Ah, hij is er weer, altijd feest!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef B.ertha het volgende:
A’mor-Lynn
O’dean
Q-Shantely
RolliNHCy
Meisjesnamen in 2012
http://apache.svbvod.pmed(...)sjes-alfabetisch.pdf
Er zijn ook zes meisjes toegetreden tot de erekring van mijn naamgenoten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt een simpele, leuke en degelijke naam. Die doen het goed
jouw naam was rond je geboortejaar alweer op z'n retourquote:
Ze kan er een uit de top 20 nemen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, hij is er weer, altijd feest!![]()
Staan er leuke namen voor LB's meisje in?
Yup, ik kan hem ook niet echt waarderen, beetje achterstandsnaam zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jouw naam was rond je geboortejaar alweer op z'n retour
De meesten met mijn naam zijn even oud als mijn moederquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier kan je op speciefieke namen zoeken en per jaar zien hoeveel het er waren
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Geen Djellyiana o.i.d.?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze kan er een uit de top 20 nemen?
1. Emma
2. Sophie
3. Julia
4. Annae
5. Lisa
6. Isa(bel)
7. Eva
8. Saar
9. Lotte
10. Tess
11. Lynn
12. Fleur
13. Sara
14. Lieke
15. Noa
16. Fenna
17. Sarah
18. Mila
19. Sanne
20. Roos
Ik wordt ook wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:26 schreef Mark het volgende:
De namen van mijn kinderen komen toch vaker voor dan ik verwacht had (eentje wist ik wel dat die populair is).
Dat is het leukste aan die lijsten, ramptoerisme.quote:Maar af en toe kom je toch namen tegen
Als ik nu een dochter zou krijgen, zou het 1 worden. Gewoon mooi en met extra betekenis. 3 en eventueel 7 vind ik ook wel mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen Djellyiana o.i.d.?
Streepjes iets anders gezet
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Achteraf gezien heb ik LB's naam trouwens ook overwogen voor O'tje(tweede naam van mijn opa)
Ze heeft uiteindelijk wel een naam van mijn opa gekregen (maar dan de meisjesvariant van zijn eerste naam)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn oudere broer is vernoemd naar beide opa's, ik naar beide oma's, mijn zusje naar mijn ouder (antonius en antonia dus dat was makkelijk kiezen)
Ik zou denk ik ook naar de grootouders doen, dus antonius/-a jozef(ina)
D’Adryell 1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vond het voor een jongetje veel makkelijker om buiten de top 10 te blijven dan voor een meisje.
Hoe heet die monteur?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:13 schreef Etcetera het volgende:
Er gaat hier binnenkort een monteur langskomen voor 'preventief onderhoud aan de kunstof kozijnen, -ramen en -deuren'. Wij hébben geen kunstof kozijnen/-ramen/-deuren. Die is dus wel heeeeel preventief bezig
de SKK Kozijnwachtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet die monteur?
Prof. D. Montgomery uit Ghana of Ing. P. Percival uit Kenia?
Die wil ook steeds contact met mij hebben over zaken die voormij niet van toepassing zijn.
Zoals het onderbrengen van een paar miljoen uit een erfenis en zo...
De hype rond mijn voornaam is al weer op z'n retour.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier kan je op speciefieke namen zoeken en per jaar zien hoeveel het er waren
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Alles behalve Jan dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader en schoonvader heten allebei Jan, dus als het ooit zover komt dat we een naam moeten kiezen, het is een zoontje en we willen vernoemen, dan is het wel redelijk makkelijk
Die worden straks allemaal kortweg 'D' genoemd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Mark het volgende:
[..]
D’Adryell 1
D’Angelo 2
D’angelo 1
D’chevanno 1
D’Chivairo 1
D’Jaevano 1
D’Jay 1
D’jenau 2
D’jendro 1
D’Jengelo 1
D’jereau 1
D’jessey 1
D’lano 1
D’Leh 1
D’rellyio 1
D’sean 1
D’shadaem 1
D’Shairo 1
D’Shan 1
D’Shawn 1
D’Shay 1
D’shayro 1
D’twain 1
D’Vaez 1
D’Vencio 1
D’vinejerreau 1
D’yairo 2
Da
Ik vind nr. 9 (Jayden) er ook bijhoren, ook al wordt het daar met een J geschreven...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Mark het volgende:
[..]
D’Adryell 1
D’Angelo 2
D’angelo 1
D’chevanno 1
D’Chivairo 1
D’Jaevano 1
D’Jay 1
D’jenau 2
D’jendro 1
D’Jengelo 1
D’jereau 1
D’jessey 1
D’lano 1
D’Leh 1
D’rellyio 1
D’sean 1
D’shadaem 1
D’Shairo 1
D’Shan 1
D’Shawn 1
D’Shay 1
D’shayro 1
D’twain 1
D’Vaez 1
D’Vencio 1
D’vinejerreau 1
D’yairo 2
Da
Als 2de naam zie ik het wel zitten.quote:
D’shadaem Jan Etcie...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als 2de naam zie ik het wel zitten.
quote:
Waarschijnlijk zijn ze dan al terughoudend in het aangeven van hun eigen kroostquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Van die namenlijst klopt geen ene reet, er zouden maar 4 Achmed's vorig jaar in NL op de wereld gekomen zijn.
Wishfull thinking of doen die gasten geen aangifte van de geboorte?
Als je andere spellingsvormen meeneemt, zijn het er 111quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Van die namenlijst klopt geen ene reet, er zouden maar 4 Achmed's vorig jaar in NL op de wereld gekomen zijn.
Wishfull thinking of doen die gasten geen aangifte van de geboorte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |