Messi is beter dan die grindtegel die jij supportertquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef Doublepain het volgende:
Damn, die stats van CR7, wie is Messi?
De Stroot bedoel je? Nee, daar komt geen speler in de buurtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi is beter dan die grindtegel die jij supportert
oooooh snaaapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, ik ben nu Bob aan het undercutten, dat zal hem leren
Ik bedoel ronaldinaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Stroot bedoel je? Nee, daar komt geen speler in de buurt
quote:
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?quote:
nee ik vind het gewoon leuk om mensen te googlenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?
Ik heb ooit in Middelharnis met een Bart Mol op school gezeten. Erg toevallig, maar ja, zijn er meer met die naam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Haha, prima jongen. En ga jij nu nog vertellen waar ik jou van moet kennen?
Oke. Nou zolang je mijn pincode en bloedgroep niet weet ga je maar lekker je gang.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik vind het gewoon leuk om mensen te googlen
Welke school? Of probeer je als opa zijnde te vertellen dat je voorzichtig om moet gaan met je naam op het internet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Middelharnis met een Bart Mol op school gezeten. Erg toevallig, maar ja, zijn er meer met die naam.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Welke school? Of probeer je als opa zijnde te vertellen dat je voorzichtig om moet gaan met je naam op het internet.
Bloedgroep 0.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke. Nou zolang je mijn pincode en bloedgroep niet weet ga je maar lekker je gang.
Op zich best logisch. Die coins zijn EA's eigendom, dus als jij betaalt met coins verdient EA er meer aan dan welk andere betaalmiddel dan ook. Van de opbrengst via Microsoft Points moeten ze een deel afdragen aan MS.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha neppo opent alleen met points, opent er een met coins en krijgt direct Hazard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |