Hoiquote:
Hoiquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zeg je geen Hoi tegen mij René. Asociaal
Ik dacht dat je de rest nadeed. Sorry man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zeg je geen Hoi tegen mij René. Asociaal
Gaat heel goed, pak nu even wat koekjes voor bij de koffie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de rest nadeed. Sorry man.
Alles goed?
Mooi man, ik zelf heb net koffie op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat heel goed, pak nu even wat koekjes voor bij de koffie.
Terecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ban van 2 dagen op ajax netwerk omdat ik tegen iemand schele téringdebiel zei
Hoe heet je daar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een ban van 2 dagen op ajax netwerk omdat ik tegen iemand schele téringdebiel zei
Jammer dat het hier niet zo isquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet ook letten op je taalgebruik, vooral op jouw leeftijd kan het een negatieve invloed hebben op je toekomst .quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Logisch. gedraag je eens als je bij anderen mensen op bezoek bent.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zou je dat zeggen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch. gedraag je eens als je bij anderen mensen op bezoek bent.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zeggen?
Gedraag je eens.
fuuuuquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
Ajax wordt kampioen mensen.
Siggy is fit.
Je moet je niet zo opwinden om iedereen die het niet met je eens is, wat maakt jou dat nou uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
Omdat zijn reden typisch voor psv-fans is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet je niet zo opwinden om iedereen die het niet met je eens is, wat maakt jou dat nou uit.
Oke.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |