Ik krijg een advertentie over psoriasisquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu krijgen we allemaal dit complete topic advertenties voor geld lenen of gerelateerde zaken...
Dan heeft Cobra wat te doen de komende dag(en)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groter probleem: over anderhalf uur klopt de TT niet meer
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
De 5 en 20 euro biljetten zijn flink anders qua grootte en kleur...
ik niet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik krijg een advertentie over psoriasis![]()
Plaatje van het nieuwe vijfje?
Ging in het vorige topic even over vliegtickets en hotels, misschien komt het daardoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
Hier allleen maar over vakanties en die maaltijdbox, en ik heb helemaal niks over vakanties gegoogled.
Hmmm, achter de bar nooit last van gehad...quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als er in je kassala tussen al die twintigjes een vijfje zit, zie je dat lang niet zo makkelijk als wanneer er een tientje tussen zit.
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruikenquote:
Je doelt op schimmel kaas?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, er zijn mindere dingen waar je advertenties over kan krijgen. Benieuwd wat er gebeurt wanneer we een paar keer een woord als gistinfectie gebruiken
Bij ons zijn er plannen voor een weekendje hiken ontstaan. Maar dan wel in het buitenland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ben ik erg aan vakantie toe, omdat de gedachte aan een vakantie me al moe maakt. Ik ben van de actieve vakanties.
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik zou nog ooit gaan wandelen in de Pyreneeėn. Nu absoluut geen zin in.
Ik ga mijn minipensioen uit laten betalen. De antwoordenvelop die bij de brief zat is geadresseerd aan Pensioenuitvoerder van uw bedrijfstakpensioenfonds.![]()
Zouden al die pensioenfondsen gezamenlijk hun antwoordenveloppen hebben ingekocht?
Uhhh.... geen idee eigenlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Bij de Pyreneeen moet ik alleen maar aan sneeuw denken. Klopt zeker niet?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyreneesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee eigenlijk!Ik ging ervan uit dat het niet zo hoog was en gewoon lekker weer zou zijn.
Er staat daar linksonder: "slechts een uurtje rijden van de Pyreneeen" dus het ligt er net buiten. Maar dat moet je er niet van weerhouden er te gaan hikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef wyccie het volgende:
Zeker niet in de winter dus. Dat doet me namelijk denken aan de Andes en de film die is gemaakt over het vliegtuig dat daar is neergesto
ben er in de zomer geweest. Erg mooi en daarnaast lekker weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhhh.... geen idee eigenlijk!Ik ging ervan uit dat het niet zo hoog was en gewoon lekker weer zou zijn.
Wat kun je verwachten op zo'n vakantiebeurs? Nuttige informatie over niet-alledaagse bestemmingen, aanbiedingen of reclamepraatjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Voor ons wordt het dit jaar waarschijnlijk ook bergen, de Rocky Mountains. Zaterdag op de beurs even kijken wat mogelijk is in oktober...
Oh, zeker niet. Dan beginnen we de hike toch gewoon noordelijker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Er staat daar linksonder: "slechts een uurtje rijden van de Pyreneeen" dus het ligt er net buiten. Maar dat moet je er niet van weerhouden er te gaan hiken
Babysitter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had mijn zinnen gezet op Palermo, waar vriendlief deze zomer een congres heeft, maar dat wordt m waarschijnlijk niet. Vliegen met een baby vind ik niks, en auto + boot wordt 3 dagen reizen
Geen idee, ben nog nooit op die beurs geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat kun je verwachten op zo'n vakantiebeurs? Nuttige informatie over niet-alledaagse bestemmingen, aanbiedingen of reclamepraatjes?
Ik kan zaterdag wel, maar ik denk niet dat ik de puf heb om te gaan. Maar misschien wordt het wel leuk...
Een kind met een warme luier...quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
Hell no, juist tof zo'n lekker warme vakantie! Kind lekker alleen in luier enzo
Ga eens pinguļnslingeren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog nooit op die beurs geweest.
Maar wil eens kijken wat er nog meer is dan wat we al gedaan hebben, ideeėn opdoen...
Mogguh.quote:
Kortsluiting in het betreffende stopcontact, gesmolten draad, uitgefikte stop, kan van alles zijn. Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:24 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister de lader van de laptop in het stopcontact gestopt, een flits uit het stopcontact en geen stroom meer in huis
Daarna de hoofdschakelaar weer aangezet, maar die ene groep doet niks meer...
Vanmiddag of morgen bij daglicht maar eens verder zoeken.
een stop is het niet en sluiting ook niet, want dan zou die groep er meteen weer uit moeten vliegen als ik hem aanzet, ik denk dat het probleem in de groepenkast zit. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kortsluiting in het betreffende stopcontact, gesmolten draad, uitgefikte stop, kan van alles zijn. Succes!
Kan beter. Nerveus om naar werk te gaan nadat ik deze week thuis zat...quote:
nah, valt tegen. Is zwaar overratedquote:
Ah, hij is er weer, altijd feest!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef B.ertha het volgende:
A’mor-Lynn
O’dean
Q-Shantely
RolliNHCy
Meisjesnamen in 2012
http://apache.svbvod.pmed(...)sjes-alfabetisch.pdf
Er zijn ook zes meisjes toegetreden tot de erekring van mijn naamgenoten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef B.ertha het volgende:
Je hebt een simpele, leuke en degelijke naam. Die doen het goed
jouw naam was rond je geboortejaar alweer op z'n retourquote:
Ze kan er een uit de top 20 nemen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, hij is er weer, altijd feest!![]()
Staan er leuke namen voor LB's meisje in?
Yup, ik kan hem ook niet echt waarderen, beetje achterstandsnaam zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jouw naam was rond je geboortejaar alweer op z'n retour
De meesten met mijn naam zijn even oud als mijn moederquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier kan je op speciefieke namen zoeken en per jaar zien hoeveel het er waren
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Geen Djellyiana o.i.d.?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze kan er een uit de top 20 nemen?
1. Emma
2. Sophie
3. Julia
4. Annae
5. Lisa
6. Isa(bel)
7. Eva
8. Saar
9. Lotte
10. Tess
11. Lynn
12. Fleur
13. Sara
14. Lieke
15. Noa
16. Fenna
17. Sarah
18. Mila
19. Sanne
20. Roos
Ik wordt ook wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:26 schreef Mark het volgende:
De namen van mijn kinderen komen toch vaker voor dan ik verwacht had (eentje wist ik wel dat die populair is).
Dat is het leukste aan die lijsten, ramptoerisme.quote:Maar af en toe kom je toch namen tegen
Als ik nu een dochter zou krijgen, zou het 1 worden. Gewoon mooi en met extra betekenis. 3 en eventueel 7 vind ik ook wel mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen Djellyiana o.i.d.?
Streepjes iets anders gezet
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Achteraf gezien heb ik LB's naam trouwens ook overwogen voor O'tje(tweede naam van mijn opa)
Ze heeft uiteindelijk wel een naam van mijn opa gekregen (maar dan de meisjesvariant van zijn eerste naam)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn oudere broer is vernoemd naar beide opa's, ik naar beide oma's, mijn zusje naar mijn ouder (antonius en antonia dus dat was makkelijk kiezen)
Ik zou denk ik ook naar de grootouders doen, dus antonius/-a jozef(ina)
D’Adryell 1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vond het voor een jongetje veel makkelijker om buiten de top 10 te blijven dan voor een meisje.
Hoe heet die monteur?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:13 schreef Etcetera het volgende:
Er gaat hier binnenkort een monteur langskomen voor 'preventief onderhoud aan de kunstof kozijnen, -ramen en -deuren'. Wij hébben geen kunstof kozijnen/-ramen/-deuren. Die is dus wel heeeeel preventief bezig
de SKK Kozijnwachtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe heet die monteur?
Prof. D. Montgomery uit Ghana of Ing. P. Percival uit Kenia?
Die wil ook steeds contact met mij hebben over zaken die voormij niet van toepassing zijn.
Zoals het onderbrengen van een paar miljoen uit een erfenis en zo...
De hype rond mijn voornaam is al weer op z'n retour.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hier kan je op speciefieke namen zoeken en per jaar zien hoeveel het er waren
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Alles behalve Jan dus...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader en schoonvader heten allebei Jan, dus als het ooit zover komt dat we een naam moeten kiezen, het is een zoontje en we willen vernoemen, dan is het wel redelijk makkelijk
Die worden straks allemaal kortweg 'D' genoemd...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Mark het volgende:
[..]
D’Adryell 1
D’Angelo 2
D’angelo 1
D’chevanno 1
D’Chivairo 1
D’Jaevano 1
D’Jay 1
D’jenau 2
D’jendro 1
D’Jengelo 1
D’jereau 1
D’jessey 1
D’lano 1
D’Leh 1
D’rellyio 1
D’sean 1
D’shadaem 1
D’Shairo 1
D’Shan 1
D’Shawn 1
D’Shay 1
D’shayro 1
D’twain 1
D’Vaez 1
D’Vencio 1
D’vinejerreau 1
D’yairo 2
Da
Ik vind nr. 9 (Jayden) er ook bijhoren, ook al wordt het daar met een J geschreven...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef Mark het volgende:
[..]
D’Adryell 1
D’Angelo 2
D’angelo 1
D’chevanno 1
D’Chivairo 1
D’Jaevano 1
D’Jay 1
D’jenau 2
D’jendro 1
D’Jengelo 1
D’jereau 1
D’jessey 1
D’lano 1
D’Leh 1
D’rellyio 1
D’sean 1
D’shadaem 1
D’Shairo 1
D’Shan 1
D’Shawn 1
D’Shay 1
D’shayro 1
D’twain 1
D’Vaez 1
D’Vencio 1
D’vinejerreau 1
D’yairo 2
Da
Als 2de naam zie ik het wel zitten.quote:
D’shadaem Jan Etcie...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als 2de naam zie ik het wel zitten.
quote:
Waarschijnlijk zijn ze dan al terughoudend in het aangeven van hun eigen kroostquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Van die namenlijst klopt geen ene reet, er zouden maar 4 Achmed's vorig jaar in NL op de wereld gekomen zijn.
Wishfull thinking of doen die gasten geen aangifte van de geboorte?
Als je andere spellingsvormen meeneemt, zijn het er 111quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:04 schreef MadMaster het volgende:
Van die namenlijst klopt geen ene reet, er zouden maar 4 Achmed's vorig jaar in NL op de wereld gekomen zijn.
Wishfull thinking of doen die gasten geen aangifte van de geboorte?
Oeh, goed idee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |