Sla hem op zijn vetjesquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Lutte het volgende:
Ik heb m'n mama blij gemaakt, Senseo was stuk en zij is ziek dus papa ging een nieuwe halen (die man iets alleen laten doen is zeer gevaarlijk) dus ik ging maar mee en koos een rode ipv zwart, hij staat enig!
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.quote:
'quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Kally het volgende:
Ze lopen bij mijn broer door de buurt nu, ik blij, jongste gaat er morgen slapen
Daar liggen er ook hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn broer dacht dat kipfiletjes in de diepvries lagen itt...
[..]!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat met een pasje van de Appie naar de Jumbo en zo, je kunt het wel. En de kassieres denken dan dat het een man van middelbare leeftijd in een midlifecrisis is die grappig probeert te zijn, maar het is bloedserieus.
Ja is het ook, daarom liever vandaagquote:
The horrorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Ik krijg trek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef Lutte het volgende:
Wil ik naar bed gaan, moet ik weer frikandellen eten, altijd hetzelfde liedje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |