quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Spoorno!quote:
Nou ja, hij rijdt tenminste. Dat kunnen wij met onze moderne treinen niet zo vaak zeggenquote:
Weet je ook al wanneer je op examen magquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
Net een VCA VOL online-cursus besteld; ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nou ja, hij rijdt tenminste. Dat kunnen wij met onze moderne treinen niet zo vaak zeggen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het sneeuwt in Groningen. Oh noes!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bel vrouw en kinderen maar op dat je niet aanschuift bij de boerenkool.
Noop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet je ook al wanneer je op examen mag?
Ze zijn van mijn leeftijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is het nadeel met het werken met vrouwen rond de kind-baar leeftijd.
Say whut?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:33 schreef Monopoly het volgende:
Ze kunnen het beter over babies hebben en die ellende.
Ik heb ooit eens collega's in het rokershok over menstruatie krampen, zwarte stukjes etc etc horen praten. En dat om een uurtje of 10 in de ochtend.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo zat ik dus ook, inclusief anti peristaltische bewegingen.
Waarheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:36 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik kom overigens (bijna) nooit in het rookhok, want daar wordt me toch een partij geroddeld.
Als je wilt weten wie het met wie doet, moet je vooral gaan roken.
Wel bij de rokers totempaal toch.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, that sucks, en op de perrons mag je ook al niet meer roken.. da's lekker dan
Goederenvervoerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, that sucks, en op de perrons mag je ook al niet meer roken.. da's lekker dan
Weet ik veel wie er waarom in het treinentopic hangt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:41 schreef Anne het volgende:
Dat wist je toch wel. Hij zit niet voor niets in 't Treinentopic.
Ah ok, ja, in de hijserij heb je dat gezeik ook; gelukkig zijn er maar weinig niet-rokende machinisten, en de deur staat toch altijd open.. alleen in de Petro ben je fuckedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GoederenvervoerNog beter. Daar kan je gerust in je loc een peuk roken als je lange rit maakt. Niet dat het mag overigens, maar toch. Niemand heeft er last van.
Ja, maar da's een beetje furr voor de machinist, tevens denk ik niet dat die man al te ver bij zijn cabine weg mag als er piepolz in zijn trein zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wel bij de rokers totempaal toch.
dan betaal je teveel aan de kapperquote:
PTA toppers zijn de kansloze topics, ik zoek de juweeltjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Soort PTA Toppers maar dan buiten FOK!.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA toppers zijn de kansloze topics, ik zoek de juweeltjes.
Dat was serieus.quote:
en daar de remix vanquote:
Wauw dat moet leuk zijn om die klant straks te helpen.quote:
Zal niet de eerste zijn die om dit soort plaatjes ontslagen wordt, dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef Anne het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar hebben ze bij de WW geen beroepsgeheim?
Boe! Ik had al geeditquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zal niet de eerste zijn die om dit soort plaatjes ontslagen wordt, dat wel.
Dude, eergisteren is er een PTA user zijn baan kwijtgeraakt omdat hij dingen op FOK! had gepost. Hij was niet de eerste, en ook niet de tweede, en ZEKER niet de laatste. Ik begrijp helemaal dat je zo trots als een pauw bent met je gele waggel, je schreeuwt het liefst de hele dag ANWB HOLEE!, maar ik moet je toch even waarschuwen. Het zou me ten zeerste verbazen dat de google gestapo van jouw werkgever je nog niet heel erg in de smiezen houdt, en wat je nu post kán gewoon niet de bedoeling zijn.quote:
Het is dat het moet dat VCA, maar wat is dat toch een kansloze bezigheid zeg.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
Net een VCA VOL online-cursus besteld; ik ben benieuwd
Ik zit die hoofstukken te kijken, probeer dingen in mijn hoofd te stampen omdat er veel nuttige dingen in staan die ik nog niet had gehad (had eerst normale VCA) met in mijn achterhoofd; dat gaan ze zometeen vast en zeker vragen. En dan krijg je me toch een flauwe meerkeuzevraag zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is dat het moet dat VCA, maar wat is dat toch een kansloze bezigheid zeg.
Mijn VCA vol is gelukkig nog een jaar of 9 geldig
Grootste gedeelte van de vragen kan je zonder leren wel gokken, maar er zijn toch net genoeg vragen waar dat niet bij isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit die hoofstukken te kijken, probeer dingen in mijn hoofd te stampen omdat er veel nuttige dingen in staan die ik nog niet had gehad (had eerst normale VCA) met in mijn achterhoofd; dat gaan ze zometeen vast en zeker vragen. En dan krijg je me toch een flauwe meerkeuzevraag zeg![]()
Het is idd een giller eerste klas, blij als ik hem strakkies weer heb, ben ik er ook weer 10 jaar vanaf
Ach ik heb geen hekel aan een fransoosquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude, eergisteren is er een PTA user zijn baan kwijtgeraakt omdat hij dingen op FOK! had gepost. Hij was niet de eerste, en ook niet de tweede, en ZEKER niet de laatste. Ik begrijp helemaal dat je zo trots als een pauw bent met je gele waggel, je schreeuwt het liefst de hele dag ANWB HOLEE!, maar ik moet je toch even waarschuwen. Het zou me ten zeerste verbazen dat de google gestapo van jouw werkgever je nog niet heel erg in de smiezen houdt, en wat je nu post kán gewoon niet de bedoeling zijn.
Bezint eer ge begint jonguh, ander lig je straks weer ondersteboven in fransozen te kutviolen.
Just my 2 cents
Die machinist, of nog iemand anders?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude, eergisteren is er een PTA user zijn baan kwijtgeraakt omdat hij dingen op FOK! had gepost.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet weten dat monopoly stiekem die treinenstalker is die voorheen op fok kwam.
Ik weet vrij veel over die ellende, dus ik ben niet bangquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Grootste gedeelte van de vragen kan je zonder leren wel gokken, maar er zijn toch net genoeg vragen waar dat niet bij isVan die weetjes die je bij je theorie rijbewijs ook altijd mee zit.
Veel succesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ach ik heb geen hekel aan een fransoos
Die inderdaad, maar van Nelle ook volgens mij, of iig nog iemand uit het toenmalige chauffeurstopic.. weet niet meer precies welke nick.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die machinist, of nog iemand anders?
de max hoek waarin een 2 sprong gebruikt mag worden is toch 180 gradenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel over die ellende, dus ik ben niet bang
Jep, maar alleen in combi met schuine reeptrek, anders is het effect niet leuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
de max hoek waarin een 2 sprong gebruikt mag worden is toch 180 graden
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, maar alleen in combi met schuine reeptrek, anders is het effect niet leuk.
Dé manier om containers te lossenquote:
hoeveel problemen waren er ook alweer met die iveco'squote:
Zelfs ik las alles in PTA ...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er waarom in het treinentopic hangt?Ik lees daar zelden, nu toevallig effe om dat GH gezanik, maar verder kijk ik er alleen als ik een TR zie
Nog nooit een kapper in een BX gezien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:43 schreef Paladijn het volgende:
Je vergeet de MX-5 en zo'n beetje alle betaalbare Citroens
Leuk voor je, ik dus nietquote:
Dan staat er een bord;quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:40 schreef 2cv het volgende:
En op de A32 tussen Wolvega en Heerenveen hebben ze de strepen kwijt gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan staat er een bord;
[ afbeelding ]Nope, daar stond geen bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
met slagroomquote:
Ik scan het tegenwoordig meer dan dat ik alles lees, gaat me veel te hard en te veel over niks...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 04:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk voor je, ik dus niet
Het treinentopic is redelijk zelfregulerend, en die knakkers posten minimaal een topic per dag vol met zooi die voor mij onleesbaar en niet bepaald interessant is, dus ik laat het lekker gaan. As said; als er wat is, weten diverse users daar de TR knop te vinden, en dan kijken ik of Anne effe wat er loos is. Werkt uitstekeloos
opaquote:
Ik scan ook allesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik scan het tegenwoordig meer dan dat ik alles lees, gaat me veel te hard en te veel over niks...
SD had ineens haar?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:18 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen! Ik heb echt heel naar gedroomd vannacht.
Zodra het woord Fyra valt lees ik niet meer mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik scan het tegenwoordig meer dan dat ik alles lees, gaat me veel te hard en te veel over niks...
zelfs de echte treinstellen van de Fyra zijn vertraagd. AnsaldoBreda heeft nog steeds slechts 1 treinstel geleverdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra het woord Fyra valt lees ik niet meer mee.
idd volstorten die tunnelbakquote:
Omdat zo'n beetje alle treinstellen problemen hebben op alle trajecten, maar overal andere foutenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
zelfs de echte treinstellen van de Fyra zijn vertraagd. AnsaldoBreda heeft nog steeds slechts 1 treinstel geleverd
Helpt die mooie glazen geluidswal die ik heb gebouwd niet?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:06 schreef lipje het volgende:
ze rijden nu met omgbouwde antieke treinstellen die herrie maken
Dat is het glas waar vogeltjes zich niet te barsten tegen vliegen toch?quote:
Dit is inderdaad al het gemodificeerde glas volgens mij; we hadden eerst iets met een horizontale streep er op gezandstraald, en het eerste stuk heb ik toen moeten uitwisselen. Volgens mij zit dit er nog steeds op, zou je aan Lipmans moeten vragen; die woont er om de hoek.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is het glas waar vogeltjes zich niet te barsten tegen vliegen toch?![]()
Ik kan mij herinneren dat ze bij Breda al dat glas hebben vervangen om die reden namelijk![]()
Bij Breda valt trouwens de zon er enorm kut op zodat je totaal verblind wordt
deels. Je bent het dak vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Helpt die mooie glazen geluidswal die ik heb gebouwd niet?
eerste stuk vanaf waar gezien?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al het gemodificeerde glas volgens mij; we hadden eerst iets met een horizontale streep er op gezandstraald, en het eerste stuk heb ik toen moeten uitwisselen. Volgens mij zit dit er nog steeds op, zou je aan Lipmans moeten vragen; die woont er om de hoek tegenover.![]()
5km ofzoquote:Pfff, ik heb een best stukkie van die rommel geplaatst indertijd; kwam geen eind aan![]()
Welk traject hebt je gedaan dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al het gemodificeerde glas volgens mij; we hadden eerst iets met een horizontale streep er op gezandstraald, en het eerste stuk heb ik toen moeten uitwisselen. Volgens mij zit dit er nog steeds op, zou je aan Lipmans moeten vragen; die woont er om de hoek.![]()
Pfff, ik heb een best stukkie van die rommel geplaatst indertijd; kwam geen eind aan![]()
[ afbeelding ]
nee dit is rondom de half open tunnelbak bij zestienhovenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welk traject hebt je gedaan dan?
Staat er langs heel die HSL dezelfde geluidswal?
Ja, wat ze niet leveren kan je niet bouwen hequote:
Poeh, weet ik niet meer precies, we zijn niet aan het begin-begin begonnen, maar ergens halverwege, dat was volgens mij poort 22 toendertijd, ergens aan de Rotterdamse kant van de Boterdorpseweg.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:53 schreef lipje het volgende:
[..]
eerste stuk vanaf waar gezien?
links op de foto achter de flat.
[ afbeelding ]
[..]
5km ofzo
Op dat stuk volgens mij wel; het systeem am sich kom je overal en nergens tegen, staat ook vaak langs snelwegen enzo. Super hersenloos duur systeem, die panelen zitten erop met CNC-gefreesde alu schuifklemmen van 100¤ per stuk, allemaal losse shit aan rubbertjes, borgjes, en voor een godsvermogen aan koperslib, alles vast met RVS en momentsleutels. Ik heb nog steeds van die kopermeuk in de schuur staan in Nwk; dat werd aangevoerd in 25 kilo blikken, en dan per pallet à 20 stuks; ik doe al 10 jaar met een Hak-potje volquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welk traject hebt je gedaan dan?
Staat er langs heel die HSL dezelfde geluidswal?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef Sounddragon het volgende:
Op dat stuk volgens mij wel; het systeem am sich kom je overal en nergens tegen, staat ook vaak langs snelwegen enzo. Super hersenloos duur systeem, die panelen zitten erop met CNC-gefreesde alu schuifklemmen van 100¤ per stuk, allemaal losse shit aan rubbertjes, borgjes, en voor een godsvermogen aan koperslib, alles vast met RVS en momentsleutels. Ik heb nog steeds van die kopermeuk in de schuur staan in Nwk; dat werd aangevoerd in 25 kilo blikken, en dan per pallet à 20 stuks; ik doe al 10 jaar met een Hak-potje vol
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.simrace.tv/page.php?50 Jeetje, 5 a 10 jaar geleden deed ik dit ook.
Nu gewoon live stream en geld mee te verdienenTe vroeg gepiekt ben ik bang
Nouja, ik heb met mensen gereden die nu echt racen. Was wel een leuke tijd, maar kost veul te veul tijd om bij de snelste te horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:07 schreef Anne het volgende:
[..].
Die mensen hebben waarschijnlijk geen leven hoor.
Dat is al vrij snel het gevalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Tis eigenlijk leuker om te kijken dan F1
Als ik me niet vergis, konden ze in eerste instantie niet het juiste glas leveren, en werd er daarom standaard glas geleverd, tevens waren niet alle panelen dezelfde maat ivbm bochten enzo, en kregen we de eerste paar maanden alleen maar standaard maten geleverd, waardoor er fikse gaten bleven zitten, waar we dus later weer op terug moesten komen om het spul af te maken, en alles was zó vreselijk pas, dat je ze er soms domweg niet meer tussen kreeg omdat de andere panelen een mm verkeerd zaten, kon je hele vakken leeg gaan halen of op gaan schuiven.. geeft niks, maar de aanhaalmomenten waren zodanig, dat het RVS eigenlijk nét aan aan stront werd gedraaid, en daar sta je danquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Lekker economisch weer
![]()
Ik kan mij nog wel herinneren dat het plaatsen van die krengen best even geduurd heeft.
En toen het klaar was kon het glas er dus weer uit. Voor die vogeltjes
Heb je nog een knalgele BX gezien ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:10 schreef Dingest het volgende:
Toch even gezellig en om bij die introdag te zijn, leuk met wat mensen staan praten. Ik mocht er met de 126 gewoon bij gaan staan en hij trok nog steeds veel aandacht![]()
![]()
Wel sympathiek van die jongeren in de straat dat ze een bakje mayonaise over de achterkant heen hebben gegooid![]()
klassiekertjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:45 schreef daNpy het volgende:
Flodder in Amerika
I sit very in the problems.
Nee.quote:
croma erbij?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:28 schreef densmee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
ja dan wordt het lekker bruin voor als je aan het braaien bentquote:
dan is geen bak en braai apparaat meer, dat is wel kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
ja dan wordt het lekker bruin voor als je aan het braaien bent
en voldoende reserve glaasjes (bij ons zijn ze altijd opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef densmee het volgende:
[..]
dan is geen bak en braai apparaat meer, dat is wel kwaliteit.
overigens kun je bij tiggen wel beter zorgen voor een goede helm, want je verbrand in 1 minuut net zo erg als een week spanje in de zon
ik heb een automatische lashelm, en daar heb ik niet vaak een nieuw venster voor nodigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
en voldoende reserve glaasjes (bij ons zijn ze altijd op)
Jup, maar dan moet je wel goede hebben want goedkope zijn net te traag waardoor je alsnog lasogen krijgt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:46 schreef 2cv het volgende:
Automatiekse lashelmen roeleren de pan uit.
Een handjevol meer, maar niet echt iets spectaculairs. Denk dat de wintereditie zich minder goed leent voor veel bouwwerkzaamheden aan de auto. De rit lijkt mij wel spannend, maar de gezelligheid minder omdat je allemaal minder bij elkaar bent verwacht ik zo. Veel te koud om buiten bij de finish/camping/tankstops met elkaar te staan ouwehoerenquote:Op zondag 13 januari 2013 10:07 schreef Paladijn het volgende:
Toffe foto's trouwens Dingest, heb je nog meer? Was het nog gelukt met die 9000 CD?
En bedankt voor de DM, was ook waarom ik zelf al zat te twijfelenToevallig ook net donderdag een 'mooie rooie' erbij gekomen waar ik ook wel weer interesse in heb...
Ook beterschapquote:
te veel bitterballs?quote:
Nee, gewoon de griep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
dan is ie gewild voor exportquote:Op zondag 13 januari 2013 14:53 schreef Paladijn het volgende:
In het kader van brutaliteit trouwens, iemand heeft een geplastificeerd kaartje bij de MX5 in het raam gedrukt met de tekst "mocht u verkoopplannen hebben voor deze auto... yadda yadda"
Bedrijf komt zelfs uit Amersfoort
Full option (6bak, billstein onderstel, LSD) limited edition waarvan slechts 75 geleverd zijn in Nederland jaquote:
Vanzelfsprekend, kaartje ligt ook al in de prullenbakquote:Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn gewoon opkopers praktijken. Kaartje wegflikkeren en doorgaan met je leven.
Als je die knakkers belt ga je ws huilen zodra je het over bedragen gaat hebben.
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
Zijn gewoon opkopers praktijken. Kaartje wegflikkeren en doorgaan met je leven.
Als je die knakkers belt ga je ws huilen zodra je het over bedragen gaat hebben.
klinkt boeiendquote:Op zondag 13 januari 2013 15:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
fun fun fun
werkstuk maken over can netwerk transiever![]()
Ik heb daarnet gescand en ik denk dat ik het uit m'n AT ga gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zodra het woord Fyra valt lees ik niet meer mee.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sta nog altijd bij newbies, dus dan hebben jullie nog een paar jaar te gaan.
GoPro Cineform kun je fatsoenlijk mee kijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 17:47 schreef Barcaconia het volgende:
Even kijken of ik met windows movie maker een film versneld kan afspelen, die gopro filmpjes kun je helemaal niks mee als ze elke keer 2 uur duren, dat gaat niemand kijken
ThaWie?quote:Op zondag 13 januari 2013 17:48 schreef Anne het volgende:
Wij gaan sowieso niet over de OP, da's ThaFreak.
Ik heb het in WMM al gevonden, gewoon op 16x snelheid afspelen en dan is het allemaal wel geinig om te zien.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
GoPro Cineform kun je fatsoenlijk mee kijken
Nou niet meer! Ook in het vorige topic niet meer..quote:Op zondag 13 januari 2013 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
Er zit trouwens een fout in de op![]()
Het eerste icoontje komt bij mijn stats uit
Edit: het eerste icoontje naast mijn icoontje dus![]()
Fktwk-dinges vond het leuk om zichzelf toe te voegen. Deed dat alleen met een faalquote:
Newbiequote:
Je kijkt er inderdaad zo overheen.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:15 schreef daNpy het volgende:
Ik weet wel wie hij is maar ik heb hem al heeeeeeeuuuuuuuuuull lang niet meer gezien hier
tijd om met pensioen te gaanquote:Op zondag 13 januari 2013 18:20 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook alweer ruim 3 jaar PTA-mod, zie ik nu.
Ik heb al gesolliciteerd maar dat mag Anne niet weten.quote:
Heb ik jou niet eens gevraagd of het je wat leek?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb al gesolliciteerd maar dat mag Anne niet weten.
gaarnequote:Op zondag 13 januari 2013 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij wilt zeker mijn plekje overnemen?
Niet dat ik weet eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb ik jou niet eens gevraagd of het je wat leek?
Nu linkt mijn icoon naar TFquote:Op zondag 13 januari 2013 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou niet meer! Ook in het vorige topic niet meer..
[..]
Fktwk-dinges vond het leuk om zichzelf toe te voegen. Deed dat alleen met een faal.
Stront voorop.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Anne en SD met pensioen, ik en Barc als nieuwe PTA mods
Lol!quote:Op zondag 13 januari 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Anne en SD met pensioen, ik en Barc als nieuwe PTA mods
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 13 januari 2013 18:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay, dan ben je alleen een paar keer geopperd.
Dat weet ikquote:Op zondag 13 januari 2013 18:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb mezelf wel eens gepromoot bij Yvonne![]()
En toen heb jij zo gezegd van hee, die mafkees moeten we niet hebben...!quote:
Vooral geen PTA zeggen dan. Daar is niet zoveel verloop qua moderatorsquote:Op zondag 13 januari 2013 18:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
nou ja, Yvonne vroeg waar ik mod wou zijn
dit is het enige forum wat ik leuk vindt naast ABOquote:Op zondag 13 januari 2013 18:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Vooral geen PTA zeggen dan. Daar is niet zoveel verloop qua moderators.
dan ben je oudquote:Op zondag 13 januari 2013 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn lievelingsforum is OUD, maar daar post ik onder een kloon omdat ik me een beetje schaam.
Ik ben over de 40 maar ik voel me nog net zo jong als de meesten hierquote:
zou oudquote:Op zondag 13 januari 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben over de 40 maar ik voel me nog net zo jong als de meesten hier
Tja, dat gaat automatisch, daar doe je niks aan.quote:
Jong en naïefquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zal wel weer het broekie wezen zoals gewoonlijk
dat is een feitquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, dat gaat automatisch, daar doe je niks aan.
25quote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Jong en naïef![]()
.
[..]
Hoe oud ben je dan?
Ja, maar mensen die ik vindt zeggen worden sowieso geen PTA-mod.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dit is het enige forum wat ik leuk vindt naast ABO
Dat ben ik ookquote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
25
midden twintig, tering wat klinkt dat oud![]()
Ik denk dat ze eerder afgewezen wordten bij TTK.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die ik vindt zeggen worden sowieso geen PTA-mod.
monteurs moeten kunnen sleutelen, niet schrijvenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die ik vindt zeggen worden sowieso geen PTA-mod.
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, ik val op oudere mannen. Geen kusjekroel voor jou.
want? receptie kan toch ook schrijvenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Als ze niks schrijvten hoeven ze ook niet meer te sleutelen.
ha, ik ben 20quote:Op zondag 13 januari 2013 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
25
midden twintig, tering wat klinkt dat oud![]()
zo jongquote:Op zondag 13 januari 2013 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Fktwk-dinges is sowieso de jongste hoor. Die is 12, wat is dit?
fijne leeftijd. wanneer gaan we doktertje spelen oma anne?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Fktwk-dinges is sowieso de jongste hoor. Die is 12, wat is dit?
he ze had je moeder kunnen zijnquote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fijne leeftijd. wanneer gaan we doktertje spelen oma anne?
Ben je fysiek ziek dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
fijne leeftijd. wanneer gaan we doktertje spelen oma anne?
SD is tegen de 60 meen ik, een stuk ouder dan ik iig!quote:
ah als die dood is dan kunnen we met zijn allen uitvechten wie anne krijgtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
SD is tegen de 60 meen ik, een stuk ouder dan ik iig!
nothing beats experience and wisdomquote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah als die dood is dan kunnen we met zijn allen uitvechten wie anne krijgtals jullie dan nog zo sterk zijn als jonge god fktwkgs natuurlijk
quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah als die dood is dan kunnen we met zijn allen uitvechten wie anne krijgtals jullie dan nog zo sterk zijn als jonge god fktwkgs natuurlijk
kijk maar uit, als SD langs komtquote:Op zondag 13 januari 2013 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
SD is tegen de 60 meen ik, een stuk ouder dan ik iig!
Je hebt een punt. Anne heeft alleen sd gehad toch, misschien toch verderkijkenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nothing beats experience and wisdom
...quote:Op zondag 13 januari 2013 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zeg PFquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
he Barc, iron maiden opzetten of PF ?
ga maar in het gras liggen huilen, wij komen straks welquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee man, als hij al 60 is gaat dat niet gebeuren, en zowel, dan heeft sd straks blauwe ogen.
Heb je niet een dvdtje van the wall?quote:
Ik ben benieuwd of je net zoals SD, je grote bek ook waarmaakt in het echte levenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee man, als hij al 60 is gaat dat niet gebeuren, en zowel, dan heeft sd straks blauwe ogen.
Voor mentale support en met een zakje ijs?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ga maar in het gras liggen huilen, wij komen straks wel
ik vindt dark side of the moon mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je niet een dvdtje van the wall?
Ik vindt van niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik vindt dark side of the moon mooier![]()
neuh, laat maar, we vechten alleen tegen mannen, niet tegen een vulkoekquote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Voor mentale support en met een zakje ijs?
Anne heeft gelijk, je gedraagt je als iemand van 12.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer iemand die zijn geld met zijn hersens verdiend. Als ik de hele dag zware machines zou besturen zou ik een postuur hebben dat ik er ook snel domweg op los zou slaan, gewoon omdat ik niet beter wist.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je net zoals SD, je grote bek ook waarmaakt in het echte leven.
is er al wel eens een PTA meet geweest ?quote:Op zondag 13 januari 2013 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je net zoals SD, je grote bek ook waarmaakt in het echte leven.
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer iemand die zijn geld met zijn hersens verdiend. Als ik de hele dag zware machines zou besturen zou ik een postuur hebben dat ik er ook snel domweg op los zou slaan, gewoon omdat ik niet beter wist.
Ik heb een zwak voor anne en probeer aan haar verwachtingspatroon te voldoen zo nu en danquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Anne heeft gelijk, je gedraagt je als iemand van 12.
Dan verdien je niet veel geld gok ikquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee ik ben meer iemand die zijn geld met zijn hersens verdiend. Als ik de hele dag zware machines zou besturen zou ik een postuur hebben dat ik er ook snel domweg op los zou slaan, gewoon omdat ik niet beter wist.
als ze mij zelfs afwijst, denk jij dan dat je wel een kans maaktquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor anne en probeer aan haar verwachtingspatroon te voldoen zo nu en dan
Regelmatig, ik ben er alleen nog nooit bij geweestquote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is er al wel eens een PTA meet geweest ?
doe ik ook nietquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
@ftk, beoordeel iemand niet op zijn uiterlijk
Gelukkig kun jij dat inderdaad allemaal beoordelen zo op the interwebz.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan verdien je niet veel geld gok ik
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor anne en probeer aan haar verwachtingspatroon te voldoen zo nu en dan
je zou je zomaar eens kunnen vergissen. maar veel is zo relatief dat ik je er geen antwoord op kan gevenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jawel. En een paar minimeets.quote:Op zondag 13 januari 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is er al wel eens een PTA meet geweest ?
quote:
nee. maar dat is liefde he, toch proberen. jij weet mattiequote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als ze mij zelfs afwijst, denk jij dan dat je wel een kans maakt
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij erop slaan? ikke niet![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
als ze mij zelfs afwijst, denk jij dan dat je wel een kans maakt
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. maar dat is liefde he, toch proberen. jij weet mattie![]()
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
hoi liefje. niet haten. kusjequote:Op zondag 13 januari 2013 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en nu weer goed lullenquote:Op zondag 13 januari 2013 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
hoi liefje. niet haten. kusje![]()
niks der vanquote:Op zondag 13 januari 2013 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben lid van de anwb. als ik zeg dat jij mijn mattie bent, dan ben jij mijn mattie![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
niks der vanik bepaal wie mijn vrienden zijn
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |