Jij praat ook alleen maar andere mensen na of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
Jij praat echt alleen maar anderen na.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die gozer mij niet begreep, hij zei: ''ja ookal zijn er duizenden middenvelders, je moet kali gewoon binnen halen. Het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit''. Toen werdi k boos.
Jij praat echt alleen maar anderen na.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij praat echt alleen maar anderen na.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij praat ook alleen maar andere mensen na of niet?
Dat weten we, het erge is nog dat je gewoon al ruim in de 20 bent, echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was geen toeval maar m'n extreem slechte gevoel voor humor.
Stinstonquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke.
Hier J0rdiii: http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=73605
Ik hoop dat je boot zinkt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weten we, het erge is nog dat je gewoon al ruim in de 20 bent, echt verschrikkelijk.
dat was nog aan het begin van het seizoen, debiel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dijks linksback.![]()
Boerrigter linksbuiten.![]()
Voetballen met 10 man.
dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat was nog aan het begin van het seizoen, debiel.
Toen kon je nog niemand napraten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan speel je met 10 man?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die lege plek moest Maher zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dijks linksback.![]()
Boerrigter linksbuiten.![]()
Voetballen met 10 man.
Vet koel héquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt nu wel zo'n mooie rooie kaart naast je naam.
Blind erin voor Boilesen, voor de rest eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Iedereen weet dat Ajax zo moet spelen:
...........................Vermeer
Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen
............................Boccara
......................Serero - Eriksen
..............Lukoki - De Jong - Fischer.
Je ging tegen Albinho in, dat is een icoon daar.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Boilesen - Blind
............................Boccara.............................
..............................................Eriksen-
.....................................Siem
..............Lukoki/Boerrigter - Siggy - Babel.
Goeie opstelling.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen
............................Boccara
......................Serero - Eriksen
..............Lukoki - De Jong - Fischer.
Laat het meer achter de spits spelen vanuit het middenveld, siggy zal 10x meer scoren dan Siem.quote:
Not this againquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, op het middenveld juist niet.
Kan ook altijd, toen speelde siem op zijn best met Pantelicquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat het meer achter de spits spelen vanuit het middenveld, siggy zal 10x meer scoren dan Siem.
Rustig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
DE FUCK KAN IK NIET MEER MET SHIFT EEN HOOFDLETTER MAKEN?
Voor de tegenstander wel ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Siggy spits, Siem erachter is de beste optie
Pfieuw. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb het al gevonden.
Vanuit je PSV, Real Madrid en Heat bril snap ik je keuze maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Siggy spits, Siem erachter is de beste optie
Je vergeet United bril, die heb ik hier ook ergens liggenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanuit je PSV, Real Madrid en Heat bril snap ik je keuze maar ik ben het er niet mee eens.
Wat een téringdebielen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Opeens is Gilliano Wijnaldum de nieuwe potentiële aankoop bij de Ajax Netwerkers..
Reis bij PSVquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF, Opeens is Gilliano Wijnaldum de nieuwe potentiële aankoop bij de Ajax Netwerkers..
De enige goede brilquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vergeet United bril, die heb ik hier ook ergens liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |