Mijn gevoel zegt de tweedequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Jongens, laatste vraag. Welke zin is juist geformuleerd?
- 'Is het echt waar?', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat'.
- 'Is het echt waar', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat?'.
Laat ik tenminste deze discussie winnen...
Die onderste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Jongens, laatste vraag. Welke zin is juist geformuleerd?
- 'Is het echt waar?', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat'.
- 'Is het echt waar', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat?'.
Laat ik tenminste deze discussie winnen...
Mensen? Ik heb altijd gedacht dat de wezens hier deskundigen zijn. Dit stelt mij zeer teleur. Even een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ga je nu zeggen dan?
De mensen op FOK! geven mij gelijk, dus het is zo?
Als jij niet minstens een 9 haalt morgen ben ik diep teleurgesteldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Oke laat maar, ik haal de Raad voor de Rechtspraak en het OM door elkaar. Bij het OM mogen bijzondere aanwijzingen wel.
Poeh.. nee.. Staatsrecht is kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als jij niet minstens een 9 haalt morgen ben ik diep teleurgesteld
Vandaar ook mijn DM aan jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weer wat onbegrip voor mijn mede-novietenhoeder, begrijp ik?
Jawel, ik had 'm een paar weken geleden nog gepost.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet sinds ik hier post, ik ben ter goeder trouw
Wat is de sanctiequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jawel, ik had 'm een paar weken geleden nog gepost.
Sowiesoquote:
Hallo vrindje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes.
Hallon,quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja met een pood van de hont.
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tijdloosquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekeken
Ik heb alle series (op DVD)quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog 2 uur naar B&A gekeken
From now on, we'll go on living separate lives.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I don't care anymore.
Om ook maar in de woorden van Phil te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |