Dankjewelquote:Op donderdag 14 februari 2013 17:16 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Tof dat je het zelf vroeg.
Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]![]()
Zo heeft iedereen andere prioriteiten. Wij hebben heel bewust niet zo veel uitgegeven aan het trouwen zelf, om daardoor een mooie reis te kunnen maken waar we anders nog lang voor hadden moeten sparen. Bij ons was het 540 samen.
Je kunt het ook zien als het geld wat je normaal uitgeeft voor een bruiloft, spenderen aan die reis. Hoeft niet van het geld van de gasten te zijn zeg maar...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat klinkt haast alsof de bruiloft dient als collecte-ronde voor een dure reis.
Weinig spenden en hopen dat de gasten een hoop geven.
Dankjewelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
^^
Dat was mijn verloofde onder mijn account
Sylvana, gefeliciteerd!
Ik werd vorig jaar op de 18e van februari gevraagd ook omdat hij Valentijnsdag te cheesy vond
Wat een bijzondere gedachte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat de reis op kosten van de gasten is gedaan? Alleen dat ze anders langer hadden moeten sparen (omdat het geld voor de reis anders in de bruiloft was gaan zitten). Beetje rare gedachte inderdaad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word hier para van, volgende keer maar weer gewoon uitloggen
bleiblei. Maar die smijt graag met geld. Ik ben meer de zuinige kant van de relatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]Ja dit was dus voor je verloofde, weet ff niet wie.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis...
Ik vind dat moderne juist tof
Van zo'n banken dat je de oudere van dagen moet helpen met opstaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Wij trouwen bewust in dat eindhovense stadhuis...
Ik vind dat moderne juist tof
we hebben maar 1 bejaarde en die is nog zeer viefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van zo'n banken dat je de oudere van dagen moet helpen met opstaan![]()
Beterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben maar 1 bejaarde en die is nog zeer vief
wanneer ben jij getrouwd??????quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
BeterIk moest mijn opa helpen opstaan toen we moesten tekenen
Vorige weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ben jij getrouwd??????
ah zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vorige week
Nee, twee jaar geleden was ik getuigen van mijn tante.
Leuk!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef laziness het volgende:
Wij hebben 23 augustus dit jaar vast gelegd als datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |