Niemand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:07 schreef Cpt. het volgende:
[quote=cpt.]Free 2. Gewone maat of een half maatje groter nemen?
Goede kleuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:29 schreef SHOOOTO het volgende:
Hanon x adidas Consortium Teaser
[ afbeelding ]
campus 80s maybe?
Het is meer dat mijn oom aangepaste schoenen moet dragen omdat hij vervormde voeten heeft. En die zien er dus hetzelfde uit als die Red Wings. Dat was dus ook mijn eerste associatie bij het zien van die schoenen. Vandaar. Verder no hard feelings voor Atta-boyquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vind er weinig vreemds aan. Ben zelf ook geen fan van Red Wings, maar echt "holy shit" zie ik er niet in.
Nice! bij silva?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads upquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! bij silva?
Ikke deze
[ afbeelding ]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Was slechts ¤137 kwijt, lag in de sale bij sivadescalzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?
Sanjay ook nice!
Toch 44, maar ben wel optimistisch. Geen hele rare voeten ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads up.
Oh en jij hebt er een nieuw favoriet paartje bij denk ik zo, hele goede aankoop. Wat heb je nu uiteindelijk met sizing gedaan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Adidas is lekker bezig:
[ afbeelding ]
Ik vind ze erg Nice.
Owh oke.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Hele verschillende soort sneaker maar zou ik gaan voor:
http://www.littlewoodseur(...)oductId=prod13419061
Of voor zou ik gaan voor: http://www.littlewoodseur(...)0056%2c175%2fr%2f100
www.littlewoodseurope.com is trouwens ook een goede sneaker site!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
heb rondgekeken staat nergens en als ik wil "buyen" staat paypal er niet bij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Denk ook wel met paypal toch? Mocht het er niet als optie staan, stuur even een mailtje. Grote kans dat ze je dan wel kunnen helpen.
Maar je hebt al die supreme old skools ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef Cpt. het volgende:
Weet t nog niet. Eigenlijk wou ik minder vans halen en ik trek die lange "toebox" niet zo. Maar stiekem toch wel dope.
Zie het verschil ja. Kan beide wel waarderen maar die supreme ´shape´ is doper.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef Cpt. het volgende:
Kijk het verschil in de toecap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de sites die ik vooral gebruik voor online kleding / sneakers :quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
Wat zijn de meest betrouwbare shops uit die OP? Heb laatst stad en land afgezocht naar leuke schoenen maar niets gevonden. Wellicht heb ik online meer succes, maar ik heb nog nooit online kleding of iets in die richting gekocht
Net zo duur als opium zeker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Atta-boy het volgende:
Patta heeft supreme voor rape prijzen xxl. Zelfs via resellers kopen is goedkoper volgens mij.
Dit dus. Ze vroeger 500e voor de Supreme AF, bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Atta-boy het volgende:
Patta heeft supreme voor rape prijzen xxl. Zelfs via resellers kopen is goedkoper volgens mij.
Vind baskets een prima winkel, ga er altijd wel even kijken wanneer ik in Amsterdam ben. TdN en de burgermeester zitten in dezelfde straat en daar ga ik altijd wel langs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit dus. Ze vroeger 500e voor de Supreme AF, bizar.
Anyway, ook nog Acht, Baskèts, Ben G, Concrete en Tenue de Nimes bezocht. Mutsje van Armorlux opgepikt, had een koude kop. En t-shirtje bij Baskèts, want toffe Amsterdam shit is vooral tof als je in het buitenland woont.
[ afbeelding ]
Duurder geloof ik, oqium heeft ook bijna alleen petjes en die gaan meestal voor die prijs.quote:
Hoe vallen die? Jij hebt een paar toch? Ik ben anders wel geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, de baas van Acht had uit zijn eigenlijk collectie een Saucony Bodega te koop liggen, in US 9. Vroeg maar 125e en schoenen is in goeie staat, waarschijnlijk paar keer gedragen maar. Voor de liefhebber... het is absoluut een van mijn lievelings sneakers.
[ afbeelding ]
Groot, ik ben normaal US 11, maar kan die ook in 10.5 wel aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe vallen die? Jij hebt een paar toch? Ik ben anders wel geïnteresseerd.
Ik meende me dus zoiets te herinneren. Ik vind ze tof en zou evt wel geïnteresseerd zijn, maar weet niet in welke staat ze zijn en hoe af te handelen. Ben pas op z'n vroegst einde van de maand in Amsterdam.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Groot, ik ben normaal US 11, maar kan die ook in 10.5 wel aan.
Misschien die gasten even mailen. Staat was goed, vond ik. Het enige met deze Saucony's is dat het logo op het inlegzooltje snel slijt, hier dus ook. In mijn maat had ik hem direct gekocht, zeker voor die prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik meende me dus zoiets te herinneren. Ik vind ze tof en zou evt wel geïnteresseerd zijn, maar weet niet in welke staat ze zijn en hoe af te handelen. Ben pas op z'n vroegst einde van de maand in Amsterdam.
Lastig.. Vind ze er erg Nice uitzien en zou ze zeker willen, maar moet even kijken mbt het mailen. Kan moeilijk zeggen dat jij daar bent geweest en ik van jou dat heb vernomen. Komt zo vaag over.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Misschien die gasten even mailen. Staat was goed, vond ik. Het enige met deze Saucony's is dat het logo op het inlegzooltje snel slijt, hier dus ook. In mijn maat had ik hem direct gekocht, zeker voor die prijs.
Met een beetje googlewerk kan je het vintage effect sowieso wel of weghalen of maskeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand btw op je dat vintagespul van die infrareds deze keer er ook af kan poetsen? Dit leek er op alsof het er niet af te poetsen was
Ben infrareds altijd voorbij gelopen in de schappen maar aan de voet vind ik ze altijd heel erg cool dus wilde deze miss kopen.
Google?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Met een beetje googlewerk kan je het vintage effect sowieso wel of weghalen of maskeren.
Ja met aceton ging het er toch goed af?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Google?
Ik wil ze gewoon in het echt witter krijgenzonder te painten ofzo. Vroeger kon je dat vintage effect vaak er af poetsen maar weet niet of het bij deze ook kan, het materiaal leek gewoon die kleur te hebben.
Klopt, maar dat is toch juist het idee? Dat je die gele verf er af wilt halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef vault_tec het volgende:
Aceton kan toch niet goed zijn voor de verf?
Niet gek.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:37 schreef Bajskorv het volgende:
Nieuw in de doos voor 70 euro, kon ik niet laten liggen. Hoop andere Asics die ik wil hebben, maar weinig die ook echt betaalbaar zijn.
[ afbeelding ]
Die pack heb ik ook hoog zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet gek.ik wacht eig alleen op de bricks & mortar gt3. Wanneer kwamen die nu eig? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
Die wil ik idd. De rode vind ik ook Nice, maar naar de gt3 gaat m'n voorkeur uit.quote:
Ik zou ze eigenlijk allebei wel willenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wil ik idd. De rode vind ik ook Nice, maar naar de gt3 gaat m'n voorkeur uit.
Ze zijn beide tof, maar ik wil een neutralere kleur en dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:14 schreef Bajskorv het volgende:
De toe van de GT3 met dat suede is nice, op die rooie is het minder.
Ik vind ze allebei niet mooi maar stel voornamelijk voor dat je koopt wat jij mooi vindt in plaats van wat mensen op het internet er van zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ik twijfel tussen 2 paar Jordans, zou ik gaan voor de Air Jordan SC-1 Olive Khaki - White - Bright Citrus - Black:
[ [url=http://http://citysole.com/shoe_store/images/538698-207-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Of zou ik gaan voor de Air Jordan SC-1 Sqdrn Blue - White - Electric:
[ [url=http://http://citysole.com/shoe_store/images/538698-435-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
hhm.. Regenboog flows en taksi.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef vault_tec het volgende:
wat wivahs van de afgelopen tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taksi is niet van mij. Zat braaf aan het waterquote:
Ik vind die regenboog footscapes erg tof en had ze kunnen halen bij avenue toen ik er was, maar wist niet hoe ik ze moest dragen dus niet gedaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Atta-boy het volgende:
Geef die sabotages, wovens en huaraches aan mij
Ik zie het plaatje niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom ff jullie verzamelaars om om raad vragen.
Ik wil op ebay volgend paartje nikes aankopen, beetje nostalgie naar de eerste air jordans die ik als tiener ooit had. Maar dan laag omdat ik dat lekkerder lopen vind.
Het gaat om de volgende:
[Url=http://i20.photobucket.com/albums/b236/Vedet/IMG-20130102-WA0000_zps3407ffa7.jpg]ebay-link[\url]
Zijn deze echt of zijn het knock-off die binnen de 2 maanden uit elkaar vallen?
Thx
Zijn dope alleen shape is wat minder, helaas.quote:
Die footscapes zijn echt een pinroll schoen imo anders komt die niet mooi uit icm je broek.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die regenboog footscapes erg tof en had ze kunnen halen bij avenue toen ik er was, maar wist niet hoe ik ze moest dragen dus niet gedaan.
Ik heb die vaak met slim/skinny broek of korte vroek en kan ook heel goed imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn dope alleen shape is wat minder, helaas.
[..]
Die footscapes zijn echt een pinroll schoen imo anders komt die niet mooi uit icm je broek.
Zitten zeker lekker. Met skinny kan ook nog maar als je broek er over valt dan ziet het er zo raar uit. Dan doe je die schoen echt geen recht imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb die vaak met slim/skinny broek of korte vroek en kan ook heel goed imo.
Zou sowieso meer footscapes willen, zitten zo lekker en zijn zo dope.
zijn legit. Ik zou de hoge OG CW AJ1 kopen in plaats van die lage vulc.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom ff jullie verzamelaars om om raad vragen.
Ik wil op ebay volgend paartje nikes aankopen, beetje nostalgie naar de eerste air jordans die ik als tiener ooit had. Maar dan laag omdat ik dat lekkerder lopen vind.
Het gaat om de volgende:
ebay-link
Zijn deze echt of zijn het knock-off die binnen de 2 maanden uit elkaar vallen?
Thx
Een 11, hoewel ik de 1500 ook wel in een 10.5 pas. Maar was nooit een probleem hem te kopen, heb mezelf gewoon in gehouden met die...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Had je geen us 11/12?
http://www.2themaxsneaker(...)_LEATHER_KICKS_PATTA
Dude, dit zou ik zonder meer willen voor wintersport:quote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Atta-boy het volgende:
Bijna het enige wat ik van die sns sale echt de moeite waard vind is deze jas:
http://www.sneakersnstuff(...)-3layer-hooded-parka
Alleen is die kleur een beetje tricky.
En een paar overhemden van carhartt en penfield.
Ik heb mijn 11's nog niet aangehad, maar heb tot nu toe bij elke j ongeveer dezelfde maat. 4's vallen wel iets krapper als de rest geloof ik.
Maar voor de rest is het hetzelfde, wil je die nieuwe white cements kopen of welke?
Jas is wel cool maar ik ski of snowboard niet dus niet echt wat voor mij bij veel jassen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dude, dit zou ik zonder meer willen voor wintersport:
Jas
Broek
Alleen dit jaar al een nieuwe jas gekocht en 2 jaar terug een broek.
Bovenstaande broek is overigens niet zo heel bijzonder, maar erg clean en mooie fit
Oh en voor beiden geldt vanzelfsprekend dat gore-tex een huge plus is.
Jas is nog steeds lelijk ondanks de korting imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jas is wel cool maar ik ski of snowboard niet dus niet echt wat voor mij bij veel jassen.
Over die ene moet ik nog goed nadenken, is van 450 naar 150 ofzo is toch wel heel veel korting
Ja van korting word ie niet mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 23:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jas is nog steeds lelijk ondanks de korting imo.
Ik heb de mijne in de sale gekocht, hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik durf het niet op de gok te kopen zonder irl te kunnen kijken. Als het echt glimmend is vind ik hem ook niet leuk.
Laat het dus maar zitten![]()
Iemand al ergens flyknits in de sale gezien?
Ik heb Nike challengers gehad in die kleur. Nice man.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:23 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! The Asics fever can not be stopped... Ik denk niet dat ik op kan houden tot ik de Eclipse heb. Ik weet het, RonnieF hype en alles, maar die Eclipse die doet iets met me....
Niet mijn foto...
[ afbeelding ]
Hehe, ik moet binnenkort verhuizen in Londen, zal er eens naar kijken. Ik krijg nooit alles op een plek, ligt nog 10 paar ofzo in Amsterdam in de kast.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Bajs, atta, don en de andere mensen die hier vaak posten. Maak eens een collectie pic <3![]()
![]()
Maak dan maar een foto apart van datquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, ik moet binnenkort verhuizen in Londen, zal er eens naar kijken. Ik krijg nooit alles op een plek, ligt nog 10 paar ofzo in Amsterdam in de kast.
Volgens mij is denim bleed permanent.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen week gekocht. Misschien niet helemaal het juiste topic voor, maar aangezien ik hier wel vaker lees en post toch even een shot wagen.
Kwam er net achter dat ik er een lichte denim bleed op heb. Nu is het een soort leer, maar weet ik niet hoe ik het er af kan krijgen. Als het uberhaupt mogelijk is.
Iemand suggesties?
Balen, maar t is niet anders dan. Het is nog een lichte bleed, dus andere jeans dragen als ik ze aan wil dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij is denim bleed permanent.
Ik ken mensen die tape plakken aan de binnenkant van hun jeans... dat een optie?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Balen, maar t is niet anders dan. Het is nog een lichte bleed, dus andere jeans dragen als ik ze aan wil dan.
Nee als het echt in het leer zit kun je er niks mee. Bij suede gebruikt men nog wel eens heel zachtjes schuurpapier, maar dat is omdat je dan een klein gedeelte van de suede weg haalt.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen week gekocht. Misschien niet helemaal het juiste topic voor, maar aangezien ik hier wel vaker lees en post toch even een shot wagen.
Kwam er net achter dat ik er een lichte denim bleed op heb. Nu is het een soort leer, maar weet ik niet hoe ik het er af kan krijgen. Als het uberhaupt mogelijk is.
Iemand suggesties?
Ja zou ook kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ken mensen die tape plakken aan de binnenkant van hun jeans... dat een optie?
Adds character inderdaad, maar wel klote dat het in het begin al gebeurd. Ach op een gegeven moment worden ze toch vies.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee als het echt in het leer zit kun je er niks mee. Bij suede gebruikt men nog wel eens heel zachtjes schuurpapier, maar dat is omdat je dan een klein gedeelte van de suede weg haalt.
Maar niet getreurd, adds character
Dit ligt iig bij elkaar:quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Bajs, atta, don en de andere mensen die hier vaak posten. Maak eens een collectie pic <3![]()
![]()
Lagen hier in de sale bij Carhartt.quote:
Volgens mij is us8 de kleinste maat, helaas.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lagen hier in de sale bij Carhartt.
Zijn nu hard aan slijten helaas. Zool van Vans is altijd zo kut omdat de rand snel een beetje loslaat en er dan makkelijk steentjes tussen komen. (neemt niet weg dat ik ze erg dope blijf vinden.) Op de foto in de dozen: 2x SNS x Asics GT2 (rune en seventh seal), Nike SB x Levi's Dunks, Vans x Taka Hayashi Derby, Nike AF1 duckboot, Adidas Busenitz, Adidas og ZX500. M'n meest gedragen schoenen eig.quote:
Wat een ontiegelijk beroerde shape, lijken wel bassie schoenen zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef vault_tec het volgende:
betere foto's nodig maar als de shape goed is (wat niet op deze foto's het geval is) kan dit interessant zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij veel meer had, Don..nu wil ik de collectie zien van bajs.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn nu hard aan slijten helaas. Zool van Vans is altijd zo kut omdat de rand snel een beetje loslaat en er dan makkelijk steentjes tussen komen. (neemt niet weg dat ik ze erg dope blijf vinden.) Op de foto in de dozen: 2x SNS x Asics GT2 (rune en seventh seal), Nike SB x Levi's Dunks, Vans x Taka Hayashi Derby, Nike AF1 duckboot, Adidas Busenitz, Adidas og ZX500. M'n meest gedragen schoenen eig.
Veel weggedaan. Kwam er niet meer aan toe om alles te dragen dus eea verkocht. Heb ik een tijdje geleden ook een keer gezegd. Heb in totaal iets van 20-30 paar over ongeveer. Net zoveel als bajs het afgelopen jaar beeft gekocht zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik dacht dat jij veel meer had, Don..nu wil ik de collectie zien van bajs.
Maar goed, ik begon het jaar met niet zo heel veel. Denk dat ik nu pas op 30 zit, dit jaar waarschijnlijk 15-20? Ook wat weggegooid en paar dubbels van schoenen die ik zelf het lekkerst vind, gelukkig allemaal redelijk makkelijke releases...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Veel weggedaan. Kwam er niet meer aan toe om alles te dragen dus eea verkocht. Heb ik een tijdje geleden ook een keer gezegd. Heb in totaal iets van 20-30 paar over ongeveer. Net zoveel als bajs het afgelopen jaar beeft gekocht zeg maar.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef SHOOOTO het volgende:
bajs is de nieuwe sinji van 2012. Hij had een piek ergens in 2010/2011, zeker 50+ pickups :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Bajskorv op 14-01-2013 23:09:56 ]"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Oplettend... Nee, bonus binnen en centje voor de bruiloft heb ik al.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan sparen voor de bruiloft?
ja, zoiets zei Remko idd (brand reset maybe?)quote:Op maandag 14 januari 2013 22:23 schreef vault_tec het volgende:
heb gehoord dat asics gaat stoppen met de gel lyte en zich gaat focussen op de onitusuka (spelling?) tiger lijn. Geen idee wat hier waar van is.
Ik had ze gereserveerd bij Lockwood maar toen ik eenmaal had betaald kwamen ze er achter dat ze ze pas vanaf US9 kregenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 01:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die onitsuka shit zo lelijk he...
Cpt ik zag bij sevenply vandaag die converse die jij laatst gekocht hebt. Nu zoek ik ze ookdingen zijn super sexy.
Als iemand ze tegenkomt in us7 of 6,5 ofzo hoor ik het graag!
Hoe is de maatvoering want die gast van sevenply zei dat ik miss zelfs een us6 moet hebben omdat de us en uk maten hetzelfde zijn en een uk6 normaal een us7 is.
quote:
Mooie deal, maar mijn maat is er niet meer zo te zien en de kleuren zijn wel een beetje gaar, dus een nee voor mij.quote:
Ik heb ze nog eens gevonden op ebay. Maar daar waren ze 160 dollar dus fuck die shit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:23 schreef Atta-boy het volgende:
Cpt heb jij ze nog gevonden of niet? Zo ja, waar?
Wil die echt hebben nu man.. Af1 duckboots voor sneeuw vandaag btw
De baked garnaal is goed voor onsquote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Cpt. het volgende:
Kijk ik bij de caliroots sale voor Flyknits zie ik die Converse in US8 voor 55 euro.
TYBG
Zijn erg dope en kan ze nog bestellen in m'n maat maar doe maar even niet. Kan even niks gebruiken nu.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 17:11 schreef Cpt. het volgende:
Kijk ik bij de caliroots sale voor Flyknits zie ik die Converse in US8 voor 55 euro.
TYBG
quote:Following up on the warm reception for the recently resurrected Torsion Allegra, Three Stripes once again reaches back into its vaults to find another surefire hit for the suede and mesh set. The adidas Originals Tech Super looks superb in Legend Ink plus Vivid Red and white accents, the kind of colorway and premium execution classic running fans have come to know and love from New Balance in particular. Expect several other releases throughout the year and be sure to stick with Sneaker News for updates; this pair is up for pre-order ahead of a February ship date from End.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:BRON: Sneaker News
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:12 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas Originals Tech Super “Legacy Ink”
[..]
[ afbeelding ]Had ze gezien bij end idd. Vind ze zelf erg dope. Mooie rustige kleuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Love will tear us apart (Joy Division)
daar kan Nike nog wat van leren, geslaagde retro's uitbrengen (qua shape en cw). Air Base II is een goed voorbeeld daarvanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Had ze gezien bij end idd. Vind ze zelf erg dope. Mooie rustige kleuren.
Die zijn echt erg geworden idd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
daar kan Nike nog wat van leren, geslaagde retro's uitbrengen (qua shape en cw). Air Base II is een goed voorbeeld daarvan
Je mist niks hoor. Ik wacht eig. op de nieuwe collecties. Ben een beetje klaar met de sale.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Gvd die flyknits niet in de cw's die ik leuk vind en die converse niet in m'n maat![]()
Binnenkort maar eens die hele caliroots sale afkijken.
Dat was echt een misser inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:40 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
daar kan Nike nog wat van leren, geslaagde retro's uitbrengen (qua shape en cw). Air Base II is een goed voorbeeld daarvan
Easy pass voor mij met free zool. Sommige dingen moeten ze gewoon niet als free retro'en.quote:
Eens, maar de zwarte vind ik toch dope, gek genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Easy pass voor mij met free zool. Sommige dingen moeten ze gewoon niet als free retro'en.
Ik vind sales juist wel chill, er zijn alleen altijd zo ziek veel dingen die je moet kijken voordat je iets leuks vind in je maat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:48 schreef xSanjay het volgende:
Vandaag m'n roshe's binnen, en natuurlijk zijn ze gewoon te klein.
Dus ik ga ze terugsturen, en up-sizen. Maar zal ik voor een halve maat, of een hele maat groter gaan?Zo zitten al mijn schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het fijn als ze strak zitten. Ik zou zelf voor een half maatje gaan (is een halve centimeter.)
jawel, maar ik vind dat je nu me tenen iets te goed ziet. Ligt natuurlijk ook aan de schoen, maar iets minder zou wel toffer zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zo zitten al mijn schoenenvind het fijn als ze strak zitten. Ik zou zelf voor een half maatje gaan (is een halve centimeter.)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:48 schreef xSanjay het volgende:
Vandaag m'n roshe's binnen, en natuurlijk zijn ze gewoon te klein.
Dus ik ga ze terugsturen, en up-sizen. Maar zal ik voor een halve maat, of een hele maat groter gaan?Ik heb een ander zooltje ingedaan. De foam achtige zool kan ik niet uitstaan, met sokken is het lastig inkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder zou ik een halve maat omhoog gaan.
Thx voor the tip! misschien dat ik dat ook gewoon doe. Snel er een andere in gedaan en ze zitten gelijk beter:quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb een ander zooltje ingedaan. De foam achtige zool kan ik niet uitstaan, met sokken is het lastig inkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Asics will return this year with more colorways for their classic split tongue model, the Gel Lyte III. Here is a look at a few colorways from their Fall/Winter 2013 lineup. Four colorways will be available including a pink/concord-black combination.
Each colorway is constructed in a blend of suede, mesh, and nylon materials. Check out the rest of the images below and let us know which colorway is a definite cop for you.
quote:BRON: TheShoeGame
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef SHOOOTO het volgende:
asics fever voor de koude dagen:
Asics Gel Lyte III – Fall/Winter 2013
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Die jas is heel nice. Summit series toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:42 schreef Atta-boy het volgende:
Was gisteren per ongeluk bij de sale van manus en die kerst editie ligt er nog gewoon in iig us9! Snap niet dat mensen slapen op die.
In de sale verder niks bijzonders tegen gekomen jammer genoeg.
Bij no boy allowed wel de asics x footpatrol nog gepast in een us6,5 maar dat was me net iets te strak. En weet anders ook niet of ik hem gekocht had.
Vriend van me had die mint 1500's aan die vault ook heeft en bij hem was die shape helemaal niet lelijk, denk dat het ligt aan hoe grote maat je hebt, bij een maat 45 lijkt het veel minder op een klompje![]()
Geen sneakers maar wel pickups![]()
Faillisementverkoop ftw!
[ afbeelding ]
Die is idd erg erg Nice. Dat kan een Gr. worden die ik misschien ga halen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef acbs2 het volgende:
Beste cw GLIII staat er nieteens bij.
Lekkerttt..
[ afbeelding ]
tong hoeft er niet uit, tenzij je het zelf mooi vindt. Persoonlijk ziet het er té geforceerd uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Wootism het volgende:
Even mijn nieuwe sneakers tussen al die sportschoenen heen gooien
Hatseflats, Adidas Originals Adi High Ext
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooltje is juist relaxed, blote voeten...quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik heb een ander zooltje ingedaan. De foam achtige zool kan ik niet uitstaan, met sokken is het lastig inkomen
Die bovenste... Die suede op de toe is mijn favoriete fabric voor een toe. Heerlijk. Doe mij 2 paar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:59 schreef acbs2 het volgende:
Beste cw GLIII staat er nieteens bij.
Lekkerttt..
[ afbeelding ]
Die North Face jas is nice man!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:42 schreef Atta-boy het volgende:
Was gisteren per ongeluk bij de sale van manus en die kerst editie ligt er nog gewoon in iig us9! Snap niet dat mensen slapen op die.
In de sale verder niks bijzonders tegen gekomen jammer genoeg.
Bij no boy allowed wel de asics x footpatrol nog gepast in een us6,5 maar dat was me net iets te strak. En weet anders ook niet of ik hem gekocht had.
Vriend van me had die mint 1500's aan die vault ook heeft en bij hem was die shape helemaal niet lelijk, denk dat het ligt aan hoe grote maat je hebt, bij een maat 45 lijkt het veel minder op een klompje![]()
Geen sneakers maar wel pickups![]()
Faillisementverkoop ftw!
[ afbeelding ]
Dan moet ik binnenkort maar weer eens naar Den Haag. :pquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:37 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks
Mode d'enploi in Den Haag. Zijn ze nu 15 euro. Maar zou wel opschieten als je ze wilt want ze kunnen elk moment dicht gaan.
Super chille prijs ook btw, als je het van zo'n leermaker koopt van natural leather of van een denim merk zijn ze vaak 40+
Nice!! Bovenstequote:Op woensdag 16 januari 2013 16:43 schreef SHOOOTO het volgende:
asics fever voor de koude dagen:
Asics Gel Lyte III – Fall/Winter 2013
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ok, thanks voor de tip, ff kijken wat Nike zegt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Atta-boy het volgende:
Bij HoH zag ik deze en de pink van de week nog liggen, hebben denk ik een restock gehad ofzo dus mocht je ze alsnog nieuw willen kopen kan dat misschien nog wel.
In ieder geval flink zonde!
Fuck me, mijn Asics fever is besmettelijk...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef vault_tec het volgende:
Ik zou al die asics wel willen hebben...
Zou die tomatoa die ik heb nog wel een keer willen hebben... Een van mijn favo schoenen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Fuck me, mijn Asics fever is besmettelijk...
Is die TNF een Plasma?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:03 schreef Atta-boy het volgende:
Ja klopt, bij mode d'emploi. Denim zaak in Den Haag maar is failliet gegaan, daarom hebben ze opheffingsuitverkoop.
Heb dat ADL jasje van 200 voor 25 euro en tnf jas van 338 voor 101en een lanyard voor 12 euro terwijl die normaal ook zo'n 50 zijn.
Zit toch een rood label aan neem ik aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:24 schreef Atta-boy het volgende:
Geen idee, waar kan je dat zien dan?
Het is van summit series iig. En hij is best dik.
Hawt...quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef Atta-boy het volgende:
Sorry, geen idee. Wat doe je voor werk dat je dat moet weten dan?
Deze
[ afbeelding ]
Fapfapfap
Ik werk bij Nikequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef Atta-boy het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Fapfapfap
In de winkel of bij nike zelf? Dat isquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk bij Nike
Iemand heeft deze schoen in Thailand gekocht en wil weten welke het is. Mijn kennis reikt tot de coole schoenen, op dit soort gedrochten zul je mij nooit zien
Volgens mij is t ook een model uit het jaar nul
Bij Nike zelf, dit soort uitzoekklusjes hoort bij mn dagelijkse werk en eigenlijk weet ik altijd wel iets te vinden maar deze... hmmm nee geen idee. Oud running modelletje denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
In de winkel of bij nike zelf? Dat is
Ziet er idd uit als een vintage model.
Houden ze zelf niet bij wat ze door de jaren heen maken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bij Nike zelf, dit soort uitzoekklusjes hoort bij mn dagelijkse werk en eigenlijk weet ik altijd wel iets te vinden maar deze... hmmm nee geen idee. Oud running modelletje denk ik.
Nope. Aaan het begin vond ik dat superfrustrerend, maar er is geen database van alle ooit uitgebrachte modellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Houden ze zelf niet bij wat ze door de jaren heen maken dan?
Dit klinkt wel echt slecht hoor, dat het niet eens wordt bijgehouden. Sure, Nike brengt veel schoenen uit maar dat wordt toch wel centraal geregistreerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nope. Aaan het begin vond ik dat superfrustrerend, maar er is geen database van alle ooit uitgebrachte modellen.
Daar is ook geen beginnen aan. Elk model heeft meerdere colour ways en dan nog de retro's etc.
Misschien een ideetje voor de toekomst ooit, maar nu moet ik dus weten welke schoen dat afgeragde ding hierboven is
Vast wel, maar niet in 1 grote database waar wij toegang toe hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt slecht hoor, dat het niet eens wordt bijgehouden. Sure, Nike brengt veel schoenen uit maar dat wordt toch wel centraal geregistreerd.
Ohja op zich wel begrijpelijk dat niet elke nike employee ter wereld daar toegang toe heeft. Succes iigquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet in 1 grote database waar wij toegang toe hebben.
Ik fap even mee. If you don't mind.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef Atta-boy het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
Fapfapfap
Ik ga er nooit achter komen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ohja op zich wel begrijpelijk dat niet elke nike employee ter wereld daar toegang toe heeft. Succes iig
oke, ben niet zo van de New Balance maar deze zijn wel echt niceequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef robben93 het volgende:
Ik ben weer in balans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha jawel toch, dankjewel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oke, ben niet zo van de New Balance maar deze zijn wel echt nicee
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga er nooit achter komen denk ik
Dus maar even alternatiefje verzinnen
Yaaaaay daar ben jequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..
Kheb wel style nr en een linkje naar een rare Asian websitequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..
thanks, style nr is wel handig. Als je op die site kijkt en de andere CW bekijkt, dan zie je wmns Stith staan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kheb wel style nr en een linkje naar een rare Asian website
Style # is 303870-141
http://www.nagaree.com/ma(...)wline%3ENike&no=1328
Ja ik had ook Stith gevonden, maar dat is geen bestaande schoen volgens mijn info...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
thanks, style nr is wel handig. Als je op die site kijkt en de andere CW bekijkt, dan zie je wmns Stith staan.
Zelf vind ik er bar weinig over.
De Leather edition:
[ afbeelding ]
zal later nog wel even kijken, mijn 3G verbinding is niet zo rap hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja ik had ook Stith gevonden, maar dat is geen bestaande schoen volgens mijn info...
Ik heb gezegd dat ie een Pegasus of Lunarglide moet halen voor hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:53 schreef Modus het volgende:
Kan ook niks vinden en als ik het niet kan vinden staat het niet op internet.. Diegene heeft gewoon pech gehad.
Jaaa want nu wil ik het gewoon weten ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zal later nog wel even kijken, mijn 3G verbinding is niet zo rap hier.
Mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef robben93 het volgende:
Ik ben weer in balans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, zijn New balance 574 NT.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Mooi!
Zijn niet in de winkel te koop zeker?
Die Flyknits zwart/wit? Die staan ook nog gewoon op Nike.com in EU44,5quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Mailtje gehad van sivas des calzo. Bij het andere filiaal hebben ze toch nog een US10,5 gevonden van de flyknits dus die komt mijn kant uit![]()
@HenkXL
Volgens mij is het gewoon een general release.
Het is de new balance ML574 NT, google maar raak
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Hebben ze klaarblijkelijk een restock van gehad.
Maar bij sivas lagen ze in de sale. Had ze daar al besteld maar kreeg een mailtje dat ze mijn maat toch niet hadden.
Achteraf dus weer wel
Zag de nieuwsbrief al in m'n mail komen. Zag een mooie cardigan maar wil verder eig niks (behalve apc collab shirts, maar die zijn uitverkocht).quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:05 schreef Atta-boy het volgende:
Geen sneakers maar wel sneaker related. Hele grote sale bij carhartt wip, zitten paar hele leuke dingen tussen boor erg weinig.
Heb zelf even genoeg gekocht dus laat het maar zitten
Werkt het serieus zo? Nooit geweten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dus
Doe maar erg goedkoop en bewaar een us7 voor mequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja kheb die site net effe doorgestuurd, als zij em in sale hebben moeten wij dat ook doen dus
Jaa in een winkel werkt het ook zo hoor. Sommige mensen worden echt HEEL boos als wij shit duurder verkopen dan andere sitesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Werkt het serieus zo? Nooit geweten.
Zukse kleine voetekesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Doe maar erg goedkoop en bewaar een us7 voor me
Ah die flyknits dus. Wat een fugly apparaten zijn dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaa in een winkel werkt het ook zo hoor. Sommige mensen worden echt HEEL boos als wij shit duurder verkopen dan andere sites
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah die flyknits dus. Wat een fugly apparaten zijn dat.
Kleine voeten ftw!quote:
Team us 7<3quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kleine voeten ftw!
Wat gaan ze ong kosten en binnen hoe lang komt die sale dan ongeveer? Want ik wil serieus wel een paar zwart/witte in us7
Wat voor banen heb je eigelijk bij nike? Lijkt me best cool.
Ik ga in de pit met m'n us7 swagquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar enter shikari gaat, hadden we weer kunnen bromancen <3
ik had nog even gezocht, maar kon helaas niks vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaa want nu wil ik het gewoon weten ook!
idd, technologie van Nike is de laatste jaren sterk verbeterd voor running. Nike Free/Lunars of Pegasus is wel aan te raden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie een Pegasus of Lunarglide moet halen voor hetzelfde gevoel
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
heeft bajs ook New Balance fever?
New Balance 577 D "Grey/Burgundy"
[ afbeelding ]
NB is tof alleen een beetje te duur.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.
prijs valt wel mee. Prijzen voor een Jordan zijn pas overdreven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
NB is tof alleen een beetje te duur.
[ afbeelding ]
NB wordt volgend seizoen nog duurder. In 2 seizoenen tijd 25-30 euro duurder. Is toch een hoop geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:05 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
prijs valt wel mee. Prijzen voor een Jordan zijn pas overdreven.
Ik vind 99% van NB niks, echt niet mijn ding. Maar af en toe zit er een strakke 1500 tussen, die kunnen heel hard zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ben volgens mij echt een van de weinigen die niets met nb heeft geloof ik.
That shapequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
heeft bajs ook New Balance fever?
New Balance 577 D "Grey/Burgundy"
[ afbeelding ]
zit volgens mij wel goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef Bajskorv het volgende:
Denk van wel, moet shape even checken.
welke?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
Toch maar weer gereageerd op een mp advertentie voor een nike schoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |