Volgens mij is denim bleed permanent.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen week gekocht. Misschien niet helemaal het juiste topic voor, maar aangezien ik hier wel vaker lees en post toch even een shot wagen.
Kwam er net achter dat ik er een lichte denim bleed op heb. Nu is het een soort leer, maar weet ik niet hoe ik het er af kan krijgen. Als het uberhaupt mogelijk is.
Iemand suggesties?
Balen, maar t is niet anders dan. Het is nog een lichte bleed, dus andere jeans dragen als ik ze aan wil dan.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Volgens mij is denim bleed permanent.
Ik ken mensen die tape plakken aan de binnenkant van hun jeans... dat een optie?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Balen, maar t is niet anders dan. Het is nog een lichte bleed, dus andere jeans dragen als ik ze aan wil dan.
Nee als het echt in het leer zit kun je er niks mee. Bij suede gebruikt men nog wel eens heel zachtjes schuurpapier, maar dat is omdat je dan een klein gedeelte van de suede weg haalt.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen week gekocht. Misschien niet helemaal het juiste topic voor, maar aangezien ik hier wel vaker lees en post toch even een shot wagen.
Kwam er net achter dat ik er een lichte denim bleed op heb. Nu is het een soort leer, maar weet ik niet hoe ik het er af kan krijgen. Als het uberhaupt mogelijk is.
Iemand suggesties?
Ja zou ook kunnen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik ken mensen die tape plakken aan de binnenkant van hun jeans... dat een optie?
Adds character inderdaad, maar wel klote dat het in het begin al gebeurd. Ach op een gegeven moment worden ze toch vies.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee als het echt in het leer zit kun je er niks mee. Bij suede gebruikt men nog wel eens heel zachtjes schuurpapier, maar dat is omdat je dan een klein gedeelte van de suede weg haalt.
Maar niet getreurd, adds character
Dit ligt iig bij elkaar:quote:Op maandag 14 januari 2013 17:31 schreef vault_tec het volgende:
Bajs, atta, don en de andere mensen die hier vaak posten. Maak eens een collectie pic <3![]()
![]()
Lagen hier in de sale bij Carhartt.quote:
Volgens mij is us8 de kleinste maat, helaas.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lagen hier in de sale bij Carhartt.
Zijn nu hard aan slijten helaas. Zool van Vans is altijd zo kut omdat de rand snel een beetje loslaat en er dan makkelijk steentjes tussen komen. (neemt niet weg dat ik ze erg dope blijf vinden.) Op de foto in de dozen: 2x SNS x Asics GT2 (rune en seventh seal), Nike SB x Levi's Dunks, Vans x Taka Hayashi Derby, Nike AF1 duckboot, Adidas Busenitz, Adidas og ZX500. M'n meest gedragen schoenen eig.quote:
Wat een ontiegelijk beroerde shape, lijken wel bassie schoenen zo.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef vault_tec het volgende:
betere foto's nodig maar als de shape goed is (wat niet op deze foto's het geval is) kan dit interessant zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik dacht dat jij veel meer had, Don..nu wil ik de collectie zien van bajs.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zijn nu hard aan slijten helaas. Zool van Vans is altijd zo kut omdat de rand snel een beetje loslaat en er dan makkelijk steentjes tussen komen. (neemt niet weg dat ik ze erg dope blijf vinden.) Op de foto in de dozen: 2x SNS x Asics GT2 (rune en seventh seal), Nike SB x Levi's Dunks, Vans x Taka Hayashi Derby, Nike AF1 duckboot, Adidas Busenitz, Adidas og ZX500. M'n meest gedragen schoenen eig.
Veel weggedaan. Kwam er niet meer aan toe om alles te dragen dus eea verkocht. Heb ik een tijdje geleden ook een keer gezegd. Heb in totaal iets van 20-30 paar over ongeveer. Net zoveel als bajs het afgelopen jaar beeft gekocht zeg maar.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik dacht dat jij veel meer had, Don..nu wil ik de collectie zien van bajs.
Maar goed, ik begon het jaar met niet zo heel veel. Denk dat ik nu pas op 30 zit, dit jaar waarschijnlijk 15-20? Ook wat weggegooid en paar dubbels van schoenen die ik zelf het lekkerst vind, gelukkig allemaal redelijk makkelijke releases...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Veel weggedaan. Kwam er niet meer aan toe om alles te dragen dus eea verkocht. Heb ik een tijdje geleden ook een keer gezegd. Heb in totaal iets van 20-30 paar over ongeveer. Net zoveel als bajs het afgelopen jaar beeft gekocht zeg maar.
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef SHOOOTO het volgende:
bajs is de nieuwe sinji van 2012. Hij had een piek ergens in 2010/2011, zeker 50+ pickups :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Bajskorv op 14-01-2013 23:09:56 ]"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |