Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel me afschuwelijk... Dat ik dit moest meemaken
Dat klinkt verre van fijn...knuf!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die je lastigvallen en dan gevolg etc, zonder echt in details te treden hier.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat is er met jou?![]()
OT: goed! Lekker uiteten geweest
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die je lastigvallen en dan gevolg etc, zonder echt in details te treden hier.
Nee, niet op te lossen... Maar over 3 weken heb ik er niets meer mee te maken.. Dat geeft een soort van geduld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?
15 seconden per nacht langer... dat is 5475 seconden per jaar. Wat dan weer ongeveer 1,5 uur is. Moeite waard toch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?
OT: prima, nieuwe tondeuse werkt goed dus kan ik de komende tijd 15 seconden langer uitslapen. En daar word ik blij van
Heb je de lotto gewonnen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef FAUSTINO het volgende:
een op de honderd miljoen was de kans zei men. Even het tegendeel bewijzen volt altijd goed.
Droomreis gewonnen? Door een auditieronde heengekomen? Nah, geen idee. Ga je het zeggen dan? *nieuwsgierig*quote:
En ik dat niemand iets in mijn Fobo schrijftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA! Dit. Ik ben er klaar mee. Nog een heel weekend om aan school te werken.
Familielid vroegtijdig overledenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Droomreis gewonnen? Door een auditieronde heengekomen? Nah, geen idee. Ga je het zeggen dan? *nieuwsgierig*
Hahaha, mooie erfenis? Nee, niet verwachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En ik dat niemand iets in mijn Fobo schrijft![]()
[..]
Familielid vroegtijdig overledenDie had je niet verwacht he?
No comment.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hahaha, mooie erfenis? Nee, niet verwacht![]()
En toch niet vroegtijdig overleden door jouw hulp he!!?
Hij is uitgegleden meer niet, shit happensquote:
lang leve democratiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Projectgenoot werkt dus zwaar ondermaats, komt afspraken en deadlines niet na en vindt andere zaken duidelijk belangrijker dan ons project, komt vaak te laat of zegt helemaal af vanwege werk (op doordeweekse projectdagen) en zorgt ervoor dat wij zijn werk bijna altijd moeten nakijken en hem moeten wijzen op fouten.
Dussssss, ik stel een mooi mailtje op om mijn tutor in te lichten over dit probleem, maar nu is een ander projectgenootje aan het twijfelen om die mail daadwerkelijk te sturen, aangezien ze eerst vrienden waren, voordat deze ellende begon.
Lang leve groepsprojecten
Ik ook.quote:
Ook als we in hetzelfde land zijn zijn we niet altijd samenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:01 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jij ging toch emigreren dacht ik van het vriend/vriendin topic in het buitenland te herinneren
OT: Koppijn
Waar had je een open dag?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Goed, opendag was top gisteren
Nu alvast leren voor de SE week en vanavond uit
Middelbare school, ik had meegeholpen voor het 4e keerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:11 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waar had je een open dag?
OT: Voel me prima. Straks even een badkamertje samenstellen voor mijn lieve ouders![]()
Aha. Je moet het maar leuk vindenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Middelbare school, ik had meegeholpen voor het 4e keer
Achgerm was het kapsel zo seksi?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
Zo heel slecht voel ik me ondanks dat niet, het is alleen weer ff een keiharde trap in de realiteit..
Nouja, het staat d`r wel goed jaquote:
Gordijnen dicht houden tot je de zin hebt gevonden om ze te lappen, dan kun je dat iig nog ff voor je uit schuiven..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:32 schreef AppleMartini het volgende:
De productiviteit is ook weer weg. Meh. Maar moet de ramen nog wassen en de kast opruimen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jeej, fles sterke drank gewonnen door beter te zijn dan mijn collegas. Bovendien moeten ze me 2 weken koning noemen
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gordijnen dicht houden tot je de zin hebt gevonden om ze te lappen, dan kun je dat iig nog ff voor je uit schuiven..
Altijd leuk, zo'n werkplek waar ruimte is voor dit soort informaliteitenquote:
Moeders zijn helden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:26 schreef Miesjel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!
Ik voel me niet zo fijn.
Wat heftig zeg..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:41 schreef FAUSTINO het volgende:
Close call even hulp gezocht anders had ik terstond mijn polsen doorgesneden dit gaat zo niet langer meerNou weer rustig dus leef nog zoals u ziet...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:41 schreef FAUSTINO het volgende:
Close call even hulp gezocht anders had ik terstond mijn polsen doorgesneden dit gaat zo niet langer meerNou weer rustig dus leef nog zoals u ziet...
Deponeer al uw woede en verdriet in deze eindeloze put:quote:
Soms word het even te veel maandag gelijk terug naar de psycholoog. Het zuigt enorm 3 dagen gaat het goed en dan val ik weer in de welbekende ravijn.quote:
Goed dat je hulp gezocht hebt en wil je dat blijven doen. Ik ben ooit iemand op die manier verloren en dat is zo heftig .quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:41 schreef FAUSTINO het volgende:
Weet ikquote:Op zondag 13 januari 2013 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Goed dat je hulp gezocht hebt en wil je dat blijven doen. Ik ben ooit iemand op die manier verloren en dat is zo heftig .
Je ziet in ieder geval in dat er probleem is en het is gewoon belangrijk dat je er weer uit komt
Bij mij ligt het wat anders maar ik kan goed begrijpen als wanneer iedereen om je heen gaat samen wonen en dat soort zaken doet en jij daar alleen in bent heb dat gevoel soms ook als ik om mij heen kijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:36 schreef Andromache het volgende:
Faustino pas goed op jezelf!!
Ik voel me een beetje down en achteroprakend bij mijn vrienden met relatie en samenwonend en middenin de we nemen een katje-fase/pre-kinderfase (doorstrepen naar behoefte).
IK WIL OOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door FAUSTINO op 13-01-2013 02:02:03 ]When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
nee zoiets was al vaag in me opgekomenquote:
ja moet zeggen vond t nog wel een gewaagde stelling van mij eerst dus ben blij dat je me gelijk geeftquote:Op zondag 13 januari 2013 05:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat slim en doordacht van je.. FBI-class-winner
wat ?quote:
bied aan om het zelf te doen dan, op jouw manier. heb je nergens last vanquote:Op zondag 13 januari 2013 10:11 schreef Bienelientjee het volgende:
BleeeeehMoeders is weer aan de schoonmakerij in de badkamer en de hele eerste verdieping meurt naar chloor! Het lijkt wel een f*cking zwembad! Dat spul kan echt nooit goed voor je gezondheid zijn. Lekker begin van de zondag!
fok! is de nieuwe Msnquote:Op zondag 13 januari 2013 11:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dat de laatste tijd hier met al die figuren die s nachts de hele boel vol spammen met hun slowchat.. ga lekker MSN'en ofzo.
Ot: wel goed. Flink veel werk nog voor vandaag, maar dan is het ook klaar
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 20:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog een paar daagjes volhouden en dan 2 weken vakantie
ja vanaf donderdag 2 weken vrij alleen zondag 6 uurtjes werken, sorry ik heb het wel verdiend vind ikquote:
Je hebt het idd verdiend!quote:Op zondag 13 januari 2013 20:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ja vanaf donderdag 2 weken vrij alleen zondag 6 uurtjes werken, sorry ik heb het wel verdiend vind ik
Die shit is aan!quote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef Luxuria het volgende:
Wow ik ben gewoon een paar dagen niet meer op FOK! geweest![]()
Net weer heerlijk geknuffeld met mijn knuffelbeer!![]()
Haha eigenlijk is dat weer iemand andersquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaquote:Op zondag 13 januari 2013 22:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha eigenlijk is dat weer iemand anders
Iemand waar ik het heerlijk vind om mee te knuffelen want hij is zo breed en zacht haha.
Dit is 100% vriendschappelijk. We zien zien elkaar niet vaak, dus als we ons zien is dat ff knuffelen
quote:Op maandag 14 januari 2013 00:26 schreef Gary_Oak het volgende:
Zonder duidelijke reden een beetje sip.
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:13 schreef seasushi het volgende:
uiteraard ligt de slot ontdooier IN de auto![]()
En je gaat dit geniale marktplan niet aan ons vertellen zeker..quote:Op maandag 14 januari 2013 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Voel me geniaal, ¤150 verdiend binnen 14 dagen zonder dat ik er echt moeite hoef te doen
Jawel hoor, zo lief ben ik:quote:Op maandag 14 januari 2013 10:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En je gaat dit geniale marktplan niet aan ons vertellen zeker..
Hier gaat het goed. Vind het wat te koud en donderdag -6 graden hier maar ja.
Oke wel leuk ja en goed bezig!quote:Op maandag 14 januari 2013 10:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo lief ben ik:
Jurkjes inkopen bij eBay voor onder de $10, op Marktplaats zetten voor ¤20, en dan hopen dat iemand het koopt.
Best duur, bij ons op school kostte het ¤5 om een verslag in te laten bindenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
80 pagina's aan ellende uitgeprint en in laten binden (20EU lichter). Nu maar hopen op een voldoende anders ga ik huilen.
En verder ben ik kapot, maar ik kan niet meer slapen nu.
80 pagina's in kleur (grafieken en tabellen met verschillende kleuren) a 0,20ct en dan nog 4,50 voor inbindenquote:Op maandag 14 januari 2013 10:55 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Best duur, bij ons op school kostte het ¤5 om een verslag in te laten binden
Daar kun jij toch wel tegen?!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zit klaar in m'n hardloopkleding, maar de sneeuwvlokken worden steeds groter
Juist gaan. Lopen door de sneeuw is heerlijk (al is het naar buiten gaan even een drempel ja).quote:Op maandag 14 januari 2013 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zit klaar in m'n hardloopkleding, maar de sneeuwvlokken worden steeds groter
kom je bij mij ook even langsquote:Op maandag 14 januari 2013 15:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Alle afwas gedaan. Het was een hoop afwas voor mijn doenVerder wat ruimte gemaakt en andere achterstallige huishoud dingetjes gedaan. Zometeen het werk maar even afmaken, zodat m'n hut weer helemaal clean is. En dat geeft een goed en opgeruimd gevoel
Als je goed betaalt welquote:Op maandag 14 januari 2013 15:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
kom je bij mij ook even langs![]()
OT: voel me prima lekker gewerkt
* meldtquote:Op maandag 14 januari 2013 15:47 schreef Luxuria het volgende:
Nog een uurtje!
Heeft hier iemand een beetje ervaring met foto's bewerken?
alles goed wel? en veel schade aan je auto?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef AppleMartini het volgende:
Opgelucht dat dan eindelijk m'n geschil met een bepaalde provider is opgelost en ik krijg nog een smak geld toe ookTegelijk nog steeds zenuwachtig/adrenalinekick, heb zojuist een informatiebord gekopt met de auto met een aardige snelheid. Klotesneeuw.
Auto is total loss en ik ben nagekeken maar vooralsnog heb ik alleen hoofdpijnquote:Op maandag 14 januari 2013 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
alles goed wel? en veel schade aan je auto?
hier sneeuwt het nog niet gelukkig. vanavond hoef ik niet meer weg dus dan mag het lekker hard gaan sneeuwen.
Gezondheid is het belangrijkste... De rest komt welquote:Op maandag 14 januari 2013 16:59 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Auto is total loss en ik ben nagekeken maar vooralsnog heb ik alleen hoofdpijn
Helaas brengt het ook dit soort dingen met zich mee. Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen!quote:Op maandag 14 januari 2013 16:35 schreef AppleMartini het volgende:
Opgelucht dat dan eindelijk m'n geschil met een bepaalde provider is opgelost en ik krijg nog een smak geld toe ookTegelijk nog steeds zenuwachtig/adrenalinekick, heb zojuist een informatiebord gekopt met de auto met een aardige snelheid. Klotesneeuw.
Hoe flik je 12 Km? Ik liep half jankend naar huis met 5 Km.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
Goed dat je zelf niets hebt! Succes met de afhandeling verder.
Ik voel meheerlijk
![]()
Net bijna 12km in een goede sneeuwstorm hardgelopen. 't Was koud, maar heerlijk en prachtig:
[ afbeelding ]
trainen. En genieten van hardlopen, en natuurlijk gewoon doorzetten.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe flik je 12 Km? Ik liep half jankend naar huis met 5 Km.
Dat doorzetten gaat mij steeds beter af.. Had ook handschoenen aan moeten doen, dan was het met minder moeite gelukt.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trainen. En genieten van hardlopen, en natuurlijk gewoon doorzetten.
Ik zou thuis blijven.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:01 schreef Unsub het volgende:
Sneeuw.. Hoe groot is de kans dat ik morgen vertraging heb met onze vrinden van de NS..?
oh, verder voel ik me wel goed
Klaas vaakginaquote:Op maandag 14 januari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Koorts is over, dus voel me stuk beter
En heerlijk gesport vanavond.
quote:Op maandag 14 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
Uitgekakt, ik ben benieuwd hoe lang ik in deze bui blijft hangen![]()
Je hebt me (onbewust) ergens uitgetrokken, dank daarvoor!quote:
soms gebeuren dingen precies op het juiste momentquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt me (onbewust) ergens uitgetrokken, dank daarvoor!![]()
Slijmbal!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
soms gebeuren dingen precies op het juiste moment
Treiterkont!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slijmbal!
OT: Best wel goed eigenlijk![]()
Hier moet meer achter zitten dat dit uberhaupt een keus is, maar ik zou ook voor het eerste gaan jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 02:21 schreef Andromache het volgende:
superzenuwachtig voor sollicitatie van morgen. ik kan maar niet slapen. o ja en op een tweesprong in mijn leven. keuze voor gelukkig en stabiel verder leven of een keuze voor in wanhoop doormodderen uit frustratie over dingen waar ik toch geen invloed op heb. het eerste is denk ik toch leuker.
misschien geen slecht idee.
Ik al 4 dagen(spud)quote:
Nog of net?quote:
Je kunt je het tenminste veroorloven daar te mogen vaststaan. Ik heb niet eens een fietsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:17 schreef Ambipur het volgende:
2cm sneeuw equals 11 km fileOm gek van te worden dit.
Daar werk ik dan ook hard voorquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je kunt je het tenminste veroorloven daar te mogen vaststaan. Ik heb niet eens een fiets
Niet zeuren. In Afrika hebben ze die 60 Eur niet eensquote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:41 schreef Salmannassar het volgende:
Sorry, mijn gloriedagen zijn geteld. Ben 49 en 100% afgekeurd, mijn snelle motor is in beslag genomen , en ik moet leven van 60E in de week. Wou je wat laten relativeren. Het ken beroerder. Vertel eens, wat heb je onder de kont?
Knuffel dan maar?....quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:50 schreef Salmannassar het volgende:
En ik zit ook nog eens zielig en alleen in een flatje van de ggz gepropt, ver van alles wat me lief is. Ik ben genuine tragic maar ik relativeer mezelf ook wel een beetje hoor. Het is niet hopeloos. Slechts de rest van mijn leven verwoest..Maar alles went, zelfs voor een vent.
Het gaat je niet helpen jezelf zielig te vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 07:50 schreef Salmannassar het volgende:
En ik zit ook nog eens zielig en alleen in een flatje van de ggz gepropt, ver van alles wat me lief is. Ik ben genuine tragic maar ik relativeer mezelf ook wel een beetje hoor. Het is niet hopeloos. Slechts de rest van mijn leven verwoest..Maar alles went, zelfs voor een vent.
Ben net gebeld dat ik vandaag beter de hele dag thuis kan blijven werken; gepland gesprek in de middag is afgezegd en de leerlingen die ik zou spreken, zijn er niet. Dus verslagdagje thuis. Fijn en niet fijn tegelijkertijdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lekker om even (in ieder geval maar de ochtend) thuis te werken ivm de sneeuw en tegelijkertijd ook wel eenzaam op meerdere fronten :s Hmm.
Edit..quote:
Ahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:01 schreef Zelus het volgende:
kut
Kom ik net op me werk, na ruim 1 uur sneeuw en filerijden, is de school dicht omdat er geen kids aanwezig zijn.
Straks ff gesmeerde broodjes eten en dan weer weggie
Dank jequote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
AhSterkte op de terugweg alvast en fijne dag dan!
Meid, je bent gewoon te leukquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:30 schreef Luxuria het volgende:
Snapt hij nou niet dat ik geen interesse heb?
Volgens mij is dat toch duidelijk
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:22 schreef Zelus het volgende:
[..]
Meid, je bent gewoon te leuk
Maak er misbruik van
blaatquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]_!
Anyway, ik voel me heerlijk uitgeslapen
Denk aan mijn limmerickquote:
Die heeft me opgevrolijkt jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk aan mijn limmerick![]()
OT: prachtig die sneeuw altijd! Fleurt me op, net zoals de eerste warme dagen in de lente me doen opfleuren
Vandaag wel veel werk verrichten, maar dat gaat wel goedkomen
Gelukkigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:19 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Die heeft me opgevrolijkt ja
En sneeuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |