Nee joh. Ze doen boodschapjes in de biologische winkel, maar zijn manager bij een bank of zo...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
De ouders werken vast in een Natuurwinkel of zo
Ik gok dat hij therapeut is, en zij huismoederquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
De ouders werken vast in een Natuurwinkel of zo
Birdyquote:
En hun kids gaan naar een Rudolf Steiner school..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh. Ze doen boodschapjes in de biologische winkel, maar zijn manager bij een bank of zo...
Nee, want dan had ze altijd meegekund en hij wilde niet komen als mama moet werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij therapeut is, en zij huismoeder
ze moet een ander liedje kiezen maar haar stem heeft ietsquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
Ik weet iemand die dit beter zong in haar auditie
Nee Tessa natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Anne
ik vind Anne ook beter, zeker omdat Anne zich zelf begeleidde
Rustig aan hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Rot toch op man. Heb nu alweer genoeg van jou
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
de klemtoom ligt verkeerd in haar naam
ik vind het niet kunnen, kinderen als modeobjectquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
wtf, fotoshoots kosten 1000 euro?
ik word ook fotograaf
jij hebt ze liever als lustobject...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen, kinderen als modeobject
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |