Bloedgroep 0.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:15 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Oke. Nou zolang je mijn pincode en bloedgroep niet weet ga je maar lekker je gang.
Op zich best logisch. Die coins zijn EA's eigendom, dus als jij betaalt met coins verdient EA er meer aan dan welk andere betaalmiddel dan ook. Van de opbrengst via Microsoft Points moeten ze een deel afdragen aan MS.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha neppo opent alleen met points, opent er een met coins en krijgt direct Hazard
Boeiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij is 100k waard, wat doe je?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
als ik met coins betaal verdient EA er toch helemaal niks aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op zich best logisch. Die coins zijn EA's eigendom, dus als jij betaalt met coins verdient EA er meer aan dan welk andere betaalmiddel dan ook. Van de opbrengst via Microsoft Points moeten ze een deel afdragen aan MS.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yolo dagt ikquote:
Er wordt ook gezegd dat als je met points opent en daarna 1 met coins dat dat dan een goed pack is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hahaha neppo opent alleen met points, opent er een met coins en krijgt direct Hazard
Uhm, nee... nvm, ik zei iets stoms...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik met coins betaal verdient EA er toch helemaal niks aan?
Wat een dag.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
1 cijfer te veel ingetypt, godverdomme
[ afbeelding ]
Het is al laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uhm, nee... nvm, ik zei iets stoms...nu ik er over nadenk.
je moet jezelf niet zo neerhalen johquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Ik ben gewoon dom.
Ja, godverdomme, nou lig ik al op de grond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet jezelf niet zo neerhalen joh
1.3K duurste en 700 coins goedkoopste, zo rond de 160, daarnaast nog 40 formatie kaartjes ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Maver24 het volgende:
zo ik ben weer klaar met fitness kaartjes inkopen, hoeveel hebben jullie er en voor hoeveel gekocht, ik heb ze allemaal voor 1k gekocht,
'T valt nog mee, 10k verlies ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een dag.
Maar niemand heeft het zo erg als ik gehad want ik heb ooit een 0 teveel getypt op unibet. 100 euro naar de klote.
Het was een grap, je hebt ze toch niet echt ingekocht hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef Maver24 het volgende:
zo ik ben weer klaar met fitness kaartjes inkopen, hoeveel hebben jullie er en voor hoeveel gekocht, ik heb ze allemaal voor 1k gekocht,
zeker wel, die prijzen trekken wel weer aan, voor minder dan 1k gaan ze nooit worden, Je moet alleen een beetje geduld hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het was een grap, je hebt ze toch niet echt ingekocht hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |