Welke maat draagt hij nu en hoe lang is hij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Poppejans het volgende:
Scheisse laziness... Ik hoop dat t meevalt want ik heb het eig gekocht met oog op dat het komend najaar (nog) gaat passen..
Hij zit nu v bovenkleding in 98/104. Vd zomer een losse maat 104 schat ik. Groot is hij niet,:94 cm. Hard gaat het nu niet meer,dus nouja..hij zal het vast nog wel wat maanden passen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef laziness het volgende:
[..]
Welke maat draagt hij nu en hoe lang is hij?
Want dat is wat optimistisch vrees ik
Oooh dan is hij kleiner dan ik dacht. Dan gaat het wel lukken voor nu in ieder geval en dan is het afwachten hoe snel hij groeit natuurlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hij zit nu v bovenkleding in 98/104. Vd zomer een losse maat 104 schat ik. Groot is hij niet,:94 cm. Hard gaat het nu niet meer,dus nouja..hij zal het vast nog wel wat maanden passen!
Dat dacht ik ook. Maar L heeft ongeveer twee maanden in 104 gezeten. Nu zit ze in 110.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hij zit nu v bovenkleding in 98/104. Vd zomer een losse maat 104 schat ik. Groot is hij niet,:94 cm. Hard gaat het nu niet meer,dus nouja..hij zal het vast nog wel wat maanden passen!
92 is voor 18 tot 24 maanden bij een gemiddeld kind maar 4ff valt klein vaak.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:29 schreef Nirak het volgende:
92 is toch pas voor 2 jaar oud ongeveer? 98 dan ben je echt richting de 3 jaar voor mijn gevoel... Vraag anders even op facebook aan 4ff
Maat 92 van de WE is mijn slechtste aankoop geweest. Ik had het vooruit gekocht en toen kromp het nog wat in de was op 30 graden nota bene. Zonde van mijn geld was dat zo kort paste hij het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:21 schreef bitterend het volgende:
Nou Nirak..ik heb gisteren mijn WE bestelling binnen. Alles maat 92 maar valt zeer klein! smalle maat 86...daarom dat ik me afvraag. Zou zonde zijn als ze het niet de hele zomer kan passen
maar 110/116 valt wel weer idioot groot! elin moet er nog flink ingroeien en die is 1.07mquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:29 schreef becky27 het volgende:
Oké dus een 98/104 moet ik zien als 98. Dan kan ik.beter 110/116 bestellen.
Oh Noortje zal nu 98 cm zijn maar die is wel vrij smal...broek kan sowieso wel, maar shirts twijfel ik dus over. Maar 110/116 is dus niet aan te raden....quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar 110/116 valt wel weer idioot groot! elin moet er nog flink ingroeien en die is 1.07m
Kun je het niet terugsturen dan? In dat geval zou k gewoon 2 maten bestellen denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:07 schreef becky27 het volgende:
[..]
Oh Noortje zal nu 98 cm zijn maar die is wel vrij smal...broek kan sowieso wel, maar shirts twijfel ik dus over. Maar 110/116 is dus niet aan te raden....
ben benieuwd! (welke collectie het is)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:11 schreef kleinzusje het volgende:
Tragwerk bij limango Start: 16.01.2013, 7 uur
Leuk!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Mn Plastisock buit is binnen![]()
![]()
vanmorgen al even een prive consult gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:29 schreef kleinzusje het volgende:
thx !![]()
![]()
TM en Marrije: Wanneer is de volgende bijeenkomst ?
gaat bij GMK kijken
Ik had de eerste vergadering uit geroepen. Als Lindex binnen is roep ik wel een tweede uit. Hoewel de moonkids bestelling ook best aanleiding is voor een nieuwe als ik dat zo ziequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
vanmorgen al even een prive consult gehad
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
vanmorgen al even een prive consult gehad
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik had de eerste vergadering uit geroepen. Als Lindex binnen is roep ik wel een tweede uit. Hoewel de moonkids bestelling ook best aanleiding is voor een nieuwe als ik dat zo zie
Ook stom, gister werkte t niet...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmoodkid heeft weer vandaag een korte actie met het goedkoopste product gratis. Ik heb net besteld en de code "nieuwe website" werkte nog. Twee jumpsuits voor de prijs van 1
.
Leuk het inhouden voor je jochie al?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:45 schreef twentemeisje het volgende:
Je kunt dus in de herkansing Son!
En dames, ik zou niet weten waar jullie het over hebben :p *neus groeit en groeit*
Dank je welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:21 schreef twentemeisje het volgende:
Goodmoodkid heeft weer vandaag een korte actie met het goedkoopste product gratis. Ik heb net besteld en de code "nieuwe website" werkte nog. Twee jumpsuits voor de prijs van 1
.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:17 schreef Gerberaatje het volgende:
nog even 2 jumpsuits voor mini gescoord
rode en een roze... Al in 86/92 want 74/80 zit nu goed
Voed ik mijn baby evenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben de badkamer aan het schoonmaken Marrije, ik kom er daarna direct aan.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Ik heb 74/80 gekocht.
Paars en roze
Als.gast lukte t wel![]()
Misschien waren het ook de debiele geluidjes die ik maakte om zijn aandacht te trekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:22 schreef Mineola het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij vraagt zich wel af wat jij met die camera doet, haha!
Mijn van 12 weken past in z'n 6-9 maanden Vaenait
kwa romplengte is het inderdaad maar goed dat je het nu al aantrekt, voor je het weet is ie er alweer uitquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb net Silvijn (ruim 7 weken) zijn pakjes ('3-6 maanden') van Vaenait gepast. Past nu al prima...heeeeel klein beetje ruim nog. Ze zijn wel
![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies. Al lijkt het op de foto ietsjes krapper bij de romp omdat het een beetje opgefrommeld zat op zijn rug. Maar inderdaad, ik had deze niet op zolder moeten opbergen bij de overige '62-68' want dan had hij het nooit meer gepast. Ben overigens wel heel tevreden over de kwaliteit van het merk. Niet duur en echt mooi spul, felle kleuren, handige knoopjes en dik stofje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
kwa romplengte is het inderdaad maar goed dat je het nu al aantrekt, voor je het weet is ie er alweer uit
Dank, ben er ook echt heel blij meequote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Marrije het volgende:
Dat sterrenpakje staat hem ook erg leuk.
Thanx! Vind mijn baby zelf ook zo leukquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Poppejans het volgende:
Aawh wat enorm schattig Spees_ Eend!! Zowel de pakjes als je jongetje
Hoi Puppy!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb net Silvijn (ruim 7 weken) zijn pakjes ('3-6 maanden') van Vaenait gepast. Past nu al prima...heeeeel klein beetje ruim nog. Ze zijn wel
![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hoi Puppy!!
Erg leuke pakjes inderdaad, met een nog leukere inhoud!
De zelfde vrouw die ook de AS heeft opgerichtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie had ook alweer deze winkel ontdekt? Laziness toch? Thanx!
Aiquote:
6-12 maanden is de kleinste zie ik idd. Maar Mineola's baby kan die nu met 12 weken aan! Al zullen jouw tweelingmeisjes wat kleiner zijn op die leeftijd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
thanx!
oh, wat jammer dat ze deze niet in kleine maatjes hebben....
[ afbeelding ]
Ja, precies.... En ik vind het echt winterspul. Denk dat ik even wat tot ze geboren zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
6-12 maanden is de kleinste zie ik idd. Maar Mineola's baby kan die nu met 12 weken aan! Al zullen jouw tweelingmeisjes wat kleiner zijn op die leeftijd waarschijnlijk
Spees, is dat sterrenpak ook van deze eBay-seller? Ik kan 'm niet vinden...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
6-12 maanden is de kleinste zie ik idd. Maar Mineola's baby kan die nu met 12 weken aan! Al zullen jouw tweelingmeisjes wat kleiner zijn op die leeftijd waarschijnlijk
Edit: niet die als in dit pakje, maar een ander pakje in 6-12 maanden.
Thx!quote:Op zondag 13 januari 2013 00:26 schreef Mineola het volgende:
Isis, het sterrenpak komt volgens mij hier vandaan!
Nee een andere. Zit nu mobiel dus kan m moeilijk erbij zoeken, maar in dit of het vorige topic had iemand om een link gevraagd en daar staat ie!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:42 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Spees, is dat sterrenpak ook van deze eBay-seller? Ik kan 'm niet vinden...![]()
Hoe snel leveren ze eigenlijk?
Moet....hebben.....nu!
Is het gelukt?quote:Op zondag 13 januari 2013 09:29 schreef twentemeisje het volgende:
Dames met ervaring, hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten bij Vaenait? Ik heb nu drie items in mijn winkelmandje en hij telt de verzendkosten van elk item afzonderlijkbij elkaar op. Klopt dat? Of wordt er later een correctie toegepast. Anders tikt het wel aan met die porto.
Ik moet gewoon wat beter lezen.
en wat zit er in het mandje....quote:Op zondag 13 januari 2013 09:29 schreef twentemeisje het volgende:
Dames met ervaring, hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten bij Vaenait? Ik heb nu drie items in mijn winkelmandje en hij telt de verzendkosten van elk item afzonderlijkbij elkaar op. Klopt dat? Of wordt er later een correctie toegepast. Anders tikt het wel aan met die porto.
Ik moet gewoon wat beter lezen.
Past Lex nog in Aapies dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] onee, wacht
Lex moet eigenlijk ook nieuwe..
lex ookquote:Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef bitterend het volgende:
De bovenste heeft R ook Doosje alleen donker grijs!
XL is 15cm en XXL 15,5cm. O. zijn maat 22 schoenen zijn 15,5cm en zijn maat 23 schoenen gaan naar de 16/17cm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door twentemeisje op 13-01-2013 16:52:17 ]
Nederland/Europaquote:Op zondag 13 januari 2013 15:54 schreef laziness het volgende:
[..]
XL is 15cm en XXL 15,5cm. O. zijn maat 22 schoenen zijn 15,5cm en zijn maat 23 schoenen gaan naar de 16/17cm.
Ik geloof nooit dat hij dat dan nog past? Dan zijn die slofjes toch geen maat 24?
quote:Op zondag 13 januari 2013 16:47 schreef twentemeisje het volgende:
Ow dear...Mijn kind is nu al verpest... Ze zit naast me op tafel te telefoneren met mijn 'internetbankierengeldovermaakding', draait zich om, ziet dit op het scherm:
[ afbeelding ]
wijst het aan en roept "OH LEUK, LEUK!"(
)
Oooh tís je gelukt, hij is echt mooi! ikwillooook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hier alles aan het uitzoeken, bleek echt nog wel een lading babyspul verstopt te hebben
deze vind ik t mooist Henk!mocht je die nog eens tegenkomen op mp
[ Bericht 2% gewijzigd door Kleurdoos op 13-01-2013 18:58:49 ]
O. zijn voeten zijn al 15,5cm dus ik geloof nooit dat hij het gaat passen. Ik ga die gok maar niet nemen.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nederland/Europa
Centimeters
18
10.6 - 11.2
19
11.3 - 11.8
20
11.9 - 12.5
21
12.6 - 13.1
22
13.2 - 13.7
23
13.8 - 14.3
24
14.4 - 15.0
Ohhh die zijn erg leuk!quote:Op zondag 13 januari 2013 02:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
In mijn zoektocht naar een jas kwam ik op de site van chaos and order... mooi spul en met korting. Dus toch maar eens een keer besteld... verjaardagsjurk voor Meike
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
En dan maar kiezen welke het leukst staat
ik weet dat lex ze iig nog makkelijk past dus een extra paar kan ik wel doenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef laziness het volgende:
[..]
O. zijn voeten zijn al 15,5cm dus ik geloof nooit dat hij het gaat passen. Ik ga die gok maar niet nemen.
Ik zie deze nu pas. Toffe jumpsuitjes zeg, vooral die oranjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:14 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Mn Plastisock buit is binnen![]()
![]()
Thanks, ik zal eens kijken morgen.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:39 schreef bitterend het volgende:
Het wordt weer koud!
Vriendelijke groeten,
Service Team A@pie babyschoenen
Thx ! Leuk he. Mn favo merkquote:Op zondag 13 januari 2013 18:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Toffe jumpsuitjes zeg, vooral die oranje
Dat ie er uberhaupt wat over te zeggen heeftquote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef mefke79 het volgende:
en eigenlijk, eigenlijk wil ik de knalgele gympen ook voor hem...maar mijn man vindt het niets, helaas.
heeft ie ook niet. Ik neem driekus gewoon mee naar de winkel, mag hij kiezen. Moet toch een keer, want ik weet niet welke spijkerbroeken em passen van de h&m, dus die kan ik nu niet online bestellen.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat ie er uberhaupt wat over te zeggen heeft![]()
Dat lijkt me echt geweldig voor Driekus...quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef mefke79 het volgende:
en eigenlijk, eigenlijk wil ik de knalgele gympen ook voor hem...maar mijn man vindt het niets, helaas.
Ja schattig he! Als ik een meisje had wist ik 't wel, vind het ook echt een heeeeel schattig 1e pakje. Ik vind het piano rokje ook super lief voor kleutermeisjes, maar op de foto lijkt het wel een heel dun stofje.quote:Op maandag 14 januari 2013 08:20 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geweldig voor Driekus...![]()
En Spees_eend, wat een leuke dingen, vooral die gele met bloemetjes vind ik geweldig...
Nou idd, ik aas er ook al tijden op (diezelfde kleur!) maar meestal vragen ze de hoofdprijs. Goeie deal dus!quote:
:-) Thanks! En het was ook nog 25 euro incl. verzendenquote:Op maandag 14 januari 2013 08:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nou idd, ik aas er ook al tijden op (diezelfde kleur!) maar meestal vragen ze de hoofdprijs. Goeie deal dus!
En ik zou het advies van Saar maar opvolgen, ze heeft een goeie smaak![]()
Net als die jurkjes van Karin, ik wil dus nu ook een meisje!
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:42 schreef Kleurdoos het volgende:
marktplaats, tís een 68 dus je mag m opzich best eersttís een DPAM overigens, heb m net gekocht
Ohhh!quote:Op zondag 13 januari 2013 23:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Kwam deze tegen op een ebay store. Nieuw en niet duur. Kan de kwaliteit niet zo goed beoordelen maar zitten best leuke dingen tussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik eigenlijk alleen zachte soepele broekjes. Véél fijner bij het verschonen en het ligt ook lekkerder denk ik. Vind zelf i.p.v. broekjes, jumpsuitjes nog fijner. Er hoeft niks over het hoofd, verschonen gaat snel en ziet er ook schattig uitquote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh!
Ik ben ook rond aan het snuffelen voor kleertjes, maar ik heb natuurlijk nog niet echt een idee wat ik moet hebben![]()
Ik heb al veel rompertjes en shirtjes en vestjes, maar wat trek je je kindje de eerste tijd zoal aan? Leggings? maillots? (zachte) broekjes? Ben niet zo'n fan van spijkerbroekjes bij een piepkleine baby.
Zachte broekjes en shirtjes. Of jurkjes (als in langer shirtje) met een legging. Jumpsuits.... Je hebt ook hele zachte spijkerbroekjes of leggings (niet echt demin) die zijn wel fijn maar pas als ze ietsje ouder zijn. Sowieso niks met zakken op de kont of capuchons want dat ligt niet lekker. En als het binnen lekker warm is en het kindje goed op temperatuur is een lange mouwen romper met een zacht broekje.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh!
Ik ben ook rond aan het snuffelen voor kleertjes, maar ik heb natuurlijk nog niet echt een idee wat ik moet hebben![]()
Ik heb al veel rompertjes en shirtjes en vestjes, maar wat trek je je kindje de eerste tijd zoal aan? Leggings? maillots? (zachte) broekjes? Ben niet zo'n fan van spijkerbroekjes bij een piepkleine baby.
Ik doe mn best,komt vast goed!quote:Op maandag 14 januari 2013 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
En ik vond per ongeluk ook nog een rood kidscasepak
i suck.
ik hoop maar dat je die baby snel maakt Poppejans, anders ga ik failliet straks
Ligt maar net aan je kindje hoor LB... Minke was met 6 maanden nog te klein voor 62 (althans, ze kon het aan maar het slobberde nog behoorlijk om haar heen) maar andere kindjes zijn weer heel snel toe aan die maat.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat goed om te horen, ik ben dol op jumpsuits
En klopt het dat maat 62 bij veel kindjes vrij rap in zicht is? Ik ga er vanuit dat ik begin april beval, dus dat ik dan in die maat nog wel wat warme kleertjes moet hebben.
Ja Minke was heel klein, dat weet ik nog wel!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:37 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je kindje hoor LB... Minke was met 6 maanden nog te klein voor 62 (althans, ze kon het aan maar het slobberde nog behoorlijk om haar heen) maar andere kindjes zijn weer heel snel toe aan die maat.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:48 schreef Tally het volgende:
[...]
Als eerste pakje heb ik nu dat Z8 pakje wat Bel ook heeftMet daaronder een legging met voetjes (Zoë schopte regelmatig haar sokjes uit) en van mijn ouders een mooi jasje gekregen voor als ze naar huis mag. Want dat hadden we de vorige keer niet
[...]
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja Minke was heel klein, dat weet ik nog wel!![]()
![]()
Maar dat is inderdaad niet te voorspellen.... als mn kind op mij lijkt zou dat ook zo kunnen zijn, maar over mijn vriend gaan verhalen dat ie diagonaal in de couveuse moest![]()
SPOILER: omdat het kanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
Ja fijn hoor Keshet, staat LB net op het punt om me leeg te kopen, kom jij met zo'n opmerking![]()
. Nu krijg je je DPAM-spul lekker helemaal niet!
Mijn zoon is nu acht weken en past nu net niet meer in 50. En hij was toch 10 dagen te laat en vrij gemiddeld met 3565 gram. Hij is wel best fijntjes/smal. Oh en ik las net dat capuchons niet fijn zijn, dat zal dan ook per kind verschillen want Silvijn slaapt heerlijk met zijn hoofdje in zijn capuchonquote:Op maandag 14 januari 2013 12:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat goed om te horen, ik ben dol op jumpsuits
En klopt het dat maat 62 bij veel kindjes vrij rap in zicht is? Ik ga er vanuit dat ik begin april beval, dus dat ik dan in die maat nog wel wat warme kleertjes moet hebben.
Ik kan hem ook niet meer vinden, had voor je gezochtquote:Op maandag 14 januari 2013 13:12 schreef __Isis__ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan 'm na talloze pogingen niet vinden... ben normaal best handig![]()
Wie heeft voor mij een directe link naar het sterrenpak van Spees Eend? Pleeeaaasseee
Jouw baby is net geboren, toch? Anders mag je m over een tijdje wel van me lenen als je wil? Zou m als jouw kindje eruit gegroeid is dan wel graag terug willen voor een tweede, ooitquote:Op maandag 14 januari 2013 13:18 schreef __Isis__ het volgende:
Huuuu, m'n hormonen![]()
![]()
![]()
Thx voor het zoeken though
Als je de hele dag het hoofdje in die capuchon houdt heeft hij er geen last van maar je moet niet die capuchon af doen en hem neerleggen met die bobbel onder hem. Dat ligt niet lekker lijkt me?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn zoon is nu acht weken en past nu net niet meer in 50. En hij was toch 10 dagen te laat en vrij gemiddeld met 3565 gram. Hij is wel best fijntjes/smal. Oh en ik las net dat capuchons niet fijn zijn, dat zal dan ook per kind verschillen want Silvijn slaapt heerlijk met zijn hoofdje in zijn capuchonvind het ook ideaal in de maxi cosi om zijn hoofd een beetje warm te houden als een muts te warm is
Nee dat klopt. Ik gebruik de capuchonvestjes vooral om over kleding te doen als we ergens heen gaan. Voor thuis in de box of in bed niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je de hele dag het hoofdje in die capuchon houdt heeft hij er geen last van maar je moet niet die capuchon af doen en hem neerleggen met die bobbel onder hem. Dat ligt niet lekker lijkt me?
quote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je de hele dag het hoofdje in die capuchon houdt heeft hij er geen last van maar je moet niet die capuchon af doen en hem neerleggen met die bobbel onder hem. Dat ligt niet lekker lijkt me?
Precies, dat bedoel ik. Hier ook vestjes met capuchon voor buiten en zo gehad. Maar dan had ie inderdaad dat ding op of hij lag er in.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik gebruik de capuchonvestjes vooral om over kleding te doen als we ergens heen gaan. Voor thuis in de box of in bed niet.
Whaaa nice!!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh Isis, hoe is je Italiaans? Ik heb hem gevonden op de Italiaanse ebay, daar is de auction nog niet gesloten
Goeie!!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:53 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Whaaa nice!!![]()
Heb een lijst samengesteld en in het Engels gevraagd hoeveel combined shipping wordt. Ik hoop dat het gaat lukken zo! Thanks!
Edit: Ik krijg een ebay mail dat ik een invoice verzoek heb gedaan, dus blijkbaar heb ik op de juiste knoppen gedrukt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:16 schreef __Isis__ het volgende:
Komt ieI like!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook van Boden en / of Lindex geloof ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, vraag me af of ze gezeik zouden krijgen met babyGap, als die dit zouden zien. Is wel verdachte kopie van Brannan bear, het logo van babyGap, die eerste pakjes!
dit bijvoorbeeld:
http://www.gap.eu/browse/(...)d=1&pid=000913433001
ik ben geen boden/lindex fan kenner, dus dat weet ik niet.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ook van Boden en / of Lindex geloof ik.
Oh wat liefquote:Op maandag 14 januari 2013 14:19 schreef LadyBlack het volgende:
Schattig Isis!
Mocht je nog wat willen weten van die site, mijn (passieve) Italiaans is aardig goed
lindex is zelf een cc 1e klasquote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ooooooooh! Staat hem geweldigquote:Op maandag 14 januari 2013 14:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Laziness, kijk nou..
[ afbeelding ]
Boden kopietjes zijn sommige dingen van vaenait wel ja maar ze nemen niet de exacte prints dus tja ach.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oooh, die wil ik ook!quote:
Oooh! Superleuk,en unisex! Mag ik die dibsen?quote:
Volgens mij bij beiden niet, nooit tegengekomen iig...quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Lamb29 het volgende:
Weet iemand of Zeeman/Wibra e.d goede basic tshirts heeft?
Ik zoek wat zwart voor onder jurkjes e.d.. Die van H&M zijn meteen weer aan de prijs..
Misschien dat ze bij O wel langer vallenquote:Op maandag 14 januari 2013 20:24 schreef Lamb29 het volgende:
Hmmmm ik wil juist wat langere ... Nah ik heb er iig 1 in mijn winkelmandje van de H&M zitten... met kortingscodes ligt het toch wel aardig gelijk aan de Hema... En ik zal eens gaan gluren bij de Hema...
110/116![]()
Het tegenovergestelde van mijn ervaringquote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef mefke79 het volgende:
De jongens shirts van de hema (de standaardshirts zeg maar) vallen redelijk lang en strak bij mijn smalle jochie. Hij heeft dan 98/104 en dat begint nu te klein te worden (lange rug en hij is nu ook 102 cm ofzo)
Goed om te weten. Dan past mijn ventje met 93cm ze ook wel denk ik.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:03 schreef becky27 het volgende:
H&M heeft.toch van die sets met basic shirts? Twee voor een tientje.
Hema 98/104 past Noortje prima en die is nu 96 cm.
Hey zelfde als mijn grote! Die kwam hier thuis op 94 cm, heeft ze toch weer een minispurtje getrokken.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Lamb29 het volgende:
In Augustus was ze volgens het CB 92 cm... maar ik denk dat ze aardig doorgegroeit is..
Volgens onze huis tuin en keukenmeting kwam ze laatst op 94/95.. maar het zou mij niet verbazen als ze nog wat groter is..
Op het moment heb ik het idee dat ze regelmatig groeipijn heeft in haar polsen... regelmatig wrijft ze erover en vraagt kusjes
Hier ook, maar dan met een lange rug en kortere pootjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb Evie afgelopen week zelf eens aan de deur gezet en gemeten; die is inmiddels 102/103 cm![]()
met vooral heeeeeeeel lange benen
ontopic; vandaag dagje shoppen, dus ook even langs de Zara
Heb je daar een code voor?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb een koopstop tot de echo, wel jammer want ik wilde eigenlijk 2 gmk'tjes (2 voor de prijs van 1) maar straks zit ik echt met een shitload aan kleding en heb ik weer een blighted ovum ofzo
Als de user maar op de merkenlijst staat welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Kopen ze ook users waar je vanaf wil?
Wat een belachelijk dure tweedehands kleren! Ik zie leuk spul maar zal toch nooit 15 euro neertellen v een tweedehands Oilily shirtje of 20 euro v tweedehands schoenen.Wat ben ik altijd ontzettend blij met vraag&aanbod hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een leuke site gevonden: http://www.vintykids.com
Kan je kopen en verkopen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hey zelfde als mijn grote! Die kwam hier thuis op 94 cm, heeft ze toch weer een minispurtje getrokken.
Haar broeken maat 92 worden hoog water, en ze zit geregeld met een prachtig bouwvakkers decolleté
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oooh! Superleuk,en unisex! Mag ik die dibsen?
Staat idd wel duur spul tussen, maar voor echt mooie spullen, die er nog als nieuw uitzien, houd ik zelf ook altijd zo'n beetje 1/3 vd nieuwprijs aan. Als ik het wil kopen tenminste. Ik vond het best moeilijk om hier in V&A prijzen aan de kleertjes te hangen moet ik bekennen. Er zitten best dure spullen tussen. neem bijvoorbeeld dat Kik*Kid-jurkje dat Elmo van me over heeft genomen. Als ik daar dan op Marktplaats moeiteloos 15 euro voor zou krijgen, dan bied ik het hier niet voor 3 euro aan. Zo zakelijk ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een belachelijk dure tweedehands kleren! Ik zie leuk spul maar zal toch nooit 15 euro neertellen v een tweedehands Oilily shirtje of 20 euro v tweedehands schoenen.Wat ben ik altijd ontzettend blij met vraag&aanbod hier
Maar het wordt wel verkochtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mignonne het volgende:
logisch hoor TM! ik zie ook wel eens (vooral op D&V eigk) prijzen waar mijn wenkbrauwen van omhoog gaan maar dat zijn dan vooral jurkjes van H&M die nu in de sale voor 3 euro hangen waar men dan nog 7,50 voor vraagt ofzoof de volledige afgedragen afgeragde kleding die dan nog 15 euro moet kosten. Ja maar het is een wollen shirt en hij kostte nieuw 30 euro. Ja dat kan best zijn maar er zitten zichtbare vlekken in en gaatjes langs de halslijn
doe even gewoon
leuke site snoops!
Als de name it broek nog netjes is wordt er op MP ook aardig opgeboden hoor is me opgevallen toen ik op zoek was in de vorige maat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Marrije het volgende:
Een 2e hands name it spijkerbroek voor 10 e vind ik wel aardig aan de prijs.
Maar het jottumspul dat erop staat, geen idee hoe oud dat is, valt me weer mee.
ik ben niet zo thuis in name it, maar zie wel eens wat voorbij komen en dan is het soms rond de 20 euro nieuw, maar goed, geen idee dus van modellen. Er zullen ook vast veel duurdere name it spijkerbroeken zijn en dan is die 10 e misschien zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Als de name it broek nog netjes is wordt er op MP ook aardig opgeboden hoor is me opgevallen toen ik op zoek was in de vorige maat.
Dan is 10 euro niet heel gek dus.
Ik heb nieuwe gekocht toen uiteindelijk en het varieert van 22 tot 30 euro meestal voor de hippere modellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in name it, maar zie wel eens wat voorbij komen en dan is het soms rond de 20 euro nieuw, maar goed, geen idee dus van modellen. Er zullen ook vast veel duurdere name it spijkerbroeken zijn en dan is die 10 e misschien zo gek nog niet.
Dat is ook wat waard inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef snoopy het volgende:
Wat is D&V?
Op deze site weet je iig dat het helemaal heel en netjes is. Ik vind het voor bepaalde merken echt niet teveel hoor. En er staat dus geen H&M of HEMA bij.
*pets*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Mignonne *stampvoet* ben je het topic weer traag aan t maken?
Een frans merk.quote:
Ja, maar weinig nieuwe dingen ertussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze vind ik leuk. Maar ik 86 en geen idee wanneer ze dat gaat passen
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik die kik kid outlet site altijd wel fijn om te kijken
Deze is ook![]()
[ afbeelding ]
Oh en trouwens, ik moet even nog over gmk zeggen dat ik nog een mail kreeg over mn betaling. Er was een storing met achteraf betalen waardoor het dus niet lukte.
Ik was iets te voorbarig met mijn klachten
Oh maar dat boeit me niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar weinig nieuwe dingen ertussen.
mij wel, wat ze nu hebben zit ik dus al een tijd tegenaan te kijken, wat meer nieuwe aanvullingen mag welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit me niet zo eigenlijk
Ooooh dat bedoel je, ja dat wel idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:45 schreef Marrije het volgende:
waarom krijg ik standaard 2 x de quote
[..]
mij wel, wat ze nu hebben zit ik dus al een tijd tegenaan te kijken, wat meer nieuwe aanvullingen mag wel
Ik had dat ook. Ene keer deed ie het wel andere keer niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik begrijp je vraag wel hoor, die had ik zelf ook gesteld
Maar nee, ik deed het echt zonder. Ik heb het mijn man ook nog eens laten checken en hij deed het de hele tijd niet. Maar nu wel, ik bestel dus gauw!
Mijnes ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Ene keer deed ie het wel andere keer niet.
Ze zijn nu binnen iig
Oh stomquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijnes ook![]()
Maar op 1 zitten vlekkenMorgen terug sturen, hekel aan
Feetje? Of is dat 50/56? T valt iig kleinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef pessie het volgende:
Help. Ik zoek het eerste pakje voor buikbaby. Manlief wil niet iets bedrukken en wil graag vrolijk, bij prenatal is alles momenteel grijs, en ik wil graag met bijpassend mutsje en slofjes. En echt maat 50, 50/56 zal echt te groot zijn, de schatting is nu 6 pond en als het zwaar is 6.5 pond. Iemand ideeën? Oh, die van de hema vind ik niet zo leuk als eerste pakje
Dat tuinbroekjequote:Op woensdag 16 januari 2013 07:17 schreef Marrije het volgende:
Bedankt voor de tip KZ![]()
Tragwerk blijft zolang mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh krijgen jullie nog een dame?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat tuinbroekjeEigenlijk wilde ik die dus kopen voor kleine en grote zus. Maar voor grote zus hebben ze natuurlijk weer haar maat niet
Ja dus ik hoef niet zo veel te kopen. Want Dame nr. 1 had al zo veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh krijgen jullie nog een dame?.
Ja die rode met dat zakje aan de voorkant. Maat 86.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tally welke maat ? Die rode toch ?
Die isquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die rode met dat zakje aan de voorkant. Maat 86.
Whaha. Wie hou je voor de gek? Je man?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dus ik hoef niet zo veel te kopen. Want Dame nr. 1 had al zo veel
Dus houd ik me in en zo
Ja hoor dat wil ik welquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die is![]()
Ach shit. Ik heb hem in maat 68, maar komt pas na 9 febr. Ben bang dat die dan te klein is. Wil kiemand hem overnemen mocht dat zo zijn ? Dan bestel ik hem.
Die zie ik bij Limango ook niet meer in 86quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef kleinzusje het volgende:
Vind je Romper "Elin" rood niet mooi ? Is er wel in 86 nog
Voornamelijk mezelfquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whaha. Wie hou je voor de gek? Je man?. Maar tof!
.
Dan doe ik het !quote:
Dit zie ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dan doe ik het !
86 in Rood ( de minder mooie ) is er nog heur !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |