lekkere tijd voor de zaterdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
zappen?
ik kijk het lekker tot het eind en daarna onder de wol, want morgen om half 7 weer werken
beetje eigen keuze van mij, dan heb ik nog wat aan mijn middag, als ik klaar ben mag ik wegquote:
8:30-18:15 hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
beetje eigen keuze van mij, dan heb ik nog wat aan mijn middag, als ik klaar ben mag ik weg
dat is wel heel ergquote:
dat is wel beter danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
beetje eigen keuze van mij, dan heb ik nog wat aan mijn middag, als ik klaar ben mag ik weg
Whehe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco organiseert de eindbbq? Wat een baas
aan het einde van de middag mist hij de helft van de asbakken en andere kleine dingen die in een jaszak passenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco organiseert de eindbbq? Wat een baas
ow ja dat zekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:46 schreef BabeWatcher het volgende:
er doen mooiere kinderen mee, maar deze heeft wel een hele lieve uitstraling
Dat.quote:
Ah vandaar dat ik al iets wilde roepen.quote:
Nee het klinkt gewoon schattigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef Symphonic het volgende:
ze zingt eigenlijk niet zo heel erg goed
Ik nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is wel beter dan
Ik ben ook van het vroeg beginnen
Hij is met de kinderen ook beter vind ik dan met de volwassen versie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Godver zeg, dat ik Marco nog ooit zo zou gaan waarderen, dat is echt het teken van het seizoen van de gewone Voice slecht was
Hij doet het wel leuk jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is met de kinderen ook beter vind ik dan met de volwassen versie.
Zit jij hier nou een potje Marco te waarderen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Godver zeg, dat ik Marco nog ooit zo zou gaan waarderen, dat is echt het teken van het seizoen van de gewone Voice slecht was
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij hier nou een potje Marco te waarderen?
PROESTquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schreef op mijn derde ook een liedje. Het ging zo.
"Een aap. Een aaahaaaaap. Een aaaaaaahahap."
Erik Jezus Klaas Mozart hier.
Jij kon toen al schrijven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schreef op mijn derde ook een liedje. Het ging zo.
"Een aap. Een aaahaaaaap. Een aaaaaaahahap."
Erik Jezus Klaas Mozart hier.
ik had op mijn zesde iets gecomponeerd, zonder akkoordenschema of maatstellingquote:
Whehehehehe, je bent lekker op dreefquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn er dieren gewond geraakt bij het kleden van deze familie?
ik zei al: hij komt uit Zuidquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Van die kinderen die met houten speelgoedjes spelen en in de bakfiets naar school komen.
nee dat lijkt maar zo door de lichtvalquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Wendy nou blauw opgemaakt onder d'r ogen?
dat zijn nou wallenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft nog net geen staartjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Weten ze zeker dat Dries een jochie is?
een Kwéquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Weten ze zeker dat Dries een jochie is?
Is het nog geen hype op twitter?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, is dat wereldschokkend?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Van die kinderen die met houten speelgoedjes spelen en in de bakfiets naar school komen.
hij is wel een beetje androgynquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij zou als meisje ook echt best mooi zijn.
Is dat hetzelfde als indigokinderen?quote:
Troost je, dit loopt ook uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef iFok. het volgende:
Ik ben te laat denk ik, KUT! Afspraak die een beetje uitliep
Vast welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als indigokinderen?
Nick is het mannetje.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Waarom drukt Nick altijd op de knop?
Ik denk dat het daar TE slecht voor isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef D. het volgende:
Als ze nu gaan drukken omdat het 'schattig' is ben ik weg
het dominante mannetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Waarom drukt Nick altijd op de knop?
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind het best een leuk jochie, jammer dat ie niet zo goed kan zingen, maar goed, 8 jaar, wel erg jong nog
*opgelucht adem haaltquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar TE slecht voor is
haal mn drinken nou maarquote:
Reken maar op kwart voor 11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Ik wil juist dat het snel klaar is. Kan ik de herhaling starten. Het zit ook niet mee he!![]()
En dan ook nog eens binnenkomen met deze dame/jongeman die niet kan zingen.
GTST weer he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Reken maar op kwart voor 11Of misschien nog later.
En dit is dus waarom je een kind geen Robin moet noemen, dan staan ze alsnog te twijfelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze weten nu pas of het een jongetje is of niet.
Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze weten nu pas of het een jongetje is of niet.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Zodat iedereen hier blijft hangen.
Heuj, dat is voor jou toch fijn, kun je nog wat kijken?quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
moet hij plassen of zo? hij staat zo te wiebelen
quote:
Nee joh. Ze doen boodschapjes in de biologische winkel, maar zijn manager bij een bank of zo...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
De ouders werken vast in een Natuurwinkel of zo
Ik gok dat hij therapeut is, en zij huismoederquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
De ouders werken vast in een Natuurwinkel of zo
Birdyquote:
En hun kids gaan naar een Rudolf Steiner school..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh. Ze doen boodschapjes in de biologische winkel, maar zijn manager bij een bank of zo...
Nee, want dan had ze altijd meegekund en hij wilde niet komen als mama moet werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij therapeut is, en zij huismoeder
ze moet een ander liedje kiezen maar haar stem heeft ietsquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:03 schreef tralalala het volgende:
Ik weet iemand die dit beter zong in haar auditie
Nee Tessa natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Anne
ik vind Anne ook beter, zeker omdat Anne zich zelf begeleidde
Rustig aan hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef iFok. het volgende:
[..]
Rot toch op man. Heb nu alweer genoeg van jou
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
de klemtoom ligt verkeerd in haar naam
ik vind het niet kunnen, kinderen als modeobjectquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
wtf, fotoshoots kosten 1000 euro?
ik word ook fotograaf
jij hebt ze liever als lustobject...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind het niet kunnen, kinderen als modeobject
welneequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij hebt ze liever als lustobject...
Bah zeg, doe niet zo vies. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mooie vrouw is dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
wie is die conimexchick ? iemand hier die dat weet ?
Niet happenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
beetje, als de temp onder 0 blijft, dan komt er echte sneeuwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het weerbericht gemist, krijgen we nog sneeuw dit weekend? Net sneeuwde het eventjes...
Dat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rotreclame, tijdens zo'n programma
Neeee geen sneeuwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
beetje, als de temp onder 0 blijft, dan komt er echte sneeuw
kinderen mogen niet weten dat niet alles op de wereld mooi isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een rotreclame, tijdens zo'n programma
ik heb sinds zonsondergang niet meer naar buiten gekeken, maar volgens het weerbericht ligt er hier een heel dun laagje sneeuwquote:
Kinderen hoeven niet dankzij dit soort rotreclames bij hun ouders te gaan zeuren om centjes voor zielige diertjes. Maar ik heb dan ook gruwelijk de pest aan dit soort acties.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kinderen mogen niet weten dat niet alles op de wereld mooi is
ik ben al sinds mijn tiende vegetarier na het zien van een documentairequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kinderen hoeven niet dankzij dit soort rotreclames bij hun ouders te gaan zeuren om centjes voor zielige diertjes. Maar ik heb dan ook gruwelijk de pest aan dit soort acties.
Het is steeds zo idioot warm dat ik vandaag echt weer even moest wennen buiten aan de kouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
Hele week rond de -4
Doe dan gewoon -15 met een zonnetje. Nep winter
Hier gelukkig nog niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb sinds zonsondergang niet meer naar buiten gekeken, maar volgens het weerbericht ligt er hier een heel dun laagje sneeuw
je krijgt de neiging om een puppy in elkaar te slaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Ik walg van die mannenstem bij dat dierenleedspotje.
Echt zo'n Groenlinks stem
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je krijgt de neiging om een puppy in elkaar te slaan
Nou, echt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je krijgt de neiging om een puppy in elkaar te slaan
Meej Sil en Rafquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Teevee kanteen
Maar ik ga TOCH niet kijken
Ik had eerst niet door dat het Robbie was..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Robbie is wel een van de slechtste imitaties van carlo
Ik zag het aan het roze pakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat het Robbie was..
Ik heb het nooit gekeken, de voorstukjes alleen al werd ik niet goed van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook.
Eerlijk is eerlijk, ik moest wel lachen met dat stukje van Boskamp en Gijp.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Robbie is wel een held, eigenlijkdat Carlo hem zo beroerd na doet.
quote:
Ja daar bleef ik ook hangenquote:
Volgens de site:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Marco toch nog niet vol, omdat hij het over compleet had.
kun je fijn je bladmuziek inklemmenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Leuke beugel. Is het beugel night bij de voice ?
Huh ik heb echt het idee dat Marco er al veel meer heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens de site:
N&S: 6
Ansj: 6
Marco: 4
En die al geweest zijn staan er al tussen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh ik heb echt het idee dat Marco er al veel meer heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Zodat wij ook op het puntje van de stoel zitten, lekker lame.quote:
Neem ik net een hap mis ik hetquote:
* D. haalt de dopje uit Stickertjes orenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
* Stickertje pakt de alcohol af van D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |