PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Haha omg lol, lekker photosoepen xd lololololoquote:
Buy Now Price ook hetzelfde als current bid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha omg lol, lekker photosoepen xd lololololo
hahaha.... Je echt Fuckt-up... Daar gaat de winst die je ermee wil opbouwen....quote:
quote:
Lijd, the voice is namelijk een lijdenswegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Bmo89 het volgende:
Lekker als een robot mass bidden op squad fitness en the voice kids kijken. Vele mensen dromen van het jetsetleven dat ik leid.
The Voice Kids.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Bmo89 het volgende:
Lekker als een robot mass bidden op squad fitness en the voice kids kijken. Vele mensen dromen van het jetsetleven dat ik leid.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijd, the voice is namelijk een lijdensweg
GMTAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
The Voice Kids.Ik zou niet jou leven willen lijden hoor.
had ik van de week ook jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ik zie ze nu al soms voor 1500 gaan
.
Heb er zelf best wel veel voor onder de 300coins gehaald.
And againquote:
M'n muis bewoog net uit zichzelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
har ha ja echt eng paranormale activitijd :p
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n muis bewoog net uit zichzelf![]()
...bleek dat ik met m'n voet achter het draadje zat onder m'n bureau.
Ik schrok me wel de tering.
quote:
Is da Brothers?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aber jawohl
* vandermar schenkt een biertje in en wouwelt iets in dronkenmanstaal
Geen idee, was 3e hit ofzo op google afbeelding bij de zoekopdracht "clubben gif"quote:
hmm... 2 ton...zou bij nog maar 1 ton zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
100 team fitness voor 1100-1200 coins, 100 formatie kaartjes. Nog even op de main account het aantal fitness kaartjes verdubbelen. Dan moet er iets van 2 ton gemaakt zijn vanavond
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef tuan84 het volgende:
ik moet mezelf zwaar inhouden om packs te kopen.
Vroeger ja. Wat een sletten kwamen daar altijd in het weekend, echt schandalig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
lol dat zou trouwens zomaar kunnen ik zie het nu pas.
Kom je er wel eens
BLAUWEN SPEULERS!!!!!1111!!!EIN11Z!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag de finale van die nieuwe cup en ik domineerde die ander.
18 schoten om 3 en het was de 89e minuut.
Het stond 3-2 voor mij toen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148270342![]()
ik krijg constant dat soort debiele goals tegen.
En toen verloor ik met penalty's en ik had niet eens team van het toernooi
Ben je nuchter?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zit![]()
[ afbeelding ]
En daar ging ik bijna WEER de mist in!
Van wie ben jij een kloon? Het lijkt of je hier al jaren post.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
BLAUWEN SPEULERS!!!!!1111!!!EIN11Z!!
Haha, deze was wel pijnlijk geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zit![]()
[ afbeelding ]
En daar ging ik bijna WEER de mist in!
Ik had hem dan wel voor paar wedstrijden willen lenen van jou.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag een Ronaldo moeten kopen voor 1.050.000, nu is hij ineens meer dan 2 ton duurder gewordenEr was net 1 voor 1.150.000, daar had ik zelfs nog winst op kunnen maken maar ik heb slechte ervaringen met Ronaldo's kopen.
Team van het toernooi is er nu volgens mij niet meer, degene die meer goals scoort of na penalties wint wint altijd de prijs (wat wel logisch is)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag de finale van die nieuwe cup en ik domineerde die ander.
18 schoten om 3 en het was de 89e minuut.
Het stond 3-2 voor mij toen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148270342![]()
ik krijg constant dat soort debiele goals tegen.
En toen verloor ik met penalty's en ik had niet eens team van het toernooi
Ja ik heb em in de gaten, hij zal helaas niet onder het miljoen gaan komen als ze alleen maar tot morgenavond in pakjes zittenquote:
Ja jongen, ik ben pas net op dit forum maar voel me helemaal thuis. Heb echt al vrienden voor het leven gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Het lijkt of je hier al jaren post.
Belachelijk, ik heb al 4x de finale gespeeld en het lukt mij gewoon niet om te winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Team van het toernooi is er nu volgens mij niet meer, degene die meer goals scoort of na penalties wint wint altijd de prijs (wat wel logisch is)
Vrienden voor het leven op internet, yeah right.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ben pas net op dit forum maar voel me helemaal thuis. Heb echt al vrienden voor het leven gemaakt.
En je bent al zo dikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ben kratten pils aan het wegtikken, gelukkig kan ik niet veel fout doen
[ afbeelding ]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.quote:
Ik werk aan mijn sixpackquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
* pascal08 zet even snel een paar squad fitness kaarten erop met 150 SP*
Geod Nederlandsj gepraat jij zech.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
* pascal08 zet even snel een paar squad fitness kaarten erop met 150 SP*
Er zit iets in je bier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik zei iets en mijn zusje zei precies hetzelfde op hetzelfde moment.
What is going on right now
?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geod Nederlandsj gepraat jij zech.
EA is taking over. Ik zei het je jonguh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik zei iets en mijn zusje zei precies hetzelfde op hetzelfde moment.
What is going on right now
quote:
Prima,hoor!quote:Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
Correct1!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
INSERT INTO `post60` VALUES `wat` WHERE `line` IS LIKE `'%weten%'`
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Squad fitness gaat wel redelijk, naar 59th minute klikken en een paar koopjes om de 5min doen
dit dus. Pik ze aan de lopende band op voor 950 BINquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Squad fitness gaat wel redelijk, naar 59th minute klikken en een paar koopjes om de 5min doen
Ik ben die kut kaarten nu wel een beetje zat weer, vooral die formatie kaarten, de cijfertjes begin ik een beetje door elkaar te zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
xBox? Je koopt ze vaak voor me neus wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus. Pik ze aan de lopende band op voor 950 BIN
Dat zeker, na m'n hersenschudding heb ik sowieso al moeite met getallen uit elkaar halen, kocht ik net bijna een squad fitness voor 100kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben die kut kaarten nu wel een beetje zat weer, vooral die formatie kaarten, de cijfertjes begin ik een beetje door elkaar te zien
Word.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben die kut kaarten nu wel een beetje zat weer, vooral die formatie kaarten, de cijfertjes begin ik een beetje door elkaar te zien
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
xBox? Je koopt ze vaak voor me neus wegIk koop vooral de 1k bin, af en toe een mindere.
is wel zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Koop jij de 950, koop ik de 1k
jij hebt het meer nodig, nee grapj
2K +quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef diedjuh het volgende:
Voor hoeveel verkopen jullie die squad fitnesses als de markt weer wat bijtrekt?
Ik heb nu 100 dingen die ik kan zien maar ik heb er ongeveer 200 dingen opquote:
paar uur geleden had ik maar 230kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Naja, ik zit erg krap, maar ik gun het je
Oh gelukkig, want ik kwam maar niet verder dan die pagina 10.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nu 100 dingen die ik kan zien maar ik heb er ongeveer 200 dingen op
Dat is mijn totale waarde, tenzij ik squad fitness voor 2k rekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
paar uur geleden had ik maar 230k
1900-2000BINquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef diedjuh het volgende:
Voor hoeveel verkopen jullie die squad fitnesses als de markt weer wat bijtrekt?
Dat klopt, als je op de console kijkt dan zie je hoeveel erop staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want ik kwam maar niet verder dan die pagina 10.
hee bart kom je uit rotterdam?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef Bmo89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu maar afwachten.
Messi is beter dan die grindtegel die jij supportertquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Damn, die stats van CR7, wie is Messi?
De Stroot bedoel je? Nee, daar komt geen speler in de buurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi is beter dan die grindtegel die jij supportert
oooooh snaaapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, ik ben nu Bob aan het undercutten, dat zal hem leren
Ik bedoel ronaldinaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Stroot bedoel je? Nee, daar komt geen speler in de buurt
quote:
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?quote:
nee ik vind het gewoon leuk om mensen te googlenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?
Ik heb ooit in Middelharnis met een Bart Mol op school gezeten. Erg toevallig, maar ja, zijn er meer met die naam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?
Oke. Nou zolang je mijn pincode en bloedgroep niet weet ga je maar lekker je gang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om mensen te googlen
Welke school? Of probeer je als opa zijnde te vertellen dat je voorzichtig om moet gaan met je naam op het internet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Middelharnis met een Bart Mol op school gezeten. Erg toevallig, maar ja, zijn er meer met die naam.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Welke school? Of probeer je als opa zijnde te vertellen dat je voorzichtig om moet gaan met je naam op het internet.
Bloedgroep 0.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke. Nou zolang je mijn pincode en bloedgroep niet weet ga je maar lekker je gang.
Op zich best logisch. Die coins zijn EA's eigendom, dus als jij betaalt met coins verdient EA er meer aan dan welk andere betaalmiddel dan ook. Van de opbrengst via Microsoft Points moeten ze een deel afdragen aan MS.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha neppo opent alleen met points, opent er een met coins en krijgt direct Hazard
Boeiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is 100k waard, wat doe je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
als ik met coins betaal verdient EA er toch helemaal niks aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op zich best logisch. Die coins zijn EA's eigendom, dus als jij betaalt met coins verdient EA er meer aan dan welk andere betaalmiddel dan ook. Van de opbrengst via Microsoft Points moeten ze een deel afdragen aan MS.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yolo dagt ikquote:
Er wordt ook gezegd dat als je met points opent en daarna 1 met coins dat dat dan een goed pack is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha neppo opent alleen met points, opent er een met coins en krijgt direct Hazard
Uhm, nee... nvm, ik zei iets stoms...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik met coins betaal verdient EA er toch helemaal niks aan?
Wat een dag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
1 cijfer te veel ingetypt, godverdomme
[ afbeelding ]
Het is al laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uhm, nee... nvm, ik zei iets stoms...nu ik er over nadenk.
je moet jezelf niet zo neerhalen johquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben gewoon dom.
Ja, godverdomme, nou lig ik al op de grond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet jezelf niet zo neerhalen joh
1.3K duurste en 700 coins goedkoopste, zo rond de 160, daarnaast nog 40 formatie kaartjes ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Maver24 het volgende:
zo ik ben weer klaar met fitness kaartjes inkopen, hoeveel hebben jullie er en voor hoeveel gekocht, ik heb ze allemaal voor 1k gekocht,
'T valt nog mee, 10k verlies ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een dag.
Maar niemand heeft het zo erg als ik gehad want ik heb ooit een 0 teveel getypt op unibet. 100 euro naar de klote.
Het was een grap, je hebt ze toch niet echt ingekocht hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Maver24 het volgende:
zo ik ben weer klaar met fitness kaartjes inkopen, hoeveel hebben jullie er en voor hoeveel gekocht, ik heb ze allemaal voor 1k gekocht,
zeker wel, die prijzen trekken wel weer aan, voor minder dan 1k gaan ze nooit worden, Je moet alleen een beetje geduld hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was een grap, je hebt ze toch niet echt ingekocht hè?
dinsdag gaan ze wel weer voor richting de 2Kquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zeker wel, die prijzen trekken wel weer aan, voor minder dan 1k gaan ze nooit worden, Je moet alleen een beetje geduld hebben
ga er mee naar de hoeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef JochemP het volgende:
Ik heb voor 1200 coins een 442 formatiekaart gekocht. En nu?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zeker wel, die prijzen trekken wel weer aan, voor minder dan 1k gaan ze nooit worden, Je moet alleen een beetje geduld hebben
Thanks pik, had die bevestiging even nodig.quote:
Je zou eens mee moeten doen aan wie is de mol.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Thanks pik, had die bevestiging even nodig.
Je begon nog zo goed, maar nu gedraag je weer als blikopenerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Thanks pik, had die bevestiging even nodig.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal wat voor plaatjes je tegenkomt als je een random Puush opzoekt.
Dus je hebt mijn twitter account gevonden. Knap man, misschien wil de geheime dienst je wel hebben met die zieke computer en detective skillsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou eens mee moeten doen aan wie is de mol.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien werk ik daar alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dus je hebt mijn twitter account gevonden. Knap man, misschien wil de geheime dienst je wel hebben met die zieke computer en detective skills
Haha, dit is echt epicquote:
Hou op, hou op.quote:
OMFGquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
http://puu.sh/1Mwz met een h erachter.
moet dat nou!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
dafuqquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
Godverdegodver, dit is zo goor wat je tegenkomt, maar ook zo grappi.gquote:
Ik wist niet dat dat kon met puushquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
http://puu.sh/1Ma4y
lol, muziekbestand
BLACK DYNAMITEquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Area:quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Dit gaat helemaal nergens meer over nu.
Lekker rustig muziek luisteren aan je bureau.
[ afbeelding ]
Random letters en cijfers intypenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
Typen jullie gewoon wat random shit in, of is er een knop dat je random puushes te zien krijgt?
random letters veranderenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
Typen jullie gewoon wat random shit in, of is er een knop dat je random puushes te zien krijgt?
Leeg bestandquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
Wie opent deze foto even?
http://puu.sh/1ePaW
Heeft iemand hier een webserver dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
Pascal maak ff een random puush generator
Ik kan ook gewoon random linkjes genereren en die hier neerplempen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een webserver dan?Ik wil er wel 1 maken.
Zoek op google 'Puush random' en je hebt er al 1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een webserver dan?Ik wil er wel 1 maken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit dannnnnn?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Nickskuh het volgende:
http://adam-wilson.me/test/random.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef TheFastOne het volgende:
GodverdommeIk zit door m'n afbeeldingen te bladeren, verschijnt dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een paar Pinorages
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die pinorage heb ik nog op mijn computer
![]()
WTFquote:
wel betere statsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef jackson het volgende:
Die TOTY gasten.... Hebben geen betere stats dan de "normale" versie toch? Alleen blauw kleurtje?!
Kijk nog eens goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef jackson het volgende:
Die TOTY gasten.... Hebben geen betere stats dan de "normale" versie toch? Alleen blauw kleurtje?!
sowieso een fokker.quote:
Het was een vraag. Vandaar de vraagtekens.quote:
quote:
quote:
quote:
Deze reeks is af en toe zo epic.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha nee, ben geen ongeschoren hippie.
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:
Arme stoereboii.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef wieisboos het volgende:
SB had dit trouwens al een aantal maanden geleden gepost (random puushjes) maar toen vond niemand het leuk omdat het SB was
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Fitness kaartjes verkopen nu ook al voor 1.5k, das echt uber makkelijk coins maken
Als je ze nu nog op kan pikken voor 1k wel ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Fitness kaartjes verkopen nu ook al voor 1.5k, das echt uber makkelijk coins maken
En met geluid ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
opslaan op pc en dan Ctrl+shift+U dus
Rustig afwachten tot na het weekend, als je nu je voorraad verkoopt krijg je spijt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen Puushen van alles.
Als je de opbrengst van de kaartjes weer opnieuw kunt investeren, waarom zou je dan wachten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Rustig afwachten tot na het weekend, als je nu je voorraad verkoopt krijg je spijt.
Zit ook weer wat in. Vraag is of je ze nog steeds voor 1100/1200 op kan pikken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je de opbrengst van de kaartjes weer opnieuw kunt investeren, waarom zou je dan wachten?
Misschien, maar als jij ze eerst kocht voor <1k en verkocht voor 1.5k, dan zal de verhouding nog wel een tijdje hetzelfde blijven. Dus je koop ze nu dan voor 1.2k en verkoopt ze voor 1.7k ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:08 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in. Vraag is of je ze nog steeds voor 1100/1200 op kan pikken.
Dat weet je zelf toch ook wel als goede trader zijnde?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:09 schreef Djeetje het volgende:
wacht list loopt toch gewoon door na 10 pagina's ?
Klopt, maar als je ze voor 1k koopt en volgende week voor minstens 2 kan verhandelen pak je volgens mij meer winst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien, maar als jij ze eerst kocht voor <1k en verkocht voor 1.5k, dan zal de verhouding nog wel een tijdje hetzelfde blijven. Dus je koop ze nu dan voor 1.2k en verkoopt ze voor 1.7k ofzo.
Lijkt mij dat de TOTY kaart zeldzamer is dan de normale.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
Haha, 2x Falcao al vlak voor de TOTY
Mensen die denken dat de TOTY Falcao even vaak voorkomt als de normale versiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
Haha, 2x Falcao al vlak voor de TOTY
is da egt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
http://fifa13goldpacksfor150coins.yolasite.com/
Seems legit
LET OP MENSEN, DE LINK IS IEMAND DIE PROBEERT TE SCAMMEN, VUL DUS NIET JE GEGEVENS IN.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
http://fifa13goldpacksfor150coins.yolasite.com/
Seems legit
LET OP MENSEN, DE LINK IS IEMAND DIE PROBEERT TE SCAMMEN, VUL DUS NIET JE GEGEVENS IN.
hahah brothers daar kwam ik wel eens. Ik was de enige buitenlander daarbinnen alleen maar boerenquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
Thorben waar zijt gij ik wil clubbuh
Is hij ook zo snel, 4* skills en scoort hij makkelijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
6 chem Akinfeev is de nieuwe 6 chem Eto'o
Is Moussa Sissoko dit jaar goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
6 chem Akinfeev is de nieuwe 6 chem Eto'o
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is Moussa Sissoko dit jaar goed?
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij ook zo snel, 4* skills en scoort hij makkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |