quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:15 schreef eleusis het volgende:
Waarom niet? Gewoon ff afspoelen met de douche toch.
dus de 3de categoriequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Geen van allen, misschien kom ik in wat andere groepen dan waar jij je bevind
Maar er wonen ondertussen al kaboutertjes in de schimmels tussen mijn tenenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef LovingGabbertje het volgende:
Volg Dr Oz (JA ECHT!) is plassen onder de douche goed om voetschimmels tegen te gaan.
En die drinken jou plas op, zodat er toch schimmel blijft groeien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar er wonen ondertussen al kaboutertjes in de schimmels tussen mijn tenen
En waarom zou je dat laatste niet staand kunnen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:29 schreef superoperator het volgende:
ik ga altijd hurken dan kan ik ook gelijk poepen
Yesquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanHeerlijk die after-sex plas.
Deze vrouw en haar vriend hebben een leuke, gezonde relatiequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ik probeer tegen het been van m'n vriend aan te plassen of anders dan ga ik zo staan dat het iig langs z'n voeten het putje ingaat.
Hurken
wat een gekkies zijn het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Deze vrouw en haar vriend hebben een leuke, gezonde relatie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Hurken! Dat doe ik alleen als ik in de bosjes moet, nee onder de douche laat ik 't lekker langs m'n benen gaan, heerlijk
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanHeerlijk die after-sex plas.
Jullie twee zijn zo raar, godverdommequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ik probeer tegen het been van m'n vriend aan te plassen of anders dan ga ik zo staan dat het iig langs z'n voeten het putje ingaat.
Hurken
Wat is daar nou raar aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee zijn zo raar, godverdomme
Staand hè?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |