Als de user maar op de merkenlijst staat welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Kopen ze ook users waar je vanaf wil?
Wat een belachelijk dure tweedehands kleren! Ik zie leuk spul maar zal toch nooit 15 euro neertellen v een tweedehands Oilily shirtje of 20 euro v tweedehands schoenen.Wat ben ik altijd ontzettend blij met vraag&aanbod hierquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:11 schreef snoopy het volgende:
Ik heb een leuke site gevonden: http://www.vintykids.com
Kan je kopen en verkopen
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hey zelfde als mijn grote! Die kwam hier thuis op 94 cm, heeft ze toch weer een minispurtje getrokken.
Haar broeken maat 92 worden hoog water, en ze zit geregeld met een prachtig bouwvakkers decolleté
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oooh! Superleuk,en unisex! Mag ik die dibsen?
Staat idd wel duur spul tussen, maar voor echt mooie spullen, die er nog als nieuw uitzien, houd ik zelf ook altijd zo'n beetje 1/3 vd nieuwprijs aan. Als ik het wil kopen tenminste. Ik vond het best moeilijk om hier in V&A prijzen aan de kleertjes te hangen moet ik bekennen. Er zitten best dure spullen tussen. neem bijvoorbeeld dat Kik*Kid-jurkje dat Elmo van me over heeft genomen. Als ik daar dan op Marktplaats moeiteloos 15 euro voor zou krijgen, dan bied ik het hier niet voor 3 euro aan. Zo zakelijk ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat een belachelijk dure tweedehands kleren! Ik zie leuk spul maar zal toch nooit 15 euro neertellen v een tweedehands Oilily shirtje of 20 euro v tweedehands schoenen.Wat ben ik altijd ontzettend blij met vraag&aanbod hier
Maar het wordt wel verkochtquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:07 schreef mignonne het volgende:
logisch hoor TM! ik zie ook wel eens (vooral op D&V eigk) prijzen waar mijn wenkbrauwen van omhoog gaan maar dat zijn dan vooral jurkjes van H&M die nu in de sale voor 3 euro hangen waar men dan nog 7,50 voor vraagt ofzoof de volledige afgedragen afgeragde kleding die dan nog 15 euro moet kosten. Ja maar het is een wollen shirt en hij kostte nieuw 30 euro. Ja dat kan best zijn maar er zitten zichtbare vlekken in en gaatjes langs de halslijn
doe even gewoon
leuke site snoops!
Als de name it broek nog netjes is wordt er op MP ook aardig opgeboden hoor is me opgevallen toen ik op zoek was in de vorige maat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Marrije het volgende:
Een 2e hands name it spijkerbroek voor 10 e vind ik wel aardig aan de prijs.
Maar het jottumspul dat erop staat, geen idee hoe oud dat is, valt me weer mee.
ik ben niet zo thuis in name it, maar zie wel eens wat voorbij komen en dan is het soms rond de 20 euro nieuw, maar goed, geen idee dus van modellen. Er zullen ook vast veel duurdere name it spijkerbroeken zijn en dan is die 10 e misschien zo gek nog niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Als de name it broek nog netjes is wordt er op MP ook aardig opgeboden hoor is me opgevallen toen ik op zoek was in de vorige maat.
Dan is 10 euro niet heel gek dus.
Ik heb nieuwe gekocht toen uiteindelijk en het varieert van 22 tot 30 euro meestal voor de hippere modellen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in name it, maar zie wel eens wat voorbij komen en dan is het soms rond de 20 euro nieuw, maar goed, geen idee dus van modellen. Er zullen ook vast veel duurdere name it spijkerbroeken zijn en dan is die 10 e misschien zo gek nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |