abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:11:31 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121431122
Vorige topics:
klik op de TT voor vorige delen *O*

Foto's:

Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier en hierde foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier en hier de foto's van Cynix en Blinky
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs
Zie hier de foto's van speknek
Zie hier de foto's van Jentin
Zie hier de foto's van MissBliss en Re
Zie hier de foto's van Becky27
Zie hier de foto's van Priemgirl
Zie hier de foto's van Martine1984

^) Data in 2013
03-05-2013: Lindytje
31-05-2013: Stormqueen en bleiblei

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
specialetrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

Vergeet Wiki. Gebruik de reeksenknop onderaan het topic voor een nieuw deel in deze reeks.

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 11-01-2013 13:16:58 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:12:00 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121431143
Wij twijfelen over een feest voor 50 personen op locatie of in de tuin van mijn schoonouders en dan meer van de grote familie van mijn schoonouders uitnodigen. Dan worden het zo 80 tot 100 man. Maar ja met dat stomme weer hier in Nederland moet je zelfs in de zomer tenten regelen om het hoe dan ook buiten te houden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:15:51 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_121431250
De data van 2012 kunnen er wel uit nu :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef laziness het volgende:
Wij twijfelen over een feest voor 50 personen op locatie of in de tuin van mijn schoonouders en dan meer van de grote familie van mijn schoonouders uitnodigen. Dan worden het zo 80 tot 100 man. Maar ja met dat stomme weer hier in Nederland moet je zelfs in de zomer tenten regelen om het hoe dan ook buiten te houden.
Wil je zelf al die familie er graag bij hebben?
disclaimer
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:17:04 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_121431289
Wij proberen zo rond de 100 te blijven, en daar zitten wel een paar consequenties aan. Zo nodig ik neven en nichten van moeders kant wel uit, en van vaders kant niet. Ik heb daar niet echt iets mee, de meesten heb ik al in geen tien jaar gezien dus ga ik ze ook niet uitnodigen.
disclaimer
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:17:48 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121431317
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
De data van 2012 kunnen er wel uit nu :)

[..]

Wil je zelf al die familie er graag bij hebben?
Nee ik zou ze niet missen maar mijn aanstaande merkte terecht op dat het anders een erg bij elkaar geraapt groepje is en dat mensen waarschijnlijk langer blijven hangen als er meer mensen zijn waar ze wat mee hebben.

We doen dan als nog alleen broers en zussen van mijn schoonouders want ook nog weer eens de neefjes en nichtjes er bij wordt me echt te gortig. De meesten heb ik nog nooit gezien en je bent zo weer 30 man verder.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121431365
Wij gaan het echt écht heel klein houden, max 25 mensen denk ik.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:19:59 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_121431397
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Sinceria het volgende:
Wij gaan het echt écht heel klein houden, max 25 mensen denk ik.
Dat is inderdaad erg knus. Dat halen wij al met alleen onze eerstegraads familie :D
disclaimer
pi_121431546
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg knus. Dat halen wij al met alleen onze eerstegraads familie :D
Echt? Nou ja, het scheelt al dat mijn vriend enigst kind is en ik maar 1 broertje heb. Ouders erbij is 5 en dan nog wat goede vrienden. :Y
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:27:31 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_121431661
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:24 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Echt? Nou ja, het scheelt al dat mijn vriend enigst kind is en ik maar 1 broertje heb. Ouders erbij is 5 en dan nog wat goede vrienden. :Y
Ja, ik uit gezin van drie en hij uit gezin van vijf kinderen, dan nog de aanhang, de kinderen (okee, dat zijn er nog maar twee) ouders en oma, dan ben je al een heel eind :D
We zijn tot de conclusie gekomen dat we niet zo veel vrienden hebben (ik vraag me altijd af hoe sommige mensen aan tweehonderd gasten komen!) dus het moet te doen zijn.
disclaimer
pi_121431881
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik uit gezin van drie en hij uit gezin van vijf kinderen, dan nog de aanhang, de kinderen (okee, dat zijn er nog maar twee) ouders en oma, dan ben je al een heel eind :D
We zijn tot de conclusie gekomen dat we niet zo veel vrienden hebben (ik vraag me altijd af hoe sommige mensen aan tweehonderd gasten komen!) dus het moet te doen zijn.
Aha ja, dat schiet wel op dan. Wij hebben geen van beiden een band met onze grootouders dus die vallen al af en mijn broertje wil nog láng niet aan kinderen beginnen. :+ Vrienden uitkiezen vind ik heel moeilijk, het zijn allemaal vriendenkringen en je kunt er (naar mijn mening) niet alleen de leukste uitpikken. Daarom gaan we voor klein, dan beledigen we ook niemand want niemand is uitgenodigd als het ware. We nodigen alleen wat ''losse'' vrienden uit die we al jaren kennen. Maar goed, we hebben nog een hele tijd om dat allemaal te overdenken dus dat komt wel goed.

Waar is Lindytje trouwens? Die zal toch ook wel aan het plannen zijn zo onderhand?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_121431946
Oh ja en gisteren een spaarrekening geopend voor de bruiloft. We hebben al 100 euro :')
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:35:55 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_121431969
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Aha ja, dat schiet wel op dan. Wij hebben geen van beiden een band met onze grootouders dus die vallen al af en mijn broertje wil nog láng niet aan kinderen beginnen. :+ Vrienden uitkiezen vind ik heel moeilijk, het zijn allemaal vriendenkringen en je kunt er (naar mijn mening) niet alleen de leukste uitpikken. Daarom gaan we voor klein, dan beledigen we ook niemand want niemand is uitgenodigd als het ware. We nodigen alleen wat ''losse'' vrienden uit die we al jaren kennen. Maar goed, we hebben nog een hele tijd om dat allemaal te overdenken dus dat komt wel goed.

Waar is Lindytje trouwens? Die zal toch ook wel aan het plannen zijn zo onderhand?
Lindy is even niet zo actief op Fok momenteel, maar die heeft vokgens mij gisteren d'r locatie geboekt. (wij zijn allebei niet van het mijlenver vooruit plannen :') )
Maar is het een budgettechnische keuze die jullie maken? Of spelen er andere dingen mee?
disclaimer
  vrijdag 11 januari 2013 @ 13:37:48 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_121432031
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja en gisteren een spaarrekening geopend voor de bruiloft. We hebben al 100 euro :')
Ach, je moet ergens beginnen toch :D
disclaimer
pi_121433020
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lindy is even niet zo actief op Fok momenteel, maar die heeft vokgens mij gisteren d'r locatie geboekt. (wij zijn allebei niet van het mijlenver vooruit plannen :') )
Maar is het een budgettechnische keuze die jullie maken? Of spelen er andere dingen mee?
Ah oké.

Vooral budgettechnisch, het moet of heel groot of heel klein. Dan liever klein, want zo'n big deal is het niet voor ons.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_121433029
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ach, je moet ergens beginnen toch :D

True :P
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:04:57 #16
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121433031
Qua gasten zitten we overdags met een man of 20, 's avonds alles bij elkaar op een 115-120 gasten. Maar ga er maar van uit dat minimaal 10% niet kan. Denk dat er zo'n 100 overblijven.
En verder mogen ze alles drinken, binnenlands, buitenlands... zo lang ze maar niet over hun nek gaan.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 januari 2013 @ 00:45:50 #17
269689 crew  Viv
pi_121490489
Wij hebben vanwege ons beperkte budget getwijfeld of we wel een professionele trouwfotograaf in wilden huren. Uiteindelijk hebben we dit wel gedaan, maar zonder een fotoalbum bij hem af te nemen. We kregen alle foto's in hoge kwaliteit op DVD. Het kostte me een paar dagen om tussen alle foto's te kiezen en ze in een logische volgorde te zetten (vind ik leuk om te doen), maar ik heb nu wel een album voor 10% van de prijs! :Y) Misschien een tip voor aanstaande bruidsparen.
  zondag 13 januari 2013 @ 02:01:54 #18
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121492784
Hier ook wel een fotograaf, maar zonder trouwboek. Doen we mooi zelf, krijgen ook de foto's op DVD. Video doen we trouwens ook (professioneel), mooi op bluray enzo en nog mooier, ik krijg het 'rauwe' materiaal er bij, aangezien ik zelf nog wel eens het één en ander monteer. Maar ik laat hem de film wel monteren, maar kan bijv. voor ons zelf nog een soort van 'trailer' maken, de dag heel kort in een paar minuten.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 13 januari 2013 @ 11:57:35 #19
269689 crew  Viv
pi_121498051
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 02:01 schreef JK het volgende:
Video doen we trouwens ook (professioneel), mooi op bluray enzo en nog mooier, ik krijg het 'rauwe' materiaal er bij, aangezien ik zelf nog wel eens het één en ander monteer.
Video hebben wij niet gedaan, dat zit niet in ons systeem ofzo. Er bestaan ook geen "home videos" vanuit mijn jeugd, alleen foto's. Het voordeel van foto's is dat je de gęnante momenten kan laten verdwijnen (zoals dat ik op de trap van het stadhuis struikelde omdat mijn aanstaande op mijn rok ging staan :') ). Aan de andere kant had ik het wel op video willen hebben dat onze ambtenaar ons per abuis condoleerde in plaats van feliciteerde. 8)7
  zondag 13 januari 2013 @ 12:05:21 #20
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121498238
Genante momenten kan je ook uit videos verwijderen. :+
Wel handig van je aanstaande, maarja, doet ie ook niet expres. :)

Hahaha, lekkere ambtenaar. Mijn vader deed professionele videoreportages van o.a. bruiloften, maar ook begrafenissen. Zo hebben we heel veel homevideos vanaf zeg 1980 ongeveer. Ik heb alles van videoband ook jaren terug overgezet naar videocd (was nog voor de tijd van DVD toen ik de boel had overgezet). Erg leuk om af en toe terug te kijken. Maargoed, mijn pa is nu 11 jaar terug overleden.. trouwens, toen met condoleren feliciteerde iemand per ongeluk. Net andersom. ;)
Anyway, vandaar dat het video gebeuren hier in het systeem zit. Maar als hij nog geleefd had, had ie ook niet mogen filmen, dan had ie gewoon mooi mee mogen feesten de hele dag. Nu doet iemand het die veel van m'n vader had geleerd vroeger, dus die kan het net zo goedl.. en die heeft ook de videoreportage gedaan bij het huwelijk van m'n broer.

Maar als ik zie hoeveel foto's mijn zussen nu maken van de kinderen die ze hebben... echt TERABYTES. Verschrikkelijk, van alles moet een foto worden gemaakt. En niet één, nee meteen 20 achter elkaar. Dat vind ik dus weer overdreven. Als ik later kinderen heb zal ik hier en daar zeker wel foto's en wat korte filmpjes maken, maar zij overdrijven dit echt. Maar dat zie je nu ook wel op Facebook, hoeveel foto's 'jonge' ouders van hun kinderen op Facebook zetten. Geef die kids wat privacy.. laatst nog een jochie wat ziek was en dan ziek in bed op de foto moest voor op FB.. :{w

Anyway, ik ga teveel offtopic.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:19:43 #21
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121690372
Lekkere trouwverzekering. Heb ik wat afgesloten, in een mail duidelijk zwart op wit dat ze via automatische incasso eind van de maand het er af halen. Begin januari nog niets er af gehaald... dus ik online checken, staat er een document dat ik het per accept giro moet betalen. Maar ook dat is nooit hier binnen gekomen. Stuur ik een bericht, moet ik 5 werkdagen wachten en krijg ik alleen als antwoord 'de accept giro wordt opnieuw gestuurd'. Niet even een aanhef en afsluiting, geen verontschuldiging.... krijg ik vandaag op de deurmat een aanmaning. :{w

Even duidelijk gemaakt dat ik niet van dit soort onzin gedient ben en hoop dat ze betere service afleveren als ik ze nodig heb. Ben benieuwd wat er zou zijn gebeurd als bijv. het huis zou zijn afgefikt met trouwjurk en al, of je dan verzekerd zou zijn geweest als je nog niet betaald had.

Ga wel gewoon de verzekering aan, maar bovenstaande is gewoon te triest voor woorden, zo tegenstrijdig.. en dan hebben ze wel de boel goed op orde als het om aanmaningen gaat.
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:27:40 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_121690732
Trouwverzekering??????
disclaimer
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:28:49 #23
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121690788
Je hebt het goed gelezen!
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:31:32 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_121690932
Nooit van gehoord :') Ze bedenken van alles _O-
disclaimer
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:59:15 #25
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121692430
Mwah kan wel eens handig zijn hoor.... stel je huis fikt af met je bruidsjurk er in (alhoewel, dan heb je nog je inboedelverzekering die een bedrag uitkeert), stel je oma wordt ineens ziek en gaat een dag voor je huwelijk dood, of je wordt zelf ziek en moet daardoor de boel annuleren...

Je weet wat het kost als je vlak van te voren de feestavond gaat annuleren? Volgens mij betaal je zo iets van 70% van de kosten. Dan ben je meer kwijt dan zo'n eenmalige premie. Op de totale kosten voor een trouwdag is het kleingeld. Maar ze bedenken idd van alles en ik ben de gek die het nog betaalt ook.
pi_121694102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwverzekering??????
Valt JK nu onder de noemer Groomzilla?

Grapje hoor JK, kan het me goed voorstellen als je er veel geld in hebt gestoken.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:34:20 #27
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121694571
Psies, mocht er iemand ziek zijn of dood gaan, vind ik het zonde om duizenden euro's te betalen voor 'niets'. De premie is ongeveer 1,5% van het totale bedrag van onze bruiloft.. en dan reken ik de huwelijksreis niet eens mee (+/- 4500 euro excl. wat we nog allemaal gaan doen en kopen, dus dat zal ook oplopen tot een 7000 euro ofzo), die heb ik niet meeverzekerd, heb al een goede doorlopende wereldwijde reis- en annuleringsverzekering.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 17 januari 2013 @ 21:20:32 #28
269689 crew  Viv
pi_121697164
Ik kan me wel voorstellen dat je geen duizenden euro's kwijt wil zijn voor niks. Zelf heb ik het niet gedaan omdat onze dag sowieso geen duizenden euro's ging kosten, en onze grootouders zijn niet meer in leven, dus de kans op een sterfgeval was minimaal. O-)
  donderdag 17 januari 2013 @ 21:50:22 #29
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121698929
Jonge mensen kunnen ook sterven. Iedereen kan zomaar dood neervallen. Daar hoef je niet oud voor te zijn. Maar ouderen hebben wel een grotere kans.. :) alhoewel, die zitten achter de geraniums en minder vaak in het verkeer.

Maar ik heb inderdaad geen zin om duizenden euro's te moeten betalen zonder te genieten, dus
is een klein percentage van het totale bedrag voor ons geen probleem.

Maar ik ga ook duimen dat niemand dood gaat... zal je maar gebeuren...
pi_121878481
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik uit gezin van drie en hij uit gezin van vijf kinderen, dan nog de aanhang, de kinderen (okee, dat zijn er nog maar twee) ouders en oma, dan ben je al een heel eind :D
We zijn tot de conclusie gekomen dat we niet zo veel vrienden hebben (ik vraag me altijd af hoe sommige mensen aan tweehonderd gasten komen!) dus het moet te doen zijn.
Wij zijn voor de grap eens gaan tellen (nog geen plannen voor een bruiloft :-p), moet er wel bij zeggen dat het 'hier' normaal is om ook ooms/tantes, neefjes/nichtjes, collega's, buren etc uit te nodigen voor het feest:

- Gezin1 = 7
- Gezin2 = 6
- Familie1a = 30
- Familie 1b = 15
- Familie 2a = 35
- Familie 2b = 15
- Vrienden1 = 10
- Vrienden2 = 5
- Vrienden3 = 12
- Vrienden4 = 6
- Collega's1= 10
- Collega's2 = 10
- Buren = 14
- Voetbalteam = 12
- Hobbygroep = 20
=207 personen. Dan reken ik een paar mensen die niet zo in een groepje vallen niet mee, denk dat we dan wel aan de 225 kunnen komen.

Jippie... 8)7
pi_121879082
Pff, ben blij dat ik het zo klein heb gehouden, minder kans op "sterfgevallen" en geen vrienden 1,2,3 of fam 1b, 1a, 2a, 2b :D
Al lijkt/leek mij zo'n extreem grote bruiloft met alles er op en er aan ook wel erg leuk. Maar dan zou ik niet alles meer zelf hebben kunnen regelen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:30:42 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_121879409
Ben een keer op een megabruiloft van een Surinaamse collega geweest. Die hebben daar echt uren moeten staan om iedereen een handje te schudden. No thanks. Gewoon gezin en goede vrienden als daggasten, wat goede collega's en verdere familie erbij als avondgasten, en de rest mocht naar de (doordeweekse) ceremonie komen, handjeschudden en na afloop wat gebak eten terwijl wij de foto's deden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:11:45 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_121880530
Ik kom ook met neven nichten en collega's net aan de 100 :')
disclaimer
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:12:46 #34
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121880549
Mijn schoonouders hebben 7 en 8 broers/zussen. We nodigen misschien hen dan wel uit maar niet ook nog eens de kinderen er bij die we nooit zien.
Zo kom ik ook wel op 150 man. Nou echt niet hoor.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:24:19 #35
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_121888089
Ik denk ook niet dat wij aan de 200 man komen, moet ook zeggen dat ik daar totaal geen zin in heb! hahahha

Ik heb een vraagje, een tijdje terug vertelde ik jullie al dat onze datum 14-7-14 is. Nu word door door veel mensen heel raar op gereageerd omdat het op een maandag valt. Is dat zo gek dan? Ik bedel we zin niet van plan om gratis te trouwen ofzo, we hebben gewoon een datum geprikt die ons mooi leek en verder niet bedacht op welke dag het valt.

Zitten er veel nadelen aan om op maandag te trouwen? Er komen veel mensen met kinderen dus een feest tot in de late uurtjes word het toch niet.
pi_121889135
Als jullie die datum mooi vinden dan gewoon doen.
Ja het is wat lastiger op maandag, meesten moeten de dag daarna werken. Weet niet hoe ver sommigen bij jullie vandaan wonen. Kinderen zitten ook op school, dus dan ligt het ook aan de tijd.
Niet iedereen kan zomaar vrij krijgen.
Of je nu voor het gratis gaat of niet, dat gaat ze al helemaal niet aan.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:17:13 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_121890556
Het is gewoon niet heel gebruikelijk om op een maandag te trouwen, verder wat Bengeltje zegt. Daarnaast valt het voor regio's Noord en Zuid in de schoolvakantie.
Maar uiteraard is het je eigen keuze - als die datum voor jullie speciaal is, moet je die datum pakken :Y
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 22 januari 2013 @ 15:35:48 #38
269689 crew  Viv
pi_121891272
Wij zijn op een maandag getrouwd vanwege de datum die voor ons speciaal is (precies 12,5 jaar samen). Voordeel was wel dat het de dag voor Kerst was, dus de meeste mensen zouden sowieso vrijgenomen hebben. :D
pi_122188039
Voor het goede zal ik mij hier ook maar melden. :P
Mijn vriend en ik hebben pas een huis gekocht en verwachten in mei ons eerste kind. We wonen wel samen maar juridisch nooit iets vast laten leggen. Zwangerschap was onverwacht en vanwege ons huis moeten we toch het één en ander vast laten leggen. We wilden altijd wel trouwen maar dan wanneer we genoeg geld hebben voor een echte bruiloft.
Omdat het juridisch makkelijker, goedkoper en handiger is om te trouwen ipv geregistreerd partnerschap, hebben we ervoor gekozen donderdag 14 februari te trouwen. Mijn vriend heeft mij met pakjesavond ook officieel gevraagd hoor, maar geld voor een dikke bruiloft is er niet. :P
We gaan dus bij de gemeente gratis trouwen om 10:00. Maximaal 10 mensen in het kamertje en het wordt een korte, simpele 'ceremonie'.

Echt heel leuk en geweldig is het allemaal niet. Het is ook geen 'moetje' ivm geloof, we zijn ook 27 en 29 maar het is gewoon het makkelijkst. Al zijn we wel blij dat het dan nog op Valentijnsdag is. :)

Nu mijn vraag, hoe kunnen we deze dag toch nog een beetje speciaal maken zonder allerlei gekkigheid? Een echte bruiloft doen we dan over een paar jaar als ons kind oud genoeg is om de dag helemaal mee te maken.
pi_122191030
Allereerst Proficiat Venco. Wat leuk. :+

Ik zou de dag zo inplannen zoals jullie het graag willen, misschien alleen samen met ouders, getuigen uit eten, of thuis wat koffie/gebak. Toch een klein feestje en je kan lekker even plat als je zin hebt.
Of de zwangerschap moet je totaal meevallen, dan kan je altijd natuurlijk ergens anders heen gaan.
Genoeg plekken waar je even een klein feestje kan bouwen. Mensen dingen laten meenemen/zelf maken, verschillende soorten taart, cakejes.
Feb is echter niet zo'n wame maand, dus het zal wel binnen zijn schat ik zo. :D
pi_122191506
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
Allereerst Proficiat Venco. Wat leuk. :+

Ik zou de dag zo inplannen zoals jullie het graag willen, misschien alleen samen met ouders, getuigen uit eten, of thuis wat koffie/gebak. Toch een klein feestje en je kan lekker even plat als je zin hebt.
Of de zwangerschap moet je totaal meevallen, dan kan je altijd natuurlijk ergens anders heen gaan.
Genoeg plekken waar je even een klein feestje kan bouwen. Mensen dingen laten meenemen/zelf maken, verschillende soorten taart, cakejes.
Feb is echter niet zo'n wame maand, dus het zal wel binnen zijn schat ik zo. :D
Ja, we hebben het vandaag bij de gemeente pas geregeld en iedereen op de hoogte gebracht. We zitten qua mensen maximaal op 15, waarvan er 10 sowieso mee naar binnen mogen. We dachten er wel aan een lekkere taart te kopen of misschien is ergens high tea wel leuk. Het is alleen een beetje kort dag. :P Omdat ik eerst niet zo enthousiast was voor deze dag (omdat mijn broertje in Suriname zou zijn en omdat het zo simpel/sober is). We houden het ook onder ons gezin en beetje stilletjes.
De zwangerschap gaat goed dus dat is het probleem niet. Uit eten doe ik het liefst met z'n allen of slechts mijn vriend en ik. Vind het moeilijk om dan weer alleen ouders (onze getuigen) te doen en niet de rest. :?
  maandag 28 januari 2013 @ 22:49:58 #42
330855 ejiraM
for the greater good
pi_122193202
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, we hebben het vandaag bij de gemeente pas geregeld en iedereen op de hoogte gebracht. We zitten qua mensen maximaal op 15, waarvan er 10 sowieso mee naar binnen mogen. We dachten er wel aan een lekkere taart te kopen of misschien is ergens high tea wel leuk. Het is alleen een beetje kort dag. :P Omdat ik eerst niet zo enthousiast was voor deze dag (omdat mijn broertje in Suriname zou zijn en omdat het zo simpel/sober is). We houden het ook onder ons gezin en beetje stilletjes.
De zwangerschap gaat goed dus dat is het probleem niet. Uit eten doe ik het liefst met z'n allen of slechts mijn vriend en ik. Vind het moeilijk om dan weer alleen ouders (onze getuigen) te doen en niet de rest. :?
En een lunch? Sluit waarschijnlijk qua tijdstip redelijk aan, en is ook qua geld (lijkt me) betaalbaarder dan een diner? :)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_122193433
quote:
99s.gif Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef ejiraM het volgende:

[..]

En een lunch? Sluit waarschijnlijk qua tijdstip redelijk aan, en is ook qua geld (lijkt me) betaalbaarder dan een diner? :)
Could be...ook een optie ja.
pi_122566653
Hoi peeps. Heb net even wat doorgelezen in dit topic, en zie een heleboel mooie en leuke dingen staan! Maar ik ben hier natuurlijk met een doel gekomen. :) Ik ga medio dit jaar trouwen met mijn vriendin. Op dit moment zitten we nog een beetje in de uitzoekfase en we zijn op dit moment een beetje op de kleding gericht.

Weten jullie misschien of onze richtlijnen een beetje redelijk zijn? Het liefst willen we niet meer dan 1000 euro uitgeven aan een jurk en pak samen. Is dat haalbaar? Hebben jullie ook tips voor winkels, sites, het liefst in de regio Rotterdam/Den Haag?

Thanks en groeten! :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:38:07 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_122567364
Bij de zeeman moet het wel voor 200 lukken. Haalbaar is het altijd, maar bij ons was het 5000 samen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_122567698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef speknek het volgende:
Bij de zeeman moet het wel voor 200 lukken. Haalbaar is het altijd, maar bij ons was het 5000 samen.
Hier heb ik wat aan, bedankt! :N
Ik begrijp dat het een krap budget is, maar het is niet anders.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:47:26 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_122567965
Tsja wat wil je horen. Een normaal pak is al 300 euro, maar ik neem aan dat je een trouwpak wil, nouja die zijn een stukje duurder. Een bruidsjurk is meestal nog veel duurder dan het pak. Het kan wel, maar dan moet jij een beetje een normaal pak kopen en zij geen prinsessenjurk. Je kan zelf in Rotterdam (Alexander) in ieder geval bij ROKA kijken, die hebben er misschien wel een paar <500.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_122568535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef speknek het volgende:
Tsja wat wil je horen. Een normaal pak is al 300 euro, maar ik neem aan dat je een trouwpak wil, nouja die zijn een stukje duurder. Een bruidsjurk is meestal nog veel duurder dan het pak. Het kan wel, maar dan moet jij een beetje een normaal pak kopen en zij geen prinsessenjurk. Je kan zelf in Rotterdam (Alexander) in ieder geval bij ROKA kijken, die hebben er misschien wel een paar <500.
Dat is ook het idee. Heb inderdaad bij ROKA gekeken, en ben van plan daar ook een afspraak te maken. Bedankt voor de tip. :)

In principe hoef ik ook geen luxe trouwpak, misschien stel ik mezelf tevreden met een "regulier" pak, maar dan wel een beetje mooie. Dan kan ik het na m'n bruiloft nog eens een keer aan.
Maar inclusief schoenen, overhemd, stropdas etc. zal het toch al snel rond de 500-600 worden.

Nu kan het budget op zich wel iets opgerekt worden, maar is er dan een beetje bruidsjurk te koop voor 700-1000 euro?
  woensdag 6 februari 2013 @ 22:12:36 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_122575142
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Dat is ook het idee. Heb inderdaad bij ROKA gekeken, en ben van plan daar ook een afspraak te maken. Bedankt voor de tip. :)

In principe hoef ik ook geen luxe trouwpak, misschien stel ik mezelf tevreden met een "regulier" pak, maar dan wel een beetje mooie. Dan kan ik het na m'n bruiloft nog eens een keer aan.
Maar inclusief schoenen, overhemd, stropdas etc. zal het toch al snel rond de 500-600 worden.

Nu kan het budget op zich wel iets opgerekt worden, maar is er dan een beetje bruidsjurk te koop voor 700-1000 euro?
tuurlijk wel ;) kijk anders ook eens bij een outlet, daar koop je jurken van 2012 voor de helft.
Hou er wel rekening mee dat de bruid ook nog schoenen en ondermode nodig heeft ;)
disclaimer
pi_122577594
Ik blijf het zeggen: als je kwaliteit en laag budget wil combineren, koop een custom jurk bij een leuke ontwerper op Etsy. Mijn jurk, die helemaal naar mijn wens ontworpen en oo maat gemaakt werd, kostte inclusief materiaal en verzendkosten uit Engeland minder dan 400 euro.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:18:50 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_122586077
Ja, maar toch blijft dat een gok, je moet het mooi vinden en als je iets meer form fitting wil gaat dat al haast niet :)
disclaimer
pi_122586590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar toch blijft dat een gok, je moet het mooi vinden en als je iets meer form fitting wil gaat dat al haast niet :)
Ik vind het gok-aspect sowieso best meevallen, maar voor een besparing van een paar duizend euro wilde ik die gok ook best nemen. En als je een model wil dat niet zo te maken is, dan moet je de keuze maken: binnen budget of per se dat ene model. Het kan niet én én.
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:48:30 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_122586716
Nou, paar duizend is ook wel heftig hoor :D in de meeste bruidszaken heb je ze ook wel in de range 700-1000 euro ;)
disclaimer
pi_122587104
Je kan iets heel erg mooi vinden op foto; maar als je het aan hebt; dat het toch nét niet is ;) Ik heb ook een jurk uitgekozen die ik eik niet mooi vond op foto :') En diegene waar ik zeker van wist dat dat 'em zou worden; was maar gewoon 'mooi'. Niks aparts.
Imho kun je dan veel beter naar een outlet gaan. Daar beginnen de prijzen ook vanaf 200 ongeveer tot... ;) En kun je passen wat je wil en ook zien hoe het je staat ^O^ Vriendin van me was met 400 euro klaar ;) Alle aanpassingen werd gedaan wat ze wou en ze zag er super uit O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 7 februari 2013 @ 10:16:05 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_122587409
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Je kan iets heel erg mooi vinden op foto; maar als je het aan hebt; dat het toch nét niet is ;) Ik heb ook een jurk uitgekozen die ik eik niet mooi vond op foto :') En diegene waar ik zeker van wist dat dat 'em zou worden; was maar gewoon 'mooi'. Niks aparts.
Imho kun je dan veel beter naar een outlet gaan. Daar beginnen de prijzen ook vanaf 200 ongeveer tot... ;) En kun je passen wat je wil en ook zien hoe het je staat ^O^ Vriendin van me was met 400 euro klaar ;) Alle aanpassingen werd gedaan wat ze wou en ze zag er super uit O+
Ja, ook een heel goed punt. Je kan van een foto niet zien of je er op je mooist uitziet in een jurk :)
disclaimer
pi_122591514
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef vencodark het volgende:
Voor het goede zal ik mij hier ook maar melden. :P
Mijn vriend en ik hebben pas een huis gekocht en verwachten in mei ons eerste kind. We wonen wel samen maar juridisch nooit iets vast laten leggen. Zwangerschap was onverwacht en vanwege ons huis moeten we toch het één en ander vast laten leggen. We wilden altijd wel trouwen maar dan wanneer we genoeg geld hebben voor een echte bruiloft.
Omdat het juridisch makkelijker, goedkoper en handiger is om te trouwen ipv geregistreerd partnerschap, hebben we ervoor gekozen donderdag 14 februari te trouwen. Mijn vriend heeft mij met pakjesavond ook officieel gevraagd hoor, maar geld voor een dikke bruiloft is er niet. :P
We gaan dus bij de gemeente gratis trouwen om 10:00. Maximaal 10 mensen in het kamertje en het wordt een korte, simpele 'ceremonie'.

Echt heel leuk en geweldig is het allemaal niet. Het is ook geen 'moetje' ivm geloof, we zijn ook 27 en 29 maar het is gewoon het makkelijkst. Al zijn we wel blij dat het dan nog op Valentijnsdag is. :)

Nu mijn vraag, hoe kunnen we deze dag toch nog een beetje speciaal maken zonder allerlei gekkigheid? Een echte bruiloft doen we dan over een paar jaar als ons kind oud genoeg is om de dag helemaal mee te maken.
Wij zijn ook zo ong getrouwd.
Op een dinsdag met alleen ouders,broertje mn oma en getuigen.
Tien u trouwen, wel in trouw zaal met verhaaltje v.d. ambtenaar.
Daarna bij mn ouders koffie gedronken met een petit four en vanaf 11:30 stond er bjj een zalencentrum een brunch klaar.

Na de brunch zijn we naar Scheveningen gegaan en hebben toen onze trouw foto op de bus gedaan met de mededeling dat we getrouwd waren.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 7 februari 2013 @ 21:23:47 #57
269689 crew  Viv
pi_122614110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef speknek het volgende:
Bij de zeeman moet het wel voor 200 lukken. Haalbaar is het altijd, maar bij ons was het 5000 samen.
:o
Zo heeft iedereen andere prioriteiten. Wij hebben heel bewust niet zo veel uitgegeven aan het trouwen zelf, om daardoor een mooie reis te kunnen maken waar we anders nog lang voor hadden moeten sparen. Bij ons was het 540 samen. :Y)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:17:26 #58
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_122640078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Dat is ook het idee. Heb inderdaad bij ROKA gekeken, en ben van plan daar ook een afspraak te maken. Bedankt voor de tip. :)

In principe hoef ik ook geen luxe trouwpak, misschien stel ik mezelf tevreden met een "regulier" pak, maar dan wel een beetje mooie. Dan kan ik het na m'n bruiloft nog eens een keer aan.
Maar inclusief schoenen, overhemd, stropdas etc. zal het toch al snel rond de 500-600 worden.

Nu kan het budget op zich wel iets opgerekt worden, maar is er dan een beetje bruidsjurk te koop voor 700-1000 euro?
Ik heb mijn trouwjurk bij een 'normale' bruidswinkel gehaald maar wel van tevoren aangegeven dat het budget niet zo hoog was. Toen bleken ze nog allemaal jurken van collecties van het jaar ervoor of eerder apart te hebben hangen. Die hangen dan op maat gesorteerd en koop je van het rek (en kunnen dus niet meer opnieuw besteld worden). Die zijn de pasjurken geweest en die zijn dan een stuk goedkoper omdat ze er vanaf moeten. Je maat moet er wel tussen zitten, maar ze kunnen altijd nog wel wat aanpassen en ze worden uiteraard gereinigd voordat je hem meeneemt.
De mijne was 500 euro (maar had er een jaar eerder 1200 euro voor neer moeten tellen omdat hij toen nog wel in de collectie zat, kaartje zat er nog aan...). Daar kwam alleen nog wel de ondermode bij uiteraard. :)
pi_122877064
Yay, ik ben sinds gisteren (13-02-2013 O+ ) verloofd! *; *; *;

Als ik moet wachten tot ik een aanzoek van vriendlief krijg, kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Dus ik heb het initiatief maar genomen en hij zei gelukkig wel meteen ja O+



Was echt een gedoe met dat pakketje! 98% krijgt de volgende dag pakketjes per pakketpost, ik hoorde natuurlijk weer bij die 2% die het niet kreeg. Pakketje bleef maar in sorteercentrum liggen.

Dus ik ben het pakketje maar zelf op gaan halen, want wilde het persé gisteren hebben! Wilde het eigenlijk afgelopen maandag al doen (11-2-13), maar toen was vriendlief ziek ;( Om het vandaag op Valentijnsdag te doen vond ik zo cliché. Dus dan maar op 13-02-2013 O+

We hebben wat sinds 1 april 2007, dus dat is ook al zo'n leuke datum :D

[ Bericht 17% gewijzigd door _Hestia_ op 14-02-2013 17:08:24 ]
pi_122877798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:59 schreef Sylvana het volgende:
Yay, ik ben sinds gisteren (13-02-2013 O+ ) verloofd! *; *; *;

Als ik moet wachten tot ik een aanzoek van vriendlief krijg, kan ik wachten tot ik een ons weeg.
Dus ik heb het initiatief maar genomen en hij zei gelukkig wel meteen ja O+

[ afbeelding ]

Was echt een gedoe met dat pakketje! 98% krijgt de volgende dag pakketjes per pakketpost, ik hoorde natuurlijk weer bij die 2% die het niet kreeg. Pakketje bleef maar in sorteercentrum liggen.

Dus ik ben het pakketje maar zelf op gaan halen, want wilde het persé gisteren hebben! Wilde het eigenlijk afgelopen maandag al doen (11-2-13), maar toen was vriendlief ziek ;( Om het vandaag op Valentijnsdag te doen vond ik zo cliché. Dus dan maar op 13-02-2013 O+

We hebben wat sinds 1 april 2007, dus dat is ook al zo'n leuke datum :D
Gefeliciteerd! :D Tof dat je het zelf vroeg.
pi_122878455
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D Tof dat je het zelf vroeg.
Dankjewel *O*
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:17:42 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_122905750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:o
Zo heeft iedereen andere prioriteiten. Wij hebben heel bewust niet zo veel uitgegeven aan het trouwen zelf, om daardoor een mooie reis te kunnen maken waar we anders nog lang voor hadden moeten sparen. Bij ons was het 540 samen. :Y)
Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven :o .
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 10:46:22 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_122906481
^^
Dat was mijn verloofde onder mijn account :')

Sylvana, gefeliciteerd!
Ik werd vorig jaar op de 18e van februari gevraagd ook omdat hij Valentijnsdag te cheesy vond _O-
disclaimer
pi_122906763
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven :o .
Je kunt het ook zien als het geld wat je normaal uitgeeft voor een bruiloft, spenderen aan die reis. Hoeft niet van het geld van de gasten te zijn zeg maar...

[ Bericht 14% gewijzigd door _Hestia_ op 15-02-2013 18:06:39 ]
pi_122906811
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
^^
Dat was mijn verloofde onder mijn account :')

Sylvana, gefeliciteerd!
Ik werd vorig jaar op de 18e van februari gevraagd ook omdat hij Valentijnsdag te cheesy vond _O-
Dankjewel :) Haha ja om het op de 14e te doen is zo cliché idd en wij hebben nooit wat aan Valentijn gedaan. Dus daarom ook niet de 14e gedaan.
pi_122908072
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven :o .
Wat een bijzondere gedachte. :?
pi_122910562
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven :o .
Ik zie nergens dat de reis op kosten van de gasten is gedaan? Alleen dat ze anders langer hadden moeten sparen (omdat het geld voor de reis anders in de bruiloft was gaan zitten). Beetje rare gedachte inderdaad.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 februari 2013 @ 18:01:23 #68
269689 crew  Viv
pi_122922131
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven :o .
:? 8)7
Zoals ik al zei, kwestie van prioriteiten. Wij "spenden" liever wat meer aan een mooie reis dan aan een jurk die je één keer draagt. Overigens hebben wij bij onze keuzes voor kleding, dagprogramma en reis geen cadeaus ingecalculeerd, we wilden het juist allemaal zelf kunnen bekostigen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:35:42 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_122923035
Ik word hier para van, volgende keer maar weer gewoon uitloggen :')
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 20:01:21 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_122926613
Wie wil er trouwen ? :'(
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 februari 2013 @ 21:08:57 #71
269689 crew  Viv
pi_122930228
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word hier para van, volgende keer maar weer gewoon uitloggen :')
:D Ja dit was dus voor je verloofde, weet ff niet wie.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:10:12 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_122930281
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D Ja dit was dus voor je verloofde, weet ff niet wie.
bleiblei. Maar die smijt graag met geld. Ik ben meer de zuinige kant van de relatie :')
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:42:10 #73
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_122931805
Gefeliciteerd Sylvana!!!

Wij hebben ook geen flink budget voor de bruiloft en feest. Sowieso zijn we er uit dat we geen feest willen maar een uitgebreid buffet met muziek. Dat lijkt ons veel leuker en gezelliger, zeker omdat we weinig mensen uitnodigen en dat zijn ook al niet echt feestgangers. Wel hebben we een duurdere trouwlocatie, aangezien het gemeentehuis te modern is en totaal niet romantisch.

Qua jurk zal deze tussen de 100-500 euro. Ik heb 4 jurken op het oog waarvan 1 een hele mooie galajurk is (goedkoper dan een echte trouwjurk).

We hebben een mogelijke datum! Ergens in april/mei 2014.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:45:00 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_122931938
Modern, trouw je in eindhoven? :D
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 februari 2013 @ 22:33:28 #75
269689 crew  Viv
pi_122934305
Wij zaten noodgedwongen ook in het totaal niet romantische Eindhovense stadhuis, maar ik moest ook zo nodig op 24 december :D Nijmegen was gesloten.. :(
  vrijdag 15 februari 2013 @ 22:44:54 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_122934870
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis... :P
Ik vind dat moderne juist tof :D
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 15 februari 2013 @ 23:24:48 #77
269689 crew  Viv
pi_122936939
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis... :P
Ik vind dat moderne juist tof :D
^O^ De opstelling in de zaal vond ik overigens wčl leuk, met je gasten in een halve cirkel om je heen O+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:25:51 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_122936980
Wij zijn zo romantisch als een scheet in bad, dus dit past wel bij ons :')
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:43:33 #79
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122937778
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis... :P
Ik vind dat moderne juist tof :D
Van zo'n banken dat je de oudere van dagen moet helpen met opstaan O+ ;(
吴 曼 迪
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:44:41 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_122937819
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Van zo'n banken dat je de oudere van dagen moet helpen met opstaan O+ ;(
we hebben maar 1 bejaarde en die is nog zeer vief :D
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:45:50 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122937856
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

we hebben maar 1 bejaarde en die is nog zeer vief :D
Beter ^O^ Ik moest mijn opa helpen opstaan toen we moesten tekenen :')
吴 曼 迪
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:49:30 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_122938008
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Beter ^O^ Ik moest mijn opa helpen opstaan toen we moesten tekenen :')
wanneer ben jij getrouwd??????
disclaimer
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:50:08 #83
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_122938026
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wanneer ben jij getrouwd??????
Vorige week :Y

Nee, twee jaar geleden was ik getuige van mijn tante.
吴 曼 迪
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:50:31 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_122938042
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Vorige week :Y

Nee, twee jaar geleden was ik getuigen van mijn tante.
ah zo :D
disclaimer
  zaterdag 16 februari 2013 @ 11:21:43 #85
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_122944564
Die van Eindhoven vind ik juist mooi!

Ik zou dan in het gemeentehuis van Smallingerland trouwen... Bah!
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:58:33 #86
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123097651
Wij hebben 23 augustus dit jaar vast gelegd als datum *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 20 februari 2013 @ 10:00:51 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_123106935
Tof! Zomerbruiloft O+
disclaimer
pi_123111640
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef laziness het volgende:
Wij hebben 23 augustus dit jaar vast gelegd als datum *O*
Leuk! *O*

Wij zijn nog druk aan het overleggen qua datum, denk dat het zoals altijd een compromis gaat worden :P
pi_123127538
:W Mag ik nog even met jullie meeschrijven? Tot 13 mei O+

Sylvana gefeliciteerd!!! *O*
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:57:52 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_123127805
Mei O+
disclaimer
pi_123128477
13 mei 2013 om 13:00 uur :P

Op een maandag, en bijna alles is al geregeld hoor, Nu wachten tot ik mijn jurk weer aan mag! En ik heb vandaag toch nog nieuwe trouwschoenen gekocht!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:31:53 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_123129585
Mooie datum!


Mijn jurk is gisteren binnengekomen, maar ik heb nog geen schoenen gekozen :')
disclaimer
pi_123132216
Oh gaaf dat je jurk binnen is, moet je hem dan nog afpassen?
Ik vind schoenen lastig! En duur voor schoenen die je 1 dag draagt. Ik heb nu bij van haren schoenen gekocht, maar omdat mijn jurk bepaalde details heeft is het net wat makkelijker om schoenen te vinden.
S. 2014
J. 2016
pi_123132969
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
:W Mag ik nog even met jullie meeschrijven? Tot 13 mei O+

Sylvana gefeliciteerd!!! *O*
Dankjewel en leuke datum heb jij *O*

Succes met de laatste voorbereidingen! ^O^
pi_123133818
En jij heel plezier met alle voorbereidingen!
Ik ben al een tijd bezig dat ik bang ben in een gat te vallen na de 13e :')
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:37:02 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_123137231
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh gaaf dat je jurk binnen is, moet je hem dan nog afpassen?
Ik vind schoenen lastig! En duur voor schoenen die je 1 dag draagt. Ik heb nu bij van haren schoenen gekocht, maar omdat mijn jurk bepaalde details heeft is het net wat makkelijker om schoenen te vinden.
ik koop gewoon mooie schoenen die ik daarna ook nog draag :)
Ik wacht denk ik nog even met passen... Wil nog een kilootje of acht kwijt (gestopt met roken :'))
disclaimer
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:40:18 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123137415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:55 schreef Ill-Skillz het volgende:

[..]

Dat is ook het idee. Heb inderdaad bij ROKA gekeken, en ben van plan daar ook een afspraak te maken. Bedankt voor de tip. :)

In principe hoef ik ook geen luxe trouwpak, misschien stel ik mezelf tevreden met een "regulier" pak, maar dan wel een beetje mooie. Dan kan ik het na m'n bruiloft nog eens een keer aan.
Maar inclusief schoenen, overhemd, stropdas etc. zal het toch al snel rond de 500-600 worden.

Nu kan het budget op zich wel iets opgerekt worden, maar is er dan een beetje bruidsjurk te koop voor 700-1000 euro?
http://www.onlyformen.nl/ Heeft soms hele mooie pakken, (en ze hebben uitverkoop nu ;) )

Bruidsjurk zou je kunnen kijken van een oude collectie, of van een opheffingsuitverkoop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123139558
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik koop gewoon mooie schoenen die ik daarna ook nog draag :)
Ik wacht denk ik nog even met passen... Wil nog een kilootje of acht kwijt (gestopt met roken :'))
Waar heb je m gekocht?? Of ben ik nu te nieuwsgierig? Ik ga 8 maart voor de 1e doorpas! Vind het wel spannend want stel nou dat ik m ineens niet meer mooi vind oid...
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 februari 2013 @ 23:19:42 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_123142149
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waar heb je m gekocht?? Of ben ik nu te nieuwsgierig? Ik ga 8 maart voor de 1e doorpas! Vind het wel spannend want stel nou dat ik m ineens niet meer mooi vind oid...
koonings in Deurne :)
Haha, dat zal toch wel niet? Heb je toen foto's gemaakt? Hoe voelde je je in je jurk?
disclaimer
pi_123145311
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

koonings in Deurne :)
Haha, dat zal toch wel niet? Heb je toen foto's gemaakt? Hoe voelde je je in je jurk?
Ik heb foto's en voelde me helemaal geweldig in de jurk maar ik heb m in sept voor het laatst aangehad dus ik ben er wel aan toe :P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:30:35 #101
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123222662
Vandaag ringen uitgezocht (witgoud) en besteld, en het boeket besteld.
Niet normaal wat ze voor een boeket vragen. Een paar bloempies... maarja, bij trouwen en rouwen vliegen de prijzen omhoog. Over een week of 2 even kijken voor een pak... de jurk was al binnen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:45:18 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_123223480
Wanneer trouwen jullie ook al weer, jk?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:07:52 #103
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123224724
In mei. Dus duurt nog even.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:09:58 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_123224831
Welke mei? :D
vind het knap dat je het boeket al hebt uitgezocht! Wij trouwen ook in mei maar ik weet nog niet eens of ik überhaupt wel een boeket wil :')
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:20:45 #105
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123225309
Mei 2009.
2013 natuurlijk. :)
Nou, het is heel simpel, wij geven er ook niet zoveel om, maar een boeket moet wel, dus even uitzoeken wat voor soort bloemen, welke kleuren etc. ze hadden een boek en het meisje liet even zien hoe het er uit zou zien. Prima, bestellen en klaar. Geen zin om daar veel tijd in te stoppen.
Maar de prijzen zijn niet mis, het is van 50-275 euro ofzo, wat ik gezien heb. En voor 50 euro heb je niet echt iets. En laat ik nou zelf een hekel aan bloemen hebben, nouja hekel.... ik heb er een hekel aan dat die dingen verwelken en je ze na 1 of 2 weken weg kan gooien. Mij maak je bijv. niet blij met bloemen, geef maar iets wat lang mee kan of geef gewoon wat lekkers. :+ Maarja, ik ben een kerel.

Moet alleen nog steeds het stukje van de notaris uitzoeken met huwelijkse voorwaarden enz.
Binnenkort nog even 1 afspraak maken bij een ander, waar ik geweest ben geloof ik het niet helemaal. Dat huwelijkse voorwaarden over het algemeen niet werken (met schulden van een ander, dat je daar wel verantwoordelijk voor bent).. yeah right.. met finaal beding moet dat toch best kunnen.. en uitsluiting van schulden van de ander. Niet dat we schulden hebben, maar je weet nooit wat de toekomst brengt.
pi_123226124
Mijn boeket was 75 euro en daar hadden we dit voor:



Voor ditzelfde boeket hadden we bij een andere bloemist 200 euro moeten betalen, scheelt echt ontzettend veel per bloemist.

Wij houden ook niet heel erg van bloemen, wilden daar ook niet echt veel aan uitgeven. Verder alleen een corsage voor man en wat lint met tule aan de trouwauto.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 22:38:52 #107
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123226241
Ziet er mooi uit, ook niet zo groot. Prima toch?. :)
Heb ook idd nog een corsage, maar alleen ik... de gasten niet.
Ben benieuwd hoeveel het huwelijk uiteindelijk gaat kosten, geloof dat het richting 15k gaat (incl. huwelijksreis).
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 februari 2013 @ 23:06:24 #108
269689 crew  Viv
pi_123227250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef JK het volgende:
Niet normaal wat ze voor een boeket vragen. Een paar bloempies... maarja, bij trouwen en rouwen vliegen de prijzen omhoog.
Je hoeft ze ook niet te vertellen dat het om een trouwerij gaat.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen ook in mei maar ik weet nog niet eens of ik überhaupt wel een boeket wil :')
Ik wist ook heel lang niet of ik het wel wilde, uiteindelijk wel gedaan en het staat leuk op de foto's. :)

  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:09:16 #109
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123227375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Je hoeft ze ook niet te vertellen dat het om een trouwerij gaat.

[..]

Ik wist ook heel lang niet of ik het wel wilde, uiteindelijk wel gedaan en het staat leuk op de foto's. :)

[ afbeelding ]
Ben jij dat, in je trouwjurk? :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123227808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef JK het volgende:
Ziet er mooi uit, ook niet zo groot. Prima toch?. :)
Heb ook idd nog een corsage, maar alleen ik... de gasten niet.
Ben benieuwd hoeveel het huwelijk uiteindelijk gaat kosten, geloof dat het richting 15k gaat (incl. huwelijksreis).
Hier gasten ook niet.
Wij zijn gewoon naar een bloemist gegaan en gezegd wat we maximaal wilden uitgeven aan een boeket, hebben ze dit gemaakt. Dik tevreden!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 februari 2013 @ 23:43:03 #111
269689 crew  Viv
pi_123228625
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef ejiraM het volgende:

Ben jij dat, in je trouwjurk? :D
eh jawel :@
pi_123228708
Mooi boeket ViviRAWRS, helemaal mijn kleuren ook!
pi_123228767
Wij hebben zijdebloem corsages voor de gasten en ik heb zelf n boeketje, maar dat regelt mn as.

JK volgens mij bedoelde stormqueen op welke datum je in mei 2013 gaat trouwen ;)

En idd zolang je niet direct vertelt dat het een bruids iets is kan de prijs enorm verschillen!
En veel dingen zelf doen drukt de kosten ook natuurlijk..
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:53:29 #114
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123229059
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

eh jawel :@
Mooi! :D Hij ziet er bijzonder uit :)

En dan bijzonder op de positieve manier ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 23 februari 2013 @ 00:25:39 #115
269689 crew  Viv
pi_123230272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:45 schreef Sylvana het volgende:
Mooi boeket ViviRAWRS, helemaal mijn kleuren ook!
Thanks! :)

quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:53 schreef ejiraM het volgende:
Mooi! :D Hij ziet er bijzonder uit :)

En dan bijzonder op de positieve manier ;)
Ook bedankt, denk ik. :D Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben zijdebloem corsages voor de gasten en ik heb zelf n boeketje, maar dat regelt mn as.
[..]
En veel dingen zelf doen drukt de kosten ook natuurlijk..
Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn. *O* Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
pi_123230908
Ooh gaaf zeg!!

Ik heb zelf std kaarten gemaakt, en de rsvp, een enveloppendoos, bedankkaartjes, corsages.. En zelf ga ik de taart maken.

En ik kan nog niks laten zien...

Morgen mn trouwschoenen passen, hopen dat ze goed zitten
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 23 februari 2013 @ 11:31:46 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_123235111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Thanks! :)

[..]

Ook bedankt, denk ik. :D Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!

[..]

Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn. *O* Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
[ afbeelding ]
O+
disclaimer
pi_123235139
Wat mooi, die corsages, vivi! O+
pi_123236988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Thanks! :)

[..]

Ook bedankt, denk ik. :D Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!

[..]

Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn. *O* Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
[ afbeelding ]
Heel mooi O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123370581
Ook even melden dat we in augustus gaan trouwen O+
Goeie links hier, we kunnen nog wel hulp gebruiken willen het ook graag met een klein budget regelen zodat we extra geld voor de reis en de ringen hebben.
Ringen zijn blijvend ten opzichte van die ene belangrijke mooie dag dus daar willen we niet op bezuinigen. Vriendin van ons ontwerpt en maakt ze specefiek voor ons.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_123445037
Oeh kom hier ook meelezen, nu 1 1/2 jaar verloofd maar trouwen is nog ver weg
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:48:31 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123445339
Wij hebben inmiddels de datum in augustus bij de gemeente wassenaar vast gezet en een super locatie voor het diner en feest geregeld. Eigenaren zijn familie van mijn aanstaande dus door wat korting is het te doen binnen ons kleine budget.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123445409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef laziness het volgende:
Wij hebben inmiddels de datum in augustus bij de gemeente wassenaar vast gezet en een super locatie voor het diner en feest geregeld. Eigenaren zijn familie van mijn aanstaande dus door wat korting is het te doen binnen ons kleine budget.
Kijk dat soort dingen helpen zeker :D zo heb ik iemand binnen de familie voor de taart en iemand voor de bloemen :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:54:35 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123445501
wij hebben onze taart via het forum van www.deleukstetaarten.nl , helemaal wat wij wilde, én niet zo belachelijk duur
  donderdag 28 februari 2013 @ 09:55:47 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_123445538
Welkom clint en Cindy!
disclaimer
pi_123445593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom clint en Cindy!
Dank! :D
pi_123445621
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis... :P
Ik vind dat moderne juist tof :D
Als je nog niets bevestigd hebt.. in veldhoven is het de helft goedkoper :). En je mag daar als eindhovenaar gewoon trouwen.. (ik ben in Augustus aan de beurt) :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:00:07 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123445674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Als je nog niets bevestigd hebt.. in veldhoven is het de helft goedkoper :). En je mag daar als eindhovenaar gewoon trouwen.. (ik ben in Augustus aan de beurt) :P
Ze vindt het stadhuis mooi dus trouwt er bewust. De kosten zullen minder belangrijk zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:00:52 #129
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123445695
Mijn schoonvader was vroeger banketbakker en maakt onze taart ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123445729
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef laziness het volgende:
Mijn schoonvader was vroeger banketbakker en maakt onze taart ^O^
Top! :D
pi_123445775
Mijn nicht maakt taarten als hobby maar is nogal uit de hand gelopen :p verjaardagstaartenbestellen.nl is van haar (ook op Facebook) daar staan ook bruidstaarten tussen
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:05:02 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_123445841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Als je nog niets bevestigd hebt.. in veldhoven is het de helft goedkoper :). En je mag daar als eindhovenaar gewoon trouwen.. (ik ben in Augustus aan de beurt) :P
ik ga daar toch niet op besparen :D het hele idee achter onze bruiloft is juist dat alles in eindhoven centrum plaats vindt ;)
En tevens: veldhoven :r :@
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:06:22 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123445888
Tevens je mag tegenwoordig in elke plaats trouwen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:08:49 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_123445968
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef laziness het volgende:
Tevens je mag tegenwoordig in elke plaats trouwen.
Dat ook idd.
Mja, veldhoven is gewoon nog vele malen sfeerlozer dan Eindhoven. En de helft goedkoper is 250 euro ofzo. Op 13k maakt dat ook niet echt meer uit :')
disclaimer
pi_123445974
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik ga daar toch niet op besparen :D het hele idee achter onze bruiloft is juist dat alles in eindhoven centrum plaats vindt ;)
En tevens: veldhoven :r :@
Euj, niks tegen mijn geboorteplaats! :6

quote:
Tevens je mag tegenwoordig in elke plaats trouwen.
Klopt. Wij wonen in Utrecht maar zijn in Montfoort getrouwd.
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:09:53 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_123445997
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Euj, niks tegen mijn geboorteplaats! :6

[..]

Klopt. Wij wonen in Utrecht maar zijn in Montfoort getrouwd.
Toch wel in het ziekenhuis omdat daar het ziekenhuis stond hoop ik? :D
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:11:35 #137
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123446052
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat ook idd.
Mja, veldhoven is gewoon nog vele malen sfeerlozer dan Eindhoven. En de helft goedkoper is 250 euro ofzo. Op 13k maakt dat ook niet echt meer uit :')
Nuh dat doet er dan ook niet meer toe :D
Wij doen het met minder dan de helft aan budget maar kiezen ook voor de duurdere vrijdag dan een donderdag. En voor Wassenaar ipv het goedkopere Voorburg.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:13:19 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_123446115
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef laziness het volgende:

[..]

Nuh dat doet er dan ook niet meer toe :D
Wij doen het met minder dan de helft aan budget maar kiezen ook voor de duurdere vrijdag dan een donderdag. En voor Wassenaar ipv het goedkopere Voorburg.
Toch ben ik wel benieuwd hoe je dat dan doet. Heb je niet zo veel gasten?
Ik wilde het onder de 10k houden maar de prijzen stapelen maar op :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:16:06 #139
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123446220
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Toch ben ik wel benieuwd hoe je dat dan doet. Heb je niet zo veel gasten?
Ik wilde het onder de 10k houden maar de prijzen stapelen maar op :')
15 dinergasten en 60/65 avondgasten.
Mijn moeder betaalt mijn outfit en we gaan erna gewoon op normale zomervakantie met ons zoontje. Dat gaat van apart vakantiegeld.

Verder zou ik sommige dingen in een ideale wereld best anders willen doen maar nu is het budget nou eenmaal beperkt dus doen we niks bijzonders.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:18:40 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_123446316
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:16 schreef laziness het volgende:

[..]

15 dinergasten en 60/65 avondgasten.
Mijn moeder betaalt mijn outfit en we gaan erna gewoon op normale zomervakantie met ons zoontje. Dat gaat van apart vakantiegeld.

Verder zou ik sommige dingen in een ideale wereld best anders willen doen maar nu is het budget nou eenmaal beperkt dus doen we niks bijzonders.
Nee nou, wij doen an sich ook niks geks en we zijn dit ook kwijt al :')
Wel 60 daggasten en nog 40-50 avondgasten er bij. Maar we doen een BBQ, geen zesgangendiner.
Geen band, geen bloemencorso, geen vervoer, ik krijg de jurk en volgens mij heeft bleiblei de reis al betaald dus die zit er ook niet bij (Naar Griekenland met Eliza, nothing fancy).
Zodra er "trouwen" bij staat is het duur _O-
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:24:38 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123446534
Trouwen en baby er voor en het is duur :X

Wij doen wel een dj maar het eten is twee gangen want dessert is de taart gemaakt door schoonvader en van de 15 nog 4 kinderen waarvan twee niks betalen en de andere twee kindermenu dus ik gok dat jullie best wat meer kwijt zijn aan eten al is het een bbq.

Voor de rest weet ik natuurlijk ook niet waar het hem in zit aan kosten bij jullie.
Wij hebben nog lang niet alles geregeld dus we gaan vast nog wel iets over die 5k heen maar meer dan 6 moet het niet worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123446686
Welkom clint en cindy!

Laziness fijn gevoel he de datum vastzetten.

Wij blijven ruim onder de 2000

Jurk krijg ik
Pak word door mijn ma (costumiere) gemaakt.
Vervoer regelt mijn pa ( hij hft iets geregeld waar hij zelf helemaal blij van wordt)
Fotograaf is een vriend van ons.
Bloemen alleen voor mij, corsages zijn zelfgemaakt.
Taart maak ik zelf
Bedankjes ook zelf maken.
Eten betalen mn ouders.

Maar goed wij houden het bewust klein en intiem met max 40 gasten over de hele dag.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:31:35 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_123446768
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:24 schreef laziness het volgende:
Trouwen en baby er voor en het is duur :X

Wij doen wel een dj maar het eten is twee gangen want dessert is de taart gemaakt door schoonvader en van de 15 nog 4 kinderen waarvan twee niks betalen en de andere twee kindermenu dus ik gok dat jullie best wat meer kwijt zijn aan eten al is het een bbq.

Voor de rest weet ik natuurlijk ook niet waar het hem in zit aan kosten bij jullie.
Wij hebben nog lang niet alles geregeld dus we gaan vast nog wel iets over die 5k heen maar meer dan 6 moet het niet worden.
60% zit idd in consumpties gok ik.
De rest in: fotograaf (1000-1500), ringen (1000), DJ (500) het trouwen zelf natuurlijk (550) uitnodigingen (300) zijn kleding (1000) en dan zijn we er wel aardig denk ik.
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:33:19 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_123446816
Oh ja kak, bedankjes ook nog een euro of 400...
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:43:04 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123447156
waarom zou je zoveel uitgeven aan bedankjes eigenlijk :@
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:45:21 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_123447235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:43 schreef PureEvil het volgende:
waarom zou je zoveel uitgeven aan bedankjes eigenlijk :@
Omdat ik dan ook wel iets leuks wil geven natuurlijk. Doe het goed of doe het niet is mijn credo. En met 100 gasten is 4 euro p.p. niet zo bizar toch? En de getuigen en ceremoniemeester krijgen wat mooiers, dus effectief is het nog minder p.p.
disclaimer
pi_123447376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Welkom clint en cindy!

Laziness fijn gevoel he de datum vastzetten.

Wij blijven ruim onder de 2000

Jurk krijg ik
Pak word door mijn ma (costumiere) gemaakt.
Vervoer regelt mijn pa ( hij hft iets geregeld waar hij zelf helemaal blij van wordt)
Fotograaf is een vriend van ons.
Bloemen alleen voor mij, corsages zijn zelfgemaakt.
Taart maak ik zelf
Bedankjes ook zelf maken.
Eten betalen mn ouders.

Maar goed wij houden het bewust klein en intiem met max 40 gasten over de hele dag.
Kijk dat klinkt goed!!! Ik wil het ook echt niet duur maken en ben al druk bezig met kostenbesparende ideeën dus alles is welkom :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:50:00 #148
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123447383
Ja nou ik vind het nogal wat eigenlijk....(en niet iedereen bewaard die dingen...)
Maargoed, ik kan niet in jouw portemonnee kijken ;)
Wij hadden het geld er niet voor over toen, en ik heb toen zelf bedankjes gemaakt.
pi_123447426
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat ik dan ook wel iets leuks wil geven natuurlijk. Doe het goed of doe het niet is mijn credo. En met 100 gasten is 4 euro p.p. niet zo bizar toch? En de getuigen en ceremoniemeester krijgen wat mooiers, dus effectief is het nog minder p.p.
Vind het ook een hoop geld maar je kiest er natuurlijk zelf voor ;) ieder vind het ene onderdeel belangrijker dan een ander onderdeel :) weet je al wat voor bedankjes?
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:55:23 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_123447555
wij werken allebei fulltime dus we kunnen wel wat lijden ;) ik vind het best meevallen, maar goed, ik besef ook wel dat wij meer verdienen dan gemiddeld.
En nee, geen idee, maar dat kan ik ook niet delen hier want er zijn nogal wat meelezers :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:55:37 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_123447559
maar zelf maken, waar moet ik dan aan denken?
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:56:32 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123447585
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

60% zit idd in consumpties gok ik.
De rest in: fotograaf (1000-1500), ringen (1000), DJ (500) het trouwen zelf natuurlijk (550) uitnodigingen (300) zijn kleding (1000) en dan zijn we er wel aardig denk ik.
Hier 550 trouwen, fotograaf 800, diner/feest 2200, dj 400, uitnodigingen en menukaarten 100
Zijn kleding zal zeker geen 1000 zijn en de ringen ook niet.

We hebben 8 maanden om te sparen. Zonder kind zouden we meer per maand opzij kunnen leggen maar dan hadden we het er ook niet voor over denk ik.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123447592
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
wij werken allebei fulltime dus we kunnen wel wat lijden ;) ik vind het best meevallen, maar goed, ik besef ook wel dat wij meer verdienen dan gemiddeld.
En nee, geen idee, maar dat kan ik ook niet delen hier want er zijn nogal wat meelezers :')
Haha ok dan zou ik het ook als verrassing houden ;)
pi_123447625
Wat kosten trouwringen van witgoud ongeveer?
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:59:17 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_123447691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat kosten trouwringen van witgoud ongeveer?
ongeveer tussen de 200 en 1500 euro per ring :D
disclaimer
pi_123447802
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Toch wel in het ziekenhuis omdat daar het ziekenhuis stond hoop ik? :D
Nee, dan was het Eindhoven geweest. Gewoon een thuisgeboorte in Veldhoven. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:04:45 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_123447866
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:02 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Nee, dan was het Eindhoven geweest. Gewoon een thuisgeboorte in Veldhoven. :P
oh. Sorry ;(
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:05:09 #158
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123447874
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:10:45 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_123448050
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef PureEvil het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cute!
disclaimer
pi_123448366
Wow 4 euro pp per bedankje? Wij hebben 1 euro p.p
Maar idd iedereen maakt zijn eigen keuzes x
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:21:46 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_123448420
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wow 4 euro pp per bedankje? Wij hebben 1 euro p.p
Maar idd iedereen maakt zijn eigen keuzes x
GEMIDDELD :D
Wat ik al zei, de getuigen en ceremoniemeester krijgen iets mooiers.... :P
disclaimer
pi_123448444
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:16 schreef laziness het volgende:

[..]

15 dinergasten en 60/65 avondgasten.
Mijn moeder betaalt mijn outfit en we gaan erna gewoon op normale zomervakantie met ons zoontje. Dat gaat van apart vakantiegeld.

Verder zou ik sommige dingen in een ideale wereld best anders willen doen maar nu is het budget nou eenmaal beperkt dus doen we niks bijzonders.
Duur feest niet dan? wij krijgen +/- 120 gasten en met diner 20man..
Het feest in de avond kost 24 p.p. inclusief drank en bittergarnituur
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:26:53 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_123448617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Duur feest niet dan? wij krijgen +/- 120 gasten en met diner 20man..
Het feest in de avond kost 24 p.p. inclusief drank en bittergarnituur
Duur? ik kom niet duurder uit dan de jouwe, relatief genomen :D
disclaimer
pi_123448641
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ongeveer tussen de 200 en 1500 euro per ring :D
Zo dat is nog eens een verschil, gelukkig zijn we simpele mensen ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:43 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_123448652
Wij kopen geen drank af want dat loont niet, dus onze feestkosten zijn slechts een inschatting :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:49 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_123448700
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:27 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Zo dat is nog eens een verschil, gelukkig zijn we simpele mensen ;)
het ligt aan de dikte en breedte van je ring. Ik wilde een smalle ring dus de mijne was rond de 400, die van mijn vriend is wat breder en dikker en kostte 800. Kregen nog 25% korting (da's ook overal volgens mij) en zijn nu 947 kwijt in totaal.
disclaimer
pi_123448709
Ik ben liever van de zekerheid :).. dan maar 300 meer betalen :9
pi_123448757
Wij hebben stalen ringen, geelgoud vinden we allebei niks en witgoud viel af omdat alles wat ik mooi vond mn vriend n hartaanval bezorgde :Y)

En toen kwamen we onze Dora :') ringen tegen..
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:10 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_123448799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef BadderAapje het volgende:
Ik ben liever van de zekerheid :).. dan maar 300 meer betalen :9
:D ja, echte zuiperds komen er maar een twintigtal ofzo, de rest zal het iets beschaafder houden :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:33:14 #170
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123448882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Duur feest niet dan? wij krijgen +/- 120 gasten en met diner 20man..
Het feest in de avond kost 24 p.p. inclusief drank en bittergarnituur
:')
Ons feest in de avond kost 29,50 p.p. en ik weet niet wat voor locaties jij bekeken hebt maar die 29,50pp is nog niet zo heel veel in deze regio.
En wij wilden niet standaard enkel een paar rondes gezapige hollandse bittergarnituur dus voor die 29,50pp krijgen wij ook andere hapjes en brood met smeersels op de tafels en een glaasje bubbels bij binnenkomst.
Buitenlands gedestilleerd zit er ook bij.

Dus nee het is geen duur feest :)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123448956
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het ligt aan de dikte en breedte van je ring. Ik wilde een smalle ring dus de mijne was rond de 400, die van mijn vriend is wat breder en dikker en kostte 800. Kregen nog 25% korting (da's ook overal volgens mij) en zijn nu 947 kwijt in totaal.
Ok :)

Ik heb een witgouden verlovingsring en vind die eigenlijk ook goed als trouwring maar m'n vriend wil dat ik een echte trouwring krijg dan die bij die van hem past. Heb er wel wat geld voor gereserveerd staan, van m'n opa en oma gehad na het overleiden van opa. Heb ik toch wat van hun en het idee dat ze er die dag bij zijn
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:36:43 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_123449030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef laziness het volgende:

[..]

:')
Ons feest in de avond kost 29,50 p.p. en ik weet niet wat voor locaties jij bekeken hebt maar die 29,50pp is nog niet zo heel veel in deze regio.
En wij wilden niet standaard enkel een paar rondes gezapige hollandse bittergarnituur dus voor die 29,50pp krijgen wij ook andere hapjes en brood met smeersels op de tafels en een glaasje bubbels bij binnenkomst.
Buitenlands gedestilleerd zit er ook bij.

Dus nee het is geen duur feest :)
Dat is inderdaad niet duur zeg!
Wij betalen voor 5 keer luxe hapjes en friet op het einde (briljant!) 14,50 pp en dan is er dus nog niks gedronken. Maar dan krijg je wel croquetten! _O- :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:07 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_123449046
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ok :)

Ik heb een witgouden verlovingsring en vind die eigenlijk ook goed als trouwring maar m'n vriend wil dat ik een echte trouwring krijg dan die bij die van hem past. Heb er wel wat geld voor gereserveerd staan, van m'n opa en oma gehad na het overleiden van opa. Heb ik toch wat van hun en het idee dat ze er die dag bij zijn
Zoiets is idd een mooi doel om dat geld aan te besteden O+
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:39:45 #174
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123449145
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet duur zeg!
Wij betalen voor 5 keer luxe hapjes en friet op het einde (briljant!) 14,50 pp en dan is er dus nog niks gedronken. Maar dan krijg je wel croquetten! _O- :')
Ja die friet op het einde zie ik tegenwoordig vaak :D Wij hebben zoiets niet.
Ik denk dat an sich op nacalculatie goedkoper is maar het is famillie en die wilde geen gesteggel achteraf over de kosten. Daarom is er voor deze prijs ook best wat mogelijk ;) dus zeggen dat het duur is komt dan wat vreemd over :P

We hebben niet de buurtkroeg of het lokale partycentrum of zo afgehuurd maar echt een mooie locatie en normaal moet je met ons budget nog zaalkosten betalen en dat hoeven we ook niet.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123450318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef laziness het volgende:

[..]

:')
Ons feest in de avond kost 29,50 p.p. en ik weet niet wat voor locaties jij bekeken hebt maar die 29,50pp is nog niet zo heel veel in deze regio.
En wij wilden niet standaard enkel een paar rondes gezapige hollandse bittergarnituur dus voor die 29,50pp krijgen wij ook andere hapjes en brood met smeersels op de tafels en een glaasje bubbels bij binnenkomst.
Buitenlands gedestilleerd zit er ook bij.

Dus nee het is geen duur feest :)
Dit is inclusief alle sterke drank.. willen wij luxe hapjes komt er 2euro p.p. bij..
Maar ik kan de mensen die er komen.. iedereen eet de garnituur op en laat de luxe rolletjes liggen..

Wat een boer niet kent...
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:17:28 #176
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123450470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:12 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Dit is inclusief alle sterke drank.. willen wij luxe hapjes komt er 2euro p.p. bij..
Maar ik kan de mensen die er komen.. iedereen eet de garnituur op en laat de luxe rolletjes liggen..

Wat een boer niet kent...
Maar wat is jullie locatie? Want dat maakt ook al heel erg uit in de prijs heb ik gemerkt.
Een standaard zaal zonder aankleding was een stuk goedkoper p.p. dan een echt leuke ruimte met sfeer en aankleding waardoor je weinig tot niks uit hoeft te geven aan decoratie.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:20:11 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_123450541
Onze feestzaal is in Art Deco stijl en omdat we genoeg gasten hebben betalen we geen zaalhuur verder. Uiteraard is de prijs per biertje wel iets hoger dan in het buurthuis maar dat nemen we maar voor lief :P
disclaimer
pi_123450567
Het zaaltje is reeds verbouwd :) en in Veldhoven (zeelst). Wordt tevens door de eigenaar aangekleed met decoratie voor die prijs. Dit was tevens net zo duur als 10 andere die ik bekeek.. alleen werd de afstand te groot voor fiets/taxi's.

Ik heb het idee, dat eigenaren elkaar een beetje helpen en niet te hard concurreren per plek. De prijzen in Veldhoven zijn nagenoeg gelijk en in verschillende buurten in Eindhoven ook.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:25:41 #179
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123450697
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef BadderAapje het volgende:
Het zaaltje is reeds verbouwd :) en in Veldhoven (zeelst). Wordt tevens door de eigenaar aangekleed met decoratie voor die prijs. Dit was tevens net zo duur als 10 andere die ik bekeek.. alleen werd de afstand te groot voor fiets/taxi's.

Ik heb het idee, dat eigenaren elkaar een beetje helpen en niet te hard concurreren per plek. De prijzen in Veldhoven zijn nagenoeg gelijk en in verschillende buurten in Eindhoven ook.
Ja maar dan nog ligt er aan wat voor soort zaaltjes je uitkiest denk ik.

Wij hebben ons feest hier www.vlietzigt.nl
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:27:49 #180
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123450771
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Onze feestzaal is in Art Deco stijl en omdat we genoeg gasten hebben betalen we geen zaalhuur verder. Uiteraard is de prijs per biertje wel iets hoger dan in het buurthuis maar dat nemen we maar voor lief :P
Ja precies. Wij hebben goedkopere locaties bekeken maar die zalen zouden voldoen maar hadden niks bijzonders en we hadden er niet echt een *O* gevoel bij.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:28:20 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_123450786
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:25 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja maar dan nog ligt er aan wat voor soort zaaltjes je uitkiest denk ik.

Wij hebben ons feest hier www.vlietzigt.nl
Oh dat ziet er tof uit zeg O+

Wij hier:
http://www.stadspaviljoen.nl/
disclaimer
pi_123450870
Wij houden het hier: http://www.cafezaal-sintjoris.nl/Default.aspx?id=2
Maar zoals ik al zei :) elke locatie in Veldhoven was even duur..
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:31:12 #183
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123450879
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh dat ziet er tof uit zeg O+

Wij hier:
http://www.stadspaviljoen.nl/
Ff door google gegooid, dat gaf wat meer plaatjes. Dat ziet er leuk uit!
Kunnen jullie ook naar buiten nog met mooi weer?
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:31:57 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_123450902
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef laziness het volgende:

[..]

Ff door google gegooid, dat gaf wat meer plaatjes. Dat ziet er leuk uit!
Kunnen jullie ook naar buiten nog met mooi weer?
Jep, zal ook wel moeten want we hebben een BBQ als diner _O-
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:32:49 #185
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123450929
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jep, zal ook wel moeten want we hebben een BBQ als diner _O-
Oh ja :@
Lekker! Nu duimen voor mooi weer :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123450937
:P dat wouden wij ook een bbq.. we durven het alleen niet aan met het weer in Nederland
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:34:00 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_123450974
Daar hebben ze terrasoverkappingen voor uitgevonden... Komt dus goed :D
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:39:41 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_123451159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef BadderAapje het volgende:
Wij houden het hier: http://www.cafezaal-sintjoris.nl/Default.aspx?id=2
Maar zoals ik al zei :) elke locatie in Veldhoven was even duur..
Ziet er ook prima uit hoor!
Maar ik heb het idee dat je wel extreem op de centen bent, klopt dat?
(niet dat het erg is, maar ik zie je nergens zeggen dat je een bepaalde keus maakt omdat je/jullie dat leuk of tof vinden :D)
disclaimer
pi_123451277
Nouja we hebben een budget :) waar we ons +/- aanhouden..

Het trouwen in Veldhoven was alleen een voordeeltje :) hoor.. mijn vriendin heeft haar hele leven in Veldhoven gewoond. en wil graag in die plaats trouwen..dus doen we alles daar..

Trouwen, diner, feest..

Maar ik dacht dat de poster die ik quote wou besparen.. en daarom gaf ik dit aan.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:44:31 #190
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123451337
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef BadderAapje het volgende:
Nouja we hebben een budget :) waar we ons +/- aanhouden..

Het trouwen in Veldhoven was alleen een voordeeltje :) hoor.. mijn vriendin heeft haar hele leven in Veldhoven gewoond. en wil graag in die plaats trouwen..dus doen we alles daar..

Trouwen, diner, feest..

Maar ik dacht dat de poster die ik quote wou besparen.. en daarom gaf ik dit aan.
Nee ik wil niet besparen. Ik wil gewoon binnen een beperkt budget blijven. En dat zal prima lukken :Y

Borrelen voor de daggasten, diner en feest samen voor 2200 euro is onze ogen heel redelijk, krijgen er een hele hoop voor en daarmee kunnen we goed uit de voeten voor de rest van ons budget.
En van de locatie zijn we dan echt in deze *O* stemming.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123451380
Ik zit heel erg te twijfelen waar we willen eten..:P

Ik wil het niet te culinair houden want ik wil gewoon op z'n dag goed en veel eten.. maar het moet ook niet te standaard worden.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:47:47 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_123451431
ik zal 'm maar niet inkoppen met Wiro he? :')
Met hoeveel man wil je dineren en wat is het budget?
disclaimer
pi_123451536
ongeveer 18man.. ergens tussen de 1000 en ¤1500
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:53:04 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_123451620
Oh, dat is makkelijk haalbaar joh, en al helemaal als het niet culinair hoeft te zijn!
disclaimer
pi_123451712
Ik heb al bedacht dat we hier op de pannekoekenboederij gaan eten met onze daggasten :) leuk, lekker, eenvoudig en gezellig met een leuk prijsje
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:56:34 #196
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123451738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef BadderAapje het volgende:
ongeveer 18man.. ergens tussen de 1000 en ¤1500
Wij zijn dat voor 15 daggasten op de hele dag nog niet kwijt dus dat moet lukken lijkt me.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123451741
Ja maar de locatie :).. voor mij is het diner het belangrijkste :D ..
En zoals je leest houden we alles in Veldhoven dus heb ik geen zin om in het centrum van Eindhoven te eten..

En de recensies zijn niet altijd even positief van restaurants in Veldhoven :9
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:00:23 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_123451887
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef BadderAapje het volgende:
Ja maar de locatie :).. voor mij is het diner het belangrijkste :D ..
En zoals je leest houden we alles in Veldhoven dus heb ik geen zin om in het centrum van Eindhoven te eten..

En de recensies zijn niet altijd even positief van restaurants in Veldhoven :9
met Veldhoven kan ik je helaas ook niet helpen :N
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:16 #199
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123451999
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:55 schreef Cindy1988 het volgende:
Ik heb al bedacht dat we hier op de pannekoekenboederij gaan eten met onze daggasten :) leuk, lekker, eenvoudig en gezellig met een leuk prijsje
Als je echt een klein budget hebt is dat inderdaad een prima oplossing ^O^
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:38 #200
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123452017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef BadderAapje het volgende:
ongeveer 18man.. ergens tussen de 1000 en ¤1500
Is een buffet dan niet iets voor je? Heb je ook geen gezeik met 'dit lust ik niet' enz.
pi_123452022
Waar haalt je man zijn pak vandaan ?
Ik wou het op maat laten maken maar dit duurt gemiddeld 2 maanden
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:04:53 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_123452069
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef BadderAapje het volgende:
Waar haalt je man zijn pak vandaan ?
Ik wou het op maat laten maken maar dit duurt gemiddeld 2 maanden
uit een pakkenwinkel.
Ik heb geen idee trouwens, hij heeft nog niks geregeld volgens mij :')
disclaimer
pi_123452135
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Is een buffet dan niet iets voor je? Heb je ook geen gezeik met 'dit lust ik niet' enz.
Wij zaten hier ook aan te denken.. maar wel willen het diner met een beperkt groepje houden en knus..
Dus een buffet werd eigenlijk meteen uitgesloten.
pi_123452170
Suitsupply heeft mooie pakken :), als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.

Op maat begint daar vanaf 500..
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:08:29 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_123452198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

Wij zaten hier ook aan te denken.. maar wel willen het diner met een beperkt groepje houden en knus..
Dus een buffet werd eigenlijk meteen uitgesloten.
huh? Je hoeft toch niet naar een buffetrestaurant? Je kan een buffet bestellen en dan bij je feestzaal nuttigen!
disclaimer
pi_123452240
dan sta je nog op.. en moet je zelf bedienen.
Een luxe variant van de WOK, dat wil ik gewoon niet :).
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:09:28 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_123452247
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef BadderAapje het volgende:
Suitsupply heeft mooie pakken :), als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.

Op maat begint daar vanaf 500..
binnen 2 uur zelfs ( hij haalt daar al zijn pakken, dus ik vermoed dat ie voor iets chiquers gaat nu)
disclaimer
pi_123452319
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef laziness het volgende:

[..]

Als je echt een klein budget hebt is dat inderdaad een prima oplossing ^O^
Komt meer omdat ik pannekoeken verslaafd ben, vegetariër ben en m'n vriend een moeilijke eter is :p op deze manier is iedereen blij
pi_123452348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef BadderAapje het volgende:
Suitsupply heeft mooie pakken :), als die een gemiddelde bouw heeft kunnen ze het gewoon bijwerken en is het binnen 3 dagen klaar.

Op maat begint daar vanaf 500..
Hoor ik goede dingen over :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:12:51 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_123452391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef BadderAapje het volgende:
dan sta je nog op.. en moet je zelf bedienen.
Een luxe variant van de WOK, dat wil ik gewoon niet :).
Las Salinas, tapas restaurant, heb ik heel lekker gegeten een keer :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_123452434
Dit topic nog niet eens ontdekt :D

Wij gaan 5 juli trouwen :) *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:14:36 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_123452446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Trebo het volgende:
Dit topic nog niet eens ontdekt :D

Wij gaan 5 juli trouwen :) *O*
Tof, gefeliciteerd!
Wordt onderhand weer tijd voor een OP-update :D
disclaimer
pi_123452459
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Las Salinas, tapas restaurant, heb ik heel lekker gegeten een keer :).
:r ..

ik hou van biefstuk :D
pi_123452545
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tof, gefeliciteerd!
Wordt onderhand weer tijd voor een OP-update :D
Dankje wel!
Spannend allemaal hoor.. en wat een geregel :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:18:12 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_123452589
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef BadderAapje het volgende:

[..]

:r ..

ik hou van biefstuk :D
Jij hebt zo te horen nog nooit tapas gegeten :P
Maar goed, het is nu wat duidelijker wat je wil, een dikke steak met veel vulling er omheen. Hebben ze geen leuk steakhouse in Veldhoven?
disclaimer
pi_123452614
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:14 schreef Trebo het volgende:
Dit topic nog niet eens ontdekt :D

Wij gaan 5 juli trouwen :) *O*
Welkom!! Ik heb het ook vandaag pas ontdekt :p
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:19:01 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_123452622
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef Trebo het volgende:

[..]

Dankje wel!
Spannend allemaal hoor.. en wat een geregel :P
Ja, ik vind dat nog steeds erg meevallen met dat geregel, ik hoor het van iedereen maar heb er nog steeds geen last van :')
En het is al over drie maanden _O-
disclaimer
pi_123452693
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Welkom!! Ik heb het ook vandaag pas ontdekt :p
Wanneer gaan jullie trouwen?

quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik vind dat nog steeds erg meevallen met dat geregel, ik hoor het van iedereen maar heb er nog steeds geen last van :')
En het is al over drie maanden _O-
Nouja wij hebben alles wat geregeld moest worden er binnen een paar weken door heen gejast. Nu de puntjes op de i en das het moeilijkst. Maar komt wel goed hoor, het kutte in Nederland is het weer natuurlijk. Daar kun je nooit op vertrouwen.
pi_123452762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef Trebo het volgende:

[..]

Wanneer gaan jullie trouwen?

[..]
Dat is helaas nog ver weg, hoop 1/4/2014 maar nog afhankelijk van van alles en nog wat maar ben lekker aan het inlezen en ideeën aan het opdoen :)
pi_123452771
quote:
99s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jij hebt zo te horen nog nooit tapas gegeten :P
Maar goed, het is nu wat duidelijker wat je wil, een dikke steak met veel vulling er omheen. Hebben ze geen leuk steakhouse in Veldhoven?
Ik heb toevallig bij las salinas gegeten :P .. daarom het icoontje
pi_123452786
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Dat is helaas nog ver weg, hoop 1/4/2014 maar nog afhankelijk van van alles en nog wat maar ben lekker aan het inlezen en ideeën aan het opdoen :)
Ah oke :) kun je ook nog mooi even sparen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:24:22 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_123452825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ah oke :) kun je ook nog mooi even sparen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja :')
Wij hoeven ook alleen nog maar puntjes trouwens :Y
disclaimer
pi_123452865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Trebo het volgende:

[..]

Ah oke :) kun je ook nog mooi even sparen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha i know ook daarom inderdaad nog ver weg. Willen eigenlijk voor die tijd nog een ander huis ook. Volgens vriendlief allemaal haalbaar maar volgens mij niet... niet als ik zie wat we nu op de rekening hebben
pi_123452908
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Haha i know ook daarom inderdaad nog ver weg. Willen eigenlijk voor die tijd nog een ander huis ook. Volgens vriendlief allemaal haalbaar maar volgens mij niet... niet als ik zie wat we nu op de rekening hebben
Wtf, zo typisch dit _O-

"Maar lieverd, waar gaan we dit allemaal in godsnaam van doen?"

"Ach, komt wel goed schatje, we krijgen ook nog vakantiegeld enzo.."

:')
pi_123453080
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef Trebo het volgende:

[..]

Wtf, zo typisch dit _O-

"Maar lieverd, waar gaan we dit allemaal in godsnaam van doen?"

"Ach, komt wel goed schatje, we krijgen ook nog vakantiegeld enzo.."

:')
Whaha echt hč :p zo typisch!

Hij zegt ook, je bent nu afgestudeerd dan heb je straks een betere baan en kunnen we goed sparen. Terwijl hij zodra ik een nieuwe baan heb (die ik eerst nog moet vinden) een hypotheek gaat aanvragen. Nou die is dan gebasseerd op 2 inkomens dus blijft er weinig over om te sparen :s
pi_123453116
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Whaha echt hč :p zo typisch!

Hij zegt ook, je bent nu afgestudeerd dan heb je straks een betere baan en kunnen we goed sparen. Terwijl hij zodra ik een nieuwe baan heb (die ik eerst nog moet vinden) een hypotheek gaat aanvragen. Nou die is dan gebasseerd op 2 inkomens dus blijft er weinig over om te sparen :s
Ja ik wil ook heel graag een huis kopen, gelukkig begrijp ik nog nét dat dat even niet kan. Maar ja, vaak als mannen iets in hun hoofd hebben.. ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:31:49 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_123453124
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Whaha echt hč :p zo typisch!

Hij zegt ook, je bent nu afgestudeerd dan heb je straks een betere baan en kunnen we goed sparen. Terwijl hij zodra ik een nieuwe baan heb (die ik eerst nog moet vinden) een hypotheek gaat aanvragen. Nou die is dan gebasseerd op 2 inkomens dus blijft er weinig over om te sparen :s
als je niet aan je absolute max gaat zitten kun je prima sparen hoor ;)
disclaimer
pi_123453204
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je niet aan je absolute max gaat zitten kun je prima sparen hoor ;)
Ja ok dat wel maar beginnen wel weer bij 0 omdat het beetje spaargeld dat we hebben dan in het nieuwe huis gaat zitten. En 1/4/2014 is over ietsjes meer dan een jaar
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:35:10 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_123453244
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja ok dat wel maar beginnen wel weer bij 0 omdat het beetje spaargeld dat we hebben dan in het nieuwe huis gaat zitten. En 1/4/2014 is over ietsjes meer dan een jaar
als je allebei 100 euro spaart per maand kun je nog steeds een leuk intiem feestje geven toch? En anders nog een jaartje doorsparen ?
disclaimer
pi_123453264
Wauw wat een mooie zalen stormqueen en laziness O+

Wij hebben zo goed als alles geregeld, inderdaad alleen nog de puntjes op de i!

Oh en als het lijstje aangepast gaat worden wil ik er wel graag in:

13-05-2013

Volgende week eindelijk mn jurk weer aan, Ik ben zo benieuwd! Ik heb m voor het laatst in september aangehad.. En over 10 weken ben ik een getrouwde vrouw....
S. 2014
J. 2016
pi_123453295
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

als je allebei 100 euro spaart per maand kun je nog steeds een leuk intiem feestje geven toch? En anders nog een jaartje doorsparen ?
Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjes :( het is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...
pi_123453313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Volgende week eindelijk mn jurk weer aan, Ik ben zo benieuwd!
Mijn vriendin doet haar jurk om de maand een keer aan. Dit omdat haar gewicht nog wel eens een beetje wil schommelen :P
pi_123453316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw wat een mooie zalen stormqueen en laziness O+

Wij hebben zo goed als alles geregeld, inderdaad alleen nog de puntjes op de i!

Oh en als het lijstje aangepast gaat worden wil ik er wel graag in:

13-05-2013

Volgende week eindelijk mn jurk weer aan, Ik ben zo benieuwd! Ik heb m voor het laatst in september aangehad.. En over 10 weken ben ik een getrouwde vrouw....
Spannend zeg!!
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:10 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_123453408
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjes :( het is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...
die moet je allemaal uitnodigen?
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:40:58 #235
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123453443
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja ik ben bang dat het doorsparen word. Mijn familie doet niet aan kleine feestjes :( het is niet super luxe ofzo maar de familie van mijn kant telt al z'n 100 man...
Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.
Mijn schoonmoeder heeft 6 broers en zussen en mijn schoonvader 7.
Wij nodigen dus alleen hun kinderen uit als we er iets mee hebben. Dat is maar bij twee van alle 13 het geval dus dat scheelt al een hele hoop mensen.

Ik ga niet een mega feest financieren vanwege lange tenen als ik pietje, henk en klaasje niet uitnodig. Op andere momenten hebben ze ook geen interesse dus nu bepaal ik of het toegevoegde waarde heeft als ik ze uitnodig.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123453484
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die moet je allemaal uitnodigen?
Bij de ceremonie is iedereen altijd welkom maar eigen vervoer enz, eten altijd met groepje naar keuze de rest eet thuis en feest ja altijd de hele mikmak
pi_123453498
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Trebo het volgende:

[..]

Mijn vriendin doet haar jurk om de maand een keer aan. Dit omdat haar gewicht nog wel eens een beetje wil schommelen :P
Als het goed is, is de jurk daarop berekent, 3-5 kilo aan schommelen...

Ik heb mijn jurk nog niet eens in huis, Die komt pas in de week voor de bruiloft naar huis en gaat dan bij mijn ouders op mijn oude slaapkamer hangen :)
S. 2014
J. 2016
pi_123453552
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.
Mijn schoonmoeder heeft 6 broers en zussen en mijn schoonvader 7.
Wij nodigen dus alleen hun kinderen uit als we er iets mee hebben. Dat is maar bij twee van alle 13 het geval dus dat scheelt al een hele hoop mensen.

Ik ga niet een mega feest financieren vanwege lange tenen als ik pietje, henk en klaasje niet uitnodig. Op andere momenten hebben ze ook geen interesse dus nu bepaal ik of het toegevoegde waarde heeft als ik ze uitnodig.
Ja dan begrijp ik het maar helaas is de familie close en dus geen optie
pi_123453569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als het goed is, is de jurk daarop berekent, 3-5 kilo aan schommelen...

Ik heb mijn jurk nog niet eens in huis, Die komt pas in de week voor de bruiloft naar huis en gaat dan bij mijn ouders op mijn oude slaapkamer hangen :)
En zo hoort het ook ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:44:23 #240
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123453598
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja dan begrijp ik het maar helaas is de familie close en dus geen optie
Ik kan me niet voorstellen dat je met alle 100 man close bent maar goed :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123453613
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het zelf vorm geeft.
Mijn schoonmoeder heeft 6 broers en zussen en mijn schoonvader 7.
Wij nodigen dus alleen hun kinderen uit als we er iets mee hebben. Dat is maar bij twee van alle 13 het geval dus dat scheelt al een hele hoop mensen.

Ik ga niet een mega feest financieren vanwege lange tenen als ik pietje, henk en klaasje niet uitnodig. Op andere momenten hebben ze ook geen interesse dus nu bepaal ik of het toegevoegde waarde heeft als ik ze uitnodig.
Precies!! Wij nodigen helemaal geen neefjes/nichtjes/ooms/tantes uit, Oke die willen toch niet komen omdat ik ruzie heb met de ouders van mn vader maar anders waren ze ook niet welkom geweest.

Ons feest, Wij bepalen.
Ik vind het al bloedirritant als mensen verwachten dat ze de hele dag welkom zijn...
S. 2014
J. 2016
pi_123453647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je met alle 100 man close bent maar goed :D
Haha met de 1 meer dan met de ander maar ze zijn er wel allemaal met verjaardagen en laatst ook met de (verwachte) surpriseparty toe ik vorige maand geslaagd was
pi_123453656
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Die komt pas in de week voor de bruiloft naar huis en gaat dan bij mijn ouders op mijn oude slaapkamer hangen :)
Daar hangt die van haar ook hoor :D
Mijn pak hangt bij mijn ouders :)
pi_123453717
Hebben jullie eigenlijk ook bruidskindjes?
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:47:17 #245
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123453719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ons feest, Wij bepalen.
Ik vind het al bloedirritant als mensen verwachten dat ze de hele dag welkom zijn...
Hier gaan er ook nog wel een paar dat verwachten en dat zijn ze niet maar hé omdat zij niet mee eten is het feest veel toffer want meer budget daarheen dus :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123453834
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef laziness het volgende:

[..]

Hier gaan er ook nog wel een paar dat verwachten en dat zijn ze niet maar hé omdat zij niet mee eten is het feest veel toffer want meer budget daarheen dus :P
:D
S. 2014
J. 2016
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:00:34 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_123454282
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook bruidskindjes?
hell to the no :')
disclaimer
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:02:50 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123454368
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook bruidskindjes?
Ons zoontje van twee is uiteraard aanwezig maar hoe we dat precies vorm geven weten we nog niet.
Idem voor de kinderen van mijn schoonzus.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:05:25 #249
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123454470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook bruidskindjes?
Wij hadden er 4 :)
pi_123454528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef laziness het volgende:

[..]

Ons zoontje van twee is uiteraard aanwezig maar hoe we dat precies vorm geven weten we nog niet.
Idem voor de kinderen van mijn schoonzus.
Awwww <3

Van mij hoeft het niet perse maar zou het wel leuk vinden. Ik zeg waarschijnlijk tegen de familie dat hun kinderen bruidskinderen mogen zijn maar ze zelf de kleertjes dan moeten regelen en dan zie ik het wel :p
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:12:00 #251
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123454721
Maar het wordt wel dit:



En niet zo statig iets als dit:

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123454782
Super cute :D
pi_123454958
Wij hadden alle ooms en tantes uitgenodigd en ook de meeste neven en nichten. Die kwamen bijna allemaal niet want veel te ver en we gaan er echt geen vrij voor nemen. :{w

Wij hebben het meeste geregel aan schoonvader overgelaten. :@
Die vond dat leuk.

Jammer dat zo ongeveer bijna alles fout ging op de ochtend van de bruiloft. Kapster wist niet meer hoe mijn kapsel moest, fotograaf had zich vergist in de datum en een van mijn bruidmeisjes donderde zo de trap af.

Gelukkig kwam het uiteindelijk nog goed. _O-
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:18:34 #254
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123454963
Ik vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk :D :D

Wij hadden zoals de onderste foto voor de dames (vind die jurkjes echt wel leuk!) (foto staat op pag. 4 geloof ik)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:19:51 #255
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123455012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hadden alle ooms en tantes uitgenodigd en ook de meeste neven en nichten. Die kwamen bijna allemaal niet want veel te ver en we gaan er echt geen vrij voor nemen. :{w

Wij hebben het meeste geregel aan schoonvader overgelaten. :@
Die vond dat leuk.

Jammer dat zo ongeveer bijna alles fout ging op de ochtend van de bruiloft. Kapster wist niet meer hoe mijn kapsel moest, fotograaf had zich vergist in de datum en een van mijn bruidmeisjes donderde zo de trap af.

Gelukkig kwam het uiteindelijk nog goed. _O-
:o
Gelukkig maar dat het goed kwam.
Vooral die kapster en fotograaf vind ik niet zo professioneel :@
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:20:28 #256
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123455034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind ze alle 3 wel leuk eigenlijk :D :D

Wij hadden zoals de onderste foto voor de dames (vind die jurkjes echt wel leuk!) (foto staat op pag. 4 geloof ik)
Ieder zijn ding uiteraard.
Wij vinden het te volwassen en willen dat ze zich lekker vrij kunnen bewegen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123455167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:19 schreef laziness het volgende:

[..]

:o
Gelukkig maar dat het goed kwam.
Vooral die kapster en fotograaf vind ik niet zo professioneel :@
De fotograaf heeft het uiteindelijk heel prima opgelost en ze vond het erger dan wij. Het was in ieder geval niet uit laksheid. Ze vond ook dat we alle recht hadden om boos te zijn, maar daar los ik niet zoveel mee op.

Uiteindelijk is _multiply86_ voor de ochtend foto's komen maken, heeft ze echt super gedaan. ^O^
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:34:44 #258
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123455647
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

De fotograaf heeft het uiteindelijk heel prima opgelost en ze vond het erger dan wij. Het was in ieder geval niet uit laksheid. Ze vond ook dat we alle recht hadden om boos te zijn, maar daar los ik niet zoveel mee op.

Uiteindelijk is _multiply86_ voor de ochtend foto's komen maken, heeft ze echt super gedaan. ^O^
Zij maakt mooie foto's dus fijn dat ze in kon springen ^O^
Maar hoe kan je kapster je kapsel nou niet meer weten? :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123455858
Oh DanceMacabre dat is echt nachtmerrie materiaal, nu droom ik toch al regelmatig dat alles misgaat maar goed... :')

Wij hebben 1 bruidsmeisje van 3 jaar, krijgt n wit jurkje aan zoals op de 1e foto, stilzitten is ze toch geen ster in en dar hoeft op die leeftijd ook nog niet ( ik kan t zelf niet eens)
Zij is de dochter van mijn beste vriendin, die op mijn bruiloft ruim 20 weken zwanger is van een tweeling...
S. 2014
J. 2016
pi_123456206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:34 schreef laziness het volgende:

[..]

Zij maakt mooie foto's dus fijn dat ze in kon springen ^O^
Maar hoe kan je kapster je kapsel nou niet meer weten? :D
Nou, met het proefkapsel had ze zo'n donut gebruikt, maar mijn haar was ineens een stuk langer. Groeit heel snel bij mij.

Ik heb multi toen gebeld en die heeft meteen haar spullen bij elkaar geraapt en is gekomen. De fotograaf heeft haar toen afgelost op locatie. Ze heeft echt de dag gered.

Gelukkig ging daarna alles van een leien dakje. Kinderen waren lief, ook de hele kleintjes hebben het de hele dag volgehouden. Die liepen trots de hele dag met mijn sleep te sjouwen. O+
pi_123463196
Mijn kapster had op mijn trouwdag per ongeluk een dubbele afspraak staan en naast mij dus nog een andere bruid waarvan ze het kapsel moest doen op dezelfde dag. Dat was ook wel schrikken toen ik daar een paar dagen van tevoren achterkwam :o Gelukkig heeft ze dat op kunnen lossen door mijn haar een dag eerder alvast te stijlen om tijd te besparen de volgende dag en op de dag zelf een uur eerder te komen en het zat uiteindelijk allemaal gewoon prima want ze heeft het niet afgeraffeld of zo.

Ben dat andere bruidje een paar maanden later nog tegengekomen bij de kapster toen we toevallig allebei voor dezelfde dag een afspraak hadden gemaakt en ze hebben onze namen nog lang door elkaar gehaald _O-
pi_123464458
Ik hoorde ook een verhaal waar de kapper helemaal niet was gekomen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:55:30 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_123465116
Ik ga nog eens oefenen op mijn haar. Beetje loos om een kapper te laten komen hier :')
disclaimer
pi_123468890
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoorde ook een verhaal waar de kapper helemaal niet was gekomen.
:X Ik mag er niet aan denken _O- Instant paniek :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123468945
Overigens had ik 2 weken voor m'n bruiloft een afspraak met de kapster zodat zij het nog wat in model kon knippen en kleuren; dus qua lengte ging dat verder ook goed (mijn haar groeit ook hard ;) )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_123470108
Gelukkig doet mijn zus mijn haar.. Ik verwacht niet dat zij het vergeet :P
S. 2014
J. 2016
pi_123490244
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gelukkig doet mijn zus mijn haar.. Ik verwacht niet dat zij het vergeet :P
Zou dan helemaal erg zijn :p
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:12:53 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123490333
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nog eens oefenen op mijn haar. Beetje loos om een kapper te laten komen hier :')
Joh, zo'n kapper heeft daar wel verstand van hoor. En ook met jouw haar is vast iets leuks te doen.
Vast zetten met een leuke speld ofzo.
Of invlechten.


Komt goed !
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:15:49 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_123490407
Ik ben toch geen neger gekkie.
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:25:44 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123490605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toch geen neger gekkie.
Zonnebanken voor het trouwen schijnt anders kei hip te zijn.
is het al gelukt met je schoens??
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:28:15 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_123490648
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zonnebanken voor het trouwen schijnt anders kei hip te zijn.
is het al gelukt met je schoens??
Ik heb wat op het oog ja, maar ik heb uiteraard met mijn 40-urige werkweek nog geen tijd gehad om de stad in te duiken :P
Ik denk dat ik morgen ff op zoek ga :Y
disclaimer
pi_123490681
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:12 schreef amaranta het volgende:

[..]

Joh, zo'n kapper heeft daar wel verstand van hoor. En ook met jouw haar is vast iets leuks te doen.
Vast zetten met een leuke speld ofzo.
Of invlechten.
[ afbeelding ]

Komt goed !
ERMAHGERD DOEN SKJOE :D
O-)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:32:05 #273
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123490747
:D Wij hebben de lokatie voor het feest ook vast gelegd. :) We waren op zoek naar een landelijke lokatie en konden eigenlijk niets vinden wat aan onze wensen voldeed tot mijn vader zei: we hebben toch een grote paardenstal waarom niet daar, nooit aan gedacht en het is perfect :D
Kennis van mij is slager en die regelt een bbq, kennis van mijn vriendin is kelner en die regelt de drank.. Top deal lijkt me zo :D
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:34:40 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_123490800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:32 schreef ClintOosthout het volgende:
:D Wij hebben de lokatie voor het feest ook vast gelegd. :) We waren op zoek naar een landelijke lokatie en konden eigenlijk niets vinden wat aan onze wensen voldeed tot mijn vader zei: we hebben toch een grote paardenstal waarom niet daar, nooit aan gedacht en het is perfect :D
Kennis van mij is slager en die regelt een bbq, kennis van mijn vriendin is kelner en die regelt de drank.. Top deal lijkt me zo :D
Kijk, zulke deals moet je hebben _O_ Dat scheelt echt enorm!
Tapje huren en wat vage neven vragen om te bedienen en klaar is kees :D
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:36:47 #275
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123490846
Mijn neven wil ik er liever niet bijhebben :P
Die kelner heeft alles voor elkaar tafels, stoelen, tap, enz...
Alleen een goede betaalbare fotograaf wil nog niet echt lukken..
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:37:35 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_123490867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:36 schreef ClintOosthout het volgende:
Mijn neven wil ik er liever niet bijhebben :P
Die kelner heeft alles voor elkaar tafels, stoelen, tap, enz...
Alleen een goede betaalbare fotograaf wil nog niet echt lukken..
Wat vind je betaalbaar? :)
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:40:06 #277
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123490919
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat vind je betaalbaar? :)
Moeilijk te zeggen, een 'vriendin' van ons is fotograaf en wilde voor een vriendendienst wel 2 uurtjes foto's maken voor ¤ 500,- Persoonlijk vind ik dat best prijzig voor twee uurtjes.

Maar we willen ook niet het risico lopen dat we waardeloze foto's krijgen.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:44:08 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_123491008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen, een 'vriendin' van ons is fotograaf en wilde voor een vriendendienst wel 2 uurtjes foto's maken voor ¤ 500,- Persoonlijk vind ik dat best prijzig voor twee uurtjes.

Maar we willen ook niet het risico lopen dat we waardeloze foto's krijgen.
Het zijn niet die twee uurtjes he ;). Ze is ook nog twee weken aan het nabewerken. Daar zitten de kosten in.
Wij wilden onze buurvrouwen vragen, die zijn beide fotograaf maar de een is kinderfotograaf en de ander arty farty fotograaf en ze vinden bruiloften niet echt leuk om te doen.
Ze hebben dus nee gezegd, maar ook gezegd dat je er beetr niet op kan beknibbelen. Daar zit wel wat in, zo'n dag vliegt gewoon voorbij en dan heb je alleen de foto's eigenlijk nog.
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:50:18 #279
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123491117
Daarom willen we eigenlijk hier ook niet op bezuinigen, maar ons budget voor het feest is zo'n ¤ 1500,- Daar zit dus de aankleding in, drank, eten, muziek en fotograaf. We hebben een middag/avond bruiloft met zo'n 50 á 60 man ¤ 500,- voor een fotograaf tikt dan wel enorm aan.

Valt nog niet mee zo'n bruiloft plannen :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:51:30 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_123491138
1500 is inderdaad wel bijzonder krap ja. Dan snap ik dat het nogal een hap neemt. En is er geen mogelijkheid om dat iets te rekken?
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:57:44 #281
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123491284
Die mogelijkheid is er wel, maar we willen het zo goedkoop mogelijk houden. We hebben dan meer geld voor de reis en de ringen.
we maken er een beetje een sport van om onze droom dag zo goedkoop mogelijk precies naar onze wens te maken :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:58:52 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_123491315
oh, okee.
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:00:25 #283
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123491348
Trouw auto is ook geregeld :D



Alleen weet mijn vriendin dit nog niet, haar droom is om met een trekker naar het stadhuis te gaan :D :+
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:08:24 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_123491542
Je vriendin leest niet op Fok neem ik aan? :D
Maar hoe komt die droom zo? Heeft ze een boerenachtergrond?
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:13:21 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123491663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:00 schreef ClintOosthout het volgende:
Trouw auto is ook geregeld :D

[ afbeelding ]

Alleen weet mijn vriendin dit nog niet, haar droom is om met een trekker naar het stadhuis te gaan :D :+
Als het haar droom is is het natuurlijk kei leuk.
Als het niet je droom is dan kan ik me voorstellen dat het huwelijk stante pede wordt afgeblazen.
:D
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:26:03 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_123491953
Jullie moeten allemaal even duimen dat mijn jurk in het preferred vervoersmiddel past trouwens O-)

disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:32:36 #287
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123492094
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Je vriendin leest niet op Fok neem ik aan? :D
Maar hoe komt die droom zo? Heeft ze een boerenachtergrond?
Ze leest af en toe mee op fok, maar deze pagina laat ik ff aan haar voorbij gaan :P

We hebben allebei nogal een moeilijke periode achter de rug, vooral mijn vriendin. Ze heeft nooit echt kind kunnen zijn. En één bepaald beeld uit haar jeugd waar ze hele goede herinneringen aan heeft is een enorme trekker :+
Vandaar dat ik haar dat moment met alle liefde gun.
Ze heeft ook maar twee echte wensen voor een bruiloft, een mooie trouwjurk en een echte bruidstaart *;
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:33:52 #288
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123492130
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie moeten allemaal even duimen dat mijn jurk in het preferred vervoersmiddel past trouwens O-)

[ afbeelding ]
Zoiets willen wij eigenlijk als vakantie auto _O_
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:35:02 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_123492160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:33 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

Zoiets willen wij eigenlijk als vakantie auto _O_
Ja, geen wonder dat je dan geen geld meer overhoudt voor je bruiloft :D :D
Zijn er bedrijven die Aston Martins voor langere periodes verhuren eigenlijk?

- edit, gevonden, tussen de 400-800 euro per dag :') -
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:37:03 #290
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123492213
In Schotland kun je een Aston Martin huren voor een toer vakantie, maar ofdat de huwelijksreis wordt weten we nog niet.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:43:15 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_123492360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef ClintOosthout het volgende:
In Schotland kun je een Aston Martin huren voor een toer vakantie, maar ofdat de huwelijksreis wordt weten we nog niet.
Die zitten ook op 3325 pond voor een week :o Jezus :D (alhoewel dat best te herleiden valt aan de aanschafwaarde van zo'n blik :') )
Zo'n Lambo huren lijkt me wel wat, maar dan wel een gele natuurlijk :9
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:45:45 #292
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123492415
Tsja twee weekjes resort in Egypte kost haast net zoveel, en dit is wel iets totaal anders :P
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:48:20 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_123492480
Wij gaan hier heen trouwens:

http://www.elizawashere.n(...)onodentri_villas.htm

Omdat griekenland O+

En zijn voor 12 dagen luxe villa 85m2 met prive zwembad en rental car in totaal 2400 euro kwijt geloof ik.
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:50:00 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123492522
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die zitten ook op 3325 pond voor een week :o Jezus :D (alhoewel dat best te herleiden valt aan de aanschafwaarde van zo'n blik :') )
Zo'n Lambo huren lijkt me wel wat, maar dan wel een gele natuurlijk :9
Rob heeft een tijdje zijn lotus verhuurd voor bruiloften. En dan kwam er zo'n kerel met kwijl rondom zn mond. En da vrouwke dan. Ja hij wil het graag. Maar weet niet of dat gaat passen :')
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:50:56 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_123492548
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Rob heeft een tijdje zijn lotus verhuurd voor bruiloften. En dan kwam er zo'n kerel met kwijl rondom zn mond. En da vrouwke dan. Ja hij wil het graag. Maar weet niet of dat gaat passen :')
Zolang je geen drie hoepels hebt past uiteindelijk alles. Beetje aanstampen wel. :')
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:51:44 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_123492571
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zolang je geen drie hoepels hebt past uiteindelijk alles. Beetje aanstampen wel. :')
Broekpak ftw!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:54:26 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_123492645
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 10:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Broekpak ftw!!
lekker gek O+
disclaimer
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:34:58 #298
172433 ClintOosthout
maak mijn dag
pi_123493923
Griekenland is wel lekker warm, dat heeft Schotland dan weer niet :P
Ach maar we zijn er toch nog niet uit, hebben gelukkig ook nog een paar maandjes :)
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:05:51 #299
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_123494861
Ohja een auto....

Mijn schoonvader heeft echt een hele mooie auto... Maar is 3-deurs..... Ik ga never nooit in een jurk achterin komen! Ik kom nu al amper achterin een 3-deurs auto, laat staan met hoepel!

Alternatief was de BMW van mijn oom. Maar die heeft zijn auto verkocht en heeft nu een hele grote lelijke station.

Gelukkig hebben we nog een dik jaar. En mijn oom kennende heeft hij dan allang weer een nieuwe auto.


Qua fotograaf gaat het hier tussen de 600-800 euro worden.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_123494891
Wij hebben 475 betaald voor onze fotograaf, inclusief benzinekosten. Het was grauw weer dus ze is ook heel lang bezig geweest met nabewerken.

Als trouwauto hadden we mijn vaders auto, die heeft een mercedes. Voor de 'huwelijksreis' zijn we in Nederland gebleven, naar een luxe bed&breakfast. O+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:15:11 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_123495090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef manda-rijn het volgende:
Ohja een auto....

Mijn schoonvader heeft echt een hele mooie auto... Maar is 3-deurs..... Ik ga never nooit in een jurk achterin komen! Ik kom nu al amper achterin een 3-deurs auto, laat staan met hoepel!

Alternatief was de BMW van mijn oom. Maar die heeft zijn auto verkocht en heeft nu een hele grote lelijke station.

Gelukkig hebben we nog een dik jaar. En mijn oom kennende heeft hij dan allang weer een nieuwe auto.


Qua fotograaf gaat het hier tussen de 600-800 euro worden.
kun je niet voorin?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')