http://www.encyclo.nl/begrip/inroosterenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand wil me wijs maken dat inroosteren een kloppend woord is. Inroosteren is toch een 'contaminatie' van inplannen + roosteren?
Ik ook. Al weet ik nog wel ongeveer wat de Gw is. Dat wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Staatsrecht, ik heb het allemaal al weer verdrongen
Ik zou inschatten dat mensen die rechtsgeschiedenis leuk vinden ook wel iets voelen voor staatsrecht, maar dat klopt dus niet in jouw geval.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook. Al weet ik nog wel ongeveer wat de Gw is. Dat wel.
Toevallig wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo wat ben jij slim?!![]()
Doe je toevallig een academische opleiding?
Yepquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik zou inschatten dat mensen die rechtsgeschiedenis leuk vinden ook wel iets voelen voor staatsrecht, maar dat klopt dus niet in jouw geval.Vind je enkel geschiedenis van privaatrecht interessant?
Goed zo!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Valid het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb een periode erg getwijfeld aan m'n keuze voor rechtsgeleerdheid (i.p.v. economics), vooral vanwege het ontbreken van cijfers. Nu kom ik er achter dat ik het juridische metier echt waardeer en dat ik eigenlijk al een hele tijd geen twijfel meer heb gevoeld over m'n keus.
Ik ga even een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Valid het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb een periode erg getwijfeld aan m'n keuze voor rechtsgeleerdheid (i.p.v. economics), vooral vanwege het ontbreken van cijfers. Nu kom ik er achter dat ik het juridische metier echt waardeer en dat ik eigenlijk al een hele tijd geen twijfel meer heb gevoeld over m'n keus.
Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet nodig, plop liever een pilsje los.
Staatsrecht 1a?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude examens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Gewoon bier tijdens het leren Pax.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Ik had je ook graag geholpen maar ik zit er echt niet meer goed genoeg in. Als je iets notarieels voor je kiezen krijgt hoor ik het graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |