abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:46:39 #151
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121385994
Dit had ik kunnen schrijven:

quote:
Hardlopen en ervaren van gelopen tijd
Marc Gerlings - 10 januari 2013

Hardlopers onder elkaar, ze kijken, vergelijken en gaan de strijd aan. Indruk wordt gemaakt op medelopers met de gelopen kilometers. Afstand is belangrijk maar de factor tijd bepaalt uiteindelijk de winnaar. Train daarom ook regelmatig op tijd; minuten in plaats van die statische kilometers. Je kunt meer winnen door in tijd te denken en te trainen. Trainen op tijd geeft je een ander gevoel.

In trainingsprogramma’s wordt meestal gekeken naar het aantal kilometers dat een atleet maakt. Daarbij geldt de vuistregel dat hoe mee kilometers, hoe beter de loper getraind is. Daar zit zeker een waarheid in maar het zegt nog weinig over zijn of haar vermogen om een winnaar te zijn. Afstand is niet zaligmakend.
`$title`

Tijd sterke factor
Wie als eerste over de finish komt heeft simpelweg de afstand sneller gelopen. Er is minder tijd nodig voor dat aantal kilometers. Tijd is de cruciale factor, gebruik dat ook in je trainingen. Er zit ook een sterke psychologische factor achter. De loper met de langzame kilometertijd moet meer energie steken in de wedstrijd om goed te finishen dan de lopers voor hem. Hij of zij moet eigenlijk harder werken om diezelfde afstand te bereiken als die goed getrainde snelle loper. Je wil graag sneller worden, dan moet je ook mee in die race om de klok.

Blok hardlopen
Daarom is het zo interessant om met een blok tempo duurloop te werken tijdens je trainingen. Stel je bent een sterke loper, dan kun je de gouden regel aanhouden voor een stevige tempotraining: 15 minuten inlopen, 20 minuten tempo en 10 minuten uitlopen.

Psychologische kracht
Die twintig minuten hardlopen geeft je de kans om te groeien. Hoe sterker je wordt hoe meer afstand je kunt afleggen in dat blok. Dat is een hele mooie psychologische stimulans om je tempo te verhogen. Dit is goud waard voor een trainer. Dat kan de doorslag geven dat je net wel die 5 kilometer binnen dit blok kan bereiken. Dat zijn van die duidelijke magische grenzen waar je naar op jacht bent.

Interval
Om je vermogen voor die 20 minuten tempo te ontwikkelen kun je dezelfde kracht ook halen uit intervaltraining. Misschien is voor een loper 20 minuten op dit moment teveel gevraagd. Door op tijd, en niet op afstand, intervaltraining te lopen kun je naar dat tempo toegroeien. Loop je 5 keer een interval van 4 minuten met daar tussen een actieve wandel- of dribbelpauze van 2 minuten dan ontwikkel je je vermogen om die volle 20 minuten achter elkaar te lopen. De actieve rust geeft je herstel en je drempel om die 20 te halen wordt steeds lager.

Je zal de punten herkennen op je vaste trainingsronden. Na een paar maanden met daarin wekelijks een intervaltraining ervaar je dat je binnen jouw gekozen tijdinterval je wel voorbij een bepaald punt komt. Een boom, verkeersbord, een kruising. Dat levert in die trainingen een fraaie psychologische overwinning op. Je ziet letterlijk dat je vooruit gaat.

Tijd maakt langzamer
Soms is het handig om de andere kant, de langzame kant van tijd te gebruiken. Bij een lange duurloop wil je voorkomen dat je té snel gaat. Door met jezelf een tijdsduur af te spreken, bijvoorbeeld 90 minuten, ervaar je minder druk om hard te lopen.

Marc Gerlings
bron: http://www.prorun.nl/trai(...)ren-van-gelopen-tijd
F means you're fucked
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:46:56 #152
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_121385998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:35 schreef YUR het volgende:

[..]

Via USB. Aansluiten op laptop of evt autoaansteker :)
Ja, zat daar aan te denken... misschien wel met een zonnelader via USB, al weet ik niet of dat genoeg power geeft om op te laden...

En autolader kan natuurlijk goed, bestaan er autoladers met een USB uitgang?

quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:35 schreef GotC het volgende:

[..]

2 Garmins? Of aan een laptop hangen ofzo?
Ja snap ik..vind het alleen jammer dat de upgrade een abo is en niet gewoon 1x 10 euro oid betalen.
Ja, dat is dus ook irritant, zou ook 1 keer een bedrag betalen, maar moet me er maar eens in verdiepen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:47:22 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121386017
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, zat daar aan te denken... misschien wel met een zonnelader via USB, al weet ik niet of dat genoeg power geeft om op te laden...

Jazeker, voor een paar euro overal wel te krijgen :Y
F means you're fucked
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:48:23 #154
236410 MaleDuck
pi_121386048
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Jazeker, voor een paar euro overal wel te krijgen :Y
En dan maar hopen dat ik de enige in het team ben, die dat wil :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:54:31 #155
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121386237
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:46 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat is dus ook irritant, zou ook 1 keer een bedrag betalen, maar moet me er maar eens in verdiepen...
http://www.duracell.nl/nl-NL/product/2-in-1-usb-oplader.jspx
Zoiets bv? :)

Ja ik heb eigenlijk geen zin in een abo voor Endomondo.. Snap sowieso niet zo goed waarom ze daarvoor hebben gekozen :{
pi_121386289
Leuk stukje over die tempotrainingen. :)

Deze quote:

quote:
De loper met de langzame kilometertijd moet meer energie steken in de wedstrijd om goed te finishen dan de lopers voor hem.
Vind ik echter onzin, want qua tijd ben je wel minder lang bezig, maar hij lijkt het bijna klinken alsof je op 4 min / km minder energie zou gebruiken dan bij 6 min / km. :P De intensiteit en energieverbruik stijgt ook wel als je harder loopt natuurlijk...

Dat merk ik zelf nu vooral in training. M'n basis is echt best prima, maar ik ga nog een beetje inefficient om met m'n hartslag als ik harder ga lopen, die hogere tempo's kosten nog wat meer moeite. Maar komt ook omdat ik weinig op snelheid getraind heb de laatste maanden, vooral om overbelasting te voorkomen... :)
Jack does it in real time...
pi_121386364
Wat data betreft is Garmin Connect wel redelijk compleet. Alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik een overzicht kan krijgen van totaal gelopen kilometers bijvoorbeeld of hoe PR's automatisch toegewezen kunnen worden.
Wat dat betreft is endomondo wel een leuke aanvulling.
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:58:53 #158
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121386387
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:58 schreef Arquero het volgende:
Wat data betreft is Garmin Connect wel redelijk compleet. Alleen nog niet kunnen ontdekken hoe ik een overzicht kan krijgen van totaal gelopen kilometers bijvoorbeeld of hoe PR's automatisch toegewezen kunnen worden.
Overzichten kun je vinden in de rapporten-sectie :Y
F means you're fucked
pi_121386462
Als er hier nog mensen Runkeeper vriendje willen worden, ik sta er in als rdriessen
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_121386651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Overzichten kun je vinden in de rapporten-sectie :Y
Ah, das waar ja :)
pi_121386778
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:01 schreef robdriessen het volgende:
Als er hier nog mensen Runkeeper vriendje willen worden, ik sta er in als rdriessen
No RunKeeper users match your search term. :?

Ik ben ButchNL (tevens xbox live username :P )
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:25:04 #162
236410 MaleDuck
pi_121387095
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:58 schreef Arquero het volgende:
De basisdata is bij Garmin Connect wel aanwezig, maar in Endomondo heb je makkelijke overzichten met tijden per km, 3 km, 5 km, cooper, afstand per uur, etc. En qua fitness heb je ook goede overzichten met kcal, tijd, snelheid, hoogte, etc. Daar heb je veel meer variabelen :Y
pi_121387428
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

De basisdata is bij Garmin Connect wel aanwezig, maar in Endomondo heb je makkelijke overzichten met tijden per km, 3 km, 5 km, cooper, afstand per uur, etc. En qua fitness heb je ook goede overzichten met kcal, tijd, snelheid, hoogte, etc. Daar heb je veel meer variabelen :Y
Klopt, dat is allemaal net ff wat completer
pi_121387631
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:12 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

No RunKeeper users match your search term. :?

Ik ben ButchNL (tevens xbox live username :P )
Een gamer die ook rent? FREAK OF NATURE!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121387676
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 FTW! Vanavond maar weer aanslingeren :D
pi_121388238
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:43 schreef robdriessen het volgende:

[..]

SPOILER
Het werd letterlijk een couch to 5K schema :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_121388651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Het werd letterlijk een couch to 5K schema :P
Evy is fier op ons. _O_
pi_121388918
Ben dit weekend begonnen aan Assasin's Creed _O_
Jammer dat daar geen calorieën mee te verbranden zijn :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:32:13 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121389085
Wij hebben alle gameconsoles eruit gegooid *O*
F means you're fucked
pi_121389366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:26 schreef Arquero het volgende:
Ben dit weekend begonnen aan Assasin's Creed _O_
Jammer dat daar geen calorieën mee te verbranden zijn :P
Ach ja, als je daarna zelf ook aan freerunning / parcours gaat doen net als in AC, dan verbrand je toch heul wat calorieën :+
pi_121389717
Oh leuk een hardloop topic !

Ik begon rond 4 jaar geleden met lopen samen met mijn vader. Ik heb ondertussen al 2x de 10km stadsloop van Gent meegelopen. Niet bepaald heel snel, deed er iets minder dan een uur over. Maar dat allemaal is ook weer 2 jaar geleden. }:|
Ik ben een tijdje gestopt met lopen vanwege hogeschool (te druk toen) Vorig jaar wou ik nog proberen om mee te doen met 10km, maar ik kwam niet op conditie + examenperiode.
Nu ben ik weer begonnen met lopen. Laatste weken probeerde ik 3x per week te lopen, steeds een half uur per keer. Grote verschil met 2 jaar geleden (wat een topconditie had ik toen in vergelijking met nu. ;( ) is dat ik nu dikke steunzolen draag. Weet niet of er nog mensen zijn die het probleem kennen en nu heb ik veel meer last van mijn enkel/knie/spieren in tegenstelling tot vroeger. :'(
Ik heb die steunzolen al 2 jaar nu en heb gevoel dat het mij nog steeds verhinderd om 'alles' te geven. Tijdens lopen valt het nog mee, maar na een half uur is de pijn enorm.

Heb aangepaste schoenen die bij mijn voeten meest geschikt zijn (ook op zo een loopband gelopen om te zien hoeveel je steunt etc)... dus denk niet dat het aan mijn schoenen zal liggen. Iemand tips, ideeën waardoor het kan verbeteren? Weet niet of het erg/schadelijk is om steeds pijn te krijgen, in begin deed het al pijn na 5min. nu na 10 min. en als ik nog 20 min. verder loop, mank ik helemaal op het einde bij stappen. :@
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:58:50 #172
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_121389887
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:50 schreef GotC het volgende:

[..]

:D
Sorry, quote deed enorm vaag.
Er moest nog :* achter.
*;
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_121389919
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:32 schreef YUR het volgende:
Wij hebben alle gameconsoles eruit gegooid *O*
:o the horror!
pi_121389928
Krijg gratis 5x 1 liter Spa blauw! Paar vinkjes aanklikken en klaar!

http://spaopjewerk.nl/gratis-spa-reine-5-dagen-lang/
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:00:47 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121389944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

:o the horror!
Welnee man...ik heb helemaal geen tijd voor games...want Fok! :')
F means you're fucked
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:02:56 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121390006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef LittleNini het volgende:

Ik begon rond 4 jaar geleden met lopen samen met mijn vader. Ik heb ondertussen al 2x de 10km stadsloop van Gent meegelopen. Niet bepaald heel snel, deed er iets minder dan een uur over. Maar dat allemaal is ook weer 2 jaar geleden. }:|
Ik ben een tijdje gestopt met lopen vanwege hogeschool (te druk toen) Vorig jaar wou ik nog proberen om mee te doen met 10km, maar ik kwam niet op conditie + examenperiode.
Nu ben ik weer begonnen met lopen. Laatste weken probeerde ik 3x per week te lopen, steeds een half uur per keer. Grote verschil met 2 jaar geleden (wat een topconditie had ik toen in vergelijking met nu. ;( ) is dat ik nu dikke steunzolen draag. Weet niet of er nog mensen zijn die het probleem kennen en nu heb ik veel meer last van mijn enkel/knie/spieren in tegenstelling tot vroeger. :'(
Ik heb die steunzolen al 2 jaar nu en heb gevoel dat het mij nog steeds verhinderd om 'alles' te geven. Tijdens lopen valt het nog mee, maar na een half uur is de pijn enorm.

Heb aangepaste schoenen die bij mijn voeten meest geschikt zijn (ook op zo een loopband gelopen om te zien hoeveel je steunt etc)... dus denk niet dat het aan mijn schoenen zal liggen. Iemand tips, ideeën waardoor het kan verbeteren? Weet niet of het erg/schadelijk is om steeds pijn te krijgen, in begin deed het al pijn na 5min. nu na 10 min. en als ik nog 20 min. verder loop, mank ik helemaal op het einde bij stappen. :@
Welkom!

Lopen met echte pijn is nooit goed. Ik zou nog eens goed naar je hele setup (looptechniek, schoenen en zolen) laten kijken door een expert. Wellicht een podoloog ofzo :)
F means you're fucked
pi_121390035
quote:
6s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:42 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Ach ja, als je daarna zelf ook aan freerunning / parcours gaat doen net als in AC, dan verbrand je toch heul wat calorieën :+
Heb ook de sport spelletjes gedaan die meegeleverd werden met de Kinect.
Als je dat een tijdje fanatiek doet merkt je dat toch ook wel :Y
pi_121390098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:04 schreef Arquero het volgende:

[..]

Spierpijn van Wii fit :X
pi_121390101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef LittleNini het volgende:

Ben absoluut geen expert, maar dit klinkt toch wel alsof je professionele hulp nodig hebt (misschien andere zolen nodig voor het rennen oid?). Zou dit opnemen met je podoloog of arts/fysiotherapeut.
pi_121390148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:04 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik moet Dance Central 2 weer eens gaan oppakken. Calorieën verbranden en danspasjes leren zonder dat iemand mij kan zien ploeteren _O_
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:29:50 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121390842
Drie buien op mijn kop gehad... :(
SPOILER
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:37:53 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121391163
Maar toch nog steeds lekker gelopen! :o :Y
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:41:04 #183
392593 Pecoso
Audere est facere.
pi_121391282
Ik wil twee nominaties voor de Zilveren Camera linken aan dit topic. :D

Via deze link kom je terecht bij de fotoserie van Bastiaan Heus, genomineerd in de categorie Sport. Hij fotografeerde Mud Masters Obstacle Run in Vijfhuizen. Ik vind het enorm gaaf om te zien.

Via deze link kom je terecht bij een foto van Martin Mooij in de categorie Binnenlands Nieuws. Egmond aan Zee is het hoofdonderwerp, dit is de plek waar wij zondag vanuit het dorp het strand op moeten rennen. Gelukkig is het daar nu niet zo nat. :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:50:13 #184
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121391599
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef Pecoso het volgende:

Via deze link kom je terecht bij de fotoserie van Bastiaan Heus, genomineerd in de categorie Sport. Hij fotografeerde Mud Masters Obstacle Run in Vijfhuizen. Ik vind het enorm gaaf om te zien.

Via deze link kom je terecht bij een foto van Martin Mooij in de categorie Binnenlands Nieuws. Egmond aan Zee is het hoofdonderwerp, dit is de plek waar wij zondag vanuit het dorp het strand op moeten rennen. Gelukkig is het daar nu niet zo nat. :)
Die fotoserie is mooi :Y
F means you're fucked
pi_121391647
Het zit niet goed met de knie mensen; opnieuw bijzonder veel last gekregen en mijn rondje voortijdig af moeten buigen richting huis. Ik ga vandeweek even naar de fysio want dit baart me echt zorgen. Verdorie, ik baal! |:(

42m20s, 7,59km, 5:34min/km
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:10:10 #186
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121392357
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Het zit niet goed met de knie mensen; opnieuw bijzonder veel last gekregen en mijn rondje voortijdig af moeten buigen richting huis. Ik ga vandeweek even naar de fysio want dit baart me echt zorgen. Verdorie, ik baal! |:(

Da's mooi kloten joh. Misschien is het wijs om je manier van trainen ook iets aan te passen in de toekomst? Het lijkt er op dat je eigenlijk altijd hard en ver traint...en dan is de kans op (overbelasting)blessures groter
F means you're fucked
pi_121392572
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's mooi kloten joh. Misschien is het wijs om je manier van trainen ook iets aan te passen in de toekomst? Het lijkt er op dat je eigenlijk altijd hard en ver traint...en dan is de kans op (overbelasting)blessures groter
Mijn frequentie van lopen is de laatste 2 maanden achteruit gegaan naar 1 max 2 keer lopen per week. Ik loop inderdaad best lange afstanden en daar had ik voorheen ook geen last van. Het is pas sinds een paar weken dat de knie echt op begint te spelen. Heb ook al gedacht dat m'n schoenen misschien op zijn, maar daar heb ik tot nu toe 'slechts' 600km mee gelopen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:16:33 #188
236410 MaleDuck
pi_121392580
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef Pecoso het volgende:

Mooie serie! Vind de andere sport series ook gaaf! En ook vooral deze:
http://www.zilverencamera(...)serie/henk-wildschut

quote:

Ja, logisch dat je baalt, erg herkenbaar :Y
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:17:12 #189
236410 MaleDuck
pi_121392609
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mijn frequentie van lopen is de laatste 2 maanden achteruit gegaan naar 1 max 2 keer lopen per week. Ik loop inderdaad best lange afstanden en daar had ik voorheen ook geen last van. Het is pas sinds een paar weken dat de knie echt op begint te spelen. Heb ook al gedacht dat m'n schoenen misschien op zijn, maar daar heb ik tot nu toe 'slechts' 600km mee gelopen.
Waar heb je precies last en is het ineens of continue?
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:19:29 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121392697
quote:

[..]

Sommige schoenen zijn met 600km aan vervanging toe, maar dat is afhankelijk van verschillende factoren.
En een overbelastingsblessure loop je pas op na een periode, en er hoeft niet altijd een te grote frequentie van lopen aan te grondslag te liggen.
Misschien kan juist het minder vaak maar wel op hetzelfde niveau trainen een oorzaak zijn
F means you're fucked
pi_121392886
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Waar heb je precies last en is het ineens of continue?
Het begint meestal na een km of 2, 3 en aan de buitenkant van de linkerknie en dan meer aan de onderkant, richting de knieholte. Hevige steken en het gevoel alsof je door de knie dreigt te zakken.
pi_121392912
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 13:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Drie buien op mijn kop gehad... :(
SPOILER
^O^
quote:

Inderdaad balen!

Ik baal ook, mag zo richting kaakchirurg, voor een chirurgische extractie, dus dat wordt niet lopen tot de wond goed dicht zit..
zijn natuurlijk alijd ergere dingen, maar ik zat er net weer lekker in ,
pi_121392926
quote:

[..]

Balen zeg, sterkte!

Ik ga ook weer even rust nemen, kreeg na het lopen vorige week toch weer ietsje last, niet veel, maar ik vertrouw het niet en heb geen zin om weer opnieuw te beginnen. En gisteravond werd het weer erger. Ik heb gisterochtend een behoorlijke sprint moeten trekken om mijn bus te kunnen halen, dus daar zal het ook wel door komen. Het was blijkbaar toch niet goed hersteld.

Nou moet ik bekennen dat met het weer van nu en wat er aan komt ik er niet heel erg rouwig om ben. Ik neem nu liever rust nu zodat ik in het voorjaar weer kan knallen. Maar het blijft wel balen dat je nooit eens kunt doorwerken aan je doel.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:33:09 #194
236410 MaleDuck
pi_121393200
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het begint meestal na een km of 2, 3 en aan de buitenkant van de linkerknie en dan meer aan de onderkant, richting de knieholte. Hevige steken en het gevoel alsof je door de knie dreigt te zakken.
Als ik het goed inschat, klinkt dat ook wel als een lopersknie, maar ik zou er een professional naar laten kijken...
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:39:22 #195
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_121393417
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:47:43 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_121393755
Zo, terug van sportarts. Waarschijnlijk een gescheurde pees, maar dat moet dmv een echo (waar de sportarts perse bij wil zijn) worden bekeken.
De afspraak was nogal moeilijk om te maken (want zowel degene die de echo maakt als de sportarts moeten beiden kunnen), dus de secretaresse kwam uit op 15 februari :'). Na wat bemoedigende woorden van Yur weer teruggegaan omdat we hier natuurlijk nooit akkoord mee gaan.

Nu mag ik morgen er al heen dankzij een spoedplek :).

Ben benieuwd..
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:52:09 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121393923
quote:
Daarom loop ik :Y
F means you're fucked
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:52:56 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_121393950
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:
Zo, terug van sportarts. Waarschijnlijk een gescheurde pees, maar dat moet dmv een echo (waar de sportarts perse bij wil zijn) worden bekeken.
De afspraak was nogal moeilijk om te maken (want zowel degene die de echo maakt als de sportarts moeten beiden kunnen), dus de secretaresse kwam uit op 15 februari :'). Na wat bemoedigende woorden van Yur weer teruggegaan omdat we hier natuurlijk nooit akkoord mee gaan.

Ben benieuwd..
Mooi dat het sneller kan. Kut dat het wrsch een peesscheuring is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:54:00 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_121393989
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef GotC het volgende:

Ben benieuwd..
Oh wat balen zeg! Maar wel fijn dat er dus toch wel 'iets' aan de hand is dus. Ipv een kneuzing die vanzelf over moet gaan. Nu kan je iig wel gericht ergens mee aan de slag.
:* erop
pi_121394096
Beterschap aan iedereen met pijntjes, klein en groot. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')