Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
Ik voel me afschuwelijk... Dat ik dit moest meemaken
Dat klinkt verre van fijn...knuf!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die je lastigvallen en dan gevolg etc, zonder echt in details te treden hier.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Wat is er met jou?![]()
OT: goed! Lekker uiteten geweest
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die je lastigvallen en dan gevolg etc, zonder echt in details te treden hier.
Nee, niet op te lossen... Maar over 3 weken heb ik er niets meer mee te maken.. Dat geeft een soort van geduld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?
15 seconden per nacht langer... dat is 5475 seconden per jaar. Wat dan weer ongeveer 1,5 uur is. Moeite waard toch!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn, is het goed op te lossen?
OT: prima, nieuwe tondeuse werkt goed dus kan ik de komende tijd 15 seconden langer uitslapen. En daar word ik blij van
Heb je de lotto gewonnen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef FAUSTINO het volgende:
een op de honderd miljoen was de kans zei men. Even het tegendeel bewijzen volt altijd goed.
Droomreis gewonnen? Door een auditieronde heengekomen? Nah, geen idee. Ga je het zeggen dan? *nieuwsgierig*quote:
En ik dat niemand iets in mijn Fobo schrijftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA! Dit. Ik ben er klaar mee. Nog een heel weekend om aan school te werken.
Familielid vroegtijdig overledenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Droomreis gewonnen? Door een auditieronde heengekomen? Nah, geen idee. Ga je het zeggen dan? *nieuwsgierig*
Hahaha, mooie erfenis? Nee, niet verwachtquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:29 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
En ik dat niemand iets in mijn Fobo schrijft![]()
[..]
Familielid vroegtijdig overledenDie had je niet verwacht he?
No comment.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Hahaha, mooie erfenis? Nee, niet verwacht![]()
En toch niet vroegtijdig overleden door jouw hulp he!!?
Hij is uitgegleden meer niet, shit happensquote:
lang leve democratiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Projectgenoot werkt dus zwaar ondermaats, komt afspraken en deadlines niet na en vindt andere zaken duidelijk belangrijker dan ons project, komt vaak te laat of zegt helemaal af vanwege werk (op doordeweekse projectdagen) en zorgt ervoor dat wij zijn werk bijna altijd moeten nakijken en hem moeten wijzen op fouten.
Dussssss, ik stel een mooi mailtje op om mijn tutor in te lichten over dit probleem, maar nu is een ander projectgenootje aan het twijfelen om die mail daadwerkelijk te sturen, aangezien ze eerst vrienden waren, voordat deze ellende begon.
Lang leve groepsprojecten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |