Maarja, ik ben een kerel.
 Maarja, ik ben een kerel. 

Je hoeft ze ook niet te vertellen dat het om een trouwerij gaat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef JK het volgende:
Niet normaal wat ze voor een boeket vragen. Een paar bloempies... maarja, bij trouwen en rouwen vliegen de prijzen omhoog.
Ik wist ook heel lang niet of ik het wel wilde, uiteindelijk wel gedaan en het staat leuk op de foto's.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen ook in mei maar ik weet nog niet eens of ik überhaupt wel een boeket wil

Ben jij dat, in je trouwjurk?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te vertellen dat het om een trouwerij gaat.
[..]
Ik wist ook heel lang niet of ik het wel wilde, uiteindelijk wel gedaan en het staat leuk op de foto's.
[ afbeelding ]

Hier gasten ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef JK het volgende:
Ziet er mooi uit, ook niet zo groot. Prima toch?.
Heb ook idd nog een corsage, maar alleen ik... de gasten niet.
Ben benieuwd hoeveel het huwelijk uiteindelijk gaat kosten, geloof dat het richting 15k gaat (incl. huwelijksreis).

Mooi!quote:
 Hij ziet er bijzonder uit
 Hij ziet er bijzonder uit 

Thanks!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:45 schreef Sylvana het volgende:
Mooi boeket ViviRAWRS, helemaal mijn kleuren ook!

Ook bedankt, denk ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:53 schreef ejiraM het volgende:
Mooi!Hij ziet er bijzonder uit
En dan bijzonder op de positieve manier
 Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!
 Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij hebben zijdebloem corsages voor de gasten en ik heb zelf n boeketje, maar dat regelt mn as.
[..]
En veel dingen zelf doen drukt de kosten ook natuurlijk..
 Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
 Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage. 

quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ook bedankt, denk ik.Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!
[..]
Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn.Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
[ afbeelding ]

Heel mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ook bedankt, denk ik.Het paste wel helemaal bij mij, iedereen had raar staan kijken als ik in het wit was verschenen!
[..]
Dit, en al helemaal als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn.Ik heb zelf de corsages gemaakt voor mijn man, onze ouders, zussen en getuigen (9 stuks in totaal) en voor mezelf een polscorsage.
[ afbeelding ]

Kijk dat soort dingen helpen zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:48 schreef laziness het volgende:
Wij hebben inmiddels de datum in augustus bij de gemeente wassenaar vast gezet en een super locatie voor het diner en feest geregeld. Eigenaren zijn familie van mijn aanstaande dus door wat korting is het te doen binnen ons kleine budget.
 zo heb ik iemand binnen de familie voor de taart en iemand voor de bloemen
 zo heb ik iemand binnen de familie voor de taart en iemand voor de bloemen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |