Hoe vallen die? Jij hebt een paar toch? Ik ben anders wel geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:27 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, de baas van Acht had uit zijn eigenlijk collectie een Saucony Bodega te koop liggen, in US 9. Vroeg maar 125e en schoenen is in goeie staat, waarschijnlijk paar keer gedragen maar. Voor de liefhebber... het is absoluut een van mijn lievelings sneakers.
[ afbeelding ]
Groot, ik ben normaal US 11, maar kan die ook in 10.5 wel aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoe vallen die? Jij hebt een paar toch? Ik ben anders wel geïnteresseerd.
Ik meende me dus zoiets te herinneren. Ik vind ze tof en zou evt wel geïnteresseerd zijn, maar weet niet in welke staat ze zijn en hoe af te handelen. Ben pas op z'n vroegst einde van de maand in Amsterdam.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Groot, ik ben normaal US 11, maar kan die ook in 10.5 wel aan.
Misschien die gasten even mailen. Staat was goed, vond ik. Het enige met deze Saucony's is dat het logo op het inlegzooltje snel slijt, hier dus ook. In mijn maat had ik hem direct gekocht, zeker voor die prijs.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik meende me dus zoiets te herinneren. Ik vind ze tof en zou evt wel geïnteresseerd zijn, maar weet niet in welke staat ze zijn en hoe af te handelen. Ben pas op z'n vroegst einde van de maand in Amsterdam.
Lastig.. Vind ze er erg Nice uitzien en zou ze zeker willen, maar moet even kijken mbt het mailen. Kan moeilijk zeggen dat jij daar bent geweest en ik van jou dat heb vernomen. Komt zo vaag over.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Misschien die gasten even mailen. Staat was goed, vond ik. Het enige met deze Saucony's is dat het logo op het inlegzooltje snel slijt, hier dus ook. In mijn maat had ik hem direct gekocht, zeker voor die prijs.
Met een beetje googlewerk kan je het vintage effect sowieso wel of weghalen of maskeren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:16 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand btw op je dat vintagespul van die infrareds deze keer er ook af kan poetsen? Dit leek er op alsof het er niet af te poetsen was
Ben infrareds altijd voorbij gelopen in de schappen maar aan de voet vind ik ze altijd heel erg cool dus wilde deze miss kopen.
Google?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Met een beetje googlewerk kan je het vintage effect sowieso wel of weghalen of maskeren.
Ja met aceton ging het er toch goed af?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Google?
Ik wil ze gewoon in het echt witter krijgenzonder te painten ofzo. Vroeger kon je dat vintage effect vaak er af poetsen maar weet niet of het bij deze ook kan, het materiaal leek gewoon die kleur te hebben.
Klopt, maar dat is toch juist het idee? Dat je die gele verf er af wilt halen.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:17 schreef vault_tec het volgende:
Aceton kan toch niet goed zijn voor de verf?
Niet gek.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:37 schreef Bajskorv het volgende:
Nieuw in de doos voor 70 euro, kon ik niet laten liggen. Hoop andere Asics die ik wil hebben, maar weinig die ook echt betaalbaar zijn.
[ afbeelding ]
Die pack heb ik ook hoog zitten.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet gek.ik wacht eig alleen op de bricks & mortar gt3. Wanneer kwamen die nu eig? Ik kan het me niet meer voor de geest halen.
Die wil ik idd. De rode vind ik ook Nice, maar naar de gt3 gaat m'n voorkeur uit.quote:
Ik zou ze eigenlijk allebei wel willenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wil ik idd. De rode vind ik ook Nice, maar naar de gt3 gaat m'n voorkeur uit.
Ze zijn beide tof, maar ik wil een neutralere kleur en dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:14 schreef Bajskorv het volgende:
De toe van de GT3 met dat suede is nice, op die rooie is het minder.
Ik vind ze allebei niet mooi maar stel voornamelijk voor dat je koopt wat jij mooi vindt in plaats van wat mensen op het internet er van zeggenquote:Op zondag 13 januari 2013 16:29 schreef mrPunjabi_ het volgende:
Ik twijfel tussen 2 paar Jordans, zou ik gaan voor de Air Jordan SC-1 Olive Khaki - White - Bright Citrus - Black:
[ [url=http://http://citysole.com/shoe_store/images/538698-207-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Of zou ik gaan voor de Air Jordan SC-1 Sqdrn Blue - White - Electric:
[ [url=http://http://citysole.com/shoe_store/images/538698-435-1.jpg]afbeelding[/url] ]
Alvast bedankt!
hhm.. Regenboog flows en taksi.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef vault_tec het volgende:
wat wivahs van de afgelopen tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taksi is niet van mij. Zat braaf aan het waterquote:
Ik vind die regenboog footscapes erg tof en had ze kunnen halen bij avenue toen ik er was, maar wist niet hoe ik ze moest dragen dus niet gedaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:38 schreef Atta-boy het volgende:
Geef die sabotages, wovens en huaraches aan mij
Ik zie het plaatje niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom ff jullie verzamelaars om om raad vragen.
Ik wil op ebay volgend paartje nikes aankopen, beetje nostalgie naar de eerste air jordans die ik als tiener ooit had. Maar dan laag omdat ik dat lekkerder lopen vind.
Het gaat om de volgende:
[Url=http://i20.photobucket.com/albums/b236/Vedet/IMG-20130102-WA0000_zps3407ffa7.jpg]ebay-link[\url]
Zijn deze echt of zijn het knock-off die binnen de 2 maanden uit elkaar vallen?
Thx
Zijn dope alleen shape is wat minder, helaas.quote:
Die footscapes zijn echt een pinroll schoen imo anders komt die niet mooi uit icm je broek.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die regenboog footscapes erg tof en had ze kunnen halen bij avenue toen ik er was, maar wist niet hoe ik ze moest dragen dus niet gedaan.
Ik heb die vaak met slim/skinny broek of korte vroek en kan ook heel goed imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zijn dope alleen shape is wat minder, helaas.
[..]
Die footscapes zijn echt een pinroll schoen imo anders komt die niet mooi uit icm je broek.
Zitten zeker lekker. Met skinny kan ook nog maar als je broek er over valt dan ziet het er zo raar uit. Dan doe je die schoen echt geen recht imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:52 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb die vaak met slim/skinny broek of korte vroek en kan ook heel goed imo.
Zou sowieso meer footscapes willen, zitten zo lekker en zijn zo dope.
zijn legit. Ik zou de hoge OG CW AJ1 kopen in plaats van die lage vulc.quote:Op zondag 13 januari 2013 20:44 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom ff jullie verzamelaars om om raad vragen.
Ik wil op ebay volgend paartje nikes aankopen, beetje nostalgie naar de eerste air jordans die ik als tiener ooit had. Maar dan laag omdat ik dat lekkerder lopen vind.
Het gaat om de volgende:
ebay-link
Zijn deze echt of zijn het knock-off die binnen de 2 maanden uit elkaar vallen?
Thx
Een 11, hoewel ik de 1500 ook wel in een 10.5 pas. Maar was nooit een probleem hem te kopen, heb mezelf gewoon in gehouden met die...quote:Op zondag 13 januari 2013 22:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Had je geen us 11/12?
http://www.2themaxsneaker(...)_LEATHER_KICKS_PATTA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |