Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook afquote:
LIF?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
p&pquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen waar het het beste kon, ik dacht eerst aan GC maar daar vind ik het persoonlijk niet thuis horen. Wetenschap&tech, filosifie en levensbeschouwen vallen ook af
Maar als je een beter voorstel hebt hoor ik het graag
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Yep, gewoon onder de douche bij het zwembad!
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoorquote:
dat is dan gewoon weer ronduit smerigquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik blijf gewoon staan, mijn mannetje ook.... samen lekker plassen is lekker!
Was laatst onderzocht dat 1 op de 5 mensen in het zwembad plastquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoor
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
nee, dat vind jij. Zij vinden het dus wel lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is dan gewoon weer ronduit smerig
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef opreis het volgende:
Onzin dat het beter is. Je gebruikt warm water om mee te douchen neem ik aan? Door dat je staat te zeiken onder de douche verbruik je meer WARM water om KOUD water te besparen. Je moet die urine ook weer wegspoelen/weg wassen als je het langs je benen heb laten lopen.
O, en ik vind het nog vies ookbah
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
[..]
gatver, en dan zit vervolgens je hele slip onder de pies.... lekker hoor
Een piestopic openen en er dan zelf niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
dat is dan gewoon weer ronduit smerig
Je wast/spoelt de plekken waar je zeik is geweest toch daarna ook af, lijkt mij ten minste, dan ben je daar toch langer mee bezig, en de tijd die je aan het pissen bent doe je lijkt me niet iets anders. Ik spreek niet uit ervaring, ik vind het smerig te pissen waar je je staat te wassen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.
precies. Plassen is dan gewoon onderdeel van het douchen. Onder de douche staan is gewoon chill. Ik kan echt niet in drie minuten douchen. Dan kan ik net zo goed een washandje pakken en zo even snel alles langsgaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Waarom zou je meer water verbruiken? Als ik douche ga ik echt niet binnen 1 seconde wassen om vervolgens in een minuut weer buiten te staan.. De eerste paar minuten ff rustig wakker worden, kan je net zo goed plassen.
Ik kreeg een stijfjequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:13 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik blijf gewoon staan, mijn mannetje ook.... samen lekker plassen is lekker!
Ik pis rechtstreeks in het putje, en aangezien daar daarna 10tallen liters water doorgaat ga ik dat daarna niet meer schrobben nee..quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Je wast/spoelt de plekken waar je zeik is geweest toch daarna ook af, lijkt mij ten minste, dan ben je daar toch langer mee bezig, en de tijd die je aan het pissen bent doe je lijkt me niet iets anders. Ik spreek niet uit ervaring, ik vind het smerig te pissen waar je je staat te wassen.
ja dat moet je dus niet hebben he, dan pis je volgensmij rechtstreeks in je eigen oogquote:
En als je tijdens het douchen ineens moet pissen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gatverdamme, als ik moet pissen doe ik dat wel op een wc niet in een douche.
Er zijn 3 soorten mensen op deze wereld,quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gatverdamme, als ik moet pissen doe ik dat wel op een wc niet in een douche.
Eerder tegen men neusquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ja dat moet je dus niet hebben he, dan pis je volgensmij rechtstreeks in je eigen oog
hoaxquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik probeer altijd over de tieten van mn vriendin te pissen
ik heb mijn vriend ooit betrapt op het pissen in de wasbakquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef sararaats het volgende:
om heel eerlijk te zijn, ik zit in bad als ik moet plassen. meestal heb ik de douche al opstaan om het zo snel mogelijk weg te spoelen.
het is gewoon omdat de wc beneden is en m'n bad boven.
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik probeer altijd over de tieten van mn vriendin te pissen
Waffle stomp!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Poepen onder de douche is ook goed voor het milieu, gewoon door het doucheputje stampen. Is niet vies want spoelt toch gelijk weg
Hahaha, er is ook nog echt een term voor. Ik ga binnenkort even waffle stompen, ik zal mijn bevindingen postenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hahaha, er is ook nog echt een term voor. Ik ga binnenkort even waffle stompen, ik zal mijn bevindingen posten
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ik probeer tegen het been van m'n vriend aan te plassen of anders dan ga ik zo staan dat het iig langs z'n voeten het putje ingaat.
Ik kan het wel 5 minuten inhouden, en als ik moet pissen voel ik dat ruim van te voren wel aankomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:11 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
En als je tijdens het douchen ineens moet pissen?
Geen van allen, misschien kom ik in wat andere groepen dan waar jij je bevindquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Er zijn 3 soorten mensen op deze wereld,
- mensen die helemaal niet douchen
- mensen die plassen onder de douche
- leugenaars die zeggen dat ze niet plassen onder de douche
tot welke groep behoor jij?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:15 schreef eleusis het volgende:
Waarom niet? Gewoon ff afspoelen met de douche toch.
dus de 3de categoriequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Geen van allen, misschien kom ik in wat andere groepen dan waar jij je bevind
Maar er wonen ondertussen al kaboutertjes in de schimmels tussen mijn tenenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:45 schreef LovingGabbertje het volgende:
Volg Dr Oz (JA ECHT!) is plassen onder de douche goed om voetschimmels tegen te gaan.
En die drinken jou plas op, zodat er toch schimmel blijft groeien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Maar er wonen ondertussen al kaboutertjes in de schimmels tussen mijn tenen
En waarom zou je dat laatste niet staand kunnen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:29 schreef superoperator het volgende:
ik ga altijd hurken dan kan ik ook gelijk poepen
Yesquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanHeerlijk die after-sex plas.
Deze vrouw en haar vriend hebben een leuke, gezonde relatiequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Ik probeer tegen het been van m'n vriend aan te plassen of anders dan ga ik zo staan dat het iig langs z'n voeten het putje ingaat.
Hurken
wat een gekkies zijn het ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Deze vrouw en haar vriend hebben een leuke, gezonde relatie
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Hurken! Dat doe ik alleen als ik in de bosjes moet, nee onder de douche laat ik 't lekker langs m'n benen gaan, heerlijk
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit, mijn vriendin is kleiner dan ik en als ik dan nog een halve boner heb van de sex ervoor pis ik altijd zo omhoog tegen der borsten aanHeerlijk die after-sex plas.
Jullie twee zijn zo raar, godverdommequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef JackieBrown het volgende:
Hurken
Wat is daar nou raar aan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie twee zijn zo raar, godverdomme
Staand hè?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef MultiBanaan het volgende:
Closet-doucheplasfetishist gevonden!quote:Op zondag 13 januari 2013 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
What the fuck OP en andere mensen :/ gaan jullie serieus dat doen IN de fucking douche?
GATVERDAMME WAT FUCKING RANZIG![]()
:r
Niet iedereen staat als een sproeier in de rondte te pissen hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef opreis het volgende:
Je wast/spoelt de plekken waar je zeik is geweest toch daarna ook af
Iets moeten doen onder de douchequote:en de tijd die je aan het pissen bent doe je lijkt me niet iets anders.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef Walvis-instructeur het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:46 schreef najazeg het volgende:
precies. Plassen is dan gewoon onderdeel van het douchen. Onder de douche staan is gewoon chill. Ik kan echt niet in drie minuten douchen. Dan kan ik net zo goed een washandje pakken en zo even snel alles langsgaan
Verder gaat het bij mij niet langs mijn benen hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef Walvis-instructeur het volgende:
Ik pis rechtstreeks in het putje, en aangezien daar daarna 10tallen liters water doorgaat ga ik dat daarna niet meer schrobben nee..
Oh dat is mooi meegenomen danquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef nutoj het volgende:
schijnt dat staand plassen ook minder achterlaat in je blaas
pics.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef HotSummerNight het volgende:
We doen het allemaal wel eens ooit, en ik hoorde gister dat het nog goed is voor het milieu ook. Plassen onder de douche.
Nu stond ik er er vanmorgen weer onder, ik moest dus toch maar snel een klein plasje gedaan. Normaal gesproken hurk ik boven het putje, maar vanmorgen dacht ik bij mezelf. Laat ik eens gek doen en ik ben blijven staan.
Zijn er meer vrouwen die blijven staan tijdens het plassen onder de douche?
"There are two kinds of people in the world, my friend: Those with a rope around the neck, and the people who have the job of doing the cutting."quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Er zijn 3 soorten mensen op deze wereld,
- mensen die helemaal niet douchen
- mensen die plassen onder de douche
- leugenaars die zeggen dat ze niet plassen onder de douche
tot welke groep behoor jij?
Je hebt zelf een zwembad zeg maar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was laatst onderzocht dat 1 op de 5 mensen in het zwembad plast![]()
Daarom ga ik ook nooit naar een openbaar zwembad
Nog niet moet nog aangelegd worden, maar als ik wil zwemmen ga ik naar mijn vriendin of vrienden toe.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:00 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Je hebt zelf een zwembad zeg maar?
Post je even een topic zodra het aangelegd is? Dan komen we een FOK! meet doen in jouw zwembad.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog niet moet nog aangelegd worden, maar als ik wil zwemmen ga ik naar mijn vriendin of vrienden toe.
quote:Op maandag 14 januari 2013 17:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Post je even een topic zodra het aangelegd is? Dan komen we een FOK! meet doen in jouw zwembad.
Dit topic serieus nemenquote:Op maandag 14 januari 2013 18:11 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
En ik maar denken dat vrouwen classy waren en zoiets nooit online zouden zetten.
Oh ik dacht dat ze het echt meende :pquote:
Dit topic afdoen als een slechte trollquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ik heb mijn vriend ooit betrapt op het pissen in de wasbak
Kusjequote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat ben jij een vies goor ranzig smerig vuil pervers ransaapje.
Dit jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik blijf gewoon staanals je doucht word je daarna toch gelijk weer schoon
hommoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:12 schreef Bozepiemel het volgende:
Als een man pist onder de douche vind ik dat niet meer dan normaal. Maar vrouwen die onder de douche pissen?ronduit smerig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |