Wait..wut...jij..death metal-periode.?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bassie en Adriaan rocken de tent uit man. Ik had vroeger een sticker van ze op mijn agenda en aangezien ik toen in mijn death metal-periode zat had ik allemaal bloed en enge letters erbij geschreven. Een klasgenoot trok dat niet en begon tegen me te schreeuwen dat het godverdomme kinderidolen waren.
death.... metal.....quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Bassie en Adriaan rocken de tent uit man. Ik had vroeger een sticker van ze op mijn agenda en aangezien ik toen in mijn death metal-periode zat had ik allemaal bloed en enge letters erbij geschreven. Een klasgenoot trok dat niet en begon tegen me te schreeuwen dat het godverdomme kinderidolen waren.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait..wut...jij..death metal-periode.?
Maar:quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
From now on, we'll go on living separate lives.
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wait..wut...jij..death metal-periode.?
En nu gewoon Leonard Cohen waarderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.
Ohja puberteit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker wel. Een beetje schoppen tegen alles wat normaal was. T-shirts met "Let's Fucking Die" dragen.
Jij bent wel een Easy Lover zeg..quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I Can't Stop Loving You, dat weet je toch?
Leonard Cohen maakt ook erg mooie muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En nu gewoon Leonard Cohen waarderen
Het kan dus nog goedkomen met afvallige leeftijdsgenoten van mij.
Please give me one more night, give me one more night?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I Can't Stop Loving You, dat weet je toch?
deephousequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
De muzieksmaak in dit topic is niet iets om over naar huis te schrijven
Zijn er geen techno/minimal/tech-house fanboys hier?
Nevermind that cuz Jesus? He knows me!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet mee bemoeien want zo wordt het een Land Of Confusion.
Ja hoor, ik ga meestal naar clubs met dat soort muziek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Meer (progressive) house en trance for that matter. Voor de rest van alles watquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik weet niet of het helemaal in het straatje past maar ik mag graag Paul van Dyk luisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Bruce_Cutler het volgende:
I think I'm Coming In The Air.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Please give me one more night, give me one more night?
Hoort een beetje bij de leeftijd hequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het helemaal in het straatje past maar ik mag graag Paul van Dyk luisteren.
Ah mooi. Ga je ook naar specifieke feestjes of alleen clubs?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ga meestal naar clubs met dat soort muziek.
Dat vind ik het allermooist inderdaad, om dagelijks naar te luisteren that is. De echte grote feesten die ik bezoek zijn meestal (progressive) trance. Asot, Energy etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Meer (progressive) house en trance for that matter. Voor de rest van alles wat
Clubs, inclusief specifieke feestjes. Club Trouw in A'dam blijft een van m'n favorieten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ah mooi. Ga je ook naar specifieke feestjes of alleen clubs?
Vond de line-up niet echt geweldig. Arty draait dan weer wel dacht ik, maar dan nog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat vind ik het allermooist inderdaad, om dagelijks naar te luisteren that is. De echte grote feesten die ik bezoek zijn meestal (progressive) trance. Asot, Energy etc.
Which reminds me, nog even kaartjes halen voor Energy in the Ziggo Dome hier.
Damn something happened on the way to heaven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I think I'm Coming In The Air.
But now It's Another Day In Paradise.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Damn something happened on the way to heaven.
Het is meer dat ik al lang niet bij een groot Trance feest ben geweest. Wel lekker, puur voor de muziek en niet voor een specifieke line-up. De mooiste feesten waren die waarbij ik de line-up aanvankelijk matig vond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vond de line-up niet echt geweldig. Arty draait dan weer wel dacht ik, maar dan nog.
We've got a groovy kind of love.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
But now It's Another Day In Paradise.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Doe eens een linkje van goede house/trance dan
Afgelopen jaar was het behoorlijk minder trance, meer progressive house. Gasten als Michael Woods, Tiësto en Hardwell stonden er toen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is meer dat ik al lang niet bij een groot Trance feest ben geweest. Wel lekker, puur voor de muziek en niet voor een specifieke line-up. De mooiste feesten waren die waarbij ik de line-up aanvankelijk matig vond.
We hebben het over Energy, oui?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was het behoorlijk minder trance, meer progressive house. Gasten als Michael Woods, Tiësto en Hardwell stonden er toen.
Yup, was er afgelopen jaar nog. Ze hebben er niet voor niets het woord 'Trance' eruit gehaaldquote:
Ach, het hangt af van de zaal waar je stond. Ik heb me goed vermaakt en heb er dit jaar op zich wel weer zin in.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, was er afgelopen jaar nog. Ze hebben er niet voor niets het woord 'Trance' eruit gehaald
Typische trance dat het al jaren goed doet: Above & Beyond en Gabriel & Dresdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:38 schreef Paxcon het volgende:
Doe eens een linkje van goede house/trance dan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Typische trance dat het al jaren goed doet: Above & Beyond en Gabriel & Dresden
We hebben er ook al best veel gehad. Ik wist al niks meer van Phil dus was al naar Genesis aan het kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wint. Ik weet even niets meer.
Ga even in too deep dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wint. Ik weet even niets meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |