PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Haha omg lol, lekker photosoepen xd lololololoquote:
Buy Now Price ook hetzelfde als current bid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha omg lol, lekker photosoepen xd lololololo
hahaha.... Je echt Fuckt-up... Daar gaat de winst die je ermee wil opbouwen....quote:
quote:
Lijd, the voice is namelijk een lijdenswegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Bmo89 het volgende:
Lekker als een robot mass bidden op squad fitness en the voice kids kijken. Vele mensen dromen van het jetsetleven dat ik leid.
The Voice Kids.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef Bmo89 het volgende:
Lekker als een robot mass bidden op squad fitness en the voice kids kijken. Vele mensen dromen van het jetsetleven dat ik leid.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijd, the voice is namelijk een lijdensweg
GMTAquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
The Voice Kids.Ik zou niet jou leven willen lijden hoor.
had ik van de week ook jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ik zie ze nu al soms voor 1500 gaan
.
Heb er zelf best wel veel voor onder de 300coins gehaald.
And againquote:
M'n muis bewoog net uit zichzelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
har ha ja echt eng paranormale activitijd :p
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n muis bewoog net uit zichzelf![]()
...bleek dat ik met m'n voet achter het draadje zat onder m'n bureau.
Ik schrok me wel de tering.
quote:
Is da Brothers?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aber jawohl
* vandermar schenkt een biertje in en wouwelt iets in dronkenmanstaal
Geen idee, was 3e hit ofzo op google afbeelding bij de zoekopdracht "clubben gif"quote:
hmm... 2 ton...zou bij nog maar 1 ton zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
100 team fitness voor 1100-1200 coins, 100 formatie kaartjes. Nog even op de main account het aantal fitness kaartjes verdubbelen. Dan moet er iets van 2 ton gemaakt zijn vanavond
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:30 schreef tuan84 het volgende:
ik moet mezelf zwaar inhouden om packs te kopen.
Vroeger ja. Wat een sletten kwamen daar altijd in het weekend, echt schandalig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
lol dat zou trouwens zomaar kunnen ik zie het nu pas.
Kom je er wel eens
BLAUWEN SPEULERS!!!!!1111!!!EIN11Z!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zo graag packs wil kopen, terwijl de markt nu zo makkelijk te bespelen is. Makkelijker dan vanavond wordt het niet zo snel meer.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag de finale van die nieuwe cup en ik domineerde die ander.
18 schoten om 3 en het was de 89e minuut.
Het stond 3-2 voor mij toen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148270342![]()
ik krijg constant dat soort debiele goals tegen.
En toen verloor ik met penalty's en ik had niet eens team van het toernooi
Ben je nuchter?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zit![]()
[ afbeelding ]
En daar ging ik bijna WEER de mist in!
Van wie ben jij een kloon? Het lijkt of je hier al jaren post.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
BLAUWEN SPEULERS!!!!!1111!!!EIN11Z!!
Haha, deze was wel pijnlijk geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Het is de spanning... Alsof je achter een gokkast zit![]()
[ afbeelding ]
En daar ging ik bijna WEER de mist in!
Ik had hem dan wel voor paar wedstrijden willen lenen van jou.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vanmiddag een Ronaldo moeten kopen voor 1.050.000, nu is hij ineens meer dan 2 ton duurder gewordenEr was net 1 voor 1.150.000, daar had ik zelfs nog winst op kunnen maken maar ik heb slechte ervaringen met Ronaldo's kopen.
Team van het toernooi is er nu volgens mij niet meer, degene die meer goals scoort of na penalties wint wint altijd de prijs (wat wel logisch is)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
Ik speelde vandaag de finale van die nieuwe cup en ik domineerde die ander.
18 schoten om 3 en het was de 89e minuut.
Het stond 3-2 voor mij toen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148270342![]()
ik krijg constant dat soort debiele goals tegen.
En toen verloor ik met penalty's en ik had niet eens team van het toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |