Jawel, ik had 'm een paar weken geleden nog gepost.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet sinds ik hier post, ik ben ter goeder trouw
Wat is de sanctiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel, ik had 'm een paar weken geleden nog gepost.
Sowiesoquote:
Hallo vrindje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Hallon,quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja met een pood van de hont.
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdloosquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekeken
Ik heb alle series (op DVD)quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekeken
From now on, we'll go on living separate lives.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I don't care anymore.
Om ook maar in de woorden van Phil te blijven.
Wait..wut...jij..death metal-periode.?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bassie en Adriaan rocken de tent uit man. Ik had vroeger een sticker van ze op mijn agenda en aangezien ik toen in mijn death metal-periode zat had ik allemaal bloed en enge letters erbij geschreven. Een klasgenoot trok dat niet en begon tegen me te schreeuwen dat het godverdomme kinderidolen waren.
death.... metal.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bassie en Adriaan rocken de tent uit man. Ik had vroeger een sticker van ze op mijn agenda en aangezien ik toen in mijn death metal-periode zat had ik allemaal bloed en enge letters erbij geschreven. Een klasgenoot trok dat niet en begon tegen me te schreeuwen dat het godverdomme kinderidolen waren.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait..wut...jij..death metal-periode.?
Maar:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
From now on, we'll go on living separate lives.
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait..wut...jij..death metal-periode.?
En nu gewoon Leonard Cohen waarderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.
Ohja puberteit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.
Jij bent wel een Easy Lover zeg..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I Can't Stop Loving You, dat weet je toch?
Leonard Cohen maakt ook erg mooie muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En nu gewoon Leonard Cohen waarderen
Het kan dus nog goedkomen met afvallige leeftijdsgenoten van mij.
Please give me one more night, give me one more night?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I Can't Stop Loving You, dat weet je toch?
deephousequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
De muzieksmaak in dit topic is niet iets om over naar huis te schrijven
Zijn er geen techno/minimal/tech-house fanboys hier?
Nevermind that cuz Jesus? He knows me!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet mee bemoeien want zo wordt het een Land Of Confusion.
Ja hoor, ik ga meestal naar clubs met dat soort muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Meer (progressive) house en trance for that matter. Voor de rest van alles watquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |