Whehe en dat allemaal in 2 weken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
misschien hebben sommigen van jullie mijn topic gezien van 2 weken terug: Voor het eerst seks gehad
Na die eerste keer seks, volgde een tweede keer seks, die ook niet echt beviel.
Daarna ben ik echter volledig seksueel losgeslagen.
Ik vraag me af of mensen dit herkennen.
Wat er gebeurd is is het volgende. Sinds die eerste twee keer seks met dat meisje ben ik met 7 andere meisjes naar bed geweest (waarvan één keer met 2 tegelijk), met één hoer, en heb ik me laten pijpen door een jongen en anaal laten nemen door een oudere man (in de 40).
Ik was niet onder invloed van drugs of drank. Ik ben gewoon zoveel mogelijk uitgegaan en heb alles gedaan wat op mijn pad kwam.
Het was niet onprettig maar eigenlijk vond ik het ook allemaal niet echt fijn.
Is het normaal om zo volledig los te slaan na een eerste keer seks? Heeft het mijn ontmaagdingsleeftijd (24) te maken? Ben ik gek aan het worden? Ik sta nu een dag droog maar ik voel de aandrang weer opkomen om vanavond een meisje te neuken.
Zoals ik zei, ik ben telkens tot diep in de nacht uitgegaan, heb meerdere meisjes op 1 avond gehad, zelfs die jongen op dezelfde avond als een andere meid.quote:
Hoe regel je dat qua logistiek? Er gaan dan x tijd voorbij en dan dump je de ander, gaat weer terug de kroeg in, waar weer x tijd voorbij gaat en neemt een nieuwe mee naar huis?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik ben telkens tot diep in de nacht uitgegaan, heb meerdere meisjes op 1 avond gehad, zelfs die jongen op dezelfde avond als een andere meid.
ik heb me eerst laten pijpen op het toilet van een homobar en vervolgens ben ik naar de discotheek gegaan waar ik een meid heb opgepikt die bij me heeft geslapenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hoe regel je dat qua logistiek? Er gaan dan x tijd voorbij en dan dump je de ander, gaat weer terug de kroeg in, waar weer x tijd voorbij gaat en neemt een nieuwe mee naar huis?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik heb me eerst laten pijpen op het toilet van een homobar en vervolgens ben ik naar de discotheek gegaan waar ik een meid heb opgepikt die bij me heeft geslapen
tsja veel bijzonders was het niet, mijn standaard was niet erg hoog in deze weken en ik ben nu eenmaal een goed uitziende kerel dus meiden zijn er altijd wel te vinden.quote:
In je reet geneukt en niet gay, nee jij bent een straight bottom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef TAmaru het volgende:
kijk het probleem is dat ik me er eigenlijk niet goed bij voel
toch is er die aandrang om het te blijven doen
ik had net bijv. johan aan de lijn (die kerel van 40) en hij wilde met me afspreken en ik heb ja gezegd, morgenochtend komt hij langs
maar eigenlijk ben ik hlemaal niet gay
Ja, die staan in de rij voor homo'squote:Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
tsja veel bijzonders was het niet, mijn standaard was niet erg hoog in deze weken en ik ben nu eenmaal een goed uitziende kerel dus meiden zijn er altijd wel te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |