abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65299300
beste mensen
misschien hebben sommigen van jullie mijn topic gezien van 2 weken terug: Voor het eerst seks gehad

Na die eerste keer seks, volgde een tweede keer seks, die ook niet echt beviel.

Daarna ben ik echter volledig seksueel losgeslagen.

Ik vraag me af of mensen dit herkennen.

Wat er gebeurd is is het volgende. Sinds die eerste twee keer seks met dat meisje ben ik met 7 andere meisjes naar bed geweest (waarvan één keer met 2 tegelijk), met één hoer, en heb ik me laten pijpen door een jongen en anaal laten nemen door een oudere man (in de 40).

Ik was niet onder invloed van drugs of drank. Ik ben gewoon zoveel mogelijk uitgegaan en heb alles gedaan wat op mijn pad kwam.

Het was niet onprettig maar eigenlijk vond ik het ook allemaal niet echt fijn.

Is het normaal om zo volledig los te slaan na een eerste keer seks? Heeft het mijn ontmaagdingsleeftijd (24) te maken? Ben ik gek aan het worden? Ik sta nu een dag droog maar ik voel de aandrang weer opkomen om vanavond een meisje te neuken.
Mja
pi_65299350
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef TAmaru het volgende:
beste mensen
misschien hebben sommigen van jullie mijn topic gezien van 2 weken terug: Voor het eerst seks gehad

Na die eerste keer seks, volgde een tweede keer seks, die ook niet echt beviel.

Daarna ben ik echter volledig seksueel losgeslagen.

Ik vraag me af of mensen dit herkennen.

Wat er gebeurd is is het volgende. Sinds die eerste twee keer seks met dat meisje ben ik met 7 andere meisjes naar bed geweest (waarvan één keer met 2 tegelijk), met één hoer, en heb ik me laten pijpen door een jongen en anaal laten nemen door een oudere man (in de 40).

Ik was niet onder invloed van drugs of drank. Ik ben gewoon zoveel mogelijk uitgegaan en heb alles gedaan wat op mijn pad kwam.

Het was niet onprettig maar eigenlijk vond ik het ook allemaal niet echt fijn.

Is het normaal om zo volledig los te slaan na een eerste keer seks? Heeft het mijn ontmaagdingsleeftijd (24) te maken? Ben ik gek aan het worden? Ik sta nu een dag droog maar ik voel de aandrang weer opkomen om vanavond een meisje te neuken.
Whehe en dat allemaal in 2 weken?

pi_65299389
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehe en dat allemaal in 2 weken?

Zoals ik zei, ik ben telkens tot diep in de nacht uitgegaan, heb meerdere meisjes op 1 avond gehad, zelfs die jongen op dezelfde avond als een andere meid.
Mja
pi_65299421
Ik kan in ieder geval bevestigen dat je abnormaal bent.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_65299435
Wat is het probleem?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_65299487
ah, gaan we hier verder
pi_65299512
Je bent een weldoener, zo veel lege harten gevuld met zaad
pi_65299527
Deze lemming heeft potentie. Tvp, dus.
pi_65299554
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik ben telkens tot diep in de nacht uitgegaan, heb meerdere meisjes op 1 avond gehad, zelfs die jongen op dezelfde avond als een andere meid.
Hoe regel je dat qua logistiek? Er gaan dan x tijd voorbij en dan dump je de ander, gaat weer terug de kroeg in, waar weer x tijd voorbij gaat en neemt een nieuwe mee naar huis?
I HATE MUSIC
pi_65299563
Poll: Ik geloof TS
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Weten we dat ook meteen.
  • pi_65299610
    Ik moest op zo'n "omfg ahahahah omfg hahahahah"-manier lachen , vooral over die jongen en man
    pi_65299613
    kijk het probleem is dat ik me er eigenlijk niet goed bij voel
    toch is er die aandrang om het te blijven doen
    ik had net bijv. johan aan de lijn (die kerel van 40) en hij wilde met me afspreken en ik heb ja gezegd, morgenochtend komt hij langs
    maar eigenlijk ben ik hlemaal niet gay
    Mja
    pi_65299641
    Na je eerste seks heb je wel meer zin in seks dan je had toen je maagd was (want dan weet je niet wat je mist). Maar niet zo overdreven als jij.

Als mensen ook eenmaal seks hebben gehad verlagen ze ook vaak hun eisen. Dan neuken ze meiden waarvan ze voorheen zouden zeggen "die zou ik nooit doen" zo herken je ook de maagden hier op Fok.
    Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
    pi_65299677
    Ik wens mijn mening overigens bij te stellen: abnormaal en ongeloofwaardig.
    pi_65299703
    pi_65299723
    TS heeft als enige "Ja" gekozen.
    pi_65299781
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Hoe regel je dat qua logistiek? Er gaan dan x tijd voorbij en dan dump je de ander, gaat weer terug de kroeg in, waar weer x tijd voorbij gaat en neemt een nieuwe mee naar huis?
    ik heb me eerst laten pijpen op het toilet van een homobar en vervolgens ben ik naar de discotheek gegaan waar ik een meid heb opgepikt die bij me heeft geslapen
    Mja
    pi_65299831
    Wat een baas die TS
    gr gr
    pi_65299855
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 22:32 schreef TAmaru het volgende:

[..]

ik heb me eerst laten pijpen op het toilet van een homobar en vervolgens ben ik naar de discotheek gegaan waar ik een meid heb opgepikt die bij me heeft geslapen
    gr gr
    pi_65299874
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
    Wat een baas die TS
    tsja veel bijzonders was het niet, mijn standaard was niet erg hoog in deze weken en ik ben nu eenmaal een goed uitziende kerel dus meiden zijn er altijd wel te vinden.
    Mja
      woensdag 21 januari 2009 @ 22:36:14 #22
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_65299927
    Mijn inschatting van deze roep om aandacht:
    Je hebt nog nooit sex gehad en dat zit je stevig dwars. Daarom post je uit frustratie dit soort fantasieën op Fok.
    Stop the world, I want to get out.
      woensdag 21 januari 2009 @ 22:36:29 #23
    172669 Papierversnipperaar
    Cafeïne is ook maar een drug.
    pi_65299935
    Je bent pas normaal als je dat ook onder invloed gedaan hebt en er geld voor gekregen hebt.
    Free Assange! Hack the Planet
    [b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
    De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
    pi_65299962
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 22:27 schreef TAmaru het volgende:
    kijk het probleem is dat ik me er eigenlijk niet goed bij voel
    toch is er die aandrang om het te blijven doen
    ik had net bijv. johan aan de lijn (die kerel van 40) en hij wilde met me afspreken en ik heb ja gezegd, morgenochtend komt hij langs
    maar eigenlijk ben ik hlemaal niet gay
    In je reet geneukt en niet gay, nee jij bent een straight bottom!
    Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
    @remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
    Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
    Nee.
    pi_65300001
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 22:34 schreef TAmaru het volgende:

[..]

tsja veel bijzonders was het niet, mijn standaard was niet erg hoog in deze weken en ik ben nu eenmaal een goed uitziende kerel dus meiden zijn er altijd wel te vinden.
    Ja, die staan in de rij voor homo's
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')