Dat is ook wat waard inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:16 schreef snoopy het volgende:
Wat is D&V?
Op deze site weet je iig dat het helemaal heel en netjes is. Ik vind het voor bepaalde merken echt niet teveel hoor. En er staat dus geen H&M of HEMA bij.
*pets*quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Mignonne *stampvoet* ben je het topic weer traag aan t maken?
Een frans merk.quote:
Ja, maar weinig nieuwe dingen ertussen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Deze vind ik leuk. Maar ik 86 en geen idee wanneer ze dat gaat passen
[ afbeelding ]
Sowieso vind ik die kik kid outlet site altijd wel fijn om te kijken
Deze is ook![]()
[ afbeelding ]
Oh en trouwens, ik moet even nog over gmk zeggen dat ik nog een mail kreeg over mn betaling. Er was een storing met achteraf betalen waardoor het dus niet lukte.
Ik was iets te voorbarig met mijn klachten
Oh maar dat boeit me niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar weinig nieuwe dingen ertussen.
mij wel, wat ze nu hebben zit ik dus al een tijd tegenaan te kijken, wat meer nieuwe aanvullingen mag welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh maar dat boeit me niet zo eigenlijk
Ooooh dat bedoel je, ja dat wel idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:45 schreef Marrije het volgende:
waarom krijg ik standaard 2 x de quote
[..]
mij wel, wat ze nu hebben zit ik dus al een tijd tegenaan te kijken, wat meer nieuwe aanvullingen mag wel
Ik had dat ook. Ene keer deed ie het wel andere keer niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik begrijp je vraag wel hoor, die had ik zelf ook gesteld
Maar nee, ik deed het echt zonder. Ik heb het mijn man ook nog eens laten checken en hij deed het de hele tijd niet. Maar nu wel, ik bestel dus gauw!
Mijnes ookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Ene keer deed ie het wel andere keer niet.
Ze zijn nu binnen iig
Oh stomquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mijnes ook![]()
Maar op 1 zitten vlekkenMorgen terug sturen, hekel aan
Feetje? Of is dat 50/56? T valt iig kleinquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:47 schreef pessie het volgende:
Help. Ik zoek het eerste pakje voor buikbaby. Manlief wil niet iets bedrukken en wil graag vrolijk, bij prenatal is alles momenteel grijs, en ik wil graag met bijpassend mutsje en slofjes. En echt maat 50, 50/56 zal echt te groot zijn, de schatting is nu 6 pond en als het zwaar is 6.5 pond. Iemand ideeën? Oh, die van de hema vind ik niet zo leuk als eerste pakje
Dat tuinbroekjequote:Op woensdag 16 januari 2013 07:17 schreef Marrije het volgende:
Bedankt voor de tip KZ![]()
Tragwerk blijft zolang mooi![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh krijgen jullie nog een dame?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat tuinbroekjeEigenlijk wilde ik die dus kopen voor kleine en grote zus. Maar voor grote zus hebben ze natuurlijk weer haar maat niet
Ja dus ik hoef niet zo veel te kopen. Want Dame nr. 1 had al zo veelquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh krijgen jullie nog een dame?.
Ja die rode met dat zakje aan de voorkant. Maat 86.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tally welke maat ? Die rode toch ?
Die isquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja die rode met dat zakje aan de voorkant. Maat 86.
Whaha. Wie hou je voor de gek? Je man?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dus ik hoef niet zo veel te kopen. Want Dame nr. 1 had al zo veel
Dus houd ik me in en zo
Ja hoor dat wil ik welquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die is![]()
Ach shit. Ik heb hem in maat 68, maar komt pas na 9 febr. Ben bang dat die dan te klein is. Wil kiemand hem overnemen mocht dat zo zijn ? Dan bestel ik hem.
Die zie ik bij Limango ook niet meer in 86quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef kleinzusje het volgende:
Vind je Romper "Elin" rood niet mooi ? Is er wel in 86 nog
Voornamelijk mezelfquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whaha. Wie hou je voor de gek? Je man?. Maar tof!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |