Ja ik heb em in de gaten, hij zal helaas niet onder het miljoen gaan komen als ze alleen maar tot morgenavond in pakjes zittenquote:
Ja jongen, ik ben pas net op dit forum maar voel me helemaal thuis. Heb echt al vrienden voor het leven gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Het lijkt of je hier al jaren post.
Belachelijk, ik heb al 4x de finale gespeeld en het lukt mij gewoon niet om te winnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Team van het toernooi is er nu volgens mij niet meer, degene die meer goals scoort of na penalties wint wint altijd de prijs (wat wel logisch is)
Vrienden voor het leven op internet, yeah right.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ben pas net op dit forum maar voel me helemaal thuis. Heb echt al vrienden voor het leven gemaakt.
En je bent al zo dikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
Ik ben kratten pils aan het wegtikken, gelukkig kan ik niet veel fout doen
[ afbeelding ]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.quote:
Ik werk aan mijn sixpackquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
* pascal08 zet even snel een paar squad fitness kaarten erop met 150 SP*
Geod Nederlandsj gepraat jij zech.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
* pascal08 zet even snel een paar squad fitness kaarten erop met 150 SP*
Er zit iets in je bier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik zei iets en mijn zusje zei precies hetzelfde op hetzelfde moment.
What is going on right now
?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geod Nederlandsj gepraat jij zech.
EA is taking over. Ik zei het je jonguh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
Ik zei iets en mijn zusje zei precies hetzelfde op hetzelfde moment.
What is going on right now
quote:
Prima,hoor!quote:Dan wil ik niet weten weten jij intypt als je dronken bent.
Correct1!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
INSERT INTO `post60` VALUES `wat` WHERE `line` IS LIKE `'%weten%'`
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |