Niemand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:07 schreef Cpt. het volgende:
[quote=cpt.]Free 2. Gewone maat of een half maatje groter nemen?
Goede kleuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:29 schreef SHOOOTO het volgende:
Hanon x adidas Consortium Teaser
[ afbeelding ]
campus 80s maybe?
Het is meer dat mijn oom aangepaste schoenen moet dragen omdat hij vervormde voeten heeft. En die zien er dus hetzelfde uit als die Red Wings. Dat was dus ook mijn eerste associatie bij het zien van die schoenen. Vandaar. Verder no hard feelings voor Atta-boyquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:00 schreef Bajskorv het volgende:
Vind er weinig vreemds aan. Ben zelf ook geen fan van Red Wings, maar echt "holy shit" zie ik er niet in.
Nice! bij silva?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads upquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:42 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nice! bij silva?
Ikke deze
[ afbeelding ]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zojuist besteld![]()
Ben heel benieuwd.
[ afbeelding ]
Was slechts ¤137 kwijt, lag in de sale bij sivadescalzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Erg nice deze, fapfapfap. Hoeveel betaald incl verzenden?
Sanjay ook nice!
Toch 44, maar ben wel optimistisch. Geen hele rare voeten ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Natuurlijk, thanks nog voor de heads up.
Oh en jij hebt er een nieuw favoriet paartje bij denk ik zo, hele goede aankoop. Wat heb je nu uiteindelijk met sizing gedaan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:10 schreef don-diablo het volgende:
Adidas is lekker bezig:
[ afbeelding ]
Ik vind ze erg Nice.
Owh oke.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Hele verschillende soort sneaker maar zou ik gaan voor:
http://www.littlewoodseur(...)oductId=prod13419061
Of voor zou ik gaan voor: http://www.littlewoodseur(...)0056%2c175%2fr%2f100
www.littlewoodseurope.com is trouwens ook een goede sneaker site!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:23 schreef Jiang153 het volgende:
heb rondgekeken staat nergens en als ik wil "buyen" staat paypal er niet bij
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Denk ook wel met paypal toch? Mocht het er niet als optie staan, stuur even een mailtje. Grote kans dat ze je dan wel kunnen helpen.
Maar je hebt al die supreme old skools ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:35 schreef Cpt. het volgende:
Weet t nog niet. Eigenlijk wou ik minder vans halen en ik trek die lange "toebox" niet zo. Maar stiekem toch wel dope.
Zie het verschil ja. Kan beide wel waarderen maar die supreme ´shape´ is doper.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:49 schreef Cpt. het volgende:
Kijk het verschil in de toecap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn de sites die ik vooral gebruik voor online kleding / sneakers :quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
Wat zijn de meest betrouwbare shops uit die OP? Heb laatst stad en land afgezocht naar leuke schoenen maar niets gevonden. Wellicht heb ik online meer succes, maar ik heb nog nooit online kleding of iets in die richting gekocht
Net zo duur als opium zeker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Atta-boy het volgende:
Patta heeft supreme voor rape prijzen xxl. Zelfs via resellers kopen is goedkoper volgens mij.
Dit dus. Ze vroeger 500e voor de Supreme AF, bizar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:00 schreef Atta-boy het volgende:
Patta heeft supreme voor rape prijzen xxl. Zelfs via resellers kopen is goedkoper volgens mij.
Vind baskets een prima winkel, ga er altijd wel even kijken wanneer ik in Amsterdam ben. TdN en de burgermeester zitten in dezelfde straat en daar ga ik altijd wel langs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit dus. Ze vroeger 500e voor de Supreme AF, bizar.
Anyway, ook nog Acht, Baskčts, Ben G, Concrete en Tenue de Nimes bezocht. Mutsje van Armorlux opgepikt, had een koude kop. En t-shirtje bij Baskčts, want toffe Amsterdam shit is vooral tof als je in het buitenland woont.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |