Ik krijg een advertentie over psoriasisquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu krijgen we allemaal dit complete topic advertenties voor geld lenen of gerelateerde zaken...
Dan heeft Cobra wat te doen de komende dag(en)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groter probleem: over anderhalf uur klopt de TT niet meer
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
De 5 en 20 euro biljetten zijn flink anders qua grootte en kleur...
ik niet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg een advertentie over psoriasis![]()
Plaatje van het nieuwe vijfje?
Ging in het vorige topic even over vliegtickets en hotels, misschien komt het daardoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Hier allleen maar over vakanties en die maaltijdbox, en ik heb helemaal niks over vakanties gegoogled.
Hmmm, achter de bar nooit last van gehad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruikenquote:
Je doelt op schimmel kaas?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruiken
Bij ons zijn er plannen voor een weekendje hiken ontstaan. Maar dan wel in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben ik erg aan vakantie toe, omdat de gedachte aan een vakantie me al moe maakt. Ik ben van de actieve vakanties.
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik zou nog ooit gaan wandelen in de Pyreneeën. Nu absoluut geen zin in.
Ik ga mijn minipensioen uit laten betalen. De antwoordenvelop die bij de brief zat is geadresseerd aan Pensioenuitvoerder van uw bedrijfstakpensioenfonds.![]()
Zouden al die pensioenfondsen gezamenlijk hun antwoordenveloppen hebben ingekocht?
Uhhh.... geen idee eigenlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyreneesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee eigenlijk!Ik ging ervan uit dat het niet zo hoog was en gewoon lekker weer zou zijn.
Er staat daar linksonder: "slechts een uurtje rijden van de Pyreneeen" dus het ligt er net buiten. Maar dat moet je er niet van weerhouden er te gaan hikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef wyccie het volgende:
Zeker niet in de winter dus. Dat doet me namelijk denken aan de Andes en de film die is gemaakt over het vliegtuig dat daar is neergesto
ben er in de zomer geweest. Erg mooi en daarnaast lekker weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee eigenlijk!Ik ging ervan uit dat het niet zo hoog was en gewoon lekker weer zou zijn.
Wat kun je verwachten op zo'n vakantiebeurs? Nuttige informatie over niet-alledaagse bestemmingen, aanbiedingen of reclamepraatjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor ons wordt het dit jaar waarschijnlijk ook bergen, de Rocky Mountains. Zaterdag op de beurs even kijken wat mogelijk is in oktober...
Oh, zeker niet. Dan beginnen we de hike toch gewoon noordelijker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Er staat daar linksonder: "slechts een uurtje rijden van de Pyreneeen" dus het ligt er net buiten. Maar dat moet je er niet van weerhouden er te gaan hiken
Babysitter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mijn zinnen gezet op Palermo, waar vriendlief deze zomer een congres heeft, maar dat wordt m waarschijnlijk niet. Vliegen met een baby vind ik niks, en auto + boot wordt 3 dagen reizen
Geen idee, ben nog nooit op die beurs geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat kun je verwachten op zo'n vakantiebeurs? Nuttige informatie over niet-alledaagse bestemmingen, aanbiedingen of reclamepraatjes?
Ik kan zaterdag wel, maar ik denk niet dat ik de puf heb om te gaan. Maar misschien wordt het wel leuk...
Een kind met een warme luier...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hell no, juist tof zo'n lekker warme vakantie! Kind lekker alleen in luier enzo
Ga eens pinguïnslingeren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog nooit op die beurs geweest.
Maar wil eens kijken wat er nog meer is dan wat we al gedaan hebben, ideeën opdoen...
Mogguh.quote:
Kortsluiting in het betreffende stopcontact, gesmolten draad, uitgefikte stop, kan van alles zijn. Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister de lader van de laptop in het stopcontact gestopt, een flits uit het stopcontact en geen stroom meer in huis
Daarna de hoofdschakelaar weer aangezet, maar die ene groep doet niks meer...
Vanmiddag of morgen bij daglicht maar eens verder zoeken.
een stop is het niet en sluiting ook niet, want dan zou die groep er meteen weer uit moeten vliegen als ik hem aanzet, ik denk dat het probleem in de groepenkast zit. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kortsluiting in het betreffende stopcontact, gesmolten draad, uitgefikte stop, kan van alles zijn. Succes!
Kan beter. Nerveus om naar werk te gaan nadat ik deze week thuis zat...quote:
nah, valt tegen. Is zwaar overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |