Sla hem op zijn vetjesquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n mama blij gemaakt, Senseo was stuk en zij is ziek dus papa ging een nieuwe halen (die man iets alleen laten doen is zeer gevaarlijk) dus ik ging maar mee en koos een rode ipv zwart, hij staat enig!
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.quote:
'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Daar liggen er ook hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...
[..]!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
Ja is het ook, daarom liever vandaagquote:
The horrorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Ik krijg trek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Zou het? Baasjes danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen, kijken of de ns me nu wel op tijd terugbrengt
OMFG!quote:
net uit bed hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
Huiswerk maken, folders bezorgen, dierenkooien schoonmaken, eten, douchen ennn ik heb 2,5 uur. Gaat helemaal goed komen joh
Coolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef Cee het volgende:
Net naar de kapper geweest, ik zeg altijd "doe maar wat, ik weet het niet, ZUCHT" en dan doen ze eigenlijk steeds het zelfde. Maar nu naar een nieuwe kapper geweest en OMG M'N HAAR DANST.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef Cee het volgende:
Net naar de kapper geweest, ik zeg altijd "doe maar wat, ik weet het niet, ZUCHT" en dan doen ze eigenlijk steeds het zelfde. Maar nu naar een nieuwe kapper geweest en OMG M'N HAAR DANST.![]()
Stang los en bezemsteel erin doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. ben aan het stofzuigen,,, zuig ik een dopje op wat niet door de stang past en nu vast zit
Dat was optie 2quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij is er al weer uit. Waar een vleesvork toch niet goed voor is..
Ik wil 'n foto op m'n facebook posten maar m'n 'oude' kapper is vrienden met mequote:
Ja, ik snap je dilemma, maar je zegt gewoon dat je impulsief er naar binnen liepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil 'n foto op m'n facebook posten maar m'n 'oude' kapper is vrienden met me![]()
(heheh, echt zo'n heerlijk sarcastische vent) en die is onlangs gestopt met z'n zaak en verder gegaan als thuiskapper. En dan vind ik het zielig voor 'm want ik ben dus nu naar een nieuwe kapper gegaan. Ohhh dilemma's en onzekerheden enzulks.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Huis opgeruimd en aan kant.
Alleen nog even de keuken opruimen, wasje draaien en de schone was opruimen..
Ohja, en nu eerst scheren en douchen want aapje staat zo op de stoep. Wat moet hij wel niet denken als hij mij naakt achter mijn laptop aantreft!
#liefdagboek.
Oh sorry ik was even boodschappen doen, moet nog een leuke foto uitzoeken nee ik heb niet meteen mijn camera gepakt om 291 zelfportretten te schieten waarvan er hopelijk eentje gelukt is ben jij gek, wie doet dat nu, alleen sukkels. SUKKELS!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Kally het volgende:
Cee, ik zit te refreshen als een malle, plaats die foto, ik wil je dansende haar zien
Nee, dit is een permanente vreemdgaanssituatie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Alsof je verantwoording moet af gaan leggen waarom je naar een andere kapper bent gegaan een keer
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh sorry ik was even boodschappen doen, moet nog een leuke foto uitzoeken nee ik heb niet meteen mijn camera gepakt om 291 zelfportretten te schieten waarvan er hopelijk eentje gelukt is ben jij gek, wie doet dat nu, alleen sukkels. SUKKELS!
Toch maar vragen of je maandag weer aan het wekr kan?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch maar vragen of je maandag weer aan het wekr kan?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
Ja het is een extreem saaie avondEn een van m'n favo FOK!kers, hij komt in zowel rood als blauw, is weer back dus dat is geen goede combi
Nou begin d'r ook maar niet aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nopes. Ik sla die telkens over tot ik hem vergeten ben denk ik. Trekt me niet zo.
Ik ga de Oscar-nominaties af nu.
Dit hoor ik graag! Streep er doorrrr.quote:
Neem de koorts terug en ijl lekker in je bedje over meiden die je koekiepoekie noemen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag! Streep er doorrrr.
Heb op zich wel in in uitgaan met mensen die ik niet ken. Maar dat is niet handig, ben net van de koorts af.
hier nog niet hersteld van t verstandskiezen trekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag! Streep er doorrrr.
Heb op zich wel in in uitgaan met mensen die ik niet ken. Maar dat is niet handig, ben net van de koorts af.
Een hele dikke kus en aai over de bolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
hier nog niet hersteld van t verstandskiezen trekken
Je kunt het er beter aan laten plakken dan eruit laten halen hoor k alweer! Beterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef franklop het volgende:
[..]
hier nog niet hersteld van t verstandskiezen trekken
wie?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
Ja het is een extreem saaie avondEn een van m'n favo FOK!kers, hij komt in zowel rood als blauw, is weer back dus dat is geen goede combi
ik kom er toch bij?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:52 schreef roos85 het volgende:
Elektrisch kacheltje aangezet, kruik op mijn bed helft gelegd.. nu hopen dat het straks beetje aangenaam is op de slaapkamer.
Lastig hèquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar jij hebt te warm en ik te koud..
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neem de koorts terug en ijl lekker in je bedje over meiden die je koekiepoekie noemen!
Had meteen de eerste fout, een slechte mp3 ertussen maar je kan het maar gehad hebbenquote:Op zondag 13 januari 2013 02:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke keuze hoor! Altijd memorabel, de eerste plaat.
quote:Op zondag 13 januari 2013 00:17 schreef Kally het volgende:
Ik heb net mijn eerste radio 49 uitzending gedaan![]()
Het was doodengquote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
Maak van bank bed en van laptop mobiel
Uiteraardquote:
We liggen nog in bed, met telefoons in de handquote:Op zondag 13 januari 2013 10:31 schreef Kally het volgende:
Ik zie jullie voor me nu, naast elkaar op de bank en via de laptopjes goedemorgen zeggen
Mmmmquote:Op zondag 13 januari 2013 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Deeg voor brood staat te reizen.. cake in de oven. Nomnom
die waren toch voor mij vanavond?quote:
Geniaalquote:
is al opgelostquote:
Ja hij was zo met z'n hoofd bij in het randje leven maar dat past natuurlijk nietquote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef Kally het volgende:
Het is living on the edge, maar leuk geprobeerd dikkie
Tikfout. Ik lagde op de bank te typennnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:12 schreef Kally het volgende:
Het is living on the edge, maar leuk geprobeerd dikkie
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:17 schreef Lutte het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik droomde dat m'n tand afbrak. Toen ik in die droom wakker werd bleek het dus echt. En toen ik echt wakker werd was ik dus ff totaal van het padje. En dat was om drie uurDaarna nauwelijks geslapen
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tikfout. Ik lagde op de bank te typennn
heb je wel het minste last van ernaquote:Op zondag 13 januari 2013 11:19 schreef Renesite het volgende:
Ik droomde dat ik bij de ortho was, deze zei opeens
"Oh, die kies die is dood, die moet eruit, wacht maar even"
Zomaar zonder verdoving![]()
!!
Nou zo cool is het nietquote:
Lekkerquote:
Komt wel goed lieffiequote:Op zondag 13 januari 2013 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zo cool is het nietHet heeft twee jaar geduurd voordat ik er nog maar een paar keer per maand over droomde en nu weer terug bij af dus.
Meeehquote:Op zondag 13 januari 2013 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou zo cool is het nietHet heeft twee jaar geduurd voordat ik er nog maar een paar keer per maand over droomde en nu weer terug bij af dus.
Jongste is bij mijn neefje, heeft hij gelogeerd, en oudste rent net de deur uit.quote:
Voor het moment wel jaquote:
Ik ga er gebruik van maken, zo lekker aan de sopquote:
Staat de temparatuur wel oke?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm.. cake moest 30 tot 40 minuten in de oven... staat er nu 50 minuten in, maar is nog niet gaar, maar ook niet verbrand.
Vreemd????quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
precies zo gedaan als in t recept stond.
Nee, daar gebruik je mij weer voorquote:
Hij wordt vast een keer gaarquote:
verstandskiezen laten trekkequote:
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:
Je hebt wel concurrentie in de vorm van je mamaquote:
En mien poedelkequote:Op zondag 13 januari 2013 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt wel concurrentie in de vorm van je mama
Die hoort er officieel nog nietquote:
Die mama is de leukstequote:Op zondag 13 januari 2013 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt wel concurrentie in de vorm van je mama
quote:
Joahquote:Op zondag 13 januari 2013 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom ben je bij Runeeh, nou zijn moeder
Nooit meer poetsenquote:Op zondag 13 januari 2013 11:52 schreef Kally het volgende:
Als ik iets sta te poetsen, komt Pika met het doekje spelen![]()
Schiet niet echt op.
Ja, maar das viessssssssssquote:
Geen details gaarnequote:
Kiek hem blij zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Renesite het volgende:
Fijn om een inkoppertje voor te zetten
Ik ben altijd maar de...quote:Op zondag 13 januari 2013 12:11 schreef Renesite het volgende:
Fijn om een inkoppertje voor te zetten
Wat, wat? Lut je weet dat ik hier niet tegen kanquote:
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zinquote:Op zondag 13 januari 2013 12:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat, wat? Lut je weet dat ik hier niet tegen kan
Owjquote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Artiest Veldhuis & Kemper
Titel Ik Wou Dat Ik Jou Was
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
ik ben altijd de glijer, slik, dat ben ik,
ik ben altijd maar de coole, ik doe alles voor m'n kik
ik ben altijd maar de macho, de latino, de De Niro,
ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono
ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw was,
niet het kussen maar het matras was
ik wou juist dat ik jou was, gewoon een dag zo zo was
dat ik ook een beetje vrouw was, en klein was,
niet de pinpas maar het wijnglas
maar ik wou juist dat ik jou was
gewoon een dag niet mezelf was
dat ik alles was wat jij was
en jij was dan wie ik was
en wij dan nog steeds wij was
en ik een dagje vrij was
ik niet eenzaam maar een club was
ik niet de regen maar de drup was
ik niet de mits maar de tenzij was
ik niet de kiezel maar de kei was
ik niet de honing maar de bij was
ik niet de modder maar de klei was
ik niet het bed maar juist de sprei was
ik niet de maan maar juist het tij was
ik niet de kassa maar de rij was
ik niet de ragout maar de pastei was
ik niet zo gesloten maar gastvrij was
ik niet het kind maar de voogdij was
ik niet zo stoer maar een zacht ei was
ik niet de plank maar juist de strijk was
ik niet zo super maar loodvrij was
ik niet de knuffel maar het konijn was
ik niet de klus maar de karwei was
ik niet alleen maar allebei was
ik niet zo ver maar juist dichtbij was
en dat ik dan Jim uit Idols was
en ik dan die dikke uit de jury was
en jij dan nog steeds (jij dan nog steeds)
en wij dan nog steeds
wij was
Heerlijk nummer, ik legde de link even nietquote:Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Artiest Veldhuis & Kemper
Titel Ik Wou Dat Ik Jou Was
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
ik ben altijd de glijer, slik, dat ben ik,
ik ben altijd maar de coole, ik doe alles voor m'n kik
ik ben altijd maar de macho, de latino, de De Niro,
ik ben altijd maar de stoere, maar nooit een keer de nono
ik wou dat ik jou was, gewoon een keertje jou was
dat ik ook eens met een vrouw was,
niet het kussen maar het matras was
ik wou juist dat ik jou was, gewoon een dag zo zo was
dat ik ook een beetje vrouw was, en klein was,
niet de pinpas maar het wijnglas
maar ik wou juist dat ik jou was
en ik een dagje vrij was
ik niet eenzaam maar een club was
ik niet de regen maar de drup was
ik niet de mits maar de tenzij was
ik niet de kiezel maar de kei was
ik niet de honing maar de bij was
ik niet de modder maar de klei was
ik niet het bed maar juist de sprei was
ik niet de maan maar juist het tij was
ik niet de kassa maar de rij was
ik niet de ragout maar de pastei was
ik niet zo gesloten maar gastvrij was
ik niet het kind maar de voogdij was
ik niet zo stoer maar een zacht ei was
ik niet de plank maar juist de strijk was
ik niet zo super maar loodvrij was
ik niet de knuffel maar het konijn was
ik niet de klus maar de karwei was
ik niet alleen maar allebei was
ik niet zo ver maar juist dichtbij was
en dat ik dan Jim uit Idols was
en ik dan die dikke uit de jury was
en jij dan nog steeds (jij dan nog steeds)
en wij dan nog steeds
wij was
Arme bankquote:
quote:
quote:
Ik zie hem nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:13 schreef Lutte het volgende:
Liefhebbers voor afgebroken tand foto?Kwalitatief een beetje matig want mama heeft ze gemaakt, ze hield de camera een centimeter van m'n gezicht
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 13 januari 2013 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee ik denk ik vraag het eerst voor ik mensen shockeer of zo
dat is best nog heftig ja, wanneer tandarts?quote:
Vrijdag al geweest gelukkig! Omdat die tand toch dood is had het op zich geen spoed, maar dat scherpe puntje was gevaarlijk dus kon wel gelijk terecht.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
dat is best nog heftig ja, wanneer tandarts?
En wanneer is hij weer heel?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrijdag al geweest gelukkig! Omdat die tand toch dood is had het op zich geen spoed, maar dat scherpe puntje was gevaarlijk dus kon wel gelijk terecht.
Nou ja, je kan in ieder geval voluit lachenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is nu heelMaar moet nog het een en ander aan gesleuteld worden
Oh dat doe ik toch welquote:Op zondag 13 januari 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, je kan in ieder geval voluit lachen
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh dat doe ik toch welDe buschauffeur keek me zo aan van defaq
En in mn werkgroep zaten ze te 'fluisteren' ahum maar niemand durfde iets te vragen
waarvoor?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik werd herkent net tijdens het boodschappen doen
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je nu allerlei pus en wratten op je piemel.
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een piemel, gedoopt in de hele suiker, daarna laten afkoelen en likken maar.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo van...Whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahaha jouw piemel is echt
quote:Op zondag 13 januari 2013 22:38 schreef Laysa het volgende:
Het is heel raar om die tekst van mij tegen te komen
Ja kouquote:Op maandag 14 januari 2013 07:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Lig nog in liefje zijn bedhij is net de deur uit... Nouja.. Staat te krabbn denk ik
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
21.42 uur een mail van mijn mentor gehad gisterover een les vandaag... Zegt ie ook nog bereid je goed voor.. Nou begin bij jezelf zou ik zeggen, lul!
quote:Op maandag 14 januari 2013 07:29 schreef franklop het volgende:
Mag weer naar kaakchirurg vrees ik bloed nog steeds in mn mond...
Wat een faalhaasquote:Op maandag 14 januari 2013 07:23 schreef PatriQue89 het volgende:
21.42 uur een mail van mijn mentor gehad gisterover een les vandaag... Zegt ie ook nog bereid je goed voor.. Nou begin bij jezelf zou ik zeggen, lul!
Wat?quote:
sterktequote:Op maandag 14 januari 2013 07:51 schreef franklop het volgende:
Yup. Zijn remedie van een theezakje er op leggen hielp wel iets maar niet helemaal. .
mwahmwahmwaaaaahquote:Op maandag 14 januari 2013 08:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Normaal komt de bus bij rene altijd 10 minuten te vroeg... Sta ik hier dus om 08 03... Hij is nu dus al 5 mibuten te laat... Grrrr
Overnam,e gaat niet door, dus het bedrijf zal niet zo heel blij zijn. Dus ik wacht al twee jaar op een arbeidscontract omdat ze takkeveel werk verwachten na de overname, is er nu geen overname meer.quote:
oepsquote:Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overnam,e gaat niet door, dus het bedrijf zal niet zo heel blij zijn. Dus ik wacht al twee jaar op een arbeidscontract omdat ze takkeveel werk verwachten na de overname, is er nu geen overname meer.
Nou, we gaan weer meemaken wat dat gaat betekenen voor me (en een paar anderen die in hetzelfde schuitje zitten)
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overnam,e gaat niet door, dus het bedrijf zal niet zo heel blij zijn. Dus ik wacht al twee jaar op een arbeidscontract omdat ze takkeveel werk verwachten na de overname, is er nu geen overname meer.
Nou, we gaan weer meemaken wat dat gaat betekenen voor me (en een paar anderen die in hetzelfde schuitje zitten)
Ugh, sterkte, dat is minder.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:51 schreef franklop het volgende:
Yup. Zijn remedie van een theezakje er op leggen hielp wel iets maar niet helemaal. .
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen Maria weet raad-persoon. Oh wacht, dat is wat anders.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Kally het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van een theezakje erop leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had heel goed zonder deze info gekund
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:41 schreef Kally het volgende:
Ben je in OUD aan het lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had heel goed zonder deze info gekund
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee op FBquote:
Oh, dat is hetzelfde. Ik heb nu FB, maar moet nog een fatsoenlijk profiel makenquote:
Het is even wennen jaquote:Op maandag 14 januari 2013 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat is hetzelfde. Ik heb nu FB, maar moet nog een fatsoenlijk profiel makenMaar wat een bagger lay-out is het zeg: ik zoek me rot
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:41 schreef Kally het volgende:
LEEESTEKENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had heel goed zonder deze info gekund![]()
Ook datquote:
Hoe doe ik dat?quote:
Gewoon een neut geven, werkt prima volgens een of andere FOK!user. (mooie rel was datquote:Op maandag 14 januari 2013 08:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat
1 lange saaie zin, vol met ellende
Laat dat kind even janken, valt vanzelf in slaap
Ik DM je mijn FB link, dan druk je op friend en klaar is Phenoquote:Op maandag 14 januari 2013 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat?
Ik heb het een paar weken geleden aangemaakt, ik moest al zoeken naar de interesses en hoe die toe te voegen. En mobiel is het helemaal een drama
* Pheno koopt van zijn verjaardagsgeld een Facebook voor senioren
Wie heeft er ooit gezegd dat ik snel kwam?quote:Op maandag 14 januari 2013 08:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik DM je mijn FB link, dan druk je op friend en klaar is Pheno
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie heeft er ooit gezegd dat ik snel kwam?
quote:Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
wink wink, nudge nudgequote:
De hele week toch?quote:
IK ZIE GEWOON RECLAMEquote:Omdat FOK! een gratis dienst is wordt er op de pagina's binnen FOK! reclame gemaakt. Momenteel zijn niet alle advertenties bij jou zichtbaar. Dit kan het gevolg zijn van software die advertenties blokkeert, bijvoorbeeld een browser plug-in of (privacy-)onderdeel van een firewall, virusscanner of router. Mocht je zulke software gebruiken, vragen wij je om deze uit te schakelen op fok.nl. We hebben hiervoor instructiefilmpjes voor het veelgebruikte Adblock Plus (Firefox / Chrome), voor Ghostery (Firefox / Chrome), en voor Do Not Track Plus (Firefox / Chrome).
Wil je blijven FOK!ken zonder advertenties te zien, kun je voor ¤1,57 per maand een abonnement aanschaffen [code: 1].
Zo te horen in de wandelgangen wel. letterlijk, het wordt nogal uitvoerig (en luid) besprokenquote:
De sfeer zal dan ook wel beroerd zijn...quote:Op maandag 14 januari 2013 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo te horen in de wandelgangen wel. letterlijk, het wordt nogal uitvoerig (en luid) besproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |