Jij praat ook alleen maar andere mensen na of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
Jij praat echt alleen maar anderen na.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
Jij praat echt alleen maar anderen na.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij praat echt alleen maar anderen na.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij praat ook alleen maar andere mensen na of niet?
Dat weten we, het erge is nog dat je gewoon al ruim in de 20 bent, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was geen toeval maar m'n extreem slechte gevoel voor humor.
Stinstonquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke.
Hier J0rdiii: http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=73605
Ik hoop dat je boot zinkt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we, het erge is nog dat je gewoon al ruim in de 20 bent, echt verschrikkelijk.
dat was nog aan het begin van het seizoen, debiel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dijks linksback.![]()
Boerrigter linksbuiten.![]()
Voetballen met 10 man.
dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat was nog aan het begin van het seizoen, debiel.
Toen kon je nog niemand napraten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan speel je met 10 man?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die lege plek moest Maher zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dijks linksback.![]()
Boerrigter linksbuiten.![]()
Voetballen met 10 man.
Vet koel héquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt nu wel zo'n mooie rooie kaart naast je naam.
Blind erin voor Boilesen, voor de rest eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen weet dat Ajax zo moet spelen:
...........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen
............................Boccara
......................Serero - Eriksen
..............Lukoki - De Jong - Fischer.
Je ging tegen Albinho in, dat is een icoon daar.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Blind
............................Boccara.............................
..............................................Eriksen-
.....................................Siem
..............Lukoki/Boerrigter - Siggy - Babel.
Goeie opstelling.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen
............................Boccara
......................Serero - Eriksen
..............Lukoki - De Jong - Fischer.
Laat het meer achter de spits spelen vanuit het middenveld, siggy zal 10x meer scoren dan Siem.quote:
Not this againquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, op het middenveld juist niet.
Kan ook altijd, toen speelde siem op zijn best met Pantelicquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat het meer achter de spits spelen vanuit het middenveld, siggy zal 10x meer scoren dan Siem.
Rustig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
DE FUCK KAN IK NIET MEER MET SHIFT EEN HOOFDLETTER MAKEN?
Voor de tegenstander wel ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Siggy spits, Siem erachter is de beste optie
Pfieuw. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het al gevonden.
Vanuit je PSV, Real Madrid en Heat bril snap ik je keuze maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Siggy spits, Siem erachter is de beste optie
Je vergeet United bril, die heb ik hier ook ergens liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanuit je PSV, Real Madrid en Heat bril snap ik je keuze maar ik ben het er niet mee eens.
Wat een téringdebielen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Opeens is Gilliano Wijnaldum de nieuwe potentiële aankoop bij de Ajax Netwerkers..
Reis bij PSVquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Opeens is Gilliano Wijnaldum de nieuwe potentiële aankoop bij de Ajax Netwerkers..
De enige goede brilquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet United bril, die heb ik hier ook ergens liggen
Meer mensen willen Siggy in de spits dan Siem hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker tegen de keer zoals altijd, hé Smoofie
Tegen de keer in is geen eens een gezegde man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker tegen de keer zoals altijd, hé Smoofie
En nu? Ik kan daar niets mee, alleen concluderen dat zij een andere mening hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer mensen willen Siggy in de spits dan Siem hoor.
Laat hem man, zijn woordenschat is niet al te hoog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de keer in is geen eens een gezegde man.
Ik dacht dat je dat bedoelde met je mislukte spreekwoord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Ik kan daar niets mee, alleen concluderen dat zij een andere mening hebben
Kijk anders even Ajax - PSV in de JC Schaal en in de competitie. In de JC schaal had je je geliefde de Jong & Sightorsson.quote:
Dan staat dat constant naast je naam bij elke post, niet mooi man. Oprotten met die zinloze opties.quote:
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk anders even Ajax - PSV in de JC Schaal en in de competitie. In de JC schaal had je je geliefde de Jong & Sightorsson.
Ik vind het wel een goed voorbeeld ja. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg..
Ik stop met deze discussie.
Ik verbied je om zo maar weg te lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg..
Ik stop met deze discussie.
Smoofie wil alleen zijn eigen idealen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed voorbeeld ja. Wat is daar mis mee?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie wil alleen zijn eigen idealen.
Moet je geen dartsen kijken, Stinston?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbied je om zo maar weg te lopen
Jij snapt er blijkbaar weinig van dat hij met betere argumenten komt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Denk dat Jordii eerder denkt dat hij alles weet dan ik.
Staat ook aan hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je geen dartsen kijken, Stinston?
Ik denk het niet beter te weten, jij jankt nogal snel als iemand een andere mening heeft. Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Denk dat Jordii eerder denkt dat hij alles weet dan ik.
Ik doe dat altijd bij de harde boys in de hoop wat respect te krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het altijd met j0rdiii eens. Lekker makkelijk is dat, gewoon hem een beetje quoten zonder toevoeging.
Dat wisten we allemaal altijd, dat je zo simpel wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het altijd met j0rdiii eens. Lekker makkelijk is dat, gewoon hem een beetje quoten zonder toevoeging.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wisten we allemaal altijd, dat je zo simpel was
Zo goed vind ik Heitinga ook weer niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax hoeft er niet op te rekenen dat John Heitinga deze maand terugkeert in Amsterdam. Daarvan leek even sprake, aangezien de Oranje-international bij Everton niet langer verzekerd is van een basisplaats. De verdediger stuurt zelf echter een tweet de wereld in die lijkt te duiden op een langer verblijf in Liverpool. “Ik richt me op Everton, wat je hoort over andere clubs zijn geruchten”, laat Heitinga weten.
Dat is wat elke speler (moet) zeggen. Sneijder zei het een dag voordat hij naar Real ging nog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo goed vind ik Heitinga ook weer niet.
Mooiquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax hoeft er niet op te rekenen dat John Heitinga deze maand terugkeert in Amsterdam. Daarvan leek even sprake, aangezien de Oranje-international bij Everton niet langer verzekerd is van een basisplaats. De verdediger stuurt zelf echter een tweet de wereld in die lijkt te duiden op een langer verblijf in Liverpool. “Ik richt me op Everton, wat je hoort over andere clubs zijn geruchten”, laat Heitinga weten.
Heitinga hoefde ook niet op Ajax te rekenen. De Boer die denkt wel gewoon na en laat Veltman Alderweireld opvolgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
En die staat er meteen natuurlijk..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heitinga hoefde ook niet op Ajax te rekenen. De Boer die denkt wel gewoon na en laat Veltman Alderweireld opvolgen.
Het is best een goede speler hoor en lekker veelzijdig, maar hij staat op elke positie waar hij kan spelen een talent in de weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit aangezien we nog Veltman hebben die zich uitstekend ontwikkelt
Frank brengt hem rustig, speelt gewoon steeds uitstekend hoor in de tijd die hij krijgt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En die staat er meteen natuurlijk..
Ik acht hem wel in staat om in de zomer hem op te volgen ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En die staat er meteen natuurlijk..
Smoofie zal dit niet accepteren en zal een hatelijke post neerzetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik acht hem wel in staat om in de zomer hem op te volgen ja.
En Veltman vind ik persoonlijk beter in vorm dan Alderweireld tot de winterstop bekekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Geef mij maar Heitinga. Lijkt me heerlijk om hem te hebben, niet slechter dan Toby, ervaring en een echte man
.
Dit klinkt nogal gay.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Geef mij maar Heitinga. Lijkt me heerlijk om hem te hebben, niet slechter dan Toby, ervaring en een echte man
.
Die gast kan niet eens meer 50m lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef ValHallen het volgende:
De enige oud-Ajacied die ik graag terug zou willen zien is Rafael, maar dat gaat nooit gebeuren.
Technisch inderdaad een baas, maar qua loopvermogen moet je hem doping toedienenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die gast kan niet eens meer 50m lopen
Van der Vaart op de VM positie, Eriksen en Serero ervoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en Heitinga kan zich op zijn 29e niet meer in de basis van Everton spelen. Lopen doet hij al niet meer, die zit alleen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |