citaat uit jurisprudentie.
http://www.wetboek-online.nl/jurisprudentie/ljnAT4394.html
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:11 schreef Hitori het volgende:
Dan heb je haar tijdens de huiswerkbegeleiding goed leren aftrekken zeker?
Geef het een paar weekjes, dan wordt vermenigvuldigen de volgende stap.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten. "Ja, maar ze wilde het zelf graag". Dit zijn de welbekende excuses van iemand die iets fouts doet.
dan is die jongen een baas. TS klote pedoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
laat de moraalridders op fok zich uiten in dit topic!!
Ja dat maakt het minder foutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het is niet 'maar wat huiswerkbegeleiding'. Het is een betaalde baan. Als je als ouders daar je dochter naartoe laat gaan, mag je toch verwachten dan de begeleiders hun handen thuis houden. Hij kan ook gewoon verstandig zijn en er voorlopig niet aan beginnen. Er wordt gewapperd met wetten omdat sommige mensen in dit topic er te licht over denken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:43 schreef Re het volgende:
men kan ook overdrijven hoor, er is hier geen sprake van een rechtsongelijkheid of zorgverhouding, 't is mar wat huiswerkbegeleiding... al dat gewapper met wetten en straffen ... nee daar heeft de maatschappij wat aan
-Je kan onder de tram komen op weg naar haar toequote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef dinosteen het volgende:
Gewoon laten gaan je hebt nog geen echte band nu moet dat niet zo moeilijk zijn.
Er komen wel meer mensen in je leven waarbij je hetzelfde gevoel krijgt.
In the worst case scenario:
-Raak je je baan kwijt en bouw je een slechte naam op.
-Raken haar ouders in shock en keren ze samen met hun dochter tegen je weet ik veel aangifte ofzo.
-Na deze toestand word je misschien wel depressief en kom je totaal in de put.
Kan inderdaad ik wil alleen te zeggen dat de redenen om het niet te doen groter zijn dan om het wel te doen en ik denk dat de meesten het hierin met mij eens zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
-Je kan onder de tram komen op weg naar haar toe
Praat het maar goed voor jezelf. Het enige wat jij wil horen is dat je haar gewoon zonder problemen kan neuken. Waarom open je uberhaupt een topicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Tsja, de VS
Hier zijn we in Nederland...toch wel iets meer open minded dan de VS
Omdat het forum van vereniging martijn al maanden offline is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom open je uberhaupt een topic
Wacht dan op zn minst dat je niet meer haar huiswerkhulpje bent.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is dé reden waarom je beter nooit zoiets moet vragen op zoiets als het fok forum.
Alle azijnzeikers van Nederland komen en posten hier en hebben de neiging te doen alsof hun mening een soort grondwet is. (ik doe nu dus eigenlijk exact hetzelfde, zover heen ben ik dus ook al, dank u fok!)
Beter is gewoon op je gevoel af te gaan en schijt te hebben aan wat anderen vinden.
Je leeft maar 1x kerel.
Geniet ervan in plaats van op elke mening af te moeten gaan.
Dank voor deze reactiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is dé reden waarom je beter nooit zoiets moet vragen op zoiets als het fok forum.
Alle azijnzeikers van Nederland komen en posten hier en hebben de neiging te doen alsof hun mening een soort grondwet is. (ik doe nu dus eigenlijk exact hetzelfde, zover heen ben ik dus ook al, dank u fok!)
Beter is gewoon op je gevoel af te gaan en schijt te hebben aan wat anderen vinden.
Je leeft maar 1x kerel.
Geniet ervan in plaats van op elke mening af te moeten gaan.
Nou geweldig dan. Een reactie goed vinden die jouw gedachtegang bevestigt en stimuleert en de reacties die jou willen beschermen af doen als verkeerd. Maar goed je weet dus wel wat je wil. Gewoon doen dan, je hebt de reacties gezien, bent meerderjarig, dus zelf bepalen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dank voor deze reactie
ik deel je mening
Want alleen de negatieve reacties kunnen juist zijn?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou geweldig dan. Een reactie goed vinden die jouw gedachtegang bevestigt en stimuleert en de reacties die jou willen beschermen af doen als verkeerd. Maar goed je weet dus wel wat je wil. Gewoon doen dan, je hebt de reacties gezien, bent meerderjarig, dus zelf bepalen.
Hij vraagt onze mening. Jij doet die mening af als onjuist, azijnpisserij en alles onder het motto 'je leeft maar 1 keer, doen wat je wil'. Veel mensen geven gewoon aan dat ze het niet vinden kunnen of heel erg op het randje vinden. Is gewoon hem waarschuwen min of meer. En ja zulke waarschuwingen kan je naast je neer leggen als je dat wil (wat hij ook lijkt te doen). Mag gerust, maar ze worden niet door zoveel mensen gezegd voor niets. En als hij toch ook denkt van 'wat maakt het mij uit wat anderen vinden, wat nog geaccepteerd wordt' e.d. dan kan hij net zo goed geen topic openen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Want alleen de negatieve reacties kunnen juist zijn?
Hij moet ook op z'n gevoel afgaan.
Je hebt niets met zijn (of haar - "dat grietje") hun leven te maken.
Alleen directe personen uit hun omgeving kunnen er iets over oordelen en zelfs dat kun je naast je neer leggen als je verder gewoon gelukkig bent uiteindelijk.
Nee niet "veel mensen", vooral de mensen hier, vind ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij vraagt onze mening. Jij doet die mening af als onjuist, azijnpisserij en alles onder het motto 'je leeft maar 1 keer, doen wat je wil'. Veel mensen geven gewoon aan dat ze het niet vinden kunnen of heel erg op het randje vinden. Is gewoon hem waarschuwen min of meer. En ja zulke waarschuwingen kan je naast je neer leggen als je dat wil (wat hij ook lijkt te doen). Mag gerust, maar ze worden niet door zoveel mensen gezegd voor niets. En als hij toch ook denkt van 'wat maakt het mij uit wat anderen vinden, wat nog geaccepteerd wordt' e.d. dan kan hij net zo goed geen topic openen.
Ow dat haal ik er niet uit eigenlijk maar oke. Maar jij bent er dus niet uitgekomen via fok begrijp ik.. wat helpt dan wel behalve je gevoel maar te volgen? Genoeg mensen komen juist ook niet verder als ze dat alleen maar zouden doen.. Een persoon die niet weet wat te doen en dan maar zijn gevoel gaat volgen lijkt me niet ideaal ofzo..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee niet "veel mensen", vooral de mensen hier, vind ik.
Het is een soort dooddoener geworden om bij dit soort zaken 1 lijn aan te houden qua mening en reactie.
Daarom vertel ik die jongen, volg je gevoel.
Want via fok kom je er sowieso niet uit.
Teveel geindoctrineerde mensen die denken dat als je met iemand van 16+ wil "neuqen" je een pedo bent.
Daar gaat 3 miljoen jaar van evolutie.
Waarom is dat niet ideaal?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow dat haal ik er niet uit eigenlijk maar oke. Maar jij bent er dus niet uitgekomen via fok begrijp ik.. wat helpt dan wel behalve je gevoel maar te volgen? Genoeg mensen komen juist ook niet verder als ze dat alleen maar zouden doen.. Een persoon die niet weet wat te doen en dan maar zijn gevoel gaat volgen lijkt me niet ideaal ofzo..
Voor de meesten is de leeftijd niet het probleem maar de relatie huiswerkbegeleider - leerling. En dat is nogal op het randje denk je niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee niet "veel mensen", vooral de mensen hier, vind ik.
Het is een soort dooddoener geworden om bij dit soort zaken 1 lijn aan te houden qua mening en reactie.
Daarom vertel ik die jongen, volg je gevoel.
Want via fok kom je er sowieso niet uit.
Teveel geindoctrineerde mensen die denken dat als je met iemand van 16+ wil "neuqen" je een pedo bent.
Daar gaat 3 miljoen jaar van evolutie.
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar puur op het randje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de meesten is de leeftijd niet het probleem maar de relatie huiswerkbegeleider - leerling. En dat is nogal op het randje denk je niet?
Ik denk niet dat zn chef of collegas het daarmee eens zullen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar puur op het randje.
Het kan wellicht nog net.
Zijn leven, zijn verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja een persoon die weet hoe hij iets moet aanpakken kan eerder zijn gevoel volgen zonder problemen. Als je zaken niet goed weet bij schimmige gebieden dan gaat het sneller mis. Lijkt me juist goed dat hij advies vraagt als hij over zoiets 17-27, huiswerkbegeleiding, twijfelt. Begrijp niet zo waarom jij en hij het zo graag zomaar naast zich neer willen leggen.. Er zit nou eenmaal wel een risico aan vast.. en dat hoeft niet direct met politie te maken te hebben e.d. Ik vind het maar een beetje tricky met TS en zijn reacties.
Edit ik begrijp sowieso wel waarom hij het naast zich neer wil leggen maar ja. Dat is niet zo'n goed teken
Nou nu bagataliseer je het wel wat volgens mij. Mensen kunnen op hem neerkijken, roddelen. Politie kan best want jonger dan 18 jaar (goedkeuring ouders e.d.). Hangt ervanaf hoever hij gaat natuurlijk maar ja. Het is niet zo dat het zo weinig invloed kan hebben...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zijn leven, zijn verantwoordelijkheid.
Het ergste zou zijn dat hij geen huiswerkbegeleiding meer mag doen.
Nou vreselijk.
Komt me bekend voor.. Werk zelf in de hulpverlening en heb ook wel eens gevoelens gekregen voor een cliënte (zelfs een relatie mee gekregen). Het is glad ijs en in jouw geval zou ik er voorzichtig mee zijn.. als je er iets mee doet, doe het dan als zij geen leerlinge meer is van je. Je wordt anders chantabel en het kan zo maar gebeuren dat de bewuste dame een keer boos op je wordt en het hele verhaal aan de grote klok hangt. Daardoor zijn al zo vaak mannen met losgeslagen hormonen hun baan kwijt geraakt.. je baan kwijtraken is het niet waard.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:41 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
ik ben 27 jaar en werk al een aantal jaar in de huiswerkbegeleiding als docent exacte vakken naast mijn gewone baan op een school
sinds een aantal maanden is er bij ons op de huiswerk klas een meid van een jaar of 17 (6vwo)...laten we haar anne noemen
meteen toen ik haar voor het eerst zag voelde ik de bekende vonk overspringen, iets wat ik nog nooit met een leerlinge had gehad en waar ik ook echt niet op uit was
de laatste maanden is mijn gevoel steeds sterker geworden en vorige week zag ik haar plots ook verkleuren toen ik haar aansprak
ze is uitzonderlijk volwassen voor haar leeftijd en ik ben me er bewust van dat zoiets wellicht niet ethisch verantwoord is maar aan de andere kant, ik ben geen docent van haar op haar middelbare school en beoordeel geen examens van haar, ik help alleen met haar wiskunde enzo. toch ben ik ook wat bezorgd om mijn baan en de gevolgen als dit uitkomt. maar mijn gevoel is dat ik haar zeker veel beter zou willen leren kennen.
ideeën?
Goedkeuring heb je sowieso niet nodig na de 16de leeftijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nu bagataliseer je het wel wat volgens mij. Mensen kunnen op hem neerkijken, roddelen. Politie kan best want jonger dan 18 jaar (goedkeuring ouders e.d.). Hangt ervanaf hoever hij gaat natuurlijk maar ja. Het is niet zo dat het zo weinig invloed kan hebben...
Dit jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef Cactus1 het volgende:
Zorgen dat ze zo snel mogelijk haar problemen met de leerstof onder de knie heeft zodat ze kan stoppen met huiswerkbegeleiding en jij weer verder kan met je leven.
Dit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Goedkeuring heb je sowieso niet nodig na de 16de leeftijd.
Iets wat sowieso nog hoog ligt in Nederland.
Ernstig..quote:
Ik werk ook bij een dergelijk instituut, en bij ons staat gewoon heel duidelijk in de richtlijnen (en in je contract) dat dit niet de bedoeling is. En dat is logisch. Wacht nog 4 maanden, dan heeft ze haar examen gedaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ja precies, het staat meestal gewoon in de voorwaarden van je contract, niet doen dusquote:Op zondag 13 januari 2013 14:47 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een dergelijk instituut, en bij ons staat gewoon heel duidelijk in de richtlijnen (en in je contract) dat dit niet de bedoeling is. En dat is logisch. Wacht nog 4 maanden, dan heeft ze haar examen gedaan.
Dit! Enige goede reactie. Je kan morgen wel dood zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Seam het volgende:
Dat wil ik zeggen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is zo'n typisch topic waarbij TS dondersgoed weet wat hij moet doen, alleen graag een soort toestemming wil van mensen online die hij niet kent om te doen wat hij niet zou moeten doen..
hoe kom je erbij dat ze jou leuk vind dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Niet, ik help met huiswerkbegeleiding
Vooruit dan, voor TS: ik zou d'r doen, en hard!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, maar daar heb je geen professionele relatie mee.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die vrouwen die hier reacties hebben van dat kan niet enzoTs trek je er niks van aan, zelf ben ik net 26 en heb vriendin van bijna 16 die in belgie woont gaat prima tot nu toe
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:24 schreef defamai het volgende:
Ja, maar daar heb je geen professionele relatie mee.
Stumpert.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die vrouwen die hier reacties hebben van dat kan niet enzoTs trek je er niks van aan, zelf ben ik net 26 en heb vriendin van bijna 16 die in belgie woont gaat prima tot nu toe
nee dat klopt, al ondersteun ik haar wel financieel soms (ze gaat ook door moeilijke periode nu thuissituatie/school etc)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:24 schreef defamai het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je geen professionele relatie mee.
Dus als jouw dochter van 15 een vriend krijgt zet je haar t huis uit? lekkere vader ben jijquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef Sant. het volgende:
[..]
Stumpert.
Wanneer mijn dochtertje van 15 met een vriend thuis zou komen zou ik hem buiten zetten.
Wat voor een mongool ben je als je op je 26e een relatie hebt met een 15-jarige...
Echt zo snueJe hebt een 'relatie' met een kind. Je zit in een totaal andere levensfase en wanneer dat niet zo is, dan spoor je niet.
Succes, ouwe peuterneuker.. Ze moesten je aanklagen.
Damn.. Ik kan mij echt niet voorstellen wat iemand van 26 jaar met een tutje van 15 moet (behalve lekkere sex hebben misschien).quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hangt er vanaf.. je hebt van die naieve kutjes maar mijn schatje heeft veel meegemaakt dus is al heel zelfstandig ook voor haar leeftijd. Waarschijnljk zou zij t beter doen daar dan zon 26jarige geit met pittig kapsel die al 2 kids op de bank heeft sinds haar 22e (want begint nu toch wel te dringen hoor qua tijd) en elke zaterdag naar ik hou van holland kijkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Damn.. Ik kan mij echt niet voorstellen wat iemand van 26 jaar met een tutje van 15 moet (behalve lekkere sex hebben misschien).
Sommige mensen zeggen dat meisjes tegenwoordig al snel volwassen zijn, maar dat is een illusie. Drop bijv. een klein meisje van 16 in Afghanistan, zij gaat vermoedelijk huilen als een klein baby'tje. Een vrouw van 26 jaar gaat vermoedelijk direct oplossingen zoeken en naar de ambassade.
Nee ik zou mijn dochter van 15 niet uit huis zetten, maar die 11 jaar oudere / 26 jarige vriend van haar!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus als jouw dochter van 15 een vriend krijgt zet je haar t huis uit? lekkere vader ben jijzegt meer over jou dan over mij. Overigens zijn vrouwen van tegnwoordig op jonge leeftijd erg volwassen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
Want dan raakt hij zijn baan niet kwijt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:04 schreef jeroensdesign het volgende:
ik zal het zekere voor het onzekere nemen
Houdt een goed vriendschappelijke relatie en wacht to ze 18 (meerderjarig) is
Dan zal ze die huiswerkbegeleiding wel niet meer hebben, tegen de tijd dat ze 18 is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want dan raakt hij zijn baan niet kwijt?
Vanaf 16 is het al legaal.
Want? Als je 18 bent dan snap je op magische wijze ineens alles?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan zal ze die huiswerkbegeleiding wel niet meer hebben, tegen de tijd dat ze 18 is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee ik zou mijn dochter van 15 niet uit huis zetten, maar die 11 jaar oudere / 26 jarige vriend van haar!
Je spoort niet dat je met zo'n meisje wil..
Zo'n meisje heeft nog niks gezien, jouw staptijd heeft zijn wildste tijd gehad.
Ik vind je een ontzettende zielige heer dat je op je 26e met een meisje van 15 gaat..
Volgens mij hebben jullie allebei een 'rugzakje', anders zou je snappen dat dit niet kan.
Niet in deze levensfase..
Wat vinden jouw vrienden er van?
En hoe zijn de avondjes die jij bij haar vrienden doorbrengt?
Em het is wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen rond hun 15/16e het fysiek aantrekkelijkst zijn hoor.. Verder zoals ik zei zijn meisjes tegenwoordig erg snel volwassen. Mijn vrienden maakt t niet uit want die hebben ook vriendinnen rond die leeftijd, sommige iets ouder sommige zelfde leeftijd. Chillen met haar vrienden doe ik niet ook nergens voor nodig lijkt mij. Overigens maakt t me ook vrij weinig uit wat jij ervan vindt aangezien je niet weet hoe verliefd wij zijn en hoe t is als we bij elkaar zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee ik zou mijn dochter van 15 niet uit huis zetten, maar die 11 jaar oudere / 26 jarige vriend van haar!
Je spoort niet dat je met zo'n meisje wil..
Zo'n meisje heeft nog niks gezien, jouw staptijd heeft zijn wildste tijd gehad.
Ik vind je een ontzettende zielige heer dat je op je 26e met een meisje van 15 gaat..
Volgens mij hebben jullie allebei een 'rugzakje', anders zou je snappen dat dit niet kan.
Niet in deze levensfase..
Wat vinden jouw vrienden er van?
En hoe zijn de avondjes die jij bij haar vrienden doorbrengt?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:24 schreef Complexiteit het volgende:
TS; doen, als zij ook wil. 17 is niet heel erg jong, ligt aan de persoon.
Huiswerkbegeleiding is toch echt iets voor de middelbare school. Zo rond je 18de ga je daar meestal wel vanaf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Als je 18 bent dan snap je op magische wijze ineens alles?
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Em het is wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen rond hun 15/16e het fysiek aantrekkelijkst zijn hoor..
weet niet meer precies waar dat stond maar heeft ook nog op frontpage gestaan geloof ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?
Er is niet eens sprake van een 'vrouw' met 15/16 jaar.
Heeft verder niks met leeftijd te maken of wel of niet meerderjarig zijn. Wanneer ze haar diploma behaalt dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Huiswerkbegeleiding is toch echt iets voor de middelbare school. Zo rond je 18de ga je daar meestal wel vanaf.
En er zijn waarschijnlijk andere onderzoeken die weer wat anders hebben 'aangetoond'.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
[..]
Em het is wetenschappelijk aangetoond dat vrouwen rond hun 15/16e het fysiek aantrekkelijkst zijn hoor.. Verder zoals ik zei zijn meisjes tegenwoordig erg snel volwassen. Mijn vrienden maakt t niet uit want die hebben ook vriendinnen rond die leeftijd, sommige iets ouder sommige zelfde leeftijd. Chillen met haar vrienden doe ik niet ook nergens voor nodig lijkt mij. Overigens maakt t me ook vrij weinig uit wat jij ervan vindt aangezien je niet weet hoe verliefd wij zijn en hoe t is als we bij elkaar zijn.
mwah denk t niet.. Gaat in dit geval om het lichaam he. Dus ze zijn nog mooi slank allemaal maar hebben ondertussen al wel enigszins gevormde "vormen"quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En er zijn waarschijnlijk andere onderzoeken die weer wat anders hebben 'aangetoond'.
Zucht... Hij kan dus alsnog beter wachten tot ze van de middelbare school af is. En dat is meestal rond je 18de. Zeker in het geval van dit meisje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft verder niks met leeftijd te maken of wel of niet meerderjarig zijn. Wanneer ze haar diploma behaalt dus.
Bron? Genoeg 16-jarigen die nog een kinderlichaam hebben. De meeste meiden zijn op hun 16de echt nog niet uitgegroeid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mwah denk t niet.. Gaat in dit geval om het lichaam he. Dus ze zijn nog mooi slank allemaal maar hebben ondertussen al wel enigszins gevormde "vormen"
Is gewoon lekker hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron? Genoeg 16-jarigen die nog een kinderlichaam hebben. De meeste meiden zijn op hun 16de echt nog niet uitgegroeid.
zoals ik hierboven ook al zei weet niet meer precies waar dat stond maar heeft ook nog op frrontpage gestaan geloof ik. Verder zien ze er 99/100x beter uit dan die studentes van 21 met vieze vetpotenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron? Genoeg 16-jarigen die nog een kinderlichaam hebben. De meeste meiden zijn op hun 16de echt nog niet uitgegroeid.
Hmmm, jij gaat het nog moeilijk krijgen je verdere leven als je alleen 15-16 jarigen aantrekkelijk vindt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
zoals ik hierboven ook al zei weet niet meer precies waar dat stond maar heeft ook nog op frrontpage gestaan geloof ik. Verder zien ze er 99/100x beter uit dan die studentes van 21 met vieze vetpoten
De gemiddelde man vindt het lichaam van 17-jarigen het aantrekkelijkst. En die zijn ook nog niet uitgegroeid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bron?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De gemiddelde man vindt het lichaam van 17-jarigen het aantrekkelijkst. En die zijn ook nog niet uitgegroeid.
Ik ben zelf 25.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, jij gaat het nog moeilijk krijgen je verdere leven als je alleen 15-16 jarigen aantrekkelijk vindt...![]()
Hoe oud ben je zelf trouwens? Ook van die leeftijd?
Jee, ik dacht met een 16-jarige te maken te hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben zelf 25.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik voor echt later gewoon of een meisje zoek met een mooi figuur (zijn er genoeg) of om de 10/20 jaar een jongere vrouw neemals ik geld genoeg heb
Link?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De Spits een jaar of 8 geleden.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jee, ik dacht met een 16-jarige te maken te hebben.![]()
Meestal zoeken jonge mooie vrouwen een man met geld en ook een beetje intelligentie en inhoud. Je moet toch echt hard je best gaan doen hoor.
Oh, ik wist niet eens dat jij als 25-jarige een 15-jarige vriendin hebt. Maar je manier van posten is best kinderachtig, daarom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
En waarom zou ik dat niet hebben? Omdat ik als 25 jarige met een 15 jarig meisje ga? Wat is dat nou voor vooroordeelDurf voor paar k te wedden dat ik hoger opleidingsniveau plus betere baan dan jij hebt
En waar baseer je dat op? Overigens heb ik meer k op de bankoe dan jij. Maargoed dat is je zoveelste loze aanname in dit topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet eens dat jij als 25-jarige een 15-jarige vriendin hebt. Maar je manier van posten is best kinderachtig, daarom.
En een paar k? Die heb jij vast niet eens.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op?
quote:Overigens heb ik meer k op de bankoe dan jij.
quote:Maargoed dat is je zoveelste loze aanname in dit topic.
U jelly?
Jonguh, ik HEB een oude rijke vent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Overigens heb ik meer k op de bankoe dan jij. Maargoed dat is je zoveelste loze aanname in dit topic.
U jelly?
Golddiggerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonguh, ik HEB een oude rijke vent.
Ja, jij wilt toch straks die ouwe rijke vent zijn????quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
GolddiggerMaar veel plezier vanavond als je weer in zn rimpels moet zwemmen om zn eikeltje te kunnen likken
Overigens ook leuk dat je totaal niet inhoudelijk eropin gaatSnap niet wat jouw vent te maken heeft met waar wij t over hadden
![]()
Ja alleen wel iets rijker hoop ik (lees mooiere vrouw)quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, jij wilt toch straks die ouwe rijke vent zijn????
Ik vind alleen posts van mezelf en de archieven van Spits gaan niet zo ver.quote:
Zelfs daar geen bron en enkel een discussie waar de meningen verschillen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind alleen posts van mezelf en de archieven van Spits gaan niet zo ver.
Hier in ieder geval iemand die het bevestigt
SEX / Volwassenen die tienermeisjes aantrekkelijk vinden
En er was een topic op het marokko forum over. Maar die link is dood.
Joh, dan geloof je het toch niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zelfs daar geen bron en enkel een discussie waar de meningen verschillen.
Ik denk dat er een groot verschil zit tussen wat ze diep van binnen denkt en wat ze zichzelf heeft wijsgemaakt in de loop van de jaren om nog enigszins met een goed gevoel in de spiegel te kunnen kijken zonder angst dat die rijke man van haar vreemdgaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Joh, dan geloof je het toch niet.![]()
Ik ben wel benieuwd wat jij dan denkt dat de gemiddelde man het meest aantrekkelijk vindt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zelfs daar geen bron en enkel een discussie waar de meningen verschillen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Face it. Over 10 jaar wordt je ingeruild voor een jonger en strakker exemplaar door je oudere rijke vriend.
Ik denk dat de gemiddelde man op een vruchtbare vrouw valt, en dat de gemiddelde man idd het liefste een slanke vrouw wilt ja. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een 17-jarige het meest opwindenste is. De ene 17-jarige is de andere niet, en zat vrouwen blijven heel lang slank. En je hebt ook 17-jarige vetzakken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Joh, dan geloof je het toch niet.![]()
Ik ben wel benieuwd wat jij dan denkt dat de gemiddelde man het meest aantrekkelijk vindt.
Joh, ik heb geen oude rijke vent. Ik dacht, maak er eens wat moois van, net als Buffolo Soldier met z'n praatjes over al zijn tonnen op z'n bankrekening.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Face it. Over 10 jaar wordt je ingeruild voor een jonger en strakker exemplaar door je oudere rijke vriend.
Hmm jammer, was een mooie inkopper.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, ik heb geen oude rijke vent. Ik dacht, maak er eens wat moois van, net als Buffolo Soldier met z'n praatjes over al zijn tonnen op z'n bankrekening.
Dan is het toch logisch dat ze op 17 jarige vallen. In die groep zitten statistisch gezien de meest slanke vrouwen met al wel ronde vormen. (Of wil je hier ook een bron voor zien?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde man op een vruchtbare vrouw valt, en dat de gemiddelde man idd het liefste een slanke vrouw wilt ja.
Volgens mij ben jij dan ook geen man.quote:Ik kan me moeilijk voorstellen dat een 17-jarige het meest opwindenste is.
Ja en je hebt ook strakke 80-jarige.quote:De ene 17-jarige is de andere niet, en zat vrouwen blijven heel lang slank. En je hebt ook 17-jarige vetzakken.
80 Jarigen? Ik heb het toch over VRUCHTBARE vrouwen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat ze op 17 jarige vallen. In die groep zitten statistisch gezien de meest slanke vrouwen met al wel ronde vormen. (Of wil je hier ook een bron voor zien?)
[..]
Volgens mij ben jij dan ook geen man.
Mannen laten zich er overigens in het openbaar niet al te gemakkelijk over uit. Voor je het weet krijg je een horde huismoeders achter je aan.
[..]
Ja en je hebt ook strakke 80-jarige.![]()
Feit blijft dat een oudere dikzak vaak op haar 17e nog een redelijk strak figuur had. Ik heb ze de afgelopen 10 jaar zo om me heen zien (d)evolueren.
Hee zielige klapkut, op de vorige pagina was je nog 26.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Omdat ik als 25 jarige met een 15 jarig meisje ga? Wat is dat nou voor vooroordeelDurf voor paar k te wedden dat ik hoger opleidingsniveau plus betere baan dan jij hebt
Lekker he, thuis bij je mammie wonen, dat spaart makkelijk. Zeker als je nooit van je kamer af komt. Behalve om die 15 jarige downer van je mee naar de snoepwinkel te nemen voor een zakje kikkertjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Overigens heb ik meer k op de bankoe dan jij.
Zeer schappelijk voor iemand die niet meer dan mbo-opleiding heeft voltooid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Sant. het volgende:
IB4: Ik woon al jaren op mezelf. Heb een eigen koophuis. Ik rij een dure BMW. Ik ga 3 x per jaar op vakantie. bladiebladiebla
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:33 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Zeer schappelijk voor iemand die niet meer dan mbo-opleiding heeft voltooid.
Deze man begrijpt het leven tenminste, net als met die uitkerings shit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ben zelf 25.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik voor echt later gewoon of een meisje zoek met een mooi figuur (zijn er genoeg) of om de 10/20 jaar een jongere vrouw neemals ik geld genoeg heb
Bijna 26quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hee zielige klapkut, op de vorige pagina was je nog 26.
Ik durf te wedden dat je niet meer dan een MBO gehaald hebt, MAX. Je schrijft namelijk als een VMBO-er.
[..]
Lekker he, thuis bij je mammie wonen, dat spaart makkelijk. Zeker als je nooit van je kamer af komt. Behalve om die 15 jarige downer van je mee naar de snoepwinkel te nemen voor een zakje kikkertjes.
Met je k op de bankoe
Ik hoop dat ze je aanklagen. Potentieel pedo alert hiero..
IB4: Ik woon al jaren op mezelf. Heb een eigen koophuis. Ik rij een dure BMW. Ik ga 3 x per jaar op vakantie. bladiebladiebla
Lul niet, vanaf 1 April wijzigen de regels voor hypotheken weet je nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bijna 26. Verder zit je er totaal naast ja. Als planning zo blijft lopen kan ik over 5maanden mijn eigen huis kopen
en hoef ik niet meer te huren wat ik nu doe.
En dan friendzoned worden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:07 schreef sinepedraap het volgende:
Je kan toch gewoon bevriend met haar raken, paar maandjes wachten tot ze 18 is en daarna haar hersenen eruit neuken?
ja alleen ik koop geen huis met hypotheek vriendquote:Op maandag 21 januari 2013 08:44 schreef Sant. het volgende:
[..]
Lul niet, vanaf 1 April wijzigen de regels voor hypotheken weet je nog.
Als je over 5 maanden een eigen huis kunt kopen, dan kun je het nu zeker.
Oftewel, wederom een bull shit verhaal.
Wel goed opletten op school deze week he, dan komt het helemaal goed met je doekoe op je bankoe.
Nou...ik heb een andere ervaring op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Seam het volgende:
Dat wil ik zeggen.
Nee je tikt hem zo afquote:Op maandag 21 januari 2013 13:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja alleen ik koop geen huis met hypotheek vriend
Ja inderdaad. Nog los van het geval als het een 27 jarige vrouw was geweest met 17 jarige jongen. Dan waren de MILF roepers over elkaar heen gevallen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Trebo het volgende:
Wel gek. Als iemand 17 is dan schreeuwt iedereen moord en brand over dat het vies is en niet kan en bladiebladiebla, maar zodra ze 18 is dan kan het wel want dat is ze opeens volwassen
Hypocriet gedoe.
Nu nog niet nee maar over jaartje moet dat er wel in zitten. Heb t niet over een of andere villa van een miljoen ofzo he nuquote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nee je tikt hem zo af
Ouwe multimiljonair, trol toch op man.
Ik wens het je van harte. Maar ik geloof er niks van.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nu nog niet nee maar over jaartje moet dat er wel in zitten. Heb t niet over een of andere villa van een miljoen ofzo he nu
ja maar ik wil geen hypotheek dan moet ik uitleggen waar al t geld vandaan komt enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 17:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik wens het je van harte. Maar ik geloof er niks van.
Over een jaartje ben jij in staat om zonder hypotheek een huis te kopen van laten we zeggen 200.000
Geloofwaardigheid: -14566
En MOCHT je het al kunnen, dan is het niet slim van je. Belastingtechnisch zou je jezelf en je portemonee een groot plezier doen om dan voor 1 April een huis te kopen. Dat is appeltje eitje wanneer je anders volgend jaar 200.000 eigen middelen op tafel kunt bonjouren.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ja
[..]
ja maar ik wil geen hypotheek dan moet ik uitleggen waar al t geld vandaan komt enzo
wie zegt dat ik m op mijn naam zetquote:Op maandag 21 januari 2013 17:36 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zomaar ineens een huis op je naam hebben staan roept inderdaad totaal geen vragen op.
Succes ouwe gangster, jij komt er wel!
Dan is het ook niet jouw huis en heb je dus helemaal niks.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wie zegt dat ik m op mijn naam zet
jawel aangezien ik ervoor betaald hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dan is het ook niet jouw huis en heb je dus helemaal niks.
Your troll has failed my friend.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
jawel aangezien ik ervoor betaald hebt
is jusit handig zelfs om niet op mijn naam te zetten mocht ik ooit gepakt worden oid.
is niks trol aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |