Ja duh.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Dani geadopteerd, heet hij zo?
Ja ik luister meer dan dat ik kijkquote:
Zo. Ergerlijk.quote:
Waarom wil je niet een leuke gay best friend?quote:
Nah volgens mij is ie wel recht door zee, zo'n karakter dat je moet leren kennen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom wil je niet een leuke gay best friend?
Adopteren danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dani moet het dan wel gaan doen, ik heb maar 1 adoptiedingetje dan
1 ging niet door, Dani nu wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, kijk, nu weet ik tenminste zeker dat ik niet weet om wie het gaat
Ik schrok er ook van.. te bizar gewoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Op haar leeftijd al 5 keer in de week fitness?
Onderstel compenseert het een beetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Dat meisje mag wel oppassen voor anorexia...
Dat valt wel mee. Haar hoofd is magerder dan de restquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Dat meisje mag wel oppassen voor anorexia...
en niet gezondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van.. te bizar gewoon.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Op haar leeftijd al 5 keer in de week fitness?
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze lijkt me zo'n zorgelijk meisje, of iemand die later in de zorg gaat werken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
heel even bij het schaatsenEn ik zag Epke in het publiek.
toch zie je het wel in haar gezichtquote:
dat was dus het geval jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
"ik word nu niet meer gepest, ik heb ook een heel ander lichaam"
alsof ze met een dik lijf wel gepest zou moeten worden
Anorexia kun je ook hebben met een normaal postuur, dat is nou juist het probleem eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:04 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Haar hoofd is magerder dan de rest
Echt he, ik vind het een beetje een dubieuze boodschap in het programma.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
"ik word nu niet meer gepest, ik heb ook een heel ander lichaam"
alsof ze met een dik lijf wel gepest zou moeten worden
Als je zo jong 5 dagen per week sport om dat figuur te hebben dan klopt er ook iets niet. Dan kun je beter accepteren dat je wat steviger bent, imo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Anorexia kun je ook hebben met een normaal postuur, dat is nou juist het probleem eigenlijk.
Eerst minuten bij Wendy huilen dat ze gepest is, en dan dat... jammer. Alsof ze het goedpraat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, ik vind het een beetje een dubieuze boodschap in het programma.
Precies, op je elfde zo zwaar is nou ook weer wat dus goed dat er iets af is, maar jeetjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zo jong 5 dagen per week sport om dat figuur te hebben dan klopt er ook iets niet. Dan kun je beter accepteren dat je wat steviger bent, imo.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef roos85 het volgende:
SHO / Vrouw van Xander de Buisonjé heeft tumor
off-topicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef roos85 het volgende:
SHO / Vrouw van Xander de Buisonjé heeft tumor
Ben je niet in de war met hun zoontje misschien? Die was een tijdje ziek.quote:
Ik ga nu Baileys inschenken, moet ik nu naar CUL?quote:
Nee ik weet het al, de vrouw van Hans Kraaij, die heet ook Sophiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met hun zoontje misschien? Die was een tijdje ziek.
Niet als je voor mij ook inschenktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga nu Baileys inschenken, moet ik nu naar CUL?
niet helemaal, het gewicht dat je in die levensfase hebt, zal je je hele leven houdenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zo jong 5 dagen per week sport om dat figuur te hebben dan klopt er ook iets niet. Dan kun je beter accepteren dat je wat steviger bent, imo.
Nee, dat mag hier, da's wel gezelligquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga nu Baileys inschenken, moet ik nu naar CUL?
Merk ik weinig vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet helemaal, het gewicht dat je in die levensfase hebt, zal je je hele leven houden
Mwaaaaaah.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niet helemaal, het gewicht dat je in die levensfase hebt, zal je je hele leven houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |