Sla hem op zijn vetjesquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n mama blij gemaakt, Senseo was stuk en zij is ziek dus papa ging een nieuwe halen (die man iets alleen laten doen is zeer gevaarlijk) dus ik ging maar mee en koos een rode ipv zwart, hij staat enig!
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.quote:
'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Daar liggen er ook hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...
[..]!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
Ja is het ook, daarom liever vandaagquote:
The horrorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Ik krijg trek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Zou het? Baasjes danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen, kijken of de ns me nu wel op tijd terugbrengt
OMFG!quote:
net uit bed hierquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:49 schreef Lutte het volgende:
Huiswerk maken, folders bezorgen, dierenkooien schoonmaken, eten, douchen ennn ik heb 2,5 uur. Gaat helemaal goed komen joh
Coolquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef Cee het volgende:
Net naar de kapper geweest, ik zeg altijd "doe maar wat, ik weet het niet, ZUCHT" en dan doen ze eigenlijk steeds het zelfde. Maar nu naar een nieuwe kapper geweest en OMG M'N HAAR DANST.![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:45 schreef Cee het volgende:
Net naar de kapper geweest, ik zeg altijd "doe maar wat, ik weet het niet, ZUCHT" en dan doen ze eigenlijk steeds het zelfde. Maar nu naar een nieuwe kapper geweest en OMG M'N HAAR DANST.![]()
Stang los en bezemsteel erin doenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. ben aan het stofzuigen,,, zuig ik een dopje op wat niet door de stang past en nu vast zit
Dat was optie 2quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij is er al weer uit. Waar een vleesvork toch niet goed voor is..
Ik wil 'n foto op m'n facebook posten maar m'n 'oude' kapper is vrienden met mequote:
Ja, ik snap je dilemma, maar je zegt gewoon dat je impulsief er naar binnen liepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil 'n foto op m'n facebook posten maar m'n 'oude' kapper is vrienden met me![]()
(heheh, echt zo'n heerlijk sarcastische vent) en die is onlangs gestopt met z'n zaak en verder gegaan als thuiskapper. En dan vind ik het zielig voor 'm want ik ben dus nu naar een nieuwe kapper gegaan. Ohhh dilemma's en onzekerheden enzulks.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Huis opgeruimd en aan kant.
Alleen nog even de keuken opruimen, wasje draaien en de schone was opruimen..
Ohja, en nu eerst scheren en douchen want aapje staat zo op de stoep. Wat moet hij wel niet denken als hij mij naakt achter mijn laptop aantreft!
#liefdagboek.
Oh sorry ik was even boodschappen doen, moet nog een leuke foto uitzoeken nee ik heb niet meteen mijn camera gepakt om 291 zelfportretten te schieten waarvan er hopelijk eentje gelukt is ben jij gek, wie doet dat nu, alleen sukkels. SUKKELS!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef Kally het volgende:
Cee, ik zit te refreshen als een malle, plaats die foto, ik wil je dansende haar zien
Nee, dit is een permanente vreemdgaanssituatie.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Alsof je verantwoording moet af gaan leggen waarom je naar een andere kapper bent gegaan een keer
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh sorry ik was even boodschappen doen, moet nog een leuke foto uitzoeken nee ik heb niet meteen mijn camera gepakt om 291 zelfportretten te schieten waarvan er hopelijk eentje gelukt is ben jij gek, wie doet dat nu, alleen sukkels. SUKKELS!
Toch maar vragen of je maandag weer aan het wekr kan?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toch maar vragen of je maandag weer aan het wekr kan?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
Ja het is een extreem saaie avondEn een van m'n favo FOK!kers, hij komt in zowel rood als blauw, is weer back dus dat is geen goede combi
Nou begin d'r ook maar niet aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nopes. Ik sla die telkens over tot ik hem vergeten ben denk ik. Trekt me niet zo.
Ik ga de Oscar-nominaties af nu.
Dit hoor ik graag! Streep er doorrrr.quote:
Neem de koorts terug en ijl lekker in je bedje over meiden die je koekiepoekie noemen!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit hoor ik graag! Streep er doorrrr.
Heb op zich wel in in uitgaan met mensen die ik niet ken. Maar dat is niet handig, ben net van de koorts af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |