Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet nodig, plop liever een pilsje los.
Staatsrecht 1a?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude examens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Gewoon bier tijdens het leren Pax.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nog hard oude tentamens aan het doornemen voor morgen. Geen tijd voor ontspanning.
Ik had je ook graag geholpen maar ik zit er echt niet meer goed genoeg in. Als je iets notarieels voor je kiezen krijgt hoor ik het graag.quote:
Mijn gevoel zegt de tweedequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Jongens, laatste vraag. Welke zin is juist geformuleerd?
- 'Is het echt waar?', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat'.
- 'Is het echt waar', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat?'.
Laat ik tenminste deze discussie winnen...
Die onderste.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Jongens, laatste vraag. Welke zin is juist geformuleerd?
- 'Is het echt waar?', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat'.
- 'Is het echt waar', vroeg het verbijsterdje jongetje aan zijn vader, 'dat de Kerstman niet bestaat?'.
Laat ik tenminste deze discussie winnen...
Mensen? Ik heb altijd gedacht dat de wezens hier deskundigen zijn. Dit stelt mij zeer teleur. Even een traantje wegpinkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat ga je nu zeggen dan?
De mensen op FOK! geven mij gelijk, dus het is zo?
Als jij niet minstens een 9 haalt morgen ben ik diep teleurgesteldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef Paxcon het volgende:
Oke laat maar, ik haal de Raad voor de Rechtspraak en het OM door elkaar. Bij het OM mogen bijzondere aanwijzingen wel.
Poeh.. nee.. Staatsrecht is kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als jij niet minstens een 9 haalt morgen ben ik diep teleurgesteld
Vandaar ook mijn DM aan jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Weer wat onbegrip voor mijn mede-novietenhoeder, begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |