quote:Bed vrijgezel vaak opgevuld door hond of kat
AMSTERDAM - De helft van alle vrijgezellen in Nederland deelt het bed de kat, de hond of een ander huisdier.
Katten kruipen vaker tegen hun baasje aan dan honden. Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder 1000 baasjes.
Ook zeggen huisdierbezitters dat hun dier de stemming van het baasje precies aanvoelt en zich daar ook naar gedraagt. Bijna elke hondenbezitter (80 procent) denkt dat zijn viervoeter hem begrijpt. Dat geldt voor 54 procent van alle kattenbezitters.
Uit het onderzoek blijkt verder dat huisdieren steun bieden als het baasje even niet lekker in zijn vel zit. Iets meer dan de helft van alle Nederlanders knapt emotioneel op na een stevige knuffel. Hondenbezitters vinden een stevige wandeling vaker opbeurend, kattenmensen knuffelen meer.
Ook horen huisdieren er echt bij. De helft van alle huisdierenbezitters rekent hen zelfs tot de familie. Voor drie op de tien Nederlanders is het zelfs de beste vriend. De verjaardag van huisdieren wordt meestal niet wordt gevierd, dierendag op 4 oktober wel. Het meest populaire cadeau zijn verantwoorde dierensnacks.
Ik vergeet het nummertje altijd aan te passen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Het is 445 toch?
En wat is een piemellolly?
Ik heb geen dieren in mijn bedquote:
Je beantwoordt de belangrijkste vraag nietquote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet het nummertje altijd aan te passen.
Een piemel, gedoopt in de hele suiker, daarna laten afkoelen en likken maar.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je beantwoordt de belangrijkste vraag niet
hete suiker?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een piemel, gedoopt in de hele suiker, daarna laten afkoelen en likken maar.
Maar jij bent toch ook niet single meer?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had mijn kat gisteren bij me op de dekens gezet. Maar hij ging weg.
Whehehehehe, ja, anders knapt de suiker er later af natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En tijdens dat moet die hem wel hard houden, anders mislukt de lolly.
Soort van, jawel.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook niet single meer?
Mooie ontwijking van het piemel-in-hete-suiker onderwerpquote:Op woensdag 22 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook niet single meer?
Ow... hoe werkt dat dan, soort-van-vrijgezel zijn?quote:
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow... hoe werkt dat dan, soort-van-vrijgezel zijn?
Die kinky shit doe je maar met Anoniem 5, mijn piemel gaat niet in iets plakkerigs.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooie ontwijking van het piemel-in-hete-suiker onderwerp
Ah, okeequote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.
Gewoon exclusieve neucksecks dusquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kinky shit doe je maar met Anoniem 5, mijn piemel gaat niet in iets plakkerigs.
Oh wait wut![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie nu al wie anoniempje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |