Meer mensen willen Siggy in de spits dan Siem hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker tegen de keer zoals altijd, hé Smoofie
Tegen de keer in is geen eens een gezegde man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker tegen de keer zoals altijd, hé Smoofie
En nu? Ik kan daar niets mee, alleen concluderen dat zij een andere mening hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer mensen willen Siggy in de spits dan Siem hoor.
Laat hem man, zijn woordenschat is niet al te hoog.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen de keer in is geen eens een gezegde man.
Ik dacht dat je dat bedoelde met je mislukte spreekwoord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu? Ik kan daar niets mee, alleen concluderen dat zij een andere mening hebben
Kijk anders even Ajax - PSV in de JC Schaal en in de competitie. In de JC schaal had je je geliefde de Jong & Sightorsson.quote:
Dan staat dat constant naast je naam bij elke post, niet mooi man. Oprotten met die zinloze opties.quote:
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk anders even Ajax - PSV in de JC Schaal en in de competitie. In de JC schaal had je je geliefde de Jong & Sightorsson.
Ik vind het wel een goed voorbeeld ja. Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg..
Ik stop met deze discussie.
Ik verbied je om zo maar weg te lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat een goed voorbeel haal je er weer bij zeg..
Ik stop met deze discussie.
Smoofie wil alleen zijn eigen idealen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed voorbeeld ja. Wat is daar mis mee?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie wil alleen zijn eigen idealen.
Moet je geen dartsen kijken, Stinston?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbied je om zo maar weg te lopen
Jij snapt er blijkbaar weinig van dat hij met betere argumenten komt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Denk dat Jordii eerder denkt dat hij alles weet dan ik.
Staat ook aan hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Moet je geen dartsen kijken, Stinston?
Ik denk het niet beter te weten, jij jankt nogal snel als iemand een andere mening heeft. Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Denk dat Jordii eerder denkt dat hij alles weet dan ik.
Ik doe dat altijd bij de harde boys in de hoop wat respect te krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het altijd met j0rdiii eens. Lekker makkelijk is dat, gewoon hem een beetje quoten zonder toevoeging.
Dat wisten we allemaal altijd, dat je zo simpel wasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het altijd met j0rdiii eens. Lekker makkelijk is dat, gewoon hem een beetje quoten zonder toevoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |