Reallyquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb zelfs in de zomer soms nog een (dunne) mts op....ik haat wind om mijn hoofd heen
ja, maar jij hebt ook wapperende manen!quote:
ah, de ov busquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef Guppyfriend het volgende:
M'n bus rijdt op de generatornu stinkt ie heel hard!!
Weer gestraft omdat ik niet ben gaan fietsen
- edit - en nou is ie stukhuuuuuu /dagboek
Meldtquote:
Bijzonder!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:05 schreef Arquero het volgende:
Zo dan, net erg interessant stuk gelezen op intranet bedrijf waar ik werk. De divisie in USA heeft een exoskelet ontwikkeld dat pulsen geeft aan spieren van invalide mensen. Waarschijnlijk wordt het in 2014 op de markt gebracht.
[ afbeelding ]
Vanavond zelf nog ff stuk hobbelen, hoop dat mn knie niet weer opspeelt. Lekker rennen in de kou
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef Shravani het volgende:
Ik zou mogen rennen vandaag, maar heb amper een oog dicht gedaan vanwege kiespijn, dus straks eerst maar de tandarts bellen en even afwachten of die me van de pijn kan verlossen.
Hee...ik kom niet voor nix zo vroeg mn nest uit hequote:Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef joers1 het volgende:
Kamp sinds een dag met hevige griep....vanavond dus geen laatste training voor Egmond....en als dit zo doorgaat, zondag helemáál geen Egmond. Zou stevig balen zijn!
Ja, dat begrijp ik... Is mooi klotenquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:56 schreef joers1 het volgende:
Mag hopen dat ik kan lopen Yur..Ben er ziek van...letterlijk en figuurlijk
Ja, ziet er erg fraai uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit even de weerberichten voor jullie voor komend weekend te bekijken en er staat prachtig hardloopweeer in de planning voor de "Egmonders"
quote:Tabata Protocol, bestaat uit 5 minuten warming up, 8 sets van 20 seconden inspanning met 10 seconden pauze en 2 minuten cooling-down. In totaal slechts elf minuten. Makkelijk? De 20 seconden moeten voluit, vergelijkbaar met een sprint.
Zorg dat je een plekje in de buurt van de warme choco kiest!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:19 schreef GotC het volgende:
ARGH!!
Mooi weer = koudArme ik!
Joers, beterschap.
Slacker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |