Ik schat dat aantal toch op een veelvoud, minimaal een paar duizend...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je andere spellingsvormen meeneemt, zijn het er 111
I know, maar ook dat aantal is veel te laag...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef B.ertha het volgende:
Overigens is niet A(c)me(t)(d) de meest voorkomende islamitische naam maar muhammed. In alle verschillende vormen u/o, d/t kom ik op >750.
Waarom? Daan is de absolute nr 1 onder jongetjes en die zijn er 864 geboren. Dan is 750 baby's met eenzelfde naam binnen een minderheidsgroep best veel, me dunkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar ook dat aantal is veel te laag...
Ja, bij nader inzien is het eigenlijk best wel veel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom? Daan is de absolute nr 1 onder jongetjes en die zijn er 864 geboren. Dan is 750 baby's met eenzelfde naam binnen een minderheidsgroep best veel, me dunkt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb kappersangstmijn haar moet nodig geknipt worden maar ik maak geen afspraak omdat ik bang ben dat ze m'n haar gaan verknippen
![]()
In het ergste geval hoef je voorlopig even helemaal niet meer naar de kapper...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb kappersangstmijn haar moet nodig geknipt worden maar ik maak geen afspraak omdat ik bang ben dat ze m'n haar gaan verknippen
![]()
Wat kan er verkeerd gaan? Je hebt geen pony die scheef kan worden, geen laagjes die veel te kort kunnen zijn. In het allerergste geval is links korter dan rechts (en dan moet je echt een kneus treffen) maar dat is eenvoudig te repareren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:01 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ben daar een jaar of 30 geleden voor het laatst geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zoals verwacht is het lekker rustig in Ouwehands. Jammer genoeg geldt dat ook voor sommige dieren, die lekker binnen blijven. Oh well, je kan niet alles hebben.
Het is trouwens wel aardig veranderd sinds ik er voor het laatst was! Maar dat is ook alweer meer dan tien jaar geleden.
Da's bijtijds!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:51 schreef TradeMarkie het volgende:
De winterbanden zitten onder m'n auto, nu mag het gaan vriezen
Gaat E. komende nacht een stuk afknippen. Etcie kan dit alleen voorkomen door vandaag nog een afspraak te maken.quote:
proostquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Eindelijk, Whisky Weekend Amsterdam start vanavond!
www.whiskyamsterdam.nl
Ja, En in Groningen schijnt het al goed te sneeuwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah ok.
Hier niet.
Best rap gegaan, die weeromslag
Zo heb ik eens het haar van een barbie geknipt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat kan er verkeerd gaan? Je hebt geen pony die scheef kan worden, geen laagjes die veel te kort kunnen zijn. In het allerergste geval is links korter dan rechts (en dan moet je echt een kneus treffen) maar dat is eenvoudig te repareren.
Ja!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, En in Groningen schijnt het al goed te sneeuwen.
Seriously?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Achteraf gezien heb ik LB's naam trouwens ook overwogen voor O'tje(tweede naam van mijn opa)
Mijn vriendje zit wel verdacht hard te grinniken bij het zien van dit plaatjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah. So, this is true.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah. So, this is true.
Dan is ErwinRommel het vrouwtje in onze relatie...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah. So, this is true.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan is ErwinRommel het vrouwtje in onze relatie...
Dat is vaag!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef wyccie het volgende:
Zojuist even Fok mobiel bekeken. Het zag er best mooi uit, lettertype was beter. Alleen miste ik natuurlijk nogal wat dingen.
Toen ik een post wilde invoeren reed er waarschijnlijk een bus met WiFi voorbij, want toen kreeg ik opeens hun beginscherm en was mijn Fok-bericht weg.![]()
kijk even op Facebookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:37 schreef wyccie het volgende:
Zojuist even Fok mobiel bekeken. Het zag er best mooi uit, lettertype was beter. Alleen miste ik natuurlijk nogal wat dingen.
Toen ik een post wilde invoeren reed er waarschijnlijk een bus met WiFi voorbij, want toen kreeg ik opeens hun beginscherm en was mijn Fok-bericht weg.![]()
Ik vind Julia een mooie naam. Eva zou ook nog kunnen. De rest vind ik te bla.
Nu ben ik wel benieuwd naar Oofs en LB's naam. Dacht dat ik LB's naam wel wist, maar nu lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Aan dat plaatje moet in onze situatie verder nog een plek toegevoegd worden voor Leena (ons poesje) die onder de dekens tussen ons in ligt en Stalin (onze kater) die ergens naast of tussen de benen van ErwinRommel ligtquote:
Ik vind hem op papier heel lief, hardop uitgesproken wat minderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Seriously?![]()
![]()
Ik zou mijn naam echt nóóit geven, vind m helemaal niet zo mooiMaarja, wel aardig origineel en in elke stamboom is er wel een te vinden, dus vernoemen gegarandeerd
Hier is het eerder andersom, maar dat komt denk ik omdat we vanwege O'tjes wiegje van kant geruild hebben. Razend irritant, dat welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Yeah. So, this is true.
Hadden wij (lees ik) vroeger ook, de ene kat zo hoog mogelijk tussen mijn benen, onder de dekens uiteraardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Aan dat plaatje moet in onze situatie verder nog een plek toegevoegd worden voor Leena (ons poesje) die onder de dekens tussen ons in ligt en Stalin (onze kater) die ergens naast of tussen de benen van ErwinRommel ligt
dank jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef wyccie het volgende:
Jojo's naam vind ik ook wel een leuke voor een jongen. Ik zou waarschijnlijk ook voor simpel en Hollands gaan.
Voor een meisje verzin ik telkens gekke niet-bestaande namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |