Dude, dit zou ik zonder meer willen voor wintersport:quote:Op zondag 13 januari 2013 23:15 schreef Atta-boy het volgende:
Bijna het enige wat ik van die sns sale echt de moeite waard vind is deze jas:
http://www.sneakersnstuff(...)-3layer-hooded-parka
Alleen is die kleur een beetje tricky.
En een paar overhemden van carhartt en penfield.
Ik heb mijn 11's nog niet aangehad, maar heb tot nu toe bij elke j ongeveer dezelfde maat. 4's vallen wel iets krapper als de rest geloof ik.
Maar voor de rest is het hetzelfde, wil je die nieuwe white cements kopen of welke?
Jas is wel cool maar ik ski of snowboard niet dus niet echt wat voor mij bij veel jassen.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dude, dit zou ik zonder meer willen voor wintersport:
Jas
Broek
Alleen dit jaar al een nieuwe jas gekocht en 2 jaar terug een broek.
Bovenstaande broek is overigens niet zo heel bijzonder, maar erg clean en mooie fit
Oh en voor beiden geldt vanzelfsprekend dat gore-tex een huge plus is.
Jas is nog steeds lelijk ondanks de korting imo.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jas is wel cool maar ik ski of snowboard niet dus niet echt wat voor mij bij veel jassen.
Over die ene moet ik nog goed nadenken, is van 450 naar 150 ofzo is toch wel heel veel korting
Ja van korting word ie niet mooierquote:Op zondag 13 januari 2013 23:44 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jas is nog steeds lelijk ondanks de korting imo.
Ik heb de mijne in de sale gekocht, hier.quote:Op zondag 13 januari 2013 23:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik durf het niet op de gok te kopen zonder irl te kunnen kijken. Als het echt glimmend is vind ik hem ook niet leuk.
Laat het dus maar zitten![]()
Iemand al ergens flyknits in de sale gezien?
Ik heb Nike challengers gehad in die kleur. Nice man.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:23 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! The Asics fever can not be stopped... Ik denk niet dat ik op kan houden tot ik de Eclipse heb. Ik weet het, RonnieF hype en alles, maar die Eclipse die doet iets met me....
Niet mijn foto...
[ afbeelding ]
Hehe, ik moet binnenkort verhuizen in Londen, zal er eens naar kijken. Ik krijg nooit alles op een plek, ligt nog 10 paar ofzo in Amsterdam in de kast.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Bajs, atta, don en de andere mensen die hier vaak posten. Maak eens een collectie pic <3![]()
![]()
Maak dan maar een foto apart van datquote:Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, ik moet binnenkort verhuizen in Londen, zal er eens naar kijken. Ik krijg nooit alles op een plek, ligt nog 10 paar ofzo in Amsterdam in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |