quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Actaeon het volgende:
Ties. Deze is òok al een keertje geweest volgens mij
Niet sinds ik hier post, ik ben ter goeder trouwquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Actaeon het volgende:
Ties. Deze is òok al een keertje geweest volgens mij
Het is wel al de tweede keer. Laatst had je Windmill ook al dubbel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niet sinds ik hier post, ik ben ter goeder trouw
Heeft ook een belangrijk criterium voortgebracht dus mag dubbelquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is wel al de tweede keer. Laatst had je Windmill ook al dubbel.
Says who?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft ook een belangrijk criterium voortgebracht dus mag dubbel
Niemand, maar er staat ook nergens dat het niet magquote:
Waar jij voor moet zorgen is regels omtrent het begrip 'noviet' !quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Moet toch een beetje voor iets van orde hier zorgen toch.
TT-mores?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Niemand, maar er staat ook nergens dat het niet mag [ afbeelding ]
[..]
Waar jij voor moet zorgen is regels omtrent het begrip 'noviet' !
Mores Sores..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
TT-mores?
Jij bent wel echt een beetje onze rebel onder de novieten hè?
Ik merk het. Maar komt wel goed hoor. Don't worry.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mores Sores..
Ja, ik ben de luis in de pels van de gevestigde orde in dit topic
Passief stemrecht zit dacht ik geen leeftijdgrens van 18 aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb een tentamenvraag van staatsrecht.
Iemand geboren op 15 augustus 1991 mag zich kandidaatstellen tijdens de tweedekamerverkiezingen van 15 augustus 2007?!
Oh je hebt gelijk denk ik. Volgens wikipedia kun je wel voor je 18e gekozen worden, maar nog niet zitting nemen (in de gemeenteraad)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Passief stemrecht zit dacht ik geen leeftijdgrens van 18 aan
Klopt. Zie ook art. 56 GW. Je moet 18 zijn om in de Tweede Kamer zitting te nemen, niet om gekozen te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk denk ik. Volgens wikipedia kun je wel voor je 18e gekozen worden, maar nog niet zitting nemen (in de gemeenteraad)
Serieus het leukste vak van het eerste jaar, vond ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Staatsrecht, ik heb het allemaal al weer verdrongen
Ah, I seequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt. Zie ook art. 56 GW. Je moet 18 zijn om in de Tweede Kamer zitting te nemen, niet om gekozen te worden.
Roosteren doe je op de barbecuequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand wil me wijs maken dat inroosteren een kloppend woord is. Inroosteren is toch een 'contaminatie' van inplannen + roosteren?
http://www.encyclo.nl/begrip/inroosterenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand wil me wijs maken dat inroosteren een kloppend woord is. Inroosteren is toch een 'contaminatie' van inplannen + roosteren?
Ik ook. Al weet ik nog wel ongeveer wat de Gw is. Dat wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Staatsrecht, ik heb het allemaal al weer verdrongen
Ik zou inschatten dat mensen die rechtsgeschiedenis leuk vinden ook wel iets voelen voor staatsrecht, maar dat klopt dus niet in jouw geval.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook. Al weet ik nog wel ongeveer wat de Gw is. Dat wel.
Toevallig wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo wat ben jij slim?!![]()
Doe je toevallig een academische opleiding?
Yepquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik zou inschatten dat mensen die rechtsgeschiedenis leuk vinden ook wel iets voelen voor staatsrecht, maar dat klopt dus niet in jouw geval.Vind je enkel geschiedenis van privaatrecht interessant?
Goed zo!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Valid het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb een periode erg getwijfeld aan m'n keuze voor rechtsgeleerdheid (i.p.v. economics), vooral vanwege het ontbreken van cijfers. Nu kom ik er achter dat ik het juridische metier echt waardeer en dat ik eigenlijk al een hele tijd geen twijfel meer heb gevoeld over m'n keus.
Ik ga even een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Valid het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb een periode erg getwijfeld aan m'n keuze voor rechtsgeleerdheid (i.p.v. economics), vooral vanwege het ontbreken van cijfers. Nu kom ik er achter dat ik het juridische metier echt waardeer en dat ik eigenlijk al een hele tijd geen twijfel meer heb gevoeld over m'n keus.
Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet nodig, plop liever een pilsje los.
Staatsrecht 1a?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude examens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Gewoon bier tijdens het leren Pax.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Ik had je ook graag geholpen maar ik zit er echt niet meer goed genoeg in. Als je iets notarieels voor je kiezen krijgt hoor ik het graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |