In de winkel of bij nike zelf? Dat isquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik werk bij Nike
Iemand heeft deze schoen in Thailand gekocht en wil weten welke het is. Mijn kennis reikt tot de coole schoenen, op dit soort gedrochten zul je mij nooit zien
Volgens mij is t ook een model uit het jaar nul
Bij Nike zelf, dit soort uitzoekklusjes hoort bij mn dagelijkse werk en eigenlijk weet ik altijd wel iets te vinden maar deze... hmmm nee geen idee. Oud running modelletje denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
In de winkel of bij nike zelf? Dat is
Ziet er idd uit als een vintage model.
Houden ze zelf niet bij wat ze door de jaren heen maken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bij Nike zelf, dit soort uitzoekklusjes hoort bij mn dagelijkse werk en eigenlijk weet ik altijd wel iets te vinden maar deze... hmmm nee geen idee. Oud running modelletje denk ik.
Nope. Aaan het begin vond ik dat superfrustrerend, maar er is geen database van alle ooit uitgebrachte modellen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:57 schreef jeunessegaspillee het volgende:
[..]
Houden ze zelf niet bij wat ze door de jaren heen maken dan?
Dit klinkt wel echt slecht hoor, dat het niet eens wordt bijgehouden. Sure, Nike brengt veel schoenen uit maar dat wordt toch wel centraal geregistreerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nope. Aaan het begin vond ik dat superfrustrerend, maar er is geen database van alle ooit uitgebrachte modellen.
Daar is ook geen beginnen aan. Elk model heeft meerdere colour ways en dan nog de retro's etc.
Misschien een ideetje voor de toekomst ooit, maar nu moet ik dus weten welke schoen dat afgeragde ding hierboven is
Vast wel, maar niet in 1 grote database waar wij toegang toe hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt slecht hoor, dat het niet eens wordt bijgehouden. Sure, Nike brengt veel schoenen uit maar dat wordt toch wel centraal geregistreerd.
Ohja op zich wel begrijpelijk dat niet elke nike employee ter wereld daar toegang toe heeft. Succes iigquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet in 1 grote database waar wij toegang toe hebben.
Ik fap even mee. If you don't mind.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:17 schreef Atta-boy het volgende:
Sorry, geen idee. Wat doe je voor werk dat je dat moet weten dan?
Deze
[ afbeelding ]
Fapfapfap
Ik ga er nooit achter komen denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ohja op zich wel begrijpelijk dat niet elke nike employee ter wereld daar toegang toe heeft. Succes iig
oke, ben niet zo van de New Balance maar deze zijn wel echt niceequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef robben93 het volgende:
Ik ben weer in balans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha jawel toch, dankjewel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
oke, ben niet zo van de New Balance maar deze zijn wel echt nicee
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik ga er nooit achter komen denk ik
Dus maar even alternatiefje verzinnen
Yaaaaay daar ben jequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..
Kheb wel style nr en een linkje naar een rare Asian websitequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
even kijken of ik mevrouw nogmaals kan helpen..
thanks, style nr is wel handig. Als je op die site kijkt en de andere CW bekijkt, dan zie je wmns Stith staan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kheb wel style nr en een linkje naar een rare Asian website
Style # is 303870-141
http://www.nagaree.com/ma(...)wline%3ENike&no=1328
Ja ik had ook Stith gevonden, maar dat is geen bestaande schoen volgens mijn info...quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
thanks, style nr is wel handig. Als je op die site kijkt en de andere CW bekijkt, dan zie je wmns Stith staan.
Zelf vind ik er bar weinig over.
De Leather edition:
[ afbeelding ]
zal later nog wel even kijken, mijn 3G verbinding is niet zo rap hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja ik had ook Stith gevonden, maar dat is geen bestaande schoen volgens mijn info...
Ik heb gezegd dat ie een Pegasus of Lunarglide moet halen voor hetzelfde gevoelquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:53 schreef Modus het volgende:
Kan ook niks vinden en als ik het niet kan vinden staat het niet op internet.. Diegene heeft gewoon pech gehad.
Jaaa want nu wil ik het gewoon weten ook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zal later nog wel even kijken, mijn 3G verbinding is niet zo rap hier.
Mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:53 schreef robben93 het volgende:
Ik ben weer in balans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel hoor, zijn New balance 574 NT.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Mooi!
Zijn niet in de winkel te koop zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |